of met glassplinters ofzoiets.quote:
Kwaliteitskrant. Dat zie je.quote:
Op zich wel jammer. Er is niets mis met pas beginnen te oordelen nadát er enige kennis vergaard is. Nu hebben mensen een oordeel over religie al klaar zonder er ooit iets over gelezen te hebben.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:10 schreef Autodidact het volgende:
Plan Marcouch voor les religie valt nergens goed
quote:
Daar heb je gelijk in echter zijn er ook mensen die niet willen dat hun kinderen daarmee lastig gevallen wordt.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Op zich wel jammer. Er is niets mis met pas beginnen te oordelen nadát er enige kennis vergaard is. Nu hebben mensen een oordeel over religie al klaar zonder er ooit iets over gelezen te hebben.
Pizza tijd.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Aoristus het volgende:
neem je toch zo'n bccpakket joh
Voor het baasje neem ik aan? Vieze dierenbeul.quote:
Ik heb ook ooit tijdelijk voor een bejaarde pitbull mogen zorgen, dat was een ontzettend lief beest, maar mensen zijn toch bang op de een of andere manier. Onbegrijpelijk zeg.. dat beest had geen tand meer in zijn bekquote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef sneakypete het volgende:
Vriendin van mij blij, die had zo'n illegaal mormel.
Behalve dat-ie levensgevaarlijk is naar andere mannetjes honden is het een superschatje, terwijl ik normaal uberhaupt alle honden diep haat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |