Ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:59 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb de Gold Edition (PS3) al een tijdje geleden besteld bij gamehubs.com (¤ 38 incl. verzendkosten!!).
Ben benieuwd of die granaat erbij zit!Wat boeit het of het de PAL-versie is of niet?
Het spel schijnt trouwens vandaag al te koop te zijn bij sommige Free Record Shops.
Ik al ruim 20 uur.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:29 schreef Sackboy het volgende:
Op http://badcompany.ea.com/ kan je je stats checken. Ik heb al 7 uur in de demo zitten![]()
Ben trouwens benieuwd of Bol.com hem vandaag gaat versturen. Hoop het wel
Ja, ik heb 'm gisteren al zien liggen bij de FRS.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:35 schreef Armageddon het volgende:
Issie al ergens in de winkel te verkrijgen?
Ik ook bij gamehubsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:59 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb de Gold Edition (PS3) al een tijdje geleden besteld bij gamehubs.com (¤ 38 incl. verzendkosten!!).
Ben benieuwd of die granaat erbij zit!Wat boeit het of het de PAL-versie is of niet?
Het spel schijnt trouwens vandaag al te koop te zijn bij sommige Free Record Shops.
volgens mij is het enige verschil dat je keuze menu niet nederlands isquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook bij gamehubsPS3 is toch regiovrij dus maakt toch niet uit pal ja of nee?
Zomg, geen korrelig beeld in de full gamequote:Anyone playing on the 360 version not seeing the grain/film filter that the demo had at all?
I also don't see any options to turn it on. I actually kind of liked the grain filter.
As of right now, it looks like they removed it for the retail version.
Hoe?quote:
Vooralsnog totaal geen lag gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |