Ik hoop hetquote:Op maandag 9 juni 2008 09:10 schreef Colplay het volgende:
Denk dat Boston wel een keer in LA wint. Dus zie Boston wel kampioen worden.
ik ben bang van wel ook al wil ik het niet. de lakers komen net te kort voor de titel. spelers van Vlad, Walton zijn het net niet. zijn niet de spelers die even boven hun kunnen uitsteken in een moment om zo de wedstrijd te laten kantelen. celtics hebben wel zulke spelers.quote:
er was hier niet echt een favoriet. de celtics wonnen de duels tegen de lakers in de reguliere seizoen. de lakers kregen alleen meer aandacht van de pers, omdat het de lakers betreft. ik hoop alleen dat ze toch iets beter thuis spelen. dit leek echt nergens naar.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:21 schreef BitetheBullet het volgende:
Wel erg matig van de Lakers, ze gaan toch niet voor de tweede keer onderuit in de Finals als de torenhoge favoriet?
Torenhoge favoriet is wel een beetje overdreven. Denk dat de Lakers aan het begin licht favoriet waren, maar Boston heeft twee keer in de competitie van de Lakers gewonnen en thuisvoordeel. In de playoffs speelde LA beter, maar om ze gelijk torenhoge favoriet te noemen, daarvoor heeft Boston toch te veel kwaliteit.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:21 schreef BitetheBullet het volgende:
Wel erg matig van de Lakers, ze gaan toch niet voor de tweede keer onderuit in de Finals als de torenhoge favoriet?
daar hoop ik ook op. thuis wordt er toch erg goed gespeeld door de lakers. vooral de jonge mensen als farmar zijn ineens veel actiever te vinden op het scorebord. na die twee nederlagen moeten ze wel winnen. zou zonde zijn om een sweep of met 4-1 er uit te liggen. je merkt wel dat spelers als walton eigenlijk gewoon niet goed genoeg zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mwoah ze hebben 2x niet heel dik verloren toch? Denk dat de Lakers de drie thuiswedstrijden gaan winnen
Celtics hebben een veel betere bank. Powequote:Op maandag 9 juni 2008 14:40 schreef spy08 het volgende:
Deze week dus het circus in LA en ik zeg dat LA thuis de zaken weer rechttrekt ondanks dat Celtic als team completer/compacter is.
Ik ook. Ik vind dat de ploeg met het thuisnadeel nog meer in het nadeel is, omdat het heel moeilijk is om drie keer op rij thuis te winnen. Hierdoor heeft de betere club een extra voordeel in de finale.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Celtics hebben een veel betere bank. Powe![]()
Toch vind ik het 2-3-2 systeem vreemd.
Denk binnen 2-3 maanden. Als de OS afgelopen zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:07 schreef jmac het volgende:
Weet iemand wanneer het schema voor volgend seizoen bekend wordt gemaakt?
En 70% van de teams die met een 2-0 achterstand in de finals aan de home-stand begint wint de 1e wedstrijd (3e wedstrijd van de series).quote:Op maandag 9 juni 2008 18:53 schreef popolon het volgende:
Geen idee. Wel dat 90% van de teams, met een 2-0 voorsprong in de Finals, ook de ring pakt.
Las gisteren dat Miami de enige ploeg is die in deze format na een 2-0 achterstand de drie thuiswedstrijden won.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:22 schreef PirE het volgende:
[..]
En 70% van de teams die met een 2-0 achterstand in de finals aan de home-stand begint wint de 1e wedstrijd (3e wedstrijd van de series).
Volgende week begint trouwens ook de rechtzaak tussen de Sonics en Seattle over de move naar Oklahoma City.
Neuh, wil het schema van de knicks of jersey weten voor Aprilquote:Op maandag 9 juni 2008 20:23 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Denk binnen 2-3 maanden. Als de OS afgelopen zijn.
Tripje naar Portland aan het plannen?
LOL......en dan moet de wedstrijd nog beginnen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:17 schreef Chrishop het volgende:
TVP hopelijk houd ik het vol tot 3 uur.
Die geruchten DEN -DET lopen al even ja. Ik ben alleen niet zo blij met Prince, zou ik graag houden. Martin tja, we kennen het verhaal. Melo is super offensief maar heeft amper 'D'. Maar goed, die geruchten zullen nog wel even blijven doorgaan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:06 schreef Ricard0j het volgende:
http://www.fannation.com/truth_and_rumors/view/53418
Dat zou pas een verandering zijn
quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:06 schreef Ricard0j het volgende:
http://www.fannation.com/truth_and_rumors/view/53418
Dat zou pas een verandering zijn
LOLOLOL dát zou een goede trade zijn jaquote:trade billups o miami for jason williams
Tjaa iedereen vind Prince in die trade de blokkade. Verder zou het voor de Nuggets wel erg goed zijn, maarja zal waarschijnlijk niet veel van komen :pquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Die geruchten DEN -DET lopen al even ja. Ik ben alleen niet zo blij met Prince, zou ik graag houden. Martin tja, we kennen het verhaal. Melo is super offensief maar heeft amper 'D'. Maar goed, die geruchten zullen nog wel even blijven doorgaan.
Lakers kregen 40 FTs in die Game 6.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:16 schreef ScienceFriction het volgende:
Donaghy is natuurlijk een uiterst betrouwbare bronEen gokverslaafde ref die is betrapt... natuurlijk gaat-ie zeggen dat er andere refs waren die net als hij wedstrijden zitten te 'riggen'.
Uiteraard wordt de wedstrijd van de Lakers - Kings daar genoemd...Lekker makkelijk doelwit. Er bestaal al jaren controverse rondom de Chokers uit Sacramento en de Lakers, De Kings hadden die serie best kunnen winnen als ze niet als een jump-shootend en free throw chokend team werden uitgeknepen.
Veel FT's in game 6? Ja, 27 Free throws... zeker als je de Hack-a-Shaq tactiek gaat toepassenWat denk je dan? (Overigens zeg ik niet de de wedstrijd nou een geweldig optreden was van de refs... er is home court advantage en dan dit.... maar ja....)
Sacramento Drama Queens![]()
![]()
quote:The Kings thought the Lakers got some help from the officials as well. Los Angeles made 34-of-40 free throws while Sacramento sank 18-of-25. In the fourth quarter, the Lakers hit 21-of-27 from the line while the Kings made 7-of-9.
"Our big guys get 20 fouls tonight and Shaq gets four? You tell me how the game went," Adelman said. "It's just the way it is. Obviously, they got the game called the way they wanted to get it called."
Linkquote:A driving layup by Hedo Turkoglu pulled the Kings within 103-102 with 12 seconds left. On the ensuing inbounds play, Bryant elbowed Bibby to the nose and pushed him to the floor to receive the pass before being fouled.
Volgens mij heb ik weken terug al gezegd dat de finale tussen de Lakers en Celtics zou gaan omdat Stern dat wil. Het gaat om de ratings en een finale tussen de Lakeshow en Celtics trekt gewoon veel meer kijkers dan een finale tussen de Pistons en de Lakers.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:05 schreef D-Wade het volgende:
Wat mij ook opviel is dat refree Bob Delaney , die in 2002 ref was bij die Game 6 Lakers-Kings , ook al ref was bij Game 2 in Boston waarin nogal wat gebeurde qua calls.
Lijkt net of er bepaalde refs worden gekozen voor sommige teams, zeker wanneer ze in nood zijn van een overwinning.
Stern wil gewoon , na Celtics-Lakers te hebben geregeld, nu ook al een Game 7 in de Finale.
Miami kreeg ook 39 FTs in game 5 tegen de Mavsquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:16 schreef D-Wade het volgende:
c
[..]
Lakers kregen 40 FTs in die Game 6.
En nog schandaliger was die laatste play waarin Kobe een elleboog en klap uitdeelt aan Bibby....refs doen niks.
hier wordt al weken over gesproken in de VS pers. tijdens game 3 hoorde je de commentators er over hebben maar in plaats van op de refs te schuiven, zeiden 2 van de 3 dat de Lakers gewoon aggresiever spelen waardoor meer vrije worpen kregen. nou ik heb het gevoel dat er veel invloed is van de refs, zowel in game 1, 2 en 3.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik weken terug al gezegd dat de finale tussen de Lakers en Celtics zou gaan omdat Stern dat wil. Het gaat om de ratings en een finale tussen de Lakeshow en Celtics trekt gewoon veel meer kijkers dan een finale tussen de Pistons en de Lakers.
De bookies doen trouwens tot nu toe goede zaken, meeste geld zat tot nu toe elke keer op de Lakers.
[..]
Miami kreeg ook 39 FTs in game 5 tegen de Mavs. eindstand 101-100 Heat
.
Nou dat denk ik niet. Het wordt 3-2 voor de lakers en dan gaan we terug naar Boston.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:05 schreef spy08 het volgende:
Ik heb gelijk gekregen en de Lakers hebben de stand tot 2-1 teruggebracht. Ik zeg: het wordt 2-2 en we gaan weer naar Boston for game 5
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:19 schreef Multiply het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet. Het wordt 3-2 voor de lakers en dan gaan we terug naar Boston.
Onder een goede coach "leert" Melo verdedigen;)quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Die geruchten DEN -DET lopen al even ja. Ik ben alleen niet zo blij met Prince, zou ik graag houden. Martin tja, we kennen het verhaal. Melo is super offensief maar heeft amper 'D'. Maar goed, die geruchten zullen nog wel even blijven doorgaan.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:14 schreef no-look het volgende:
Ik wil even 'on-record' gaan door te zeggen dat Miami in '06 won door Jason Williams. Verder de notie dat Billups voor Williams natuurlijk nooit kan. Miami is niet gek.
En Boston kreeg 38 FT's in game 2 deze finals... ooooh conspiracyquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:16 schreef D-Wade het volgende:
c
[..]
Lakers kregen 40 FTs in die Game 6.
Of de push-off van Jordan op Russell in 1998 in game 6, waarin hij het winnende schot maakt... Of Karl Malone die al ellebogend z'n weg door de NBA baant...quote:En nog schandaliger was die laatste play waarin Kobe een elleboog en klap uitdeelt aan Bibby....refs doen niks.
Idd hahah.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:16 schreef ScienceFriction het volgende:
Donaghy is natuurlijk een uiterst betrouwbare bronEen gokverslaafde ref die is betrapt... natuurlijk gaat-ie zeggen dat er andere refs waren die net als hij wedstrijden zitten te 'riggen'.
Uiteraard wordt de wedstrijd van de Lakers - Kings daar genoemd...Lekker makkelijk doelwit. Er bestaal al jaren controverse rondom de Chokers uit Sacramento en de Lakers, De Kings hadden die serie best kunnen winnen als ze niet als een jump-shootend en free throw chokend team werden uitgeknepen.
Veel FT's in game 6? Ja, 27 Free throws... zeker als je de Hack-a-Shaq tactiek gaat toepassenWat denk je dan? (Overigens zeg ik niet de de wedstrijd nou een geweldig optreden was van de refs... er is home court advantage en dan dit.... maar ja....)
Sacramento Drama Queens![]()
![]()
Oh men, die Nederlandse commentators zijn kut.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 03:35 schreef no-look het volgende:
nog mensen die kijken? Er zit een 2-2 aan te komen als het zo door gaat.
ik hou niet van ringjagers en zo goed speelt garnett niet in deze serie. zeer vervelende overwinning. pijnlijk voor LA. de VS media haalde ook flink uit naar Kobe.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:04 schreef pfaf het volgende:
Wat een comeback van de Celtics!En Garnett krijgt z'n ring!
Zou het dan eindelijk zo ver zijn?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:08 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Hollister bijvoorbeeld zei dat bryant nooit meer met jordan vergeleken mag worden.
Waarom hou je niet van ringjagers?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:08 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik hou niet van ringjagers en zo goed speelt garnett niet in deze serie. zeer vervelende overwinning. pijnlijk voor LA. de VS media haalde ook flink uit naar Kobe.
Hollister bijvoorbeeld zei dat bryant nooit meer met jordan vergeleken mag worden.
De dikke dame heeft nog niet gezongen hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:04 schreef pfaf het volgende:
Wat een comeback van de Celtics!En Garnett krijgt z'n ring!
Donaghy wordt (terecht) niet geloofd, maar wel dat Stern de lengte van de series bepaald.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:09 schreef TheClown1 het volgende:
david stern wil het maximale uit deze series halen. we krijgen een game 7 hier. daar zorgt hij wel voor. ik zeg nog steeds lakers in 7.
Simmons ook in zijn running dairy. Jordan zou nooit een voorsprong van 24 punten in een thuiswedstrijd in de finale uit handen hebben gegeven...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:08 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik hou niet van ringjagers en zo goed speelt garnett niet in deze serie. zeer vervelende overwinning. pijnlijk voor LA. de VS media haalde ook flink uit naar Kobe.
KG is zeker geen ringchaser. Is Minnesota altijd trouw gebleven zonder ook maar eens openbaar te klagen. Een ringchaser is toch echt wat anders.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:08 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
KG heeft ooit in Minny op de training een rookie geslagen omdat hij of over m heen dunkte of blokte ofzo...Echt een modelprof jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:09 schreef popolon het volgende:
Ha heerlijk die frustratie. Als KG illegale screens zet dan kan je de hele NBA wel opdoeken.
Payton is een echte ring chaser, zeker na zijn openbare sollicitatie aan de Celtics in december. Maar KG heeft 12 seizoenen bij MIN gezeten notabene zonder ook maar een onvertogen woord. Een model prof is het, daar kan Bryant een puntje aan zuigen.
C-Webb was er ook wel eentje, ook omdat 'ie het gewoon openlijk toegaf. Wel zo eerlijk.
AMEN.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:29 schreef TheClown1 het volgende:
Waarom mag Bryant daar een puntje aan zuigen? Puur om het feit dat iedere 'scheetje' dat Bryant laat, de VS media er boven op zit. In hun ogen kan hij ook niks goed doen en dat wordt dan ook graag door andere gezegd.
Bryant is een hele vervelende vent gewoon. Gaat vreemd, kraakt z'n team openbaar af, twijfelt over z'n coach (Jackson notabene) in de media, dat soort flauwekul. En KG heeft een keer een rookie een tik gegeven. Nou nou, dan weet je waarschijnlijk niet wat voor pipo's er in de NBA rondlopen. De 'moordaanslagen' van Kemp en Iverson zijn er waarschijnlijk niks bij.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:29 schreef TheClown1 het volgende:
Er is zeker wel frustratie, dat geef ik eerlijk toe. In game 1 en 2 werd er niet gereageerd op het feit dat de hele bank van de celtics opstond en met handdoeken stond te zwaaien terwijl 30cm van hun Vlad Radmanovic stond te schieten. Het vasthouden van Bryant door Pierce dat onbestraft ging is ook zoiets.
Wat KG betreft, hij gaf wel in de pers aan waar hij naar toe wilde toen hij uit MIN wilde gaan. Ik geef hem wel gelijk. Hij had het zelfs eerder moeten doen maar model prof,hou op.
Waarom mag Bryant daar een puntje aan zuigen? Puur om het feit dat iedere 'scheetje' dat Bryant laat, de VS media er boven op zit. In hun ogen kan hij ook niks goed doen en dat wordt dan ook graag door andere gezegd.
Hoe kun je zeggen dat KG een ringchaser is? Net of een team met PP en Ray Allen alleen kampioen zou worden?? Dat lijkt mij toch de definitie van een ringchaser. Payton en Malone gingen naar teams die kampioen waren of in ieder geval kanshebber waren. Boston won vorig seizoen 24 wedstrijden. Natuurlijk staat er nu een andere en betere ploeg, maar pas nadat KG naar Boston ging werd het een kampioenskandidaat. Posey, Cassell en Brown kwamen er later bij, nadat duidelijk was dat dit een topteam zou worden. Dat zijn de ringchasers. Niet Garnett.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:01 schreef TheClown1 het volgende:
tuurlijk is aanwezig in de defense met zijn illegale screens. het is geen ringchaser in de zin van james posey maar zeker wel in mindere mate.
Get over it Clown. Ze gaven het gewoon weg, net zoals de Pistons een 10 punt voorsprong in de laatste minuten weggaven. Klaag ik ook niet over.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:41 schreef TheClown1 het volgende:
Ik voelde me al zo eenzaam tussen al die anti-lakers posts.
die voorsprong weggeven mag absoluut nooit maar kijk ook naar de manier waarop het gedaan is. let vooral op de 'defense'van pierce op bryant en hoe de scheidsrechters daarop reageren.
dat vreemdgaan ben ik met je eens maar KG heeft ook zijn oude team behoorlijk afgekraakt. Wally en Ricky Davis kregen het behoorlijk van hem in de media. Heeft ook zijn coach behoorlijk door het vuil gehaald in de media. ALs de Lakers het lukt om de 3-1 om te buigen schrijven ze geschiedenis ja. Als fan blijf ik erin geloven maar geschiedenis geeft een ander beeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Bryant is een hele vervelende vent gewoon. Gaat vreemd, kraakt z'n team openbaar af, twijfelt over z'n coach (Jackson notabene) in de media, dat soort flauwekul. En KG heeft een keer een rookie een tik gegeven. Nou nou, dan weet je waarschijnlijk niet wat voor pipo's er in de NBA rondlopen. De 'moordaanslagen' van Kemp en Iverson zijn er waarschijnlijk niks bij.
Maar goed, als Boston een 3-1 weggeeft schrijven ze ook geschiedenis alleen op een negatieve manier dan. Nog nooit kwam er een team terug van 3-1 in de Finals.
Dat hij er een paar heeft is wel waar, maar hij wilde wel absoluut weg bij Clippers om nog een keer kampioen te worden...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:42 schreef popolon het volgende:
Ja ach Cassell, die heeft er al een paar.Heeft nog niks laten zien trouwens, behalve dat onverstaanbare gebrabbel van hem.
Rivers heeft deze serie misschien wel beter gecoached dan Jackson. Gaf zijn spelers rust op het moment dat het kon of als ze het nodig hadden. Lakers leken wel op in de tweede helft en ook Bryant kon zijn team niet helpen. Nu ligt dat niet alleen aan hem, want andere spelers halen hun niveau ook niet. Wat is Walton slecht bijvoorbeeld deze serie zeg.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:41 schreef TheClown1 het volgende:
die voorsprong weggeven mag absoluut nooit maar kijk ook naar de manier waarop het gedaan is. let vooral op de 'defense'van pierce op bryant en hoe de scheidsrechters daarop reageren.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:51 schreef popolon het volgende:
Ik ben trouwens niet anti LAkers Clown, ik vind Bryant gewoon niks.
Ben aanbidder van de vroegere Lakers met Worthy, Magic, Jabbar, Scott . Heb zelfs nog een echte Magic jersey uit die tijd.
Heb de game nog niet gezien dus...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:41 schreef TheClown1 het volgende:
Je mag Kobe niet of je vind m geen goede speler?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:51 schreef popolon het volgende:
Ik ben trouwens niet anti LAkers Clown, ik vind Bryant gewoon niks.
Ben aanbidder van de vroegere Lakers met Worthy, Magic, Jabbar, Scott . Heb zelfs nog een echte Magic jersey uit die tijd.
Buiten het feit dat Kobe iets meer moet brengen zouden de Lakers niet moeten stoppen de guard van Boston, wie er ook speelt, onder druk te zetten. Daar hadden ze gisteren totaal geen antwoord op.quote:De match-up die voor de Lakers het meest heeft opgeleverd is die op de pointguard. Derek Fisher misbruikt Rondo op een manier die de tweedejaars guard van Boston niet verdient. Na zo’n prachtseizoen wordt pijnlijk duidelijk dat Rondo voor de playoffs nog geschoold moet worden tot gewiekste guard. Vervelende turnovers, zijn verdediging is niet top meer en hij is bang het schot te nemen. Rondo, zo zeiden de commentators ook, maakt drives om te passen. Fisher gaat de bucket in om te scoren, en als hij aangepakt wordt passt hij de bal pas. Hierdoor moet Boston dichtklappen, wat goed is voor Vujacic en Radmanovic. Als Rondo echter richting basket trekt, zie je af en toe dat hij slechts half benaderd wordt, zodat hij meteen de bal speelt. Hierdoor kunnen de Lakers sneller roteren en dus beter verdedigen.
Ik moet 'm niet. Net zoals heel veel mensen mijn favoriete speler, Rasheed Wallace, niet mogen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:24 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Je mag Kobe niet of je vind m geen goede speler?
Ik heb je hoog zitten hoor Popo, maar dit vind ik wel een heel ergquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:37 schreef popolon het volgende:
Bryant is een hele vervelende vent gewoon. Gaat vreemd,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |