"Enige kennis" vergaar je niet door de scheppingsleer naast de evolutieleer te doceren, dat is simpelweg debiel en je verspreidt enkel de acceptatie van waanzinnige irrationaliteit (ik zou zeggen. verdiep je zelf eens in het creationisme) terwijl (de acceptatie van) irrationaliteit de grote oorzaak is van onbegrip. Echte kennis vergaar je door feiten over wat mensen beweegt te leren, en dat kan prima in bestaande curricila. Bovendien ken je trouwens wellicht de stelling van Karel van het Reve dat je een communist zijn communisme zo kan afleren door hem een reis naar Moskou te gunnen. Meer kennis betekent niet altijd meer begrip. Marcouch ziet de problemen (foute islamitische scholen, onderling onbegrip), maar geeft een verkeerde oplossing. En hij is slim genoeg om met beters te komen.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Op zich wel jammer. Er is niets mis met pas beginnen te oordelen nadát er enige kennis vergaard is. Nu hebben mensen een oordeel over religie al klaar zonder er ooit iets over gelezen te hebben.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:34 schreef Picchia het volgende:
Maar we hebben die arrogante Italianen een poepie laten ruiken. Vooral Van Bronckhorst was echt een verrassing.![]()
De Toto hoeft vandaag dan ook niets uit te keren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:08 schreef Autodidact het volgende:
Maar potjandorie...3-0. Dat had niemand in de poule.
Wie heeft er gewonnen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:17 schreef Nautilus het volgende:
Groot feest op het Museumplein, trouwens. Ik heb nog bijna met een Turk moeten vechten nadat ik hem naar de uitslag Portugal - Turkije vroeg (die uitslag wist ik echt nog niet).
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:46 schreef sneakypete het volgende:
http://www.boerderij.org/index.cfm/4,507,eve10001093,html
holy fuck.
Als je van echte rock & roll en harde shit houdt, moet je hierbij zijn.
Ik ga zekert!!
Doet mij vooral aan de Raggende Manne met Bob Fosko denken.quote:
Oftewel: als tante nee zegt, dan wordt het ook nee.quote:Er komt wel een vijfde keuzemogelijkheid voor orgaandonatie: 'ja, mits'. Mensen kunnen aangeven dat ze toestemming geven voor donatie mits nabestaanden instemmen. Wie niets invult laat de keuze aan nabestaanden.
Nee's Niksquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Doet mij vooral aan de Raggende Manne met Bob Fosko denken.![]()
Zou het zo ruim gedefinieerd zijn?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:49 schreef Autodidact het volgende:
Hopelijk hebben jullie geen van allen een griffermeerde of moslimtante...
[..]
Oftewel: als tante nee zegt, dan wordt het ook nee.
al mijn tantes ga ik overleven, of het zal mijn dood wordenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:49 schreef Autodidact het volgende:
Hopelijk hebben jullie geen van allen een griffermeerde of moslimtante...
[..]
Oftewel: als tante nee zegt, dan wordt het ook nee.
http://www.nu.nl/news/160(...)legale_watertap.htmlquote:BOEKAREST - Wat een leuk voordeeltje voor alle bewoners van een flatgebouw in de Roemeense hoofdstad Boekarest leek, lijkt een drama te worden.
De bewoners tapten illegaal warm water uit een lekke leiding. De grond raakte daardoor zo doorweekt dat het tien etages tellende flat en het naastgelegen Huis van de Roemeense voetbalfederatie op instorten staan.
Dat meldt de Roemeense televisiezender PRO TV dinsdag. Bij toeval ontdekte één van de bewoners een jaar geleden dat het water uit het lek warm was.
Sindsdien pendelden dagelijks alle bewoners enthousiast op en neer met hum emmertjes, om gratis warm water te halen. Om het comfort te vergroten werd er zelfs een pomp geplaatst.
Het waterbedrijf vindt dat de bewoners de schade hadden moeten melden, de bewoners zeggen dat gedaan te hebben. Volgens hen kwamen medewerkers van het bedrijf vervolgens niet om het lek te repareren, maar om ook emmertjes warm water te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |