Ik hoop hetquote:Op maandag 9 juni 2008 09:10 schreef Colplay het volgende:
Denk dat Boston wel een keer in LA wint. Dus zie Boston wel kampioen worden.
ik ben bang van wel ook al wil ik het niet. de lakers komen net te kort voor de titel. spelers van Vlad, Walton zijn het net niet. zijn niet de spelers die even boven hun kunnen uitsteken in een moment om zo de wedstrijd te laten kantelen. celtics hebben wel zulke spelers.quote:
er was hier niet echt een favoriet. de celtics wonnen de duels tegen de lakers in de reguliere seizoen. de lakers kregen alleen meer aandacht van de pers, omdat het de lakers betreft. ik hoop alleen dat ze toch iets beter thuis spelen. dit leek echt nergens naar.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:21 schreef BitetheBullet het volgende:
Wel erg matig van de Lakers, ze gaan toch niet voor de tweede keer onderuit in de Finals als de torenhoge favoriet?
Torenhoge favoriet is wel een beetje overdreven. Denk dat de Lakers aan het begin licht favoriet waren, maar Boston heeft twee keer in de competitie van de Lakers gewonnen en thuisvoordeel. In de playoffs speelde LA beter, maar om ze gelijk torenhoge favoriet te noemen, daarvoor heeft Boston toch te veel kwaliteit.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:21 schreef BitetheBullet het volgende:
Wel erg matig van de Lakers, ze gaan toch niet voor de tweede keer onderuit in de Finals als de torenhoge favoriet?
daar hoop ik ook op. thuis wordt er toch erg goed gespeeld door de lakers. vooral de jonge mensen als farmar zijn ineens veel actiever te vinden op het scorebord. na die twee nederlagen moeten ze wel winnen. zou zonde zijn om een sweep of met 4-1 er uit te liggen. je merkt wel dat spelers als walton eigenlijk gewoon niet goed genoeg zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mwoah ze hebben 2x niet heel dik verloren toch? Denk dat de Lakers de drie thuiswedstrijden gaan winnen
Celtics hebben een veel betere bank. Powequote:Op maandag 9 juni 2008 14:40 schreef spy08 het volgende:
Deze week dus het circus in LA en ik zeg dat LA thuis de zaken weer rechttrekt ondanks dat Celtic als team completer/compacter is.
Ik ook. Ik vind dat de ploeg met het thuisnadeel nog meer in het nadeel is, omdat het heel moeilijk is om drie keer op rij thuis te winnen. Hierdoor heeft de betere club een extra voordeel in de finale.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Celtics hebben een veel betere bank. Powe![]()
Toch vind ik het 2-3-2 systeem vreemd.
Denk binnen 2-3 maanden. Als de OS afgelopen zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:07 schreef jmac het volgende:
Weet iemand wanneer het schema voor volgend seizoen bekend wordt gemaakt?
En 70% van de teams die met een 2-0 achterstand in de finals aan de home-stand begint wint de 1e wedstrijd (3e wedstrijd van de series).quote:Op maandag 9 juni 2008 18:53 schreef popolon het volgende:
Geen idee. Wel dat 90% van de teams, met een 2-0 voorsprong in de Finals, ook de ring pakt.
Las gisteren dat Miami de enige ploeg is die in deze format na een 2-0 achterstand de drie thuiswedstrijden won.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:22 schreef PirE het volgende:
[..]
En 70% van de teams die met een 2-0 achterstand in de finals aan de home-stand begint wint de 1e wedstrijd (3e wedstrijd van de series).
Volgende week begint trouwens ook de rechtzaak tussen de Sonics en Seattle over de move naar Oklahoma City.
Neuh, wil het schema van de knicks of jersey weten voor Aprilquote:Op maandag 9 juni 2008 20:23 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Denk binnen 2-3 maanden. Als de OS afgelopen zijn.
Tripje naar Portland aan het plannen?
LOL......en dan moet de wedstrijd nog beginnen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:17 schreef Chrishop het volgende:
TVP hopelijk houd ik het vol tot 3 uur.
Die geruchten DEN -DET lopen al even ja. Ik ben alleen niet zo blij met Prince, zou ik graag houden. Martin tja, we kennen het verhaal. Melo is super offensief maar heeft amper 'D'. Maar goed, die geruchten zullen nog wel even blijven doorgaan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:06 schreef Ricard0j het volgende:
http://www.fannation.com/truth_and_rumors/view/53418
Dat zou pas een verandering zijn
quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:06 schreef Ricard0j het volgende:
http://www.fannation.com/truth_and_rumors/view/53418
Dat zou pas een verandering zijn
LOLOLOL dát zou een goede trade zijn jaquote:trade billups o miami for jason williams
Tjaa iedereen vind Prince in die trade de blokkade. Verder zou het voor de Nuggets wel erg goed zijn, maarja zal waarschijnlijk niet veel van komen :pquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Die geruchten DEN -DET lopen al even ja. Ik ben alleen niet zo blij met Prince, zou ik graag houden. Martin tja, we kennen het verhaal. Melo is super offensief maar heeft amper 'D'. Maar goed, die geruchten zullen nog wel even blijven doorgaan.
Lakers kregen 40 FTs in die Game 6.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:16 schreef ScienceFriction het volgende:
Donaghy is natuurlijk een uiterst betrouwbare bronEen gokverslaafde ref die is betrapt... natuurlijk gaat-ie zeggen dat er andere refs waren die net als hij wedstrijden zitten te 'riggen'.
Uiteraard wordt de wedstrijd van de Lakers - Kings daar genoemd...Lekker makkelijk doelwit. Er bestaal al jaren controverse rondom de Chokers uit Sacramento en de Lakers, De Kings hadden die serie best kunnen winnen als ze niet als een jump-shootend en free throw chokend team werden uitgeknepen.
Veel FT's in game 6? Ja, 27 Free throws... zeker als je de Hack-a-Shaq tactiek gaat toepassenWat denk je dan? (Overigens zeg ik niet de de wedstrijd nou een geweldig optreden was van de refs... er is home court advantage en dan dit.... maar ja....)
Sacramento Drama Queens![]()
![]()
quote:The Kings thought the Lakers got some help from the officials as well. Los Angeles made 34-of-40 free throws while Sacramento sank 18-of-25. In the fourth quarter, the Lakers hit 21-of-27 from the line while the Kings made 7-of-9.
"Our big guys get 20 fouls tonight and Shaq gets four? You tell me how the game went," Adelman said. "It's just the way it is. Obviously, they got the game called the way they wanted to get it called."
Linkquote:A driving layup by Hedo Turkoglu pulled the Kings within 103-102 with 12 seconds left. On the ensuing inbounds play, Bryant elbowed Bibby to the nose and pushed him to the floor to receive the pass before being fouled.
Volgens mij heb ik weken terug al gezegd dat de finale tussen de Lakers en Celtics zou gaan omdat Stern dat wil. Het gaat om de ratings en een finale tussen de Lakeshow en Celtics trekt gewoon veel meer kijkers dan een finale tussen de Pistons en de Lakers.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:05 schreef D-Wade het volgende:
Wat mij ook opviel is dat refree Bob Delaney , die in 2002 ref was bij die Game 6 Lakers-Kings , ook al ref was bij Game 2 in Boston waarin nogal wat gebeurde qua calls.
Lijkt net of er bepaalde refs worden gekozen voor sommige teams, zeker wanneer ze in nood zijn van een overwinning.
Stern wil gewoon , na Celtics-Lakers te hebben geregeld, nu ook al een Game 7 in de Finale.
Miami kreeg ook 39 FTs in game 5 tegen de Mavsquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:16 schreef D-Wade het volgende:
c
[..]
Lakers kregen 40 FTs in die Game 6.
En nog schandaliger was die laatste play waarin Kobe een elleboog en klap uitdeelt aan Bibby....refs doen niks.
hier wordt al weken over gesproken in de VS pers. tijdens game 3 hoorde je de commentators er over hebben maar in plaats van op de refs te schuiven, zeiden 2 van de 3 dat de Lakers gewoon aggresiever spelen waardoor meer vrije worpen kregen. nou ik heb het gevoel dat er veel invloed is van de refs, zowel in game 1, 2 en 3.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik weken terug al gezegd dat de finale tussen de Lakers en Celtics zou gaan omdat Stern dat wil. Het gaat om de ratings en een finale tussen de Lakeshow en Celtics trekt gewoon veel meer kijkers dan een finale tussen de Pistons en de Lakers.
De bookies doen trouwens tot nu toe goede zaken, meeste geld zat tot nu toe elke keer op de Lakers.
[..]
Miami kreeg ook 39 FTs in game 5 tegen de Mavs. eindstand 101-100 Heat
.
Nou dat denk ik niet. Het wordt 3-2 voor de lakers en dan gaan we terug naar Boston.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:05 schreef spy08 het volgende:
Ik heb gelijk gekregen en de Lakers hebben de stand tot 2-1 teruggebracht. Ik zeg: het wordt 2-2 en we gaan weer naar Boston for game 5
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:19 schreef Multiply het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet. Het wordt 3-2 voor de lakers en dan gaan we terug naar Boston.
Onder een goede coach "leert" Melo verdedigen;)quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Die geruchten DEN -DET lopen al even ja. Ik ben alleen niet zo blij met Prince, zou ik graag houden. Martin tja, we kennen het verhaal. Melo is super offensief maar heeft amper 'D'. Maar goed, die geruchten zullen nog wel even blijven doorgaan.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:14 schreef no-look het volgende:
Ik wil even 'on-record' gaan door te zeggen dat Miami in '06 won door Jason Williams. Verder de notie dat Billups voor Williams natuurlijk nooit kan. Miami is niet gek.
En Boston kreeg 38 FT's in game 2 deze finals... ooooh conspiracyquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:16 schreef D-Wade het volgende:
c
[..]
Lakers kregen 40 FTs in die Game 6.
Of de push-off van Jordan op Russell in 1998 in game 6, waarin hij het winnende schot maakt... Of Karl Malone die al ellebogend z'n weg door de NBA baant...quote:En nog schandaliger was die laatste play waarin Kobe een elleboog en klap uitdeelt aan Bibby....refs doen niks.
Idd hahah.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:16 schreef ScienceFriction het volgende:
Donaghy is natuurlijk een uiterst betrouwbare bronEen gokverslaafde ref die is betrapt... natuurlijk gaat-ie zeggen dat er andere refs waren die net als hij wedstrijden zitten te 'riggen'.
Uiteraard wordt de wedstrijd van de Lakers - Kings daar genoemd...Lekker makkelijk doelwit. Er bestaal al jaren controverse rondom de Chokers uit Sacramento en de Lakers, De Kings hadden die serie best kunnen winnen als ze niet als een jump-shootend en free throw chokend team werden uitgeknepen.
Veel FT's in game 6? Ja, 27 Free throws... zeker als je de Hack-a-Shaq tactiek gaat toepassenWat denk je dan? (Overigens zeg ik niet de de wedstrijd nou een geweldig optreden was van de refs... er is home court advantage en dan dit.... maar ja....)
Sacramento Drama Queens![]()
![]()
Oh men, die Nederlandse commentators zijn kut.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 03:35 schreef no-look het volgende:
nog mensen die kijken? Er zit een 2-2 aan te komen als het zo door gaat.
ik hou niet van ringjagers en zo goed speelt garnett niet in deze serie. zeer vervelende overwinning. pijnlijk voor LA. de VS media haalde ook flink uit naar Kobe.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:04 schreef pfaf het volgende:
Wat een comeback van de Celtics!En Garnett krijgt z'n ring!
Zou het dan eindelijk zo ver zijn?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:08 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Hollister bijvoorbeeld zei dat bryant nooit meer met jordan vergeleken mag worden.
Waarom hou je niet van ringjagers?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:08 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik hou niet van ringjagers en zo goed speelt garnett niet in deze serie. zeer vervelende overwinning. pijnlijk voor LA. de VS media haalde ook flink uit naar Kobe.
Hollister bijvoorbeeld zei dat bryant nooit meer met jordan vergeleken mag worden.
De dikke dame heeft nog niet gezongen hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:04 schreef pfaf het volgende:
Wat een comeback van de Celtics!En Garnett krijgt z'n ring!
Donaghy wordt (terecht) niet geloofd, maar wel dat Stern de lengte van de series bepaald.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:09 schreef TheClown1 het volgende:
david stern wil het maximale uit deze series halen. we krijgen een game 7 hier. daar zorgt hij wel voor. ik zeg nog steeds lakers in 7.
Simmons ook in zijn running dairy. Jordan zou nooit een voorsprong van 24 punten in een thuiswedstrijd in de finale uit handen hebben gegeven...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:08 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik hou niet van ringjagers en zo goed speelt garnett niet in deze serie. zeer vervelende overwinning. pijnlijk voor LA. de VS media haalde ook flink uit naar Kobe.
KG is zeker geen ringchaser. Is Minnesota altijd trouw gebleven zonder ook maar eens openbaar te klagen. Een ringchaser is toch echt wat anders.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:08 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
KG heeft ooit in Minny op de training een rookie geslagen omdat hij of over m heen dunkte of blokte ofzo...Echt een modelprof jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:09 schreef popolon het volgende:
Ha heerlijk die frustratie. Als KG illegale screens zet dan kan je de hele NBA wel opdoeken.
Payton is een echte ring chaser, zeker na zijn openbare sollicitatie aan de Celtics in december. Maar KG heeft 12 seizoenen bij MIN gezeten notabene zonder ook maar een onvertogen woord. Een model prof is het, daar kan Bryant een puntje aan zuigen.
C-Webb was er ook wel eentje, ook omdat 'ie het gewoon openlijk toegaf. Wel zo eerlijk.
AMEN.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:29 schreef TheClown1 het volgende:
Waarom mag Bryant daar een puntje aan zuigen? Puur om het feit dat iedere 'scheetje' dat Bryant laat, de VS media er boven op zit. In hun ogen kan hij ook niks goed doen en dat wordt dan ook graag door andere gezegd.
Bryant is een hele vervelende vent gewoon. Gaat vreemd, kraakt z'n team openbaar af, twijfelt over z'n coach (Jackson notabene) in de media, dat soort flauwekul. En KG heeft een keer een rookie een tik gegeven. Nou nou, dan weet je waarschijnlijk niet wat voor pipo's er in de NBA rondlopen. De 'moordaanslagen' van Kemp en Iverson zijn er waarschijnlijk niks bij.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:29 schreef TheClown1 het volgende:
Er is zeker wel frustratie, dat geef ik eerlijk toe. In game 1 en 2 werd er niet gereageerd op het feit dat de hele bank van de celtics opstond en met handdoeken stond te zwaaien terwijl 30cm van hun Vlad Radmanovic stond te schieten. Het vasthouden van Bryant door Pierce dat onbestraft ging is ook zoiets.
Wat KG betreft, hij gaf wel in de pers aan waar hij naar toe wilde toen hij uit MIN wilde gaan. Ik geef hem wel gelijk. Hij had het zelfs eerder moeten doen maar model prof,hou op.
Waarom mag Bryant daar een puntje aan zuigen? Puur om het feit dat iedere 'scheetje' dat Bryant laat, de VS media er boven op zit. In hun ogen kan hij ook niks goed doen en dat wordt dan ook graag door andere gezegd.
Hoe kun je zeggen dat KG een ringchaser is? Net of een team met PP en Ray Allen alleen kampioen zou worden?? Dat lijkt mij toch de definitie van een ringchaser. Payton en Malone gingen naar teams die kampioen waren of in ieder geval kanshebber waren. Boston won vorig seizoen 24 wedstrijden. Natuurlijk staat er nu een andere en betere ploeg, maar pas nadat KG naar Boston ging werd het een kampioenskandidaat. Posey, Cassell en Brown kwamen er later bij, nadat duidelijk was dat dit een topteam zou worden. Dat zijn de ringchasers. Niet Garnett.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:01 schreef TheClown1 het volgende:
tuurlijk is aanwezig in de defense met zijn illegale screens. het is geen ringchaser in de zin van james posey maar zeker wel in mindere mate.
Get over it Clown. Ze gaven het gewoon weg, net zoals de Pistons een 10 punt voorsprong in de laatste minuten weggaven. Klaag ik ook niet over.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:41 schreef TheClown1 het volgende:
Ik voelde me al zo eenzaam tussen al die anti-lakers posts.
die voorsprong weggeven mag absoluut nooit maar kijk ook naar de manier waarop het gedaan is. let vooral op de 'defense'van pierce op bryant en hoe de scheidsrechters daarop reageren.
dat vreemdgaan ben ik met je eens maar KG heeft ook zijn oude team behoorlijk afgekraakt. Wally en Ricky Davis kregen het behoorlijk van hem in de media. Heeft ook zijn coach behoorlijk door het vuil gehaald in de media. ALs de Lakers het lukt om de 3-1 om te buigen schrijven ze geschiedenis ja. Als fan blijf ik erin geloven maar geschiedenis geeft een ander beeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Bryant is een hele vervelende vent gewoon. Gaat vreemd, kraakt z'n team openbaar af, twijfelt over z'n coach (Jackson notabene) in de media, dat soort flauwekul. En KG heeft een keer een rookie een tik gegeven. Nou nou, dan weet je waarschijnlijk niet wat voor pipo's er in de NBA rondlopen. De 'moordaanslagen' van Kemp en Iverson zijn er waarschijnlijk niks bij.
Maar goed, als Boston een 3-1 weggeeft schrijven ze ook geschiedenis alleen op een negatieve manier dan. Nog nooit kwam er een team terug van 3-1 in de Finals.
Dat hij er een paar heeft is wel waar, maar hij wilde wel absoluut weg bij Clippers om nog een keer kampioen te worden...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:42 schreef popolon het volgende:
Ja ach Cassell, die heeft er al een paar.Heeft nog niks laten zien trouwens, behalve dat onverstaanbare gebrabbel van hem.
Rivers heeft deze serie misschien wel beter gecoached dan Jackson. Gaf zijn spelers rust op het moment dat het kon of als ze het nodig hadden. Lakers leken wel op in de tweede helft en ook Bryant kon zijn team niet helpen. Nu ligt dat niet alleen aan hem, want andere spelers halen hun niveau ook niet. Wat is Walton slecht bijvoorbeeld deze serie zeg.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:41 schreef TheClown1 het volgende:
die voorsprong weggeven mag absoluut nooit maar kijk ook naar de manier waarop het gedaan is. let vooral op de 'defense'van pierce op bryant en hoe de scheidsrechters daarop reageren.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:51 schreef popolon het volgende:
Ik ben trouwens niet anti LAkers Clown, ik vind Bryant gewoon niks.
Ben aanbidder van de vroegere Lakers met Worthy, Magic, Jabbar, Scott . Heb zelfs nog een echte Magic jersey uit die tijd.
Heb de game nog niet gezien dus...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:41 schreef TheClown1 het volgende:
Je mag Kobe niet of je vind m geen goede speler?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:51 schreef popolon het volgende:
Ik ben trouwens niet anti LAkers Clown, ik vind Bryant gewoon niks.
Ben aanbidder van de vroegere Lakers met Worthy, Magic, Jabbar, Scott . Heb zelfs nog een echte Magic jersey uit die tijd.
Buiten het feit dat Kobe iets meer moet brengen zouden de Lakers niet moeten stoppen de guard van Boston, wie er ook speelt, onder druk te zetten. Daar hadden ze gisteren totaal geen antwoord op.quote:De match-up die voor de Lakers het meest heeft opgeleverd is die op de pointguard. Derek Fisher misbruikt Rondo op een manier die de tweedejaars guard van Boston niet verdient. Na zo’n prachtseizoen wordt pijnlijk duidelijk dat Rondo voor de playoffs nog geschoold moet worden tot gewiekste guard. Vervelende turnovers, zijn verdediging is niet top meer en hij is bang het schot te nemen. Rondo, zo zeiden de commentators ook, maakt drives om te passen. Fisher gaat de bucket in om te scoren, en als hij aangepakt wordt passt hij de bal pas. Hierdoor moet Boston dichtklappen, wat goed is voor Vujacic en Radmanovic. Als Rondo echter richting basket trekt, zie je af en toe dat hij slechts half benaderd wordt, zodat hij meteen de bal speelt. Hierdoor kunnen de Lakers sneller roteren en dus beter verdedigen.
Ik moet 'm niet. Net zoals heel veel mensen mijn favoriete speler, Rasheed Wallace, niet mogen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:24 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Je mag Kobe niet of je vind m geen goede speler?
Ik heb je hoog zitten hoor Popo, maar dit vind ik wel een heel ergquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:37 schreef popolon het volgende:
Bryant is een hele vervelende vent gewoon. Gaat vreemd,
Je haalt trouwens de twee belangrijkste niet aan professioneel bekeken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:55 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik heb je hoog zitten hoor Popo, maar dit vind ik wel een heel erg![]()
![]()
argument...
Verander je naam dan maar naar 'Pope'
quote:Conspiracy theory – NBA fans hoping for a refresher course on Game 6 of the 2002 Western Conference finals were left with just their memories Thursday after videos disappeared on YouTube.
The playoff series between the Kings and Los Angeles Lakers resurfaced in headlines Tuesday after disgraced former referee Tim Donaghy alleged in court papers that officials manipulated Game 6.
Video clips of the other games of that playoff series remain uploaded on YouTube, but Game 6 is no longer available through the site.
Where did the infamous game go? YouTube isn't saying.
"We do not comment on individual videos or video sets," a spokesperson said.
And so the conspiracy continues.
er komt ook een zevende duel. maak je geen zorgen.quote:Op maandag 16 juni 2008 06:35 schreef Shivo het volgende:
Topwedstrijd, alleen jammer van de uitslag. Maar wel mooi dat ze het nu in Banknorth Garden mogen afmaken.
bij Lakers; Kobe Bryantquote:Op maandag 16 juni 2008 12:05 schreef Leatherface het volgende:
Wie komt eigenlijk het meest in aanmerking voor de MVP - prijs? Aann zowel Celtics als Lakers-zijde?
Denk ook wel dat het hier op neer komt. Allen was tot vannacht heel constant en maakte nog een kans, maar na explosie van PP eigenlijk niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:44 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
bij Lakers; Kobe Bryant
bij Celtics: Paul Pierce
Het blijft moeilijk om een naam goed te spellen. Overigens scoorde Bryant 25 punten en niet 38. Pierce scoorde er 38.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:37 schreef Koningeindbaas het volgende:
Kobey Briant Kobe Bryant is weer eens de grote man , met 38 punten.
De volgende wedstrijd zullen de Celtics het wel afmaken voor een 4-2 overwinning
Bryant speelt de hele serie al bijzonder matig, Pierce was, tot hij die bal verspeelde, erg goed bezig. Speelde ook bijna 48 minuten zoals Allen de vorige keer.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:46 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Het blijft moeilijk om een naam goed te spellen. Overigens scoorde Bryant 25 punten en niet 38. Pierce scoorde er 38.
Over die speeltijd maak ik mij wel een beetje zorgen. Nu was Pierce op het eind al moe, maar hoe zal het dinsdag gaan? Er staat ook nog een reisdag op het programma, dus hoop niet dat hij al te vermoeid is dinsdag.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Bryant speelt de hele serie al bijzonder matig, Pierce was, tot hij die bal verspeelde, erg goed bezig. Speelde ook bijna 48 minuten zoals Allen de vorige keer.
je hebt gelijk wat betreft het spel van Bryant. Ik heb het idee dat hij niet weet wat hij precies wil. Ene moment zegt media dat hij zijn teamgenoten erbij moet betrekken en maakt hij weinig acties, vervolgens gaat hij voor zichzelf omdat teamgenoten niks doen is het nog niet goed. Een soort van tweestrijd in zijn hoofd ofzo maar het is zeker onder de maat van hem. Had veel beter gekund.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Bryant speelt de hele serie al bijzonder matig, Pierce was, tot hij die bal verspeelde, erg goed bezig. Speelde ook bijna 48 minuten zoals Allen de vorige keer.
Van het slechtste team in de league naar het beste. Dat in een jaar tijd. Het lijkt wel een fairytale.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:45 schreef pfaf het volgende:
Wat een laatste match. Pijnlijk hoor.
Maargoed! : CELTICS!![]()
Erg mooi seizoen gedraaid volgens mij, dus meer dan terecht.
In Boston kan het de laatste jaren echt niet op zeg.
Combinatie van dingen. De komst van Garnett heeft voor een enorme omslag gezorgd in denken. Vooral verdedigend. Hierbij komt natuurlijk ook de komst van assistent-coach Tom Thibedeau als verdedigend coach. Dit heeft er voor gezorgd dat Boston een van de best verdedigende teams uit de geschiedenis werd. Rond Garnett, Allen en Pierce hebben Rondo, Powe en Perkins zich erg goed ontwikkeld dit seizoen en zij doen het beter dan van te voren was verwacht.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:08 schreef Leatherface het volgende:
Van het slechtste team naar het beste in een jaar.
Wat is nu eigenlijk de sleutel tot die spectaculaire omschakeling? De aankoop van Garnett en Allen?
Of is het een vertekend beeld? Hebben ze vorig jaar gewoon heel veel pech gehad en een ongemotiveerd team? En begon met de nieuwe aankopen de boel te draaien, kregen ze een mentale boost en bleven ze maar doorgaan?
Je woont zo te horen in Boston of omstreken?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:21 schreef Shivo het volgende:
Prachtig dit, morgen naar de parade! Alle kroegen zaten stampvol gisteravond, jammer alleen dat ze behoorlijk snel leegliepen na het einde van de wedstrijd. We zijn nog even downtown gaan kijken, maar om half twee was het daar ook wel voorbij. Toch een mooi feestje.
Houden zo.quote:
Nou ja, ze hebben ook aardig wat te vieren de laatste jaren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Houden zo.Er zijn al genoeg van die arrogante Boston 'fans'.
Ach, de Boston fans zijn een zegen vergeleken met die van de Lakers, lekker sfeertje gister.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Houden zo.Er zijn al genoeg van die arrogante Boston 'fans'.
Wedstrijden van de Lakers zijn inderdaad wel echt een kwestie van zien en gezien worden voor alles wat met Hollywood te maken heeft.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach, de Boston fans zijn een zegen vergeleken met die van de Lakers,
Phil heeft zijn merits inderdaad al lang en breed bewezen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:59 schreef popolon het volgende:
Bynum, de enige Laker, samen met Fisher dan, die ik wel kan waarderen.
Het zegt wel veel over Jackson als coach dat je zo'n team naar de finals weet te loodsen.
Jackson is een god op coachgebied, zeker nu.
Veel coaches hadden 't team van Jordan naar die ringen kunnen helpen, met dit middelmatige team is het stukken lastiger.
Ik dacht een aantal jaar geleden ook dat de Celtics voorgoed een mythe uit het verleden waren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:19 schreef popolon het volgende:
De tijden waren toen toch wat anders want 16 titels (9 als coach, 7 als manager) lukt je nu niet meer zo snel.
Een dynastie als de Celtics toen hadden is nu, gelukkig maar, zo goed als onmogelijk. Het blijft een legende natuurlijk.
Natuurlijk heeft elk team wel een aantal bekende supporters, maar dat is toch anders. Bij de Lakers komen de supporters ook in de finale pas als de wedstrijd een half uur bezig is om ze vervolgens nauwelijks aan te moedigen. In Boston was het vanaf begin een echt sfeer.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:58 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wedstrijden van de Lakers zijn inderdaad wel echt een kwestie van zien en gezien worden voor alles wat met Hollywood te maken heeft.
Boston heeft natuurlijk ook een omvangrijke 'elite', maar ik denk dat grote sportteams daar toch wel iets meer een zaak zijn van het gewone volk.
Hoewel er in de Garden natuurlijk ook wel een Steven Tyler van Aerosmith of een Matt Damon op de tribune plaatsnemen.
Ook in Detroit zie je nog wel eens een Eminem of Kid Rock naar de Pistons gaan.
Toen waren er ook maar 9 teams en geen salary capquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:19 schreef popolon het volgende:
De tijden waren toen toch wat anders want 16 titels (9 als coach, 7 als manager) lukt je nu niet meer zo snel.
Een dynastie als de Celtics toen hadden is nu, gelukkig maar, zo goed als onmogelijk. Het blijft een legende natuurlijk.
nou dat zeker niet volgens de geruchten.. Of Miami trade de pick of ze kiezen beasley of rose afhankelijk wie er overblijft. En wie zouden ze gordon/hinrich voor moeten traden?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:12 schreef JayJay8 het volgende:
Nee denk dat ze Rose kiezen. En dan Hinrich en/of Gordon traden voor een echte PF/C.
Beasley is meer een SF dan een PF denk ik.
En ik hoop en denk dat OJ Mayo naar Miami gaat...
quote:That was the dumbest choice in Pacers history. Ron Artest makes better choices than that.
Bovengemiddelde PGs zijn dan ook erg dun gezaaid. En Smush kwijtraken is pure winst voor Miami, anders geven ze hem toch een buy-out.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:06 schreef popolon het volgende:
Hinrich is een verbetering gezien Smush maar ik ben er niet kapot van. Miami laat z'n meest constante speler gaan voor een niet bovengemiddelde PG.
Mooi, de enige die ik daar wat gun is Walsh.quote:Op maandag 30 juni 2008 02:30 schreef Greetings het volgende:
Vriendjespolitiek in NY met het kiezen van de zoon van een vriend van D'Antoni (Gallinari).
Dat wordt weer HELEMAAL knicks daar volgend jaar....
Opzich toch veel potentie voor de toekomst, lijkt mij?quote:Op zondag 29 juni 2008 21:38 schreef JayJay8 het volgende:
Ben benieuwd wat OJ Mayo, Rudy Gay en Mike Conley in Memphis kunnen doen...
Ja idd hehe, blijft een zooitje daarquote:Op maandag 30 juni 2008 02:30 schreef Greetings het volgende:
Vriendjespolitiek in NY met het kiezen van de zoon van een vriend van D'Antoni (Gallinari).
Dat wordt weer HELEMAAL knicks daar volgend jaar....
Ja lijkt mij ook! Dan hebben ze als k me niet vergis Marc Gasol nog als Center, die in de sterkte Spaanse competitie een topjaar heeft gedraaid!quote:Op maandag 30 juni 2008 06:41 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Opzich toch veel potentie voor de toekomst, lijkt mij?
Ik blijf het een belachelijke regel vinden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:22 schreef Colplay het volgende:
Baron Davis gaat waarschijnlijk naar de Clippers. Heeft vannacht zijn contract opgezegd en is nu free-agent. Brand deed hetzelfde, maar waarschijnlijk vooral om een nieuw contract bij de Clippers te kunnen tekenen. Het halen van Davis betekent wel dat Magette weg moet.
Waar heb je gelezen dat hij naar de Clippers gaat waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:22 schreef Colplay het volgende:
Baron Davis gaat waarschijnlijk naar de Clippers. Heeft vannacht zijn contract opgezegd en is nu free-agent. Brand deed hetzelfde, maar waarschijnlijk vooral om een nieuw contract bij de Clippers te kunnen tekenen. Het halen van Davis betekent wel dat Magette weg moet.
Ach, een stuk beter dan in het voetbal iig waar je onbeperkt spelerssalarissen kunt uitdelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik blijf het een belachelijke regel vinden.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:45 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Waar heb je gelezen dat hij naar de Clippers gaat waarschijnlijk?
quote:Supersonics verhuizen naar Oklahoma
Uitgegeven: 3 juli 2008 09:25
Laatst gewijzigd: 3 juli 2008 09:26
SEATTLE - NBA-team Seattle Supersonics basketbalt vanaf volgend seizoen in een andere stad. Oklahoma City wordt de nieuwe speelbasis van de ploeg.
De club betaalt de stad Seattle een vergoeding van 45 miljoen dollar (28 miljoen euro). De Nederlander Francisco Elson speelt bij de Sonics.
Schikking
De Supersonics en Seattle kwamen woensdag tot een schikking, enkele uren voordat de rechter een oordeel zou vellen in het conflict. De stad Seattle wilde de club houden aan het leasecontract met de KeyArena, dat liep tot 2010.
In de schikking is opgenomen dat de naam van de club Seattle Supersonics blijft. Lukt het niet binnen vijf jaar een nieuw NBA-team in de stad Seattle op te richten, dan betaalt Sonics-eigenaar Clay Bennet nog eens 30 miljoen dollar (19 miljoen euro) aan Seattle.
De Supersonics speelden vanaf 1967 in Seattle. In 1979 veroverde de club de titel in de NBA.
(c) ANP
http://www.nu.nl/news/163(...)n_naar_Oklahoma.html
Ja, dat snap ik.quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:04 schreef no-look het volgende:
Was het stadion dan leeg de afgelopen jaren ofzo?
Dat heet wat anders: Lening.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 04:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Subsidies bestaan in de VS ook gewoon
Klopt. Geen subsidie van de overheid als je het zo wilt stellen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 04:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, das geen subsidie natuurlijk?
Nee niet helemaal, maar je bent niet goed op de hoogte blijkbaar. Geeft niks na zo'n lange tijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 04:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En de Pens en een stuk of 20 andere profploegen speelden niet in de stad waar ze nu spelen zonder hulp van de overheid
Maar je pogingen om de VS de hoogte in te praten zijn erg aandoenlijk
Geef 'ns een voorbeeld. Ik weet dat Seattle er alles aan gedaan heeft om de club daar te houden, een paar miljoenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 04:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zak niet door het ijs hoor, jij bent diegene die beweerd dat de NBA niet (mede) drijft op staatssteun
Brand blijft.quote:Op woensdag 2 juli 2008 05:01 schreef JayJay8 het volgende:
http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=3470016
Je hebt gelijk.
Als Brand blijft kan dat nog een leuk team worden. Met Al Thornton, Eric Gordon en Chris Kaman.
Het is uiteindelijk stukgelopen omdat er niet genoeg geld was om de KeyArena te renoveren en dat was een vereiste om door te gaan in Seattle. Howard Schultz (vorige eigenaar) heeft overigens ook een rechtzaak aangespannen tegen de huidige owner (Bennett) dat hij het team onder valse voorwendselen heeft gekocht. Bij de aankoop heeft Bennett aangegeven dat hij het team niet zou verhuizen, terwijl hij na de aankoop alleen maar bezig is geweest met de move naar Oklahoma City. Maar het zal nog zeker een jaar duren voordat bekend wordt wat hier uit gaat komen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:04 schreef no-look het volgende:
Tja schijnbaar wel hè, ik weet verder ook niet hoe het zit. Maar het is inderdaad zonde. Was het stadion dan leeg de afgelopen jaren ofzo?
Het laatste jaar is trouwens een playeroption. Dus hij kan als hij wil dus na drie jaar weg naar een bigmarket als hij zal willen. Kijken of er weer zoveel teams zijn die speciaal voor hem capspace reserveren zoals ze nu al doen voor BronBron.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 05:17 schreef popolon het volgende:
Je ziet 't allemaal wel heel makkelijk.
Maar goed, on topic:
Chris Paul Agree On Four-Year, $68M Extension.
Dubbel en dwars waard natuurlijk.
En voor minder geld dan wat hij van zowel de Wizards als de Warriors had kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:04 schreef Colplay het volgende:
Arenas blijft bij Washington, dus ook hier grijpt Golden State naast.
Benieuwd wat de nieuwe strategie van de Warriors nu zal zijn. Ze hebben wel capspace, maar er zijn geen grote free-agents meer over, alleen Magette. Dus gaan ze voor restricted free-agents, trades of wachten ze tot volgend jaar?
Verder over de bovenstaande discussie. Natuurlijk worden de clubs wel geholpen bij de bouw van nieuwe stadions. Steden verdienen dit geld weer terug door de economische impact die een franchise op de stad en de staat heeft. Het gebeurt niet overal, maar wel bij een groot aantal clubs. Steden zijn veel te bang om teams te verliezen. Dat is ook de reden dat alle NBA eigenaren voor een verhuizing van de Sonics waren. Nu bewezen is dat clubs echt verhuizen staan ze weer sterker als ze belastinggeld nodig hebben om een nieuw stadion te bouwen.
Hier een link naar een artikel van JA Adande die hier een en ander over vertelt.
http://sports.espn.go.com/nba/columns/story?columnist=adande_ja&page=sonicsmove_080702
Dat zie ik alleen niet zo snel gebeuren. Cavs hebben niet veel mogelijk en Ferry lijkt me ook geen top GM om wat voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:14 schreef JayJay8 het volgende:
Ik weet niet wat LBJ gaat doen..
Aan de ene kant denk k, hij speelt nu voor zn homeclub, als ze wat goede spelers om hem heen kunnen aantrekken zie k geen reden om weg te gaan.
Aan de andere kant, in een "bigger market" city als NY of LA krijgt hij meer geld van Nike.
En hij is goed bevriend met Jay-Z die de Nets naar Brooklyn wil halen.
Ben benieuwd naar de zomer van 2010, veel grote namen die free-agent zijn dan
Ze geven in Seattle gewoon 30 miljoen dollar aan monopoly geld uit(want staatssteun bestaat niet in de VS) om de NBA weer in Seattle te krijgenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.
Maar vanuit een historisch perspectief is zoiets toch jammer?
De Sonics hebben toch aardig impact gemaakt in hun hoogtijdagen. 3 Finales, waarvan er 1 werd gewonnen. Verder nog een aantal Division-titels.
Het zijn natuurlijk geen Celtics, Lakers of Bulls, maar toch een franchise met een aardige geschiedenis.
De fans hebben het nakijken.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:42 schreef F1Bas het volgende:
En dan Paul voor 68 miljoen in 4 jaar, die is het geld veeeeeeeeeeeeeel meer waard.
Ben het helemaal met je eens hoor, Paul is en wordt een nog veel grotere topper.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:01 schreef popolon het volgende:
Zo'n beetje de beste PG in de NBA, ik vind het een mooi bedrag. Zeker niet teveel.
Tinsley krijgt 7.5 miljoen per jaar om even je favoriete team aan te halen. En die is drie keer niks vergeleken met Paul.
Je begint er kijk op te krijgen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 03:38 schreef popolon het volgende:
De Pacers dus alweer een grote metamorfose. En weer zal 't niks worden denk ik. O'Neal weg maar dat is misschien wel een plus.
Jammer dat Bird er zit, die knakker heeft totaal geen verstaand van GM zaken. Da's al wel gebleken.
Zeg maar 17 miljoen per jaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:42 schreef F1Bas het volgende:
En dan Paul voor 68 miljoen in 4 jaar, die is het geld veeeeeeeeeeeeeel meer waard.
Goed gedraft ja zeker, maar vervolgens zn goeie pick meteen weer getradequote:
Jepquote:Op maandag 7 juli 2008 13:20 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Goed gedraft ja zeker, maar vervolgens zn goeie pick meteen weer getrade
Chalmers speelt idd erg goed in de Summer league, maar goed dat zegt natuurlijk niet zo veel.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:25 schreef BitetheBullet het volgende:
Miami's summer league team doet het erg goed de eerste twee wedstrijden.
Vooral Mario Chalmers is erg goed op dreef, misschien heeft Miami wel een starting PG gevonden in de tweede ronde van de draft.
Stond vorig jaar tijd lang op plek1 van 3pt shooters maar raakte helaas geblesseerd. Maar knalt er echt veel in (vooral vanaf de zijkanten).quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:20 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Heat heeft trouwens gisteren James Jones van de Blazers gehaald. Lijkt me een gooie versterking, 3-p specialist met een solid D.
En zeg nu zelf, is hij nu echt zo goed? Zeker als je weet dat het de nummer1 pick was.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:41 schreef D-Wade het volgende:
Bogut krijgt een lekker contract zeg.
$73 mil voor 5 jaar.![]()
Dat is bijna evenveel als hoeveel Chris Paul gaat krijgen.
Er gaan een paar namen. Leuk voor Elson als 'ie weer kan spelen maar het blijft een bankspeler natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:29 schreef Colplay het volgende:
Trouwens in het artikel staat dat Elson misschien de opvolger van Camby wordt bij de Nuggets. Zouden er nog andere teams in hem geinteresseerd zijn?
Ik geef hem groot gelijk.quote:Op zondag 20 juli 2008 06:36 schreef popolon het volgende:
Ook wel grappig, Carlos Delfino, bankzitter bij de Pistons en Raptors gaat naar Rusland.
30 miljoen voor drie jaar.
Dit is wel heel creatief omgerekend hoor. Delfino krijgt 3 miljoen euro per jaar in Rusland.quote:Op zondag 20 juli 2008 06:36 schreef popolon het volgende:
Ook wel grappig, Carlos Delfino, bankzitter bij de Pistons en Raptors gaat naar Rusland.
30 miljoen voor drie jaar.
Zie je het al voor je?quote:Detroit: Could this be why Artest was so interested in interviewing brawl instigator John Green a while back? It would be a brilliant PR move if the Pistons were looking to put a package together for Artest.
And from what I was told from one source close to the Pistons, they are. I've yet to get this info from more than one person, so stay tuned. But much like the Mavs' situation, this could be one of those where the player the Kings want (perhaps Tayshaun Prince) would be different than the one offered (Jason Maxiell, anyone?). Pure speculation on my part in terms of the potential pieces.
Josh Childress kan ook naar Griekenland. Zou inderdaad wel mooi zijn als Europese ploegen ook achter betere spelers aan kunnen gaan. Gebeurt er misschien weer wat meer op FA-gebied. Al was t begin van juli natuurlijk wel erg leuk.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:17 schreef popolon het volgende:
Ik lees verschillende bedragen hier en daar, ach 't maakt ook niet uit. BC Khimki schijnt nu ook achter Barbosa aan te zitten.
Wel leuk een beetje concurrentie.
Defensief zijn ze al jaren goed, maar offensief spelen ze echt lelijk. Yao en Tracy blijven echt niet een heel seizoen heel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:02 schreef JayJay8 het volgende:
Ja zeker...Als T-Mac en Yao nou eens een jaar fit blijven is dit een van de topteams in t westen...
Steve Nash lijkt me er ook wel zo een.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:18 schreef popolon het volgende:
Ik vind het juist goed, maakt de NBA ook weer wat scherper. En om nou te zeggen dat dat spelers zijn die het verschil maakten: o.a. Krstic, Williams, Childress.
Kidd zal ook wel een jaartje of wat willen afbouwen in Europa.
Waarom ook niet? Nog een jaartje of twee lekker spelen op een wat lager niveau op je 'oude' dag. Kan ze ook geen ongelijk geven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:48 schreef Greetings het volgende:
[..]
Steve Nash lijkt me er ook wel zo een.
Precies en 90% van die gasten is toch gewoon binnen 5 jaar na retirement faillietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom ook niet? Nog een jaartje of twee lekker spelen op een wat lager niveau op je 'oude' dag. Kan ze ook geen ongelijk geven.
Aangezien LeBron ooit heeft gezegd dat hij de eerste sport miljardair wou worden zie ik hem het opzich nog wel doen ook...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:33 schreef popolon het volgende:
Olympiakos is considering a run at LeBron James when he becomes a free agent in 2010, according to a source close to Sports Illustrated's Ian Thomsen.
As a free agent in 2010, his new contract in the NBA would start at less than $20 million annually.
The owners of Olympiakos already lose millions annually on their player payroll. It may be worthwhile to them to lose $40 million or more in exchange for the grandeur of LeBron.
Ze verliezen toch al geld, dan kan dit er ook nog wel bij. Zou wel een gigantische grap zijn dit.
Maar 't is een publiek geheim dat LBJ naar NY gaat in 2010.
Carmelo Angeloquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:32 schreef jmac het volgende:
Ssmenvatting US-RUS @ ned1 met mart
Lijkt meer op de Harlem Globetrotters
Mart klaagt alleen maar en gaat maar door over dat het alleen maar om geld draait met amerika en peking.
Oh ja... ik vroeg me de hele tijd af of ik 't altijd verkeerd uitsprak of dat Mart er een eigen draai aan had gegeven.quote:
* Toolmannetje heeft 2 kaartjes BKK 112quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:54 schreef jmac het volgende:
Tickets for the NBA preseason matchup between the Miami Heat and the New Jersey Nets in London are sold out -- nearly three months before the game.
Tickets to the Oct. 12 game at the 16,500-seat O2 Arena went on sale March 31 and were all taken by late last week, organizers said Tuesday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |