Hier geen last van lag (360 versie).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:57 schreef Slappy het volgende:
Ben ik nou zo gek of is er nog steeds zo veel lag :S
Gister effe gespeeld maar het sniperwapen ging als je inzoomde niet mee als je snapt wat ik bedoel was heel irritant. Kwam door de lag denk ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:08 schreef DeeBee het volgende:
Tering, die lag is echt helemaal leip nu.
Hiervoor ook geen last van gehad (PS3), maar vandaag is het de hele dag al helemaal kut...
Wapen wisselen gaat gewoon al klote bijv...zit echt zeker 0,5-1 seconden vertraging in of zo...
edit: trappen lopen gaat ook lekker...in de categorie dat je er ineens naast blijkt te lopen en stukken naar beneden valt of zo.![]()
Beter vervangt EA die 486 die ze hebben draaien even door een wat fatsoenlijkere server.
Nog steeds zo veel lagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:43 schreef DeeBee het volgende:
Die lag is dus echt helemaal gay, verneukt wel het speelplezier zo.
@merino: je kan een Japanse PSN account aanmaken bijv...dan moet het toch wel lukken?
Hij zat kennelijk gewoon bij de update. Geen losse download op het PSN gezien verder ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:43 schreef DeeBee het volgende:
Die lag is dus echt helemaal gay, verneukt wel het speelplezier zo.
@merino: je kan een Japanse PSN account aanmaken bijv...dan moet het toch wel lukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |