abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59910867
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:18 schreef Platina het volgende:
Welke klas spelen jullie het meeste?
Ik bijna alleen met Assault, maak ik het makkelijkst kills mee en is met de M16 echt megasterk.
Zit nu op een SPM gemiddelde van 42.35
terwijl als ik sniper speel dit niet hoger zou liggen dan 20.
Ik ook. Alleen lukt het me niet veel kills te maken met de nade launcher. Hoe ik ook schiet die gozer blijft gewoon staan.

Sniper is chill. Gaat ook perfect samen met de grote mappen. Vooral in Harvest Day.
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_59911149
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 15:50 schreef Glennz het volgende:

[..]

NICE, een poster erbij. hoelang heb je erop gewacht?
Hij is 25-6 verzonden vanuit Maleisië, 9 dagen dus. Ik heb wel de optie gekozen om 'm via de normale post te verzenden (International Registered Post), je kunt voor een meerprijs ook voor UPS kiezen.
pi_59911497
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:39 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Hij is 25-6 verzonden vanuit Maleisië, 9 dagen dus. Ik heb wel de optie gekozen om 'm via de normale post te verzenden (International Registered Post), je kunt voor een meerprijs ook voor UPS kiezen.
Ok, nice. Ik ben namelijk ook van plan BFBC Gold Edition te bestellen via een vriend (heb zelf geen paypal). Ik ga het ook doen via normale post. Ik heb gelezen dat het niet verstandig is om het UPS te laten bezorgen.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:57:16 #154
66083 Platina
78th Element
pi_59913526
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:24 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

Ik ook. Alleen lukt het me niet veel kills te maken met de nade launcher. Hoe ik ook schiet die gozer blijft gewoon staan.

Sniper is chill. Gaat ook perfect samen met de grote mappen. Vooral in Harvest Day.
Harvest day is idd sniper walhalla!
Net zoals het 1ste stuk van Oasis.

maar nade zou ik me de moeite besparen je moet echt precies voor de voeten schieten, en als dat mislukt ben je de zak.
Valt me wel op dat het niveau op de servers is wat ik verwachtte. Ronduit slecht.

Maar is af en toe wel leuk knallen, net 3 man in een kamertje gemold met kniven, god hoe achterlijk kunnen mensen zijn
pi_59913822
lol

zelfs als je OP iemand schiet met een nade gaat hij niet dood, heb het geprobeerd bij iemand terwijl ik achter 'm stond, en hij bleef gewoon staan
pi_59916519
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 19:57 schreef Platina het volgende:
maar nade zou ik me de moeite besparen je moet echt precies voor de voeten schieten, en als dat mislukt ben je de zak.
Ik moet het doen voor zo award heb dan automatisch bronze,silver en gold assault patch. Heb 6 kills nodig maar lukt me steeds niet voorbij de 4 kills te komen. En 4 kills met een nade launcher is al een kut job om te doen
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
  zondag 6 juli 2008 @ 14:33:48 #157
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_59925415
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 15:56 schreef Glennz het volgende:

[..]

Bij dashboard snap ik het even niet meer. Wat bedoel je precies met dashboard? en met de handleiding bedoel je de handleiding van de router toch?
zo heet dat menu toch? dashboard...
met die verschillende gekleurde tabbladen..
helemaal rechtse tab is volgens mij system, en daar moet je naar network gaan.
als je dan een connection test doet krijg je te zien of je router al of niet MS-certified is.

ik bedoel het boekje van het spel.. daar staan ergens onderaan een bladzijde een aantal poorten vermeld die zeker open moeten staan.
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_59929340
EA.... je wordt bedankt

Ben je heerlijk aan het spelen....PLOP... EA server connection problems .......
Weg zijn m'n punten
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_59929372
EA servers liggen momenteel plat inderdaad.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_59938700
Liggen de servers nog steeds plat?
Xbox Live: Anormius
pi_59939340
Na een dag spelen werd het al saai
Waar gaan ze in godsnaam heen met de battlefield franchise!
BF2 is de laatste in de reeks die echt tof was, 2142 werd cyber, en nu dit 'ding'.
Waarom hebben ze de naam BF eraan geplakt, waarom noemen ze het niet gewoon total destruction: bad company ofzo.
Beetje de BF serie verkrachten, bah
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_59939485
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:23 schreef Dutch_Nelson het volgende:
BF2 is de laatste in de reeks die echt tof was, 2142 werd cyber, en nu dit 'ding'.
Waarom hebben ze de naam BF eraan geplakt, waarom noemen ze het niet gewoon total destruction: bad company ofzo.
Je kan er gewoon niet mee omgaan

pi_59939557
Met kut games niet nee, die verkoop ik altijd zo snel mogelijk weer door
pi_59939625
Toch goeie cijfers voor een kutgame dan

pi_59939706
Ow ben je er zo een
pi_59939840
ik kan geen servers meer vinden?
pi_59939899
quote:
Op maandag 7 juli 2008 01:05 schreef RoW_0 het volgende:
ik kan geen servers meer vinden?
quote:
Op zondag 6 juli 2008 17:34 schreef Sackboy het volgende:
EA servers liggen momenteel plat inderdaad.
pi_59941649
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ow ben je er zo een
Zo een wat?

Nemen we reviews tegenwoordig ook al niet meer serieus?

pi_59941881
Tering servers. Gisteravond urenlang niet kunnen connecten met "EA Online".

Overigens hoop ik dat de Conquest mode er écht snel zit aan te komen, want ondanks het feit dat het spel nu best leuk en gevarieerd kan zijn.. lopen de meeste online potjes toch uit op een situatie waarbij de aanvallers ALLES wat ze hebben naar 1 crate sturen en dat jij als verdediger de bommen, raketten, granaten en kogels om je oren krijgt waar je ook spawnt. Niet altijd hoor, maar meestal is het 1 grote chaos. Strategie en tactische gameplay is juist 1 van de selling points van Battlefield.

En ligt het nou aan mij of winnen de defenders eigenlijk bijna altijd? Er moeten nog heel wat dingen geoptimaliseerd worden qua balans.
pi_59941942
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:10 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Zo een wat?

Nemen we reviews tegenwoordig ook al niet meer serieus?
Ow wacht, wacht even, jij denk natuurlijk nog dat al die cijfers te vertrouwen zijn van de meeste bedrijven

Nee _!
pi_59941997
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:36 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

Ow wacht, wacht even, jij denk natuurlijk nog dat al die cijfers te vertrouwen zijn van de meeste bedrijven

Nee _!
Te vertrouwen? Nee, die bedrijven zijn vast allemaal omgekocht door EA om het spel toch een goed cijfer te geven

En ik vind het spel zelf ook geweldig. Als trouwe Battlefield speler vind ik dit deel een waardige toevoeging aan de serie.

maandag 7 juli 2008 @ 09:50:01 #172
66083 Platina
78th Element
pi_59942155
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:31 schreef Opie het volgende:
Tering servers. Gisteravond urenlang niet kunnen connecten met "EA Online".

Overigens hoop ik dat de Conquest mode er écht snel zit aan te komen, want ondanks het feit dat het spel nu best leuk en gevarieerd kan zijn.. lopen de meeste online potjes toch uit op een situatie waarbij de aanvallers ALLES wat ze hebben naar 1 crate sturen en dat jij als verdediger de bommen, raketten, granaten en kogels om je oren krijgt waar je ook spawnt. Niet altijd hoor, maar meestal is het 1 grote chaos. Strategie en tactische gameplay is juist 1 van de selling points van Battlefield.

En ligt het nou aan mij of winnen de defenders eigenlijk bijna altijd? Er moeten nog heel wat dingen geoptimaliseerd worden qua balans.
Ik vind het wel meevallen, al is in sommige levels de balans wel ver te zoeken. Bijvoorbeeld: end of the line, harvest day.

De laatste kratten daar zijn als aanvallers niet te doen. Zeker niet end of the line want daar moet je echt ver lopen vanuit het spawnpoint als je squadmembers ervoor kiezen in het kamp dat afweergeschut te gebruiken
pi_59943469
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:23 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ruilen tegen COD4 of 35 euro incl? Dat is veel leuker dan BFBC ?
pi_59951763
Irritatiefactor is vrij hoog bij dit spel..
Teammates die niet weten wat ze doen, irritante squads waar ik altijd inkom (geen mic, niet praten of het ergst; Italianen) vaak dikke lag, wat andere mensen 'bullet lag' durven te noemen, wapens zijn debiel ingesteld qua power etc etc..
Toch vermaak ik me wel met het spel, de single player is ook absoluut de moeite waard.
pi_59977318
ow dus dat niet kunnen connecten lag TOCH niet aan mijn router zn ports die overigens correct forwarded waren naar xbox live
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')