abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59237490
Goeiemorgen

Welkom in het oergezellige Culinesse a gogo slowchattopic. We kletsen hier over van alles en nog wat, dus als jij nog wat weet ben je van harte welkom. We zijn een leuke groep mensen die in ieder geval één ding gemeen hebben: we houden van lekker eten. Dit in tegenstelling tot de rest van fok waar ze alleen van vies eten houden.

Ik zal een voorstelrondje doen met groot risico dat ik mensen ga vergeten
Ik ben in ieder geval Isabeau, slechts 34 jaar oud zonder man of kinderen, maar mèt konijn en cavia. Ook dat kan een mens gelukkig maken. Kan. Ik hou van experimenteren in de keuken. Ik hou niet van ziekenhuizen. Wat best lastig is als je ooit besloot arts te worden. Verder hou ik van DnD, fok, hardlopen, slapen en lezen. En koken. En eten. Uiteraard. En ik ben soms zielig en klaag dan, maar dan is SHE er altijd om me even een trap onder mijn achterste te geven. De rest is gewoon lief. Prima mix.
Liejannuh is de leukste vrouw in de cul slowchat. Ze is nog lang niet zo oud als ik ben en woont vlak bij het strand. Verder is ze een beetje gek. Maar dan wel van het prettig gestoord type. Liejannuh (die geheel onverwacht stiekem Lianne heet) houdt van cijfertjes en karaoke. Gelukkig kan ze goed zingen en het is dus een aanrader eens met haar mee te gaan. Karaokeën dus.
Leintjeuh is de leukste vrouw in de cul sc. Met Lein kan je lachen en ze maakt me vrolijk. Verder is zij geen people pleaser, iets wat ik wel in haar waardeer. Ze zegt gewoon waar het op staat (al dan niet op cynische wijze) en dat leidt niet altijd tot de meest vriendelijke reacties in de cul sc, maar de sfeer blijft altijd prima. Lein houdt van lekker eten (joh) en hoort net als ik en Steer tot de 'ex-come-back-group'. Wij zijn dus zielig. Soms. Nou ja, zelden eigenlijk. Verder is ze een uitstekende schoonmaakster en rijdt het hele land door om je afwas te komen doen. En ze houdt van seks. Maar dat doen we eigenlijk allemaal, alleen Lein roept dat gewoon. Lekker duidelijk! Alleen nu ff niet. Ze is namelijk celibaat geworden.
Stereotomy is de leukste man van de cul sc. Hij wordt eigenlijk altijd Steer genoemd, omdat we te lui zijn veel te typen. Steer is een beetje internetverslaafd en fokt overal en nergens. Verder is hij verticaal gehandicapt, maar daar weet hij uitstekend mee om te gaan. Bij je eerste date met onze Steer graag een rood jurkje met witte stipjes en hoge hakjes aantrekken. Vergeet ook geen smaakvol parfum uit te zoeken, want Steer houdt er van iets lekkers te ruiken. Als je met steer uit eten gaat, let dan goed op, want als het licht dimt en het nummer 'She' van Costello wordt opgezet kan je wel eens een huwelijksaanzoek krijgen! Steer is verder van de flauwe grapjes. En ook wel een beetje van de vieze grapjes.
ColdFeet is de leukste vrouw van de cul sc! Ze woont sinds kort in ons buurlandje België en is heel slim. Dat wil dus niet zeggen dat ze lelijk is. Ze heeft een uitstekende smaak qua mannen en kan nog beter koken. CF moet je hebben als je een lekker recept zoekt. En ook zij houdt van karaoke. Ze woont zelfs vlakbij een heuse karaokebar!
latislos is meneer ColdFeet, getrouwd met dus, maar hij woont in Nederland. Nog wel. Hij en de pink panther hebben een geheim pact, maar we komen er nog wel achter wat voor pact. Verder schijnt hij heerlijke fajhitas te maken en ik weet eigenlijk niet eens hoe je fajhitas schrijft, maar ik ben te lui om het op te zoeken. Ook latislos is een soort nerd, doet ook iets met computers en whatever, het is een leuke vent. Want hij is echt de leukste man van de cul sc. Helaas bezet. En homo. (bron: latislos zelf)
Motorbloempje is het leukste meisje van de cul sc! Ze is dol op motorrijden, iets wat je misschien niet zou zeggen van zo'n lief meisje meisje. Maar dat maakt het extra leuk en spannend. Ze is dit jaar begonnen met een studie aan de universiteit van Nijmegen en ze zoekt er nog een huis. Voor haar en haar 2 huisdieren dus. Een man en een kat. Verder is ze lekker sportief en altijd spontaan.
AKnynke is de leukste vrouw van de cul sc. Ook zij is verticaal gehandicapt. Ze woont momenteel nog in het uiterste zuioden van ons land, maar gaat Nederland verlaten en in Zweden wonen. Spannend! Nynke (ja, die naam had je vast niet geraden) is een slimme en erg druk bezette meid. Ze is vlot, wereldwijs en vrolijk. En ze klaagt over troep op haar kamer als het er best netjes is. Ook kan ze heerlijke ontbijtjes maken (met name roerei!) en snurkt ze niet. Maar je moet inmiddels dus wel bijna naar Zweden om haar te zien. Nog de hele zomer te zien in Nederland! Grijp die kans, want vrouwen zoals Nynke hebben we veel te weinig in dit land. Nynke doet ook aan beachvolleybal en dan zie ik een ranke dame voor me in bikini die keihard tegen ballen mept. You go girl! AKnynke doet trouwens niet meer aan seks de komende maanden. Dan weet je dat.
Bluezz is de leukste vrouw van de cul sc! Bluezz is de culmama. Als je haar ziet wil je knuffelen en hoop je dat ze koekjes met je gaat bakken. Of taartjes. Of beiden. Uithuilen kan je bij Bluezz, maar je kan ook schaterlachen met Bluezz. Verder heeft ze een uitstekende muzieksmaak, en is het mij niet bekend of ze aan karaoke doet. Ik gok van niet. Bluezz is enorm trots op haar kinderen en dat is heerlijk om te lezen. Het glundert bijna van het scherm. Geweldig.
golfer dan moet ik meneer Bluezz natuurlijk ook direct vermelden! golfer is de leukste man van de cul sc! golfer is dol op voetbal, dus die zien we de komende weken amper, tenzij hij een score komt melden of als er een pauze is. Heeft dat nog een speciale naam, zo'n pauze? Rust geloof ik. Nou ja, als golfer rust heeft dan komt hij misschien nog. golfer houdt verder van tv-series, films en de behaaglijke billen van zijn vrouw Bluezz. En van vieze grapjes. golfer en Bluezz gaan graag uit eten in bijzonder restaurants en daar kan je in een ader topic op cul alles over lezen. Een aanrader!
DarkElf is de leukste vrouw van de cul sc. DarkElf is gewoon ook één van de fokbeebs. Helaas geen modje meer, maar ze doet nog steeds vrijwilligerswerk, alleen dan voor de wereldwinkel. Ook zij kan goddelijk koken, een eigenschap die wel meer culmensjes hebben. Van haar komt ook één van de mooiste flames die ik ooit heb gelezen 'paardensmoel met hooihaar'. Briljant! Verder is ze dol op Sicilie en door haar manier van vertellen wordt volgens mij iedereen wel dol op Sicilie!
Vork is de leukste man van de cul sc! Vork doet een opleiding in de richting van voeding en kan je dus van alles vertellen over de niet lekkere kanten van eten. Vork kan ook supergoed koken, alleen heeft hij van vlees, vis en gevogelte geen kaas gegeten. Vork is een beetje een nerd, maar dat is helemaal niet erg, dat maakt vork juist zo tof. Met vork kan je prima kletsen, stappen en slapen. Mijn naam betekent trouwens 'mes' in het saksisch.
Duderinnetje is de leukste vrouw van de cul sc! Ze woont in het hoge noorden, maar komt daar oorspronkelijk niet vandaan. Ook duderinnetje is dol op koken, dus ook van haar vraag je je niet af wat ze hier komt doen. Met duderinnetje kan je prima een wijntje drinken en een hapje eten. Het is een wonder dat ze nog zo mooi slank is, maar dat komt vast doordat ze ook super sportief is. Verder heeft ze een uitstekende smaak qua inrichting en man. En een zwak voor zielige poesjes. Maar dat is niet erg, ik heb een zwak voor Duderinnetje en de manier waarop ze schrijft.
octopussy is de leukste vrouw van de cul sc! Octo doet iets met computers, maar een opleiding in WoW'en had ze vast leuker gevonden. Is octo dan een nerdin? Nou, dat zie je er niet af hoor! Het is een mooie vrouw waar je veel mee kan lachen, en ze houdt van motorrijden en duiken. Nog vreselijk stoer ook dus! Helaas voor de mannenwereld is ze verloofd en gaat ze dit jaar trouwen.
MinderMutsig is de leukste vrouw van de cul sc! Ze wil graag wat minder mutsig zijn, vandaar deze naam. 's Morgens maakt ze tegenwoordig rijst klaar voor haar man, incl. knoflook en ui snijden op de nuchtere maag. Dit alles met dank aan een andere dame in de cul sc. Net als Duderinnetje en ik woont MM (niet te verwarren met MissyMirjam of Memento Mori) in het noorden des lands. En dat zijn altijd toffe mensen. Heus. Ook is ze supertrots op haar zus en terecht!
krakkemieke is de leukste vrouw van de cul sc. Ook zij doet niet meer aan seks. Net als Nynke, Leintjeuh en ik. En iedereen die het verzwijgt. Al is krakje gewoon kieskeurig, zijn de twee andere dames celibaat geworden en heb ik prozac. Krakje geeft verder prima advies. Of mensen er naar luisteren is een tweede. Ze weet overigens net zoveel van de huidige muziek af als ik zelf. Niet veel dus. Krakje is nu geloof ik op vakantie, ik ben vergeten waar heen.
Karrel Laaglawaai is de leukste man van de cul sc. Eigenlijk weet ik niet zoveel van hem, behalve dat hij een beetje ontevreden is met zijn huidige baan (achter de schermen bij de b-filmindustrie) en dat hij zich regelmatig somber voelt. Toch houdt hij van de meest idioot optimisctische naieve film die ik ken, al vond ik het een kutfilm. Hij zal ook best van zijn vriendin houden. Karrel is tevens een vluchteling van het afgezonken fokeiland. En ook hij houdt van voetbal. Zelfs zijn vriendin voetbalt. Volgens mij hebben die elkaar op de voetbal ontmoet.
SHE is de leukste vrouw van de cul sc! Zij woont helaas niet in het noorden des lands, maar in het midden. SHE zie ik voor me als mondain en bourgondisch. Dat lijkt qua figuur niet te kunnen kloppen, maar SHE is volgens mij megaslank met curves in all the right places. Ze heeft een on-hollandsch eetpatroon, en daar blijft ze nu mooi slank bij. SHE's teksten zijn regelmatig van een poetisch niveau en ik lees ze met veel liefde. SHE is SHE. Een beetje vreemd, maar wel lekker.
PeRi is de leukste vrouw van de cul sc! En ze is even lang als ik. En een lekker ding. Ook een lekker ding. Wel veel mooie vrouwen in de cul sc! Eigenlijk weet ik niet zoveel van haar. Sorry... Oh ja, ze kijkt House!
Mascare klodder is de leukste vrouw van de cul sc! Ze heette eerst Sea of Love, maar vond de huidige naam even toepasselijker. Al vraag ik me af of ze ooit mascare klodders heeft, want in mijn hoofd is ze heel elegant en dus heeft ze geen mascaraklodders. Ze heeft een dochtertje Milou waar je helemaal blij van wordt. Verder heeft ze het mooiste balkon wat ik ken. En oh grote verbazing, ook MK houdt van koken! Ik zie regelmatig de meest lekkere dingen langskomen en krijg dan enorm veel zin om te komen eten.
borisz is de leukste man van de cul sc! Ook hij doet iets met cijfertjes, en ik heb niets met cijfertjes. Ook niet met borisz eigenlijk, maar dat kan altijd nog groeien. Hij houdt namelijk veel van sport. En ik niet. Maar ook dat kan groeien. Schijnt. Maar wat wel voor hem pleit is dat hij niet alleen naar sport kijkt, maar zelf ook sportief is. Hij is één van de regelmatige hardlopers van de cul sc. Net als Moblo, Liejannuh en ik. Toch nog een soort van band dus.
Euc is de leukste man van de cul sc! Euc is een waar genie op kookgebied en heeft tijdens zijn opleiding stage gelopen in De Librije. Binnenkort gaat hij zelfs naar Dubai om daar het hotelvak nog beter te leren. Volgende meeting bij Euc? Ook deze man is niet meer bezet, en ook zij zal wel niet aan karaoke doen, maar ik vrees dat ze de enige is die wel aan te horen zou zijn. Technische vragen over koken? Euc is je man.
MissHobje is de leukste vrouw van de cul sc! Ze is moderator van dit forum, net als ik en Muck. MissHobje is de personificatie van spontaan en goedlachs en heeft een prachtige bos haar. Ze helpt regelmatig mee met fokradio, dus als je haar wilt horen dan kan dat bijna wekelijks. Misshobje is hier net als ik regelmatig 's nachts te vinden, met als verschil dat als ik er 's nachts ben ik aan het werk ben en MissHobje misschien aan het werk is. Ze houdt van camperen en in het weekend dus meestal lekker met d'r hobby bezig en niet met computers.
Den Haag is de leukste man van de cul sc. Hij is tevens een beetje een snob en erg ambitieus. DH gaat naar Nijenrode, werkt hard, ook aan zijn lijf en ook hij rijdt motor. We kunnen wel een cul-motorclub maken. Tsja, hij is best tof, maar ook hij is helaas bezet. Zijn vriendin klinkt ook wel een beetje kak, maar dat past wel bij DH. Op een positieve manier uiteraard.
Anthraxx is de leukste man van de cul sc. Volgens mij doet hij ook de meest ingewikkelde studie, waar ik echt bewondering voor heb. Annie (liefkozend) houdt van zijn poes, zijn mac en zijn vriendin. De preciese volgorde durf ik niet te zeggen. Bij Annie moet je zijn als je pc kapot is! Of mocht ik dat hie rniet zo hard roepen? Sorry alvast. Heb het toch lekker gedaan. Maar je bent ook zo goed. En lief. En leuk. En cute. En hij heeft de leukste auto ever! En ik mag dat zeggen, want ik vind auto's geen reet aan.
beunkster is de leukste man van de cul sc! Bij beunkster moet je zijn als je beschaafdheid wilt leren op het gebied van kunst en cultuur. Hij weet veel en heeft er oprecht plezier in dat te delen met anderen. Beunkster heeft zijn eigen kruiden (veel!!) in de tuin en ook hij is dol op koken en deelt de meest prachtige recepten met ons.
Memento Mori is de leukste vrouw van de cul sc! MM (niet te verwarren met Missy Mirjam of MinderMutsig) is onze IKEA-vraagbaak. Verder komt ze regelmatig in de sc even haar hart luchten hoe kut alles is, maar eigenlijk heeft ze nog niet door dat ze absoluut wel een leuke meid is. Hoe kut alles ook is.
Oblivion is de leukste vrouw van de cul sc! En ook Oblivion is een mama, ook bij haar krijg ik een warm en fuzzy gevoel. Obli houdt ook al van lekker eten, maar ze houdt niet van bier. Dus vooral geen bier voorstellen als je samen met haar wat gaat drinken.
Tezz is de leukste vrouw van de cul sc en ook al mama. Veel mama's hier haha. Misschien is er een verband tussen lekker koken en mama zijn. Of niet. Tezz denkt ook dat ze te dik is, maar heus, elke vrouw hoort een beetje zacht onderhuids vetweefsel te hebben, dat is onze natuur! Pas als je je tenen niet meer kan zien moet je op dieet. Of eh ietsje eerder is misschien ook slimmer. Wel lastig dat Tezz een taartenbakfetisj heeft. Maar niet erg voor ons, want wat is er nou leuker dan bakken? Tezz is een brabander. Of is het brabandster?
Principessa Farfalla is de leukste vrouw van de cul sc! Zij is onze fashionkenner en haar kan je dus raadplegen als je garderobe nodig aan vervanging toe is. Verder is ze lief, mooi, een tikkeltje onnozel (op de wereldvreemde manier, niet op de domme manier) en erg jong. Ik zie een verband. Maar bovenal dus leuk en volgens mij nog vrijgezel!
Pheno is de leukste man van de cul sc! Al ken ik hem amper. Hij komt ook nog maar net kijken na een tijd weg te zijn geweest. Maar hij is in ieder geval cute and cuddly en dat zijn prima eigenschappen voor een man. En hij gaat binnenkort naar Istanboel. Ik ben jaloers. Misschien kan je daar ook duiken? Geen idee eigenlijk, maar pheno doet dus ook aan duiken. En iets met computers. Zoals menig man op fok.
justmattie is de leukste man van de cul sc! Maar ik raak altijd in de war, want ik ken een vrouw die zichzelf mattie noemde en dus associeer ik de naam mattie steeds met een vrouwelijk wezen.
dribbel komt soms kijken. Hallo dribbel!
Morwen komt 's nachts soms langs. hallo Morwen!
remlof komt ook wel eens kijken. Hallo remlof! Remlof lijkt op Chiel Beelen, alleen weet ik niet of Remlof daar blij mee is.
Muck komt soms kijken en soms kletst ze lekker mee. Muck mag wel vaker komen, ze is namelijk echt leuk! Bij Muck moet ik altijd aan de Swedish Chef denken en dan moet ik inwendig een beetje grinniken. Vooral vaker langskomen dus, wan tik grinnik veel te weinig.
Pandorah zou ook vaker moeten langskomen, want Pandorah is Tof. En ikw ord altijd vrolijk van Pandorah. Dus waarom blijft ze dan weg? Pandorah doet trouwens aan jaja yoga. Net als Coldfeet en ik geloof dat Liejannuh ook iets in die richting doet of wilde doen.
FleshWound heb ik al even niet meer gezien. Vakantie? Verdwenen? of hij valt me niet op....dan mijn excuses. Fleshwound is verantwoordelijk voor minstens een kilo gewichtstoename bij diverse cul-dames. Chocoladetaart. Yum.
YPPY komt niet in de cul sc, 'maar als ze wel zou komen, dan zou zij de leukste vrouw in de cul sc zijn!
SiGne is er vandoor gegaan, die vond ons niet leuk meer. En terecht.
Cul non Kul tsja.

Disclaimer: misschien ben ik je vergeten. Dat kan. Deze lijst is namelijk samengesteld met behulp van mijn geheugen en dat faalt wel eens. Alle meningen zijn een produkt van mijn hersens in combinatie met mijn geheugen en mijn indrukken via monitor of HEL (het echte leven). Als ik niet echt iets over je te zeggen heb dan moet je je nmisschien iets beter profileren. Of niet als dat de bedoeling is. Of ik ben gewoon moe.

[ Bericht 49% gewijzigd door Isabeau op 09-06-2008 10:15:42 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_59237491
Hoi!

Ik kom hier nooit, maar ik ben effe de slowchats aan het afschuimen.
 FR
pi_59237498
Hmmm, ik denk toch maar niet dat ik ga blijven hangen vanavond, want ik krijg hier hartstikke trek van, als ik die topic-lijst zo 's doorneem!
 FR
  maandag 9 juni 2008 @ 04:10:30 #4
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_59237559
Ik wil ook naar Bora Bora
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 9 juni 2008 @ 04:32:29 #5
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_59237609
Hmmm.. zelfs op comedy channel begint Dora zo, ik ga maar eens slapen
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_59237610
ik ook nog steeds wakker, volgens hebben hier een jamsessie lijkt het wel... al dat gezang en tussendoor een kraai die het hele zooitje de tyfus in helpt... bedankt kraai had je bek maar gehouden.
pi_59237617
hey
pi_59237620
en doei
pi_59237624
aangezien dit cul is heb ik nub est zin in een gebraden vogel... nah eigenlijk niet. maar echt mooi, prachtig omt e wonen in een bos
  maandag 9 juni 2008 @ 04:50:09 #10
84524 Morwen
I got life
pi_59237632
quote:
Op maandag 9 juni 2008 04:42 schreef Lichtpunt het volgende:
aangezien dit cul is heb ik nub est zin in een gebraden vogel... nah eigenlijk niet. maar echt mooi, prachtig omt e wonen in een bos
Loooop maar weer weg
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_59237634
quote:
Op maandag 9 juni 2008 04:50 schreef Morwen het volgende:

[..]

Loooop maar weer weg
nopz still here, and still loving the sound of the humming birds.. alleen die kut kraai tussendoor stoort me wel
pi_59237676
Uhm, mijn lijstje in de OP is iets langer geworden dan gepland
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_59237723
ISA!!!!

Heb net manlief uitgezwaaid, nu aan het werk. Wat een tijden
pi_59237741
morning Wat een OP!

Hoop dat iedereen een fijn weekend gehad heeft, wij wel iig

Nu ff ontbijt maken....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59237764
ja gebakken rijst dus

doen we nu twee weken ofzo en t bevalt goed (al maak ik wel bijna alles 's avonds klaar , dat scheelt ś ochtends weer... moet je alleen geen ei laten aanbranden laat op de avond )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59237838
zoooo manlief de deur uit, met ontbijt achter de kiezen, lunch mee....
ik ga eens, met een kop thee, wat blaadjes lezen die ik van zuslief kreeg gisteren....

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59237840
4
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59237842
Oh ja en de zon schijnt....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 9 juni 2008 @ 07:20:43 #19
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59237843
De OP !! !

Ik heb nog een dag weekend nodig. En ik ontbijt niet, ook niet met gebakken rijst. .
Whatever I want.
  maandag 9 juni 2008 @ 07:26:26 #20
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59237866
Hey ik sta in de Op, met een stuk tekst dat zelfs nog enig verband houdt met het subforum waar de SC zich in afspeelt. Dit in tegenstelling tot het inhoudelijke gedeelte van de meeste topics uit deze reeks.
  maandag 9 juni 2008 @ 07:34:44 #21
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59237897
Isa, je bent de leukste vrouw van de sc! Echt!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_59237900
Isa!!!!!!!!

Hulde, hulde, hulde!

Driewerf hoera!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_59237909
Ik ga zo ook ontbijten. Maar niet met rijst

De wasmachine is bijna klaar; ik hang zo lekker de was te drogen op het balkon
pi_59237924
ISA
Mijn eerste lach van de dag

Zo maar eens even wat spulletjes bij elkaar zoeken, geen zin in
pi_59237940
Leuke OP, Isa!
Goedemorgen.

Hier is het allemaal even wat minder, gisteren was zoonlief al ziek thuis gekomen, nu is het helemaal niet zo leuk meer.
Oorpijn, keelpijn... Arm manneke! Flink verwennen dus vandaag!
Nu alleen even wachten tot ik school af kan bellen.

En inderdaad de zon schijnt.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_59238001
Beterschap voor Obli-kindje
pi_59238040
Ohhhhh Oblikindje ziek!!! Verwen hem maar goed Obli! Tis nie leuk, een ziek kind. Maar wat wel weer fijn is (voor hem), is dat ie zo'n lieve mama heeft die hem helemaal verwend. Dekentje op de bank, kopje thee, filmpje, aai over de bol.........
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_59238137
Oorpijn is niet fijn Vertroetel hem maar, Oblivion!

En er schieten me allemaal nieuwe dingen over iedereen te binnen Nou ja, jammer dan Ik ga maar eens naar mijn mama toe, al val ik bijna om van de slaap. Tot later vandaag! Fijne dag allemaal.
pi_59238221
Broodje gemaakt, lekker kopje koude thee.
Mama: Weet je wat mij veel beter zou kunnen maken?
Ma: Nou?
Hij: FIETSEN!

Isa: Jeetje dat is ook wat...na je nachtdienst nog even door..
Sterkte!
  maandag 9 juni 2008 @ 08:22:02 #30
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_59238239
omfg Isa

OP
Confidence through competence
pi_59238356
Lol @ Isa

Obli, beterschap voor je zoon!
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
pi_59238448
ISA!!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 9 juni 2008 @ 09:00:03 #33
104871 remlof
Europees federalist
pi_59238676
Goeie OP Isa Koste me bijna het hele traject Utrecht-Amsterdam om 'm te lezen
  maandag 9 juni 2008 @ 09:37:45 #34
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59239375
Obli is hij niet vrij vandaag dan? Hier zijn de basisscholen vrij deze week, of zit hij niet meer op de b'school? .
Whatever I want.
  maandag 9 juni 2008 @ 09:41:31 #35
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59239465
Isa, je bent tof!

Ik heb vanmorgen maar een beetje uitgeslapen...Nu fris en fruitg achter de 2e bak koffie op het werk. Of eigenlijk niet zo fris, heb flinke hoofdpijn en voel me erg duf. De wereld gaat een beejte te snel voor me vandaag!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 9 juni 2008 @ 09:42:12 #36
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59239494
Nou, het is maar goed dat ik allemaal vliegtickets moet uitzoeken op de langzaamste internetverbinding ooit, dan heb ik tenminste tijd om de OP te lezen.

Eerst
pi_59239508
vroege vogels.. nou.. vandaag niet..

werd pas wakker toen ik René weg hoorde rijden met de motor en hij is echt niet degene die echt zachtjes kan doen

Ja doei.
pi_59239544
ik ben het énige meisje
Ja doei.
pi_59239583
ISA wat een OP

gieoe megorn!
'k ben nog beetje slaperig. om 6.15 vertrokken uit Belgie.
pi_59239853
De CUL SC ex-comeback en CUL SC geen-seksclubs zijn de tofste Isa, je bent een heerlijk wijf (en een enorme people pleaser) en de leukste vrouw waarmee ik ooit samen in een bed geslapen heb

Ik kan me wel vinden in de beschrijvingen van de meeste SC'ers Isa, goed werk!
  maandag 9 juni 2008 @ 10:02:15 #41
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59239969
Wat een OP !
Even wat toelichting dan:
quote:
Karrel Laaglawaai is de leukste man van de cul sc. Eigenlijk weet ik niet zoveel van hem, behalve dat hij een beetje ontevreden is met zijn huidige baan (achter de schermen bij de b-filmindustrie) en dat hij zich regelmatig somber voelt. Toch houdt hij van de meest idioot optimisctische naieve film die ik ken, al vond ik het een kutfilm.
Welke dan?
Hij zal ook best van zijn vriendin houden. Karrel is tevens een vluchteling van het afgezonken fokeiland. En ook hij houdt van voetbal. Zelfs zijn vriendin voetbalt. Volgens mij hebben die elkaar op de voetbal ontmoet.
Neen, ik ben door mijn vriendin op voetbal gegaan. We hebben elkaar op school ontmoet. We hadden een uitwisselingsproject met een school in Hongarije. In de 3e gingen we daarheen, in de 4e kwamen ze hier heen. De mensen die in de 3e waren blijven zitten moesten vervangen worden door mensen die in 4 zaten. Zij was zo'n vervanger. Nadat we de hele dag samen opgetrokken hebben en in de dierentuin 3 uur bij een dwergnijlpaard hebben gezten was het voor mij duidelijk. Voor haar nog niet, na twee maanden mijn best te hebben gedaan besloot ze het toch maar te proberen. Na twee maanden is het precies 1 maand uit geweest, maar daarna is alles koek en ei, voor zover dat kan in een relatie.
Verder geodemorgen natuurlijk. Pupillenkamp was leuk, maar zwaar vermoeiend. Ben nu echt brak. Eerste nacht 1,5 uur geslapen, tweede nacht 3 uur en gisteren om 9 uur naar bed gegaan...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_59240012
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:45 schreef latislos het volgende:
ISA wat een OP

gieoe megorn!
'k ben nog beetje slaperig. om 6.15 vertrokken uit Belgie.
toen werd ik even wakker, en dacht... " gelukkig mag ik nog een paar uur "

Ja doei.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:12:49 #43
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59240196
Ik voel me trouwens vereerd dat ik in het geheugen van Isa zit!
pi_59240198
Karrel, superbedankt voor de toevoeging. Dwergnijlpaard Ik smelt!! Enne, de kutfilm die ik bedoel was Amelie. Brrrr. Maar daar schijn ik helemaal alleen in te staan

Volgende nachtdienst iedereens slechte eigenschappen!! (ik denk dat ik dat niet eens kan verzinnen )

Zo, ik kan zo eindelijk naar bedje toe Al 10 uur geweest, jeetje. En hier hangen ook al allemaal oranje vlaggetjes Vanavond vlucht ik dus op tijd naar huis toe. Want als ik heel eerlijk ben dan doet voetbal me altijd wel wat. Ik kan f*cking sjachrijing worden als het team waar ik voor ben verliest. En even voor de goede orde: ik ben niet voor Italië.

Lieve lieve MoBlo: dat was expres en ik was vergeten te schrijven dat je het mooiste gezicht van allemaal hebt. Maar dat wil je toch niet horen Want jij bent liever stoer.
pi_59240214
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik voel me trouwens vereerd dat ik in het geheugen van Isa zit!
Ik wacht nog steeds op de eerste boze smiley's van iemand die ik ben vergeten maar het meeste ging via associatie Bij jou was de associatie voetbal
  maandag 9 juni 2008 @ 10:14:55 #46
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59240246
Truste Isa.
Vanavond de kroeg in, dus morgen zal ik ook wel weer brak zijn.
pi_59240276
Hoi

ik ben de laatste tijd steeds heel vrolijk zeg nooit meer dat het leven kut is, en ik hoor ook ij de ex-comeback groep alleen laat ik me daar niet zo uitgebreid over uit
pi_59240287
bloos!

Ik baal een beetje.. mijn tandprothese (jaja, vanaf mn 16e al een kunstklapper, één tand ) is aan het loslaten. Het plaatje dat 'm vasthoudt is aan het 'omkrullen' ofzo, en dat doet pijn.. maar mn tandarts zit helemaal in Den Haag, en dan gaatie zeuren over gaatjes, en mn verstandskiezen en en en en ik háát tandartsen..
Ben niet zo kleinzerig, écht niet, maar aan mijn mond moeten ze écht niet komen

en nu durf ik niet te bellen voor een afspraak, terwijl het wel écht moet
Ja doei.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:16:35 #49
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59240292
Wat is verticaal gehandicapt eigenlijks
  maandag 9 juni 2008 @ 10:17:11 #50
182895 FleshWound
Closing Time
pi_59240307
Weeeeeh, iedereen is de leukste man in de CUL-SC behalve ik

Ik heb het even te druk om veel te reageren, daarom ben ik er wat minder. Kusjekroel en chocoladetaart voor iedereen
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
pi_59240381
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:17 schreef FleshWound het volgende:
Weeeeeh, iedereen is de leukste man in de CUL-SC behalve ik

Ik heb het even te druk om veel te reageren, daarom ben ik er wat minder. Kusjekroel en chocoladetaart voor iedereen
Maar dat maakt je wèl bijzonder

En verticaal gehandicapt = een handicap met je lengte. Oftewel: een lengte met mogelijkheden. Da's moderner.
pi_59240385
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is verticaal gehandicapt eigenlijks
Vetricaal gehandicapt betekend dat je verticaal óf erg veel, óf erg weinig massa hebt!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59240391
Die OP!

Zielig Obli. Verwen hem maar lekker.

Goedesmorgens
Koffie Thee
Ontbijt
En pijnstillers

Straks even twee uur college en dan kan ik weer twee dagen niksen. (Lees: hard studeren voor de tentamens volgende week.)
There is no love sincerer than the love of food.
pi_59240432
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59240471
vertically challenged was dat toch?

oh, Isa.. ik heb 2 katten en een man...3 huisdieren dus

de nieuwste 'aanwinst':

Ja doei.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:23:49 #56
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59240510
Die OP

Die Isa

Die CUL SC
pi_59240516
Oh, de poes is er al!! Wat tof! Wist ik helemaal niet

Ik ben trouwens een beetje manisch
pi_59240551
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:23 schreef SHE het volgende:
Die OP

Die Isa

Die CUL SC
je hebt Slank de Zomer in maar weer verlaten? Join the club
Ja doei.
pi_59240561
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:21 schreef Isabeau het volgende:
SPOILER
SPOILER
MoBlo, Kawa is echt super cool
pi_59240562
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:23 schreef Isabeau het volgende:
Oh, de poes is er al!! Wat tof! Wist ik helemaal niet

Ik ben trouwens een beetje manisch

en het viel niet op hoor, écht niet

Ja doei.
pi_59240577
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je hebt Slank de Zomer in maar weer verlaten? Join the club
Joh al die slank-wijven sporen niet. Behalve CF.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:27:16 #62
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59240603
Wat ik me al een tijdje afvraag.
De ashantie heeft een zeer twijfelachtige reputatie, toch vindt zangeres Ashantie het geweldig dat er een bevolkingsgroep in Afrika dezelfde naam draagt omdat ze zo een band heeft met haar roots. Zou ze zich nou echt niet verdiept hebben in de historie, of is ze blij dat ze dankzij de Ashanti in Amerika terecht is gekomen?
pi_59240612
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:26 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Joh al die slank-wijven sporen niet. Behalve CF.
en PF en ik dan?
Ja doei.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:29:04 #64
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59240640
Tuurlijk, die dikke dove trol van een Viking was weer eens hoogstpersoonlijk beledigd omdat ze niet genoeg aandacht kreeg.
Mijn manier van eten is stom, mijn advies is stom, alles is stom. Dat terwijl ik alleen maar even kwam langszeilen omdat mijn PM-box vol zat met aanvragen voor een basis dieet. Ik denk ik praat meteen in het openbaar, dan ben ik van alle vragen af.

Soms schaam ik mij voor de gedachte dat ik in een God geloof en zij om hele duidelijke redenen EN doof EN dik EN lelijk is. Met zo'n genadeloos kut karakter moet er genoeg bad karma zijn, nietwaar.

Hoe is het met iedereen hier?
  maandag 9 juni 2008 @ 10:29:10 #65
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59240643
Die poes is echt lief. Hoe heet ze?
  maandag 9 juni 2008 @ 10:30:34 #66
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59240676
Haha, ik kreeg net een mailtje van een volleybalcoach in Zweden..of ik daar in de eerste divisie wil komen spelen. Beetje hoog gegrepen geloof ik. K heb maar geantwoord dat ik best wel een keer mee iwl komen trainen, maar dat ik niet weet of ik dat niveau aankan.
pi_59240692
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en PF en ik dan?
Jij bent toch uit het slank-topic vertrokken? En PF is de uitzondering die de regel bevestigd.
pi_59240697
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die poes is echt lief. Hoe heet ze?
hij ( ) heet Kawa, van Kawasaki
Ja doei.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:32:32 #69
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59240719
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:30 schreef AKnynke het volgende:
Haha, ik kreeg net een mailtje van een volleybalcoach in Zweden..of ik daar in de eerste divisie wil komen spelen. Beetje hoog gegrepen geloof ik. K heb maar geantwoord dat ik best wel een keer mee iwl komen trainen, maar dat ik niet weet of ik dat niveau aankan.
Niks haha.
Doe normaal en ga in godesnaam meteen happen.

Nog even en je bent beroemd en dan geef jij een leuk CUL feestje in Sverige op jouw kosten. Je moet ook een beetje aan ons denken ok?
  maandag 9 juni 2008 @ 10:32:43 #70
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59240728
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:30 schreef AKnynke het volgende:
Wow, cool.
Zag op je FoBo al de foto's. Welk nivo volleybal je hier dan? Hoe komt die coach aan je gegevens dan?
pi_59240823
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:19 schreef Isabeau het volgende:
En verticaal gehandicapt = een handicap met je lengte. Oftewel: een lengte met mogelijkheden. Da's moderner.
pi_59240865
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef SHE het volgende:
Helemaal top. Wel erg druk, maar top.
LinkedIn profiel
  maandag 9 juni 2008 @ 10:39:08 #73
55709 Stereotomy
pi_59240890
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:35 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

* Stereotomy kijkt boos omhoog naar MiMu
pi_59240893
Isa Je bent de allerleukste vrouw van CUL SC en wat mij betreft ook van Fok.

Oja, ik heb het dus tot 2 uur vannacht uitgehouden om aan mijn verslag te werken Over een uur moet ik weer de boel doorsturen voor inspectie. Jammer dat ik niet zo ver ben gekomen als gepland, maar ik denk dat ik de komende dagen wel goed door kan werken.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:39:56 #75
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59240910
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:32 schreef SHE het volgende:

[..]

Niks haha.
Doe normaal en ga in godesnaam meteen happen.

Nog even en je bent beroemd en dan geef jij een leuk CUL feestje in Sverige op jouw kosten. Je moet ook een beetje aan ons denken ok?
t moet wel een beetje realistisch blijven! Dat is ver boven het niveau dat ik hier ooit gespeeld heb (@ Karel: K heb hier ooit promotieklasse gespeeld (4 niveaus beneden de eredivisie) en speel nu eerste klasse). T enige wat er een beetje op lijkt is tijdens m'n jaar in Alaska, waar ik elke dag getraind heb.

Enne, met volleybal word je en niet beroemd, en niet rijk! Maar, een Cul feestje in het noorden kan best..vliegtickets op eigen kosten. Alcohol ook!
  maandag 9 juni 2008 @ 10:40:48 #76
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59240921
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Wow, cool.
Zag op je FoBo al de foto's. Welk nivo volleybal je hier dan? Hoe komt die coach aan je gegevens dan?
oh, en ik had een informerend mailtje gestuurd naar de overkoepelende bond van volleybal in uppsala. Want als er iets is waar ik niet zonder kan is het volleybal. Plus het is een vand e beste manieren om mensen te leren kennen.
pi_59241046
ik ga jullie een fijne dag wensen

zo maar eens op de motor richting Nijmegen.

Uurtje spinnen dan 2 uurtjes college, dan 2 uurtjes zon, en dan drie kwartier squashen
Ja doei.
pi_59241050
Wat een geweldige OP

Het nodigt in ieder geval wel uit tot mee posten.
Ik was hier al eens eerder geweest, maar viel weer terug in het lurken
  maandag 9 juni 2008 @ 10:46:02 #79
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59241059
Volleybal is dan ook bij uitstek een of juist geen sport voor verticaal gehandicapten. Hebben ze die daar niet zoveel in Zweden? Of ben je stiekem gewoon heel wat beter dan je ons wil doen laten geloven?
pi_59241074
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

* Stereotomy kijkt boos omhoog naar MiMu
Ja maar... lengte met mogelijkheden klinkt toch ook lachwekkend?
Net als alle andere groepen waarvoor de term 'met mogelijkheden' voor gebruikt wordt.
pi_59241075
Vork!

jou moest ik nog hebben.

Zin om vanavond voetbal te komen kijken in de tuin?
Ja doei.
pi_59241097
Volleybal is tof.
pi_59241103
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:45 schreef Kisanija het volgende:
Wat een geweldige OP

Het nodigt in ieder geval wel uit tot mee posten.
Ik was hier al eens eerder geweest, maar viel weer terug in het lurken

Hoi!
  maandag 9 juni 2008 @ 10:47:54 #84
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59241108
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
Vork!

jou moest ik nog hebben.

Zin om vanavond voetbal te komen kijken in de tuin?
In jullie gigantische half-park? Eh ja is goed, ik had toch nog niets besloten wat betreft voetbal kijken. Maar ik kom niet in 't oranje, is dat goed?
pi_59241167
Ik spring even onder de douche anders ben ik nooit op tijd klaar.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:50:00 #86
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_59241169
Je hebt je best wel gedaan op de OP . Geweldig.
pi_59241171
quote:
Soms schaam ik mij voor de gedachte dat ik in een God geloof en zij om hele duidelijke redenen EN doof EN dik EN lelijk is. Met zo'n genadeloos kut karakter moet er genoeg bad karma zijn, nietwaar.

ik ben véél te lief om daar op in te gaan

Ik ben nog steeds wakker. Maar dat dachten jullie denk ik al. Belde jij net, Liejannuh? Onbekend nummer en ik was te laat bij de telefoon.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:50:29 #88
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59241182
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:46 schreef Vork het volgende:
Volleybal is dan ook bij uitstek een of juist geen sport voor verticaal gehandicapten. Hebben ze die daar niet zoveel in Zweden? Of ben je stiekem gewoon heel wat beter dan je ons wil doen laten geloven?
ik weet niet hoeveel mensen met mogelijkheden er zijn in zweden. ben er nog nooit geweest. heb zelf wel heeeeeel veel mogelijkheden. Hoewel ik niet van mezelf kan zeggen dat ik erg goed ben, kan ik redelijk meekomen met volleybal. Zeker door m'n lengte heb ik gewoon veel mogelijkheden , en ik ben vrij sterk. Maar, ook heeeel langzaam!
  maandag 9 juni 2008 @ 10:51:24 #89
13783 Anthraxx
pi_59241199
quote:
Tuurlijk, die dikke dove trol van een Viking was weer eens hoogstpersoonlijk beledigd omdat ze niet genoeg aandacht kreeg.
Mijn manier van eten is stom, mijn advies is stom, alles is stom. Dat terwijl ik alleen maar even kwam langszeilen omdat mijn PM-box vol zat met aanvragen voor een basis dieet. Ik denk ik praat meteen in het openbaar, dan ben ik van alle vragen af.

Het is Viking maar .
  maandag 9 juni 2008 @ 10:51:28 #90
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59241200
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Belde jij net, Liejannuh? Onbekend nummer en ik was te laat bij de telefoon.
Of mij? Ik had daarnet ook al een "onbekend nummer" gemist.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:51:35 #91
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_59241205
Isa! Wauw
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 9 juni 2008 @ 10:55:21 #92
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59241328
quote:

[..]

Ik ben nog steeds wakker. Maar dat dachten jullie denk ik al. Belde jij net, Liejannuh? Onbekend nummer en ik was te laat bij de telefoon.
Dat ben je inderdaad, daarom ben je ook niet dik en doof

En nu hou ik erover op, anders gaat mijn karma ook down hill.
Ik ga zo richting de bouwmarkt en verder met schoonmaken.
Ik heb overal spierpijn, volgens mij een stress reactie van de brand ofzo. Vreemd, want ik was op het moment zelf niet gespannen dacht ik.
pi_59241330
Lein, take it easy. nummer intoetsen, diep ademhalen en dan kalm vertellen dat je een verwijzing wilt. Niet meer. Ik zal niet zeuren dat je NUUUU moet bellen; ik wil het graag horen als je hebt gebeld

Nynke Ik ben trots op je! Supergoed, en een prima manier om snel vrienden te maken

Isa, de jongen bij wie ik in mijn eerste week logeerde, heeft ook een hekel aan Amelie. Of vond m iig suf. Je bent dus niet geheel alleen
pi_59241362
@ SHE: ik ben ook dik, lelijk en doof Ik zou me bijna aangevallen voelen, mijn karma moet toch prima zijn? OK, ik ben soms wat onaardig, maar dat compenseer ik ruimschoots door lekker te koken voor jan en alleman, hoor
pi_59241377
Nynke, niet bang doen, gewoon proberen. Als het niveau te hoog gegrepen is dan schoppen ze je vanzelf wel weg Ben je nog op tijd voor de olympische spelen?
  maandag 9 juni 2008 @ 10:57:23 #96
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59241384
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:50 schreef AKnynke het volgende:
ik weet niet hoeveel mensen met mogelijkheden er zijn in zweden. ben er nog nooit geweest. heb zelf wel heeeeeel veel mogelijkheden. Hoewel ik niet van mezelf kan zeggen dat ik erg goed ben, kan ik redelijk meekomen met volleybal. Zeker door m'n lengte heb ik gewoon veel mogelijkheden , en ik ben vrij sterk. Maar, ook heeeel langzaam!
Misschien valt het erg mee (is Zweden uberhaupt wel een beetje een volleyballand, ik heb geen idee). Waarom zou je nog zo gaan twijfelen als ze je volleybal aanbieden op een behoorlijk niveau. Je kunt altijd nog gas terug nemen, als het te hoog gegrepen blijkt te zijn. Als je volleybal toch al ziet als de manier om aan sociale contacten te komen en mensen te leren kennen, waarom zou je nog twijfelen aan een uitdaging waar vol in zou kunnen springen aan het begin van je Zweedse carriere.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:58:09 #97
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59241395
Ik vond Amelie best een leuke film
pi_59241435
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:56 schreef ColdFeet het volgende:
@ SHE: ik ben ook dik, lelijk en doof Ik zou me bijna aangevallen voelen, mijn karma moet toch prima zijn? OK, ik ben soms wat onaardig, maar dat compenseer ik ruimschoots door lekker te koken voor jan en alleman, hoor
Hier ga ik niet eens op in Echt, het is reuze slecht voor je karma als je zoveel leugens in 1 zin verspreidt! Alleen dat koken klopt, voor de rest ben je een liegebeest
pi_59241436
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Nynke, niet bang doen, gewoon proberen. Als het niveau te hoog gegrepen is dan schoppen ze je vanzelf wel weg Ben je nog op tijd voor de olympische spelen?
Dat dus
Als het je leuk lijkt, gewoon proberen joh!
pi_59241473
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier ga ik niet eens op in Echt, het is reuze slecht voor je karma als je zoveel leugens in 1 zin verspreidt! Alleen dat koken klopt, voor de rest ben je een liegebeest
Het doof klopt sowieso ook en volgens mij ben ik dikker dan Viking
  maandag 9 juni 2008 @ 11:01:30 #101
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59241481
quote:
Lieve CF, van liegen word je ook lelijk
pi_59241503
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:58 schreef Vork het volgende:
....

Ik wilde iets pakkends zeggen, maar ik staar alleen maar naar het scherm en hoor mijn moeder over voetbal praten.
pi_59241505
quote:
Ja hoi, laten we allemaal onszelf een minderwaardigheidscomplex aan gaan praten, krijgen we vast wel groepskorting bij de psycholoog CF, je bent niet dik want daar hebben we het afgelopen weekend over gehad. Dat je doof bent viel me niet op, misschien omdat ik óók een tikkie doof ben En lelijk, nouja sorry hoor, maar dat kan je niet aan jezelf beoordelen. En onaardig doe je alleen tegen mensen die dat verdienen. Maar je kookt inderdaad erg lekker
pi_59241524
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:58 schreef Vork het volgende:
wat een gruwelijke kutfilm is dat
pi_59241535
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:01 schreef ColdFeet het volgende:

Het doof klopt sowieso ook en volgens mij ben ik dikker dan Viking
Nietus.

Daarbij, hallooooOOooo, jou vergelijken met Viking? Dat kan niet. Jullie hebben niets gemeen. Niet eens je menselijkheid.
pi_59241536
Ik heb Amelie nog nooit gezien.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:05:12 #107
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59241560
ik vind amelie een erg toffe film. Vooral de kleuren.

En nu ga ik echt werken. Echt! Ik heb geen zin. wil het liefst naar huis. Maar vandaag kan dat echt niet.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:05:33 #108
55709 Stereotomy
pi_59241564
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:04 schreef Kisanija het volgende:
Ben jij het neucertje van Euc trouwens?
pi_59241565
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:03 schreef Leintjeuh het volgende:

Oh, Lein!
  maandag 9 juni 2008 @ 11:05:56 #110
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59241570
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:40 schreef AKnynke het volgende:

[..]

oh, en ik had een informerend mailtje gestuurd naar de overkoepelende bond van volleybal in uppsala. Want als er iets is waar ik niet zonder kan is het volleybal. Plus het is een vand e beste manieren om mensen te leren kennen.
Ik neem aan dat die vent toch ook op de hoogte is van het nivo in Holland (effe oefenen voor vanavond, Nederland scandeert zo moeilijk.)
  maandag 9 juni 2008 @ 11:06:17 #111
55709 Stereotomy
pi_59241581
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

....

Ik wilde iets pakkends zeggen, maar ik staar alleen maar naar het scherm en hoor mijn moeder over voetbal praten.
Bedtijd heet dat.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:06:44 #112
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59241590
Zeg, zie ik het nou goed? Zit hier iemand zichzelf af te kraken terwijl er vorige week nog mensen bij mij thuis waren die dezelfde persoon juist zo geweldig vonden in allerlei opzichten?
pi_59241593
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:05 schreef Stereotomy het volgende:

Altijd even subtiel. De gentleman die je in het wild pretendeert te zijn, die komt op het forum toch niet vaak tot uiting.
pi_59241596
quote:

[..]

Ik heb dat hele verhaal toen gelezen, maar nee, ik ben niet het neukertje van Euc.
pi_59241621
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:06 schreef Vork het volgende:
Zeg, zie ik het nou goed? Zit hier iemand zichzelf af te kraken terwijl er vorige week nog mensen bij mij thuis waren die dezelfde persoon juist zo geweldig vonden in allerlei opzichten?
Ssshhht, niet lekken En misschien is het wel bedtijd, maar het is zo Lich buiten. En Warm. En ik ben zo Wakker. En Hyper En ik had Honger, dus ik heb Wentelteefjes gebakken
  maandag 9 juni 2008 @ 11:08:46 #116
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59241634
Mensen, ik ga weer, er staan wat ouders voor de deur (en die zijn, geheel niet volgens gewoonte) aan de late kant.

pi_59241644
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:08 schreef Vork het volgende:
Mensen, ik ga weer, er staan wat ouders voor de deur (en die zijn, geheel niet volgens gewoonte) aan de late kant.

Slaap lekker!
  maandag 9 juni 2008 @ 11:09:57 #118
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_59241660
quote:

[..]

Had jij dat toen niet ook al eens gevraagd?

Enne;
Geboortedatum 07-08-1979

Nee dus
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 9 juni 2008 @ 11:10:02 #119
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59241665
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:03 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Echt niet Amelie Rockt!
pi_59241676
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:01 schreef SHE het volgende:

[..]

Lieve CF, van liegen word je ook lelijk
Je hebt me nog nooit gezien, hon Ik zal je s een link sturen naar mijn pasfoto op de website van mijn werkgever

Maar ik ben wel echt vrij doof. En ik heb keelpijn
  maandag 9 juni 2008 @ 11:10:43 #121
55709 Stereotomy
pi_59241677
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:06 schreef Kisanija het volgende:

[..]

Ik heb dat hele verhaal toen gelezen, maar nee, ik ben niet het neukertje van Euc.
Ow okee.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:12:05 #122
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_59241706
Daarbij, A verrekt het weer hier te komen, en ze snapt niet dat ik nog kom

Nja

Is SiGne echt weg? Helemaal gemist ;o
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_59241713
quote:

Zo, wat een binnenkomer

Ik wil eik genieten van het zonnetje, maar heb nog bergen was weg te werken
  maandag 9 juni 2008 @ 11:12:48 #124
55709 Stereotomy
pi_59241716
AKNynke!!!
pi_59241725
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
Je hebt me nog nooit gezien, hon Ik zal je s een link sturen naar mijn pasfoto op de website van mijn werkgever

Oh, die pasfoto! Maar dan krijgt SHE een heel verkeerd beeld van je. Je bent namelijk in het echt véél lelijker dan op die foto

En dat je doof bent verklaart dan weer waarom je niet heel gauw wegrende uit de karaokebar bij het zingen van mij en iemand anders.
pi_59241734
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:12 schreef Euc- het volgende:

Nja
ik snap ook niet dat je hier nog komt, na al je gezellige Tubgirls, en uitroepen dat we stom zijn, en valse beschuldigingen naar Beunkster.

Maar hey, who gives a flying fuck! Ik niet meer in ieder geval
pi_59241736
Mijn Italiaanse collega vroeg net of ik zin had om vanavond met hem en zijn vrienden voetbal te kijken in de kroeg Helaas moet ik vanavond aan mijn artikel werken, het lijkt me wel leuk, met zo'n stel hysterische Italianen

Lein, m'n meetresultatenverslag is ingeleverd. Ik heb mijn actiepuntje voor vandaag af, nu jij nog
pi_59241748
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ssshhht, niet lekken En misschien is het wel bedtijd, maar het is zo Lich buiten. En Warm. En ik ben zo Wakker. En Hyper En ik had Honger, dus ik heb Wentelteefjes gebakken
wentelteefjes

en ik vond Amelie ook tien keer niks
  maandag 9 juni 2008 @ 11:14:15 #129
13783 Anthraxx
pi_59241753
pi_59241758
Isa, werk je in Hoogeveen?
pi_59241761
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, die pasfoto! Maar dan krijgt SHE een heel verkeerd beeld van je. Je bent namelijk in het echt véél lelijker dan op die foto

En dat je doof bent verklaart dan weer waarom je niet heel gauw wegrende uit de karaokebar bij het zingen van mij en iemand anders.
Kuch... Ja. Mocht Lianne ooit nog aan het baren slaan, dan mag haar vriend of echtgenoot de koters in slaap zingen
  maandag 9 juni 2008 @ 11:14:41 #132
55709 Stereotomy
pi_59241762
Over verstoord zelfbeeld gesproken, ik ga zodadelijk al mijn tweede nieuwe broeksriem wegbrengen. De eerste die ik ongepast had gekocht was veeeels te lang, en deze tweede - zelfs gepast - is eigenlijk ook een beetje te lang.

Toch maar voor 2 maten kleiner gaan.
pi_59241781
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:14 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik vond Amelie ook tien keer niks
Zie je nou wel dat je alles kut vindt!
SPOILER
pi_59241788
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:04 schreef Kisanija het volgende:
WB Kisanija

Ik vind Ameli ook een heerlijke film

Isa neem jij je pilletjes even snel in jah

Lein heb je nou verdorie de dokter al gebeld
pi_59241789
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:14 schreef Kisanija het volgende:
Isa, werk je in Hoogeveen?
Nee, WZA, Assen dus.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:16:13 #136
55709 Stereotomy
pi_59241797
Amelie is zoooo gaaf.

*gevoelig is
  maandag 9 juni 2008 @ 11:16:29 #137
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59241808
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:12 schreef Stereotomy het volgende:
AKNynke!!!
ja?

waar is leonoor trouwens?
pi_59241814
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:14 schreef Stereotomy het volgende:
Over verstoord zelfbeeld gesproken, ik ga zodadelijk al mijn tweede nieuwe broeksriem wegbrengen. De eerste die ik ongepast had gekocht was veeeels te lang, en deze tweede - zelfs gepast - is eigenlijk ook een beetje te lang.

Toch maar voor 2 maten kleiner gaan.
kleinere kleding moeten kopen is goed. Je bent smaller dan je denkt
pi_59241824
Ik heb de dokter nog steeds niet gebeld
pi_59241835
MK, dank je

Isa, leuk, ik woon in Assen
  maandag 9 juni 2008 @ 11:18:20 #141
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_59241848
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:13 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

ik snap ook niet dat je hier nog komt, na al je gezellige Tubgirls, en uitroepen dat we stom zijn, en valse beschuldigingen naar Beunkster.

Maar hey, who gives a flying fuck! Ik niet meer in ieder geval

1 tubgirl die niemand gezien heeft, ik weet niet waar je het over hebt, omdat hij zegt van niet is het dus ook niet zo. Ok, duidelijk.

Waarom ga ik hier ook op in
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_59241851
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:15 schreef mascara-klodder het volgende:

Isa neem jij je pilletjes even snel in jah
Nee, dát is een geweldig idee! Schoenmaker blijf bij je leest Prozac pept op

Ik heb zin om te gaan zwemmen. Wie gaat er mee zwemmen?
pi_59241856
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:12 schreef Euc- het volgende:

Nja
Ik begrijp het, oprecht en vriendelijk bedoeld, ook niet zo heel goed, eigenlijk. Kom je hier nou voor de gezellige sociale contacten?
pi_59241872
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:17 schreef Leintjeuh het volgende:
* Isabeau gaat een ban aanvragen

En ik ben leonoor vergeten
pi_59241880
quote:
Diep ademhalen, en niet uitleggen, tenzij nodig. OK?
  maandag 9 juni 2008 @ 11:20:24 #146
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59241908
quote:

[..]

Ik wilde je net gaan bellen om je te vertellen dat je moet gaan slapen!
Ergo: Ga slapen Isa!
pi_59241909
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:17 schreef Kisanija het volgende:
MK, dank je

Isa, leuk, ik woon in Assen
Oh, gezellig! Kom eens langs Ik werk er alleen 's nachts

En Euc en Lein, ik dacht dat we die discussie wel hadden gehad. En gehad is verleden tijd.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:20:36 #148
55709 Stereotomy
pi_59241912
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik ben leonoor vergeten
Ik denk ik zeg het niet, kijken hoe lang dat gaat duren.
pi_59241924
Ja hallo!
Hou maar op!
Ben toch de dunste!

Maatje 38 is te ruim!

Nananananananaannananaaa!
pi_59241927
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb zin om te gaan zwemmen. Wie gaat er mee zwemmen?
ik wil wel mee, maar snipverkouden, dus lijkt me geen goed idee
pi_59241939
vrouwen, altijd bevestiging zoeken en ondertussen roepen dat dat niet zo is
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59241952
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:21 schreef DarkElf het volgende:
Echt niet
pi_59241955
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:20 schreef Liejannuh het volgende:

Ik wilde je net gaan bellen om je te vertellen dat je moet gaan slapen!
Ergo: Ga slapen Isa!
Mijn mama zit hier hoor. En die zegt helemaal niet dat ik naar bed moet Ga je mee zwemmen?
pi_59241981
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Echt niet
sure
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59241993
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:21 schreef Kisanija het volgende:
ik wil wel mee, maar snipverkouden, dus lijkt me geen goed idee
Verkoudheid is een virale infectie die zich verder weinig aantrekt van een droge danwel natte toestand van je lijf. En onderwater kan je je neus makkelijk snuiten zonder dat iemand het hoort Heeft Assen trouwens nog een ander zwembad dan De Smelt? (die vind ik namelijk best duur)
pi_59241995
quote:
Elfie!
  maandag 9 juni 2008 @ 11:24:44 #157
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_59242007
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik begrijp het, oprecht en vriendelijk bedoeld, ook niet zo heel goed, eigenlijk. Kom je hier nou voor de gezellige sociale contacten?
Ik heb geen idee eigenlijk, dat laatste allang niet meer.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 9 juni 2008 @ 11:24:54 #158
182895 FleshWound
Closing Time
pi_59242008
quote:
Moet ik me weer voordoen als je assistent?
pi_59242023
quote:
Het idiote is dat ik CF zie als een erg onafhankelijke en zelfverzekerde vrouw. Dus dat past helemaal niet bij haar. Dus ik hou het ook maar op een verwrongen zelfbeeld.
pi_59242050
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:21 schreef Oblivion het volgende:
Ja hallo!
Hou maar op!
Ben toch de dunste!

Maatje 38 is te ruim!

Nananananananaannananaaa!
Ik pas maatje 34 (sinds een paar weken weer , nu proberen dit gewicht te behouden, de weegschaal gaf vanochtend 54 kilo aan )
pi_59242054
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Verkoudheid is een virale infectie die zich verder weinig aantrekt van een droge danwel natte toestand van je lijf. En onderwater kan je je neus makkelijk snuiten zonder dat iemand het hoort Heeft Assen trouwens nog een ander zwembad dan De Smelt? (die vind ik namelijk best duur)
De Smelt is niks waard, ik hou van baantjes trekken, maar het 25 meter bad is zo volgeboekt met zwemlessen e.d. dat het amper open is voor recreanten.

En geen ander zwembad dus, alhoewel ze wel de mogelijkheid onderzoeken voor een tweede bad.
De Smelt draait al met verlies dus die tweede zal er wel nooit komen
pi_59242061
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:24 schreef Euc- het volgende:
zijn we niet gezellig? of sociaal? of contact?
pi_59242063
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:24 schreef FleshWound het volgende:

[..]

Moet ik me weer voordoen als je assistent?
Lief aangeboden, maar nee bedankt. Dit is wel even een groter ding dan een bikiniwax Waar ik ook nog voor moet gaan bellen
  maandag 9 juni 2008 @ 11:26:55 #164
55709 Stereotomy
pi_59242065
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En onderwater kan je je neus makkelijk snuiten zonder dat iemand het hoort
Aw ja, laten we meteen ook ejaculeren onder water, dat chloor doodt die beestjes toch meteen.
pi_59242067
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
ik zei dat ik het niks vond dat is iets anders dan alles kut vinden
gelukkig mag hetin dit geval dan
pi_59242083
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik pas maatje 34 (sinds een paar weken weer , nu proberen dit gewicht te behouden, de weegschaal gaf vanochtend 54 kilo aan )

Had het ook alleen maar neergezet...
Stomme discussie's

Maar heb wel maatje 38
pi_59242097
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:26 schreef Kisanija het volgende:
En geen ander zwembad dus, alhoewel ze wel de mogelijkheid onderzoeken voor een tweede bad.
De Smelt draait al met verlies dus die tweede zal er wel nooit komen
In het ziekenhuis is een zwembad. je. Nou ja, ik vind De Smelt maar niks, dus dat ze verlies draaien verbaast me niets.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:27:50 #168
55709 Stereotomy
pi_59242098
Ik voel me best goed eigenlijk, vanochtend. Misschien helpt het toch om regelmatig voor 1:00am in bed te liggen.
pi_59242100
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:26 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Lief aangeboden, maar nee bedankt. Dit is wel even een groter ding dan een bikiniwax Waar ik ook nog voor moet gaan bellen
Heb je telefoonvrees ofzo?
  maandag 9 juni 2008 @ 11:27:52 #170
182895 FleshWound
Closing Time
pi_59242102
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:26 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Good luck
pi_59242103
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het idiote is dat ik CF zie als een erg onafhankelijke en zelfverzekerde vrouw. Dus dat past helemaal niet bij haar. Dus ik hou het ook maar op een verwrongen zelfbeeld.
wat zij zegt. Zelfs mn ouders vinden CF leuk!
pi_59242130
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:27 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Heb je telefoonvrees ofzo?
Nee hoor Ik moet alleen een doorverwijzing hebben van de huisarts maar dan moet ik gaan vertellen wat er is enzo en dat vind ik erg moeilijk. Dus ik ga *nu* bellen
pi_59242143
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In het ziekenhuis is een zwembad. je. Nou ja, ik vind De Smelt maar niks, dus dat ze verlies draaien verbaast me niets.
Er is ook nog wel een kleiner bad bedenk ik me ineens, maar die is alleen voor zwemlessen en revalidatie.
pi_59242164
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:29 schreef Kisanija het volgende:

[..]

Er is ook nog wel een kleiner bad bedenk ik me ineens, maar die is alleen voor zwemlessen en revalidatie.
Oh een nieuwe?
Wie ben jij?

*nieuwsgierig is...
pi_59242207
iemand zit hier een snack a jack rijstwafel uit mn handen te slaan gek beest
pi_59242218
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik voel me best goed eigenlijk, vanochtend. Misschien helpt het toch om regelmatig voor 1:00am in bed te liggen.
Welnee, ik voel me ook prima

En Lein, kan je bij jullie de hele dag bellen voor afspraken? Bij mijn huisarts alleen tussen 8 en 10.
En hier is je script:
Goedemorgen, met Leintjeuh, ik wilde graag een afspraak maken bij dokter Allochtoon
....
Graag deze week nog
....
Donderdag om 2 uur 's middags is uitstekend.
....
Ik bespreek graag alleen met dokter Allochtoon waar ik voor kom, maar een dubbel spreekuur is gewenst
...
Donderdag 2 uur, prima. Vriendelijk bedankt!

En nu begint mijn moeder over naar bed gaan
  maandag 9 juni 2008 @ 11:32:40 #177
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_59242238
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

zijn we niet gezellig? of sociaal? of contact?
Oh jawel hoor, sommigen wel. Anderen niet.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_59242257
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:32 schreef Euc- het volgende:

Oh jawel hoor, sommigen wel. Anderen niet.
Net als het Echte Leven
En als je vriendin hier zou komen dan zou ze zien dat we reuze meevallen Nou ja, sommigen dan. Anderen niet
pi_59242269
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:29 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Oh een nieuwe?
Wie ben jij?

*nieuwsgierig is...
Ok, even kort
Nickname dus Kisanija, in het echte leven heet ik (ook) Lianne.
Woon en werk in Assen, als juf.
28 jaar, 4 huisdieren en samenwonend.
pi_59242312
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef Kisanija het volgende:

[..]

Ok, even kort
Hè een juffie, zoals mijn zoon zou zeggen...

Gezellig!
pi_59242317
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welnee, ik voel me ook prima

En Lein, kan je bij jullie de hele dag bellen voor afspraken? Bij mijn huisarts alleen tussen 8 en 10.
En hier is je script:
Goedemorgen, met Leintjeuh, ik wilde graag een afspraak maken bij dokter Allochtoon
....
Graag deze week nog
....
Donderdag om 2 uur 's middags is uitstekend.
....
Ik bespreek graag alleen met dokter Allochtoon waar ik voor kom, maar een dubbel spreekuur is gewenst
...
Donderdag 2 uur, prima. Vriendelijk bedankt!

En nu begint mijn moeder over naar bed gaan
Hoi, met Leintjeuh. Ik wilde graag een doorverwijzing naar een psycholoog. Is daar een consult voor nodig? Nee hoor, wat zijn de klachten? Nou ik denk dat ik een beetje depressief ben ok, prima, ik zal zorgen dat er hier een verwijsbrief ligt, dan hoef je m alleen nog op te komen halen Prima, danku, dááág!
pi_59242323
DE hellup: ik heb nu eindelijk die fucking rabarber weten te scoren, maar wat ik ging ik daar ook alweer mee doen?

Denk dat ik zo even een fruitsalade in elkaar flans, heb verse ananas, aarbeien, honingmeloenen en appel
  maandag 9 juni 2008 @ 11:36:27 #183
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59242337
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
Haten is verlaten!
  maandag 9 juni 2008 @ 11:36:33 #184
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59242343
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn mama zit hier hoor. En die zegt helemaal niet dat ik naar bed moet Ga je mee zwemmen?
Slapen jij!
En ik kan niet mee zwemmen. Ik ga zo hardlopen. En ik moet werken. En ik ben bijna klaar met mn prijzen voor vliegtickets uitzoeken.
Jullie denken dat Fok soms traag is, maar dat is bij mij op mn werk de normale snelheid van internet. Echt heel erg!
pi_59242348
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:35 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hoi, met Leintjeuh. Ik wilde graag een doorverwijzing naar een psycholoog. Is daar een consult voor nodig? Nee hoor, wat zijn de klachten? Nou ik denk dat ik een beetje depressief ben [i]ok, prima, ik zal zorgen dat er hier een verwijsbrief ligt, dan hoef je m alleen nog op te komen halen ]/i] Prima, danku, dááág!
verwijzen ze zo makkelijk door?
pi_59242358
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:35 schreef mascara-klodder het volgende:
DE hellup: ik heb nu eindelijk die fucking rabarber weten te scoren, maar wat ik ging ik daar ook alweer mee doen?

Denk dat ik zo even een fruitsalade in elkaar flans, heb verse ananas, aarbeien, honingmeloenen en appel
Je ging rabarberlimonade maken
pi_59242361
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:35 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hoi, met Leintjeuh. Ik wilde graag een doorverwijzing naar een psycholoog. Is daar een consult voor nodig? Nee hoor, wat zijn de klachten? Nou ik denk dat ik een beetje depressief ben ok, prima, ik zal zorgen dat er hier een verwijsbrief ligt, dan hoef je m alleen nog op te komen halen Prima, danku, dááág!
Goedzo, grote meid
  maandag 9 juni 2008 @ 11:37:25 #188
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59242364
quote:

koken, met een klein laagje water. Dan wat suiker toevoegen, en opeten. Met vanillevla, of zelfgemaakte custard. Of een crumble van maken. Of rabarber taart. Of gewoon gekookt opsmikkelen. Mmm, rabarber!
pi_59242368
http://www.dekooktips.com/recepten/rab-ijslimo.htm

Voor SOL

en nu moet ik rennen....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59242372
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

verwijzen ze zo makkelijk door?
Mijn huisarts wel ja. Hij vindt me niet zo leuk geloof ik. Ik ben een slechte patiënt, omdat ik in de zorg werk
pi_59242398
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:37 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Je ging rabarberlimonade maken
Ohja, tnx Nu alleen het recept nog
pi_59242400
ik moet de huisarts ook eens bellen maar dan gaan ze in me snijden, maarja begin nu toch wel last te krijgen van dat bultje
  maandag 9 juni 2008 @ 11:38:29 #193
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59242403
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef Kisanija het volgende:

[..]

Ok, even kort
Nog een Lianne! Wat leuk!
Ga je zaterdag ook mee naar het jazzfestival in Hoogeveen?
Is toch bij jou in de buurt.
Isa en ik gaan. En octo en pandorah ook.
pi_59242414
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:37 schreef DarkElf het volgende:
http://www.dekooktips.com/recepten/rab-ijslimo.htm

Voor SOL

en nu moet ik rennen....
HA! Tnx
pi_59242417
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:37 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Goedzo, grote meid
Maar nu moet ik wel even huilen ik voel me zo'n doos
  maandag 9 juni 2008 @ 11:38:51 #196
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_59242418
quote:

Rabarber soufflé

O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 9 juni 2008 @ 11:39:39 #197
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59242432
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

maar wel een toffe doos!

Ohja, ik ging werken.
pi_59242457
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Jij sleurt ook iedereen mee..
pi_59242482
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het gekke is, dat ben ik ook wel... Op de meeste vlakken Niet op alle Ik geloof niet dat ik een verstoord zelfbeeld heb, maar wel een raar, negatief lichaamsbeeld

Euc, waarvoor dan wel? Om ons te onderwijzen in de edele kunst van het uit eten gaan?
pi_59242517
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:37 schreef Leintjeuh het volgende:

Mijn huisarts wel ja. Hij vindt me niet zo leuk geloof ik. Ik ben een slechte patiënt, omdat ik in de zorg werk
Dat helpt dus wel, als je arts je niet leuk vindt
pi_59242530
quote:

[..]

Dat geeft niet. Trek er geen uur voor uit

maandag 9 juni 2008 @ 11:42:26 #202
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59242533
quote:

[..]

Aaa,
Aai over je bol,
Gaat ie weer?

Ik gooi em nog maar een keer erin:
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat ik me al een tijdje afvraag.
De Ashanti heben een zeer twijfelachtige reputatie, toch vindt zangeres Ashanti het geweldig dat er een bevolkingsgroep in Afrika dezelfde naam draagt omdat ze zo een band heeft met haar roots. Zou ze zich nou echt niet verdiept hebben in de historie, of is ze blij dat ze dankzij de Ashanti in Amerika terecht is gekomen?
pi_59242534
quote:
Dikke kus
pi_59242545
quote:

[..]

MK Leintjeuh een dikke knuffel geeft
pi_59242547
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik hou niet zo van jazz...
pi_59242581
Karrel, al sla je me dood. Ik geloof niet dat ik enig nummer van Ashanti ken, niet bewust, iig.
pi_59242593
Ik vind jullie erg lief
  maandag 9 juni 2008 @ 11:45:20 #208
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59242605
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
Karrel, al sla je me dood. Ik geloof niet dat ik enig nummer van Ashanti ken, niet bewust, iig.
en dat siert je, maar ik denk dat je please don't stop the music wel kent...
pi_59242620
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:40 schreef ColdFeet het volgende:

Euc, waarvoor dan wel? Om ons te onderwijzen in de edele kunst van het uit eten gaan?
*proest
pi_59242640
ok, ik ben te labiel. Ik lees dat Leintjeuh moet huilen omdat ze heeft gebeld en nu zit ik ook te janken. Halloooo Sas, naar bed! Allemaal een fijne dag!
  maandag 9 juni 2008 @ 11:47:16 #211
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59242660
pi_59242662
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:46 schreef Isabeau het volgende:
ok, ik ben te labiel. Ik lees dat Leintjeuh moet huilen omdat ze heeft gebeld en nu zit ik ook te janken. Halloooo Sas, naar bed! Allemaal een fijne dag!
lekker slapen Sas!
pi_59242663
Leintjeuh stapje 1 is gezet

Isa
  maandag 9 juni 2008 @ 11:47:47 #214
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_59242674
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:40 schreef ColdFeet het volgende:

quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:24 schreef Euc- het volgende:

[..]

Waarom, wil je me weg hebben ofzo?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_59242676
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:46 schreef Isabeau het volgende:

Slaapze Isa
pi_59242678
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

en dat siert je, maar ik denk dat je please don't stop the music wel kent...
Ik weet 't niet, als het om hedendaagse muziek gaat, zitten er nogal wat hiaten in mijn ontwikkeling Krakkemieke en haar favoriet zitten meer in mijn straatje
pi_59242681
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:42 schreef Kisanija het volgende:

Ik hou niet zo van jazz...
Ik ook niet Ik kan wel een bondgenoot gebruiken
pi_59242683
Truste Isa.

Ik ga maar eens douchen, het is al weer bijna middag
  maandag 9 juni 2008 @ 11:48:22 #219
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59242685
Dapper van je Lein. Ik heb ondanks jullie advies nog steeds niks ondernomen. Ik voel me nu toch goed, dus...
pi_59242708
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:47 schreef Euc- het volgende:

[..]

[..]

Waarom, wil je me weg hebben ofzo?
Oei oei, doe s niet zo aangevallen

Nee, ik vraag het me oprecht af. Ik weet wel waarom ik hier kom. Ik kan het me van heel veel anderen goed voorstellen, dat ze hier komen. Maar van jou wat minder. Dus daarom vraag ik het.

Eenvoudig, hè
pi_59242720
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dapper van je Lein. Ik heb ondanks jullie advies nog steeds niks ondernomen. Ik voel me nu toch goed, dus...
Juist nu je je goed voelt zou je juist wat stappen moeten ondernemen, nu heb je er veel meer energie voor en zie je de dingen wat meer helder en is je relativeringsvermogen een stuk beter
pi_59242735
quote:
Lastig... Het is jammer om nu te gaan rommelen in je tevreden gevoel. Maar vanuit een dip werken is wel beduidend zwaarder Neem het van me aan.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:51:55 #223
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59242756
Toch voel ik me prettig bij het denken dat het allemaal wel meevalt.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:52:03 #224
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_59242759
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
Maar van jou wat minder. Dus daarom vraag ik het.

Maar waarom dan?

Voelde me niet aangevallen, sorry dat het ietwat bot over kwam.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 9 juni 2008 @ 11:52:47 #225
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59242778
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oei oei, doe s niet zo aangevallen

Nee, ik vraag het me oprecht af. Ik weet wel waarom ik hier kom. Ik kan het me van heel veel anderen goed voorstellen, dat ze hier komen. Maar van jou wat minder. Dus daarom vraag ik het.

Eenvoudig, hè
Je post hier meestal vier berichten achter elkaar waarna je boos wegloopt...
pi_59242789
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:50 schreef ColdFeet het volgende:

Lastig... Het is jammer om nu te gaan rommelen in je tevreden gevoel. Maar vanuit een dip werken is wel beduidend zwaarder Neem het van me aan.
helemaal mee eens
pi_59242804
quote:
Ik voel me bijna altijd goed. Totdat iemand vraagt hoe het gaat en ik daar over na ga denken
pi_59242814
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

Je post hier meestal vier berichten achter elkaar waarna je boos wegloopt...
CF??
pi_59242833
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:53 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik voel me bijna altijd goed. Totdat iemand vraagt hoe het gaat en ik daar over na ga denken
ik zeg altijd: ja goed. Ingeprogrammeerd antwoord denk ik
pi_59242845
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

CF??

*MK Isa naar bed schupt
  maandag 9 juni 2008 @ 11:55:58 #231
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59242865
Nope, was een toevoeging op haar betoog.
Had geen zin om verder te scrollen.
Ga nou slapen!
Weltrusten
pi_59242882
Ik moet mezelf ook schoppen onder de douche.. zul je net zien dat de dhl dan komt en dan van 15-21.30 werken, geen voetbal kijken dus
pi_59242902
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:18 schreef Euc- het volgende:
omdat hij zegt van niet is het dus ook niet zo.
Kleine nuance, beste Euc-: ik heb daarvoor overtuigend bewijs geleverd.
Je hebt jezelf voor de zoveelste keer weer in een web met leugens gestoken waarin je zelf verstrikt bent geraakt.
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:18 schreef Euc- het volgende:
Waarom ga ik hier ook op in
Geen idee. Als ik je op een nette manier vraag om een toe te geven dat je gelogen hebt, dan ben je ineens ook niet thuis.
Let wel, ik vraag niet eens om excuses. Ik vraag alleen maar aan je of je wilt toegeven dat ik gelijk heb en jij gelogen hebt.
Het is dat ik te druk ben met veel andere dingen, anders had ik daar wel iets meer werk van gemaakt.
LinkedIn profiel
pi_59242903
Karrel, lees anders even terug wat je toen hebt geschreven. Kijk eens wat de oorzaak van dat gevoel was, en of je dat nu kunt uitsluiten. Zo ja, dan gaat het idd best goed, en zo niet, dan is je gevoel van 'het gaat nu wel' instabiel en broos.
pi_59242934
*knuffel voor lieve Leintjeuh*

ik vind je heel dapper en tof

*zucht* wat is het warm
Ja doei.
pi_59242935
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:55 schreef mascara-klodder het volgende:

*MK Isa naar bed schupt
Nouw Ik heb het gevoel dat ik vanavond nog niet naar bed ben geweest. De fysiotherapie en een keuringsarts zijn hier nu.
pi_59242938
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
Karrel, lees anders even terug wat je toen hebt geschreven. Kijk eens wat de oorzaak van dat gevoel was, en of je dat nu kunt uitsluiten. Zo ja, dan gaat het idd best goed, en zo niet, dan is je gevoel van 'het gaat nu wel' instabiel en broos.
CF: onze huispsycholoog, you gotta love her
  maandag 9 juni 2008 @ 11:59:33 #238
55709 Stereotomy
pi_59242953
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind jullie erg lief
Was even boodschappen doen en ben thuisgekomen met een 35% kus en knuffel voor jou
pi_59242981
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:52 schreef Euc- het volgende:

[..]

Maar waarom dan?

Voelde me niet aangevallen, sorry dat het ietwat bot over kwam.
Ik kom hier voor de gezelligheid, gewoon om een beetje te geinen met mensen die steeds vertrouwder gaan voelen... En daarom deel ik ook nog wel s wat persoonlijks. Ik vind het hier leuk, en ik denk dat mensen het ook leuk vinden dat ik meepost.

Maar jij neemt niet zo deel aan het 'groepsgesprek'. Dat zal iets te maken hebben met je geschiedenis van de afgelopen maanden. Maar ik kan me niet voorstellen dat jij je nu zo gezellig en op je gemak voelt. Vandaar mijn vraag.
pi_59243009
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nouw Ik heb het gevoel dat ik vanavond nog niet naar bed ben geweest. De fysiotherapie en een keuringsarts zijn hier nu.
Oh ik had vanochtend een afspraak met de werkconsulente. Ik moet gaan sporten, en als ik ergens pleurishekel aan heb dan is het wel sporten

Ik ga een speciaal traject in dat duurt 18 weken en dan moet ik 2x2 uur in de week naar de sportschool waar ik één op één begeleid ga worden om weer iets van conditie en spierkracht te krijgen.

En heeeeeeeel stiekum zie ik er best naar uit maar niet doorvertellen graag
pi_59243024
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:58 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

CF: onze huispsycholoog, you gotta love her

Ik bedoel het goed hoor. Met jullie allemaal
  maandag 9 juni 2008 @ 12:02:54 #242
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59243032
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
De oorzaak van dat gevoel. Tja das dus het probleem. Soms kijk ik naar mijn situatie en denk dan dat het nooit meer goed komt. Nu kijk ik naar mijn situatie, ben nog steeds niet tevreden, maar denk dat het allemaal wel goed komt...
pi_59243034
Lein is ook heel dapper, dapperder dan ik Ook al heb ik ook ooit hulp gezocht, maar ik zag geen andere uitweg omdat ik verscheurd werd van binnen

Oh ja, ik wacht even op het volgende topic. *kuch*
  maandag 9 juni 2008 @ 12:03:38 #244
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_59243048
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:57 schreef beunkster het volgende:

[..]

Kleine nuance, beste Euc-: ik heb daarvoor overtuigend bewijs geleverd.
Je hebt jezelf voor de zoveelste keer weer in een web met leugens gestoken waarin je zelf verstrikt bent geraakt.
[..]

Geen idee. Als ik je op een nette manier vraag om een toe te geven dat je gelogen hebt, dan ben je ineens ook niet thuis.
Let wel, ik vraag niet eens om excuses. Ik vraag alleen maar aan je of je wilt toegeven dat ik gelijk heb en jij gelogen hebt.
Het is dat ik te druk ben met veel andere dingen, anders had ik daar wel iets meer werk van gemaakt.
Je bent er, ik verwachtte je al!

Overtuigend bewijs, ben ik eigenlijk best benieuwd hoe jij kunt bewijzen dat jij een pm niet gestuurd hebt. Of heeft Danny weer in PM boxen zitten snuffelen?

"Weer in een web met leugens", welke andere zogenaamde leugens doel je dan op?

Ik ben echt de beroerste niet om toe te geven als ik fout zat, maar ik ben ervan overtuigd dat ik dat in deze niet ben.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_59243049
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:01 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Oh ik had vanochtend een afspraak met de werkconsulente. Ik moet gaan sporten, en als ik ergens pleurishekel aan heb dan is het wel sporten

Ik ga een speciaal traject in dat duurt 18 weken en dan moet ik 2x2 uur in de week naar de sportschool waar ik één op één begeleid ga worden om weer iets van conditie en spierkracht te krijgen.

1op1 sporten is erg fijn.Wanneer ga je beginnen?
pi_59243056
Goed zo MK. Het vooruitzicht van sporten sucks, de pijn en het zweten tijdens ook... Maar de spierpijn en vermoeidheid achteraf zijn ge-ni-aal Heerlijk!

Goh, we zijn wel kusjekroelerig hè, zo op de maandagochtend
  maandag 9 juni 2008 @ 12:04:03 #247
55709 Stereotomy
pi_59243059
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Lein is ook heel dapper, dapperder dan ik Ook al heb ik ook ooit hulp gezocht, maar ik zag geen andere uitweg omdat ik verscheurd werd van binnen

Oh ja, ik wacht even op het volgende topic. *kuch*
Nee, je gaat naar bed, tut.
  maandag 9 juni 2008 @ 12:04:13 #248
13783 Anthraxx
pi_59243062
Mja, hulp zoeken. Ik moet nog steeds de psychiater bellendoorgestuurd van de studentenpsycholoog . Al 2 maanden .
pi_59243093
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:01 schreef mascara-klodder het volgende:

Ik zal het niet doorvertellen, maar ik vind het sowieso wel goed nieuws
Alleen niet zo breed worden als Seborik hoor
  maandag 9 juni 2008 @ 12:07:27 #250
55709 Stereotomy
pi_59243135
IN HEMELSNAAM POST DIE PM DAN GEWOOON

moet ik nu ook doorgestuurd worden naar de psych?
pi_59243138
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
Mja, hulp zoeken. Ik moet nog steeds de psychiater bellendoorgestuurd van de studentenpsycholoog . Al 2 maanden .
OK, jij wint. Maar ik heb er destijds ruim 3 weken over gedaan voordat ik de psycholoog durfde te bellen

Ik ben impressed met Leins daadkracht Nu jij nog, Anthraxx. Je scriptie is ingeleverd, tijd om voor andere dingen orde op zaken te gaan stellen!
  maandag 9 juni 2008 @ 12:07:40 #252
55709 Stereotomy
pi_59243142
Ik ben ff naar de stad
  maandag 9 juni 2008 @ 12:08:01 #253
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59243150
Gespierde vrouwen
  maandag 9 juni 2008 @ 12:08:32 #254
55709 Stereotomy
pi_59243164
Of is het 'dat' PM?
pi_59243171
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:03 schreef ColdFeet het volgende:

Jij leest selectief hè?

En ja ik ga zo naar bed lieve Steer
pi_59243183
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:07 schreef Stereotomy het volgende:
IN HEMELSNAAM POST DIE PM DAN GEWOOON

moet ik nu ook doorgestuurd worden naar de psych?
Alleen als je echt problemen met je mogelijkheden hebt
pi_59243195
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:03 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

1op1 sporten is erg fijn.Wanneer ga je beginnen?
Ik krijg of deze week wat te horen, of anders als ze weer terug is van vakantie, dat is begin juli.

@Isa: ik heb niet de bouw om breed te worden, maargoed dat zal je 5 juli wel zien
pi_59243206
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gespierde vrouwen
Onze MK heeft nou niet echt de bouw van een bodybuider Ze is reuze frele
  maandag 9 juni 2008 @ 12:10:15 #259
13783 Anthraxx
pi_59243211
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

OK, jij wint. Maar ik heb er destijds ruim 3 weken over gedaan voordat ik de psycholoog durfde te bellen

Ik ben impressed met Leins daadkracht Nu jij nog, Anthraxx. Je scriptie is ingeleverd, tijd om voor andere dingen orde op zaken te gaan stellen!
Ik heb al 2 keer gebeld, maar die 2 keer was die psycholoog er weer niet .
  maandag 9 juni 2008 @ 12:10:47 #260
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59243218
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:03 schreef ColdFeet het volgende:

Ik moet zeggen dat dat een van de weinige dingen is die me hier soms een beetje tegenstaat. Ik vind het ontzettend gezellig en leuk, maar kan soms zo ontzettend de kriebels krijgen van het kusjekroelen.Ja, en ook ik doe er soms aan mee.. Heerlijk is het dan om er zo'n nuchtere opmerking van SHE of Lein tussendoor te krijgen.

Maar verder zijn jullie natuurlijk allemaal otnzettend tof, lief, mooi, dun, en whatever!
pi_59243219
met een scrubblok over je microdermal heenraggen is niet fijn

en gewoon dom
pi_59243240
FUUUUCK ik moet zo gaan bellen. De psych die ik op het oog heb, heeft van 1 tot half 2 telefonisch spreekuur. En ik heb zo geen zin om te bellen
pi_59243241
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
3 maanden = minstens 60 mogelijkheden om te bellen. Smoesjes dus (en deze herken ik uitstekend, want deze gebruik ik ook altijd )
  maandag 9 juni 2008 @ 12:12:17 #264
55709 Stereotomy
pi_59243251
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

3 maanden = minstens 60 mogelijkheden om te bellen. Smoesjes dus (en deze herken ik uitstekend, want deze gebruik ik ook altijd )
Je wil toch niet te gretig overkomen als je een afspraakje wil maken?

Oh wacht.
pi_59243254
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:10 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ow, dat is rot, als je net moed hebt verzameld
Vandaag nog een keer bellen Het is een stralende dag, de zon schijnt in Belgie, je hebt het niet druk, en eens moet het raak zijn en anders zoek je gewoon een andere

Ik ben helemaal hyper van het vroege opstaan, dat is het gewoon
  maandag 9 juni 2008 @ 12:13:23 #266
13783 Anthraxx
pi_59243274
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar toen zat mijn scriptie nog eens tussendoor .

Ja, smoesjes ik weet het .
  maandag 9 juni 2008 @ 12:13:33 #267
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59243280
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:10 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat dat een van de weinige dingen is die me hier soms een beetje tegenstaat. Ik vind het ontzettend gezellig en leuk, maar kan soms zo ontzettend de kriebels krijgen van het kusjekroelen.Ja, en ook ik doe er soms aan mee.. Heerlijk is het dan om er zo'n nuchtere opmerking van SHE of Lein tussendoor te krijgen.

Maar verder zijn jullie natuurlijk allemaal otnzettend tof, lief, mooi, dun, en whatever!
Ik ben niet dun!
pi_59243297
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:11 schreef Leintjeuh het volgende:
FUUUUCK ik moet zo gaan bellen. De psych die ik op het oog heb, heeft van 1 tot half 2 telefonisch spreekuur. En ik heb zo geen zin om te bellen
weet je, dat heeft denk ik iedereen die voor het eerst naar de psych moet bellen. Heus.
pi_59243299
quote:

[..]

Ik vinnut juist wel meevallen met kusjekroelgehalte hier

Denk ook dat het komt dat de meesten elkaar irl kennen, en we inmiddels al zolang met een vast cluppie posten, dat je sowieso betrokken bent met de ander, ookal ken je hem/haar niet irl
pi_59243301
quote:

[..]

Ach, het is vandaag erger dan normaal. Morgen doen we weer gewoon

Maar ik meen het wel, nu, alles wat ik zeg. En ik méénde het toen ik zei dat ik het stoer vond, van je eerste-divisie-dinges. Niks kroelerigs aan, enkel bewondering
  maandag 9 juni 2008 @ 12:14:19 #271
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59243302
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je wil toch niet te gretig overkomen als je een afspraakje wil maken?

Oh wacht.
  maandag 9 juni 2008 @ 12:14:20 #272
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59243305
vinden jullie het ook niet zo tof als je woorden met een hand kunt typen? zeker als je een artikel aan het editten bent?

Zo vind ik het woord debate geweldig, helemaal met de linkerhand. en kleine woordjes als was en were zijn ook cool!
  maandag 9 juni 2008 @ 12:15:15 #273
55709 Stereotomy
pi_59243323
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:14 schreef AKnynke het volgende:
vinden jullie het ook niet zo tof als je woorden met een hand kunt typen? zeker als je een artikel aan het editten bent?

Zo vind ik het woord debate geweldig, helemaal met de linkerhand. en kleine woordjes als was en were zijn ook cool!
kut
pi_59243325
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

What do you know, die blokkade is weggevallen

Isa, ja, je hebt gelijk met die smoesjes. Maar het is zoooo herkenbaar
pi_59243328
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:03 schreef Euc- het volgende:

[..]

Je bent er, ik verwachtte je al!

Overtuigend bewijs, ben ik eigenlijk best benieuwd hoe jij kunt bewijzen dat jij een pm niet gestuurd hebt. Of heeft Danny weer in PM boxen zitten snuffelen?

"Weer in een web met leugens", welke andere zogenaamde leugens doel je dan op?

Ik ben echt de beroerste niet om toe te geven als ik fout zat, maar ik ben ervan overtuigd dat ik dat in deze niet ben.
Euc-,

Punt 1. Ik heb msn-geschiedenis van een gesprek van ons waarbij ik vraag wie de PM gestuurd heeft. Je geeft daarin aan dat je het nooit aan iemand zult vertellen. Uit dat gesprek blijkt duidelijk dat ik nergens vanaf weet en dat je tegen mij hetzelfde zegt als tegen de rest: ik vertel niet wie het is. Een beetje vreemd als ik de dader zou zijn, nietwaar?
Overigens kan Isa deze communicatie bevestigen.
Punt 2. Je zegt mijn telefoonnummer te hebben, maar je hebt het niet. Tegen Isa heb je gezegd dat je mij gebeld hebt en dat het uitgepraat is, maar dat is niet zo. Je hebt mijn telefoonnummer niet eens. Als je dat wel hebt, dan zie ik dat graag per PM van je tegemoet. En plaats hier eens de datum en het tijdstip waarop je gebeld hebt.

Als je zo overtuigd bent van je gelijk, waarom ga je dan niet (via PM c.q. e-mail) in op mijn vragen per e-mail c.q. per PM? Even een explicitie waarschuwing vooraf: ik ben er niet van gediend dat PM's c.q. e-mails die ik aan jou (of wie dan ook) persoonlijk heb gestuurd zonder meer op het forum worden gezet.
Dus ik hoop niet dat als ik vannacht thuiskom van de meeting waar ik naar toe moet ik een PM c.q. e-mail op dit forum zie staan die ik aan jou gestuurd heb. Ik hoop dat je mijn privacy respecteert, net zoals ik dat met die van jou doe.
LinkedIn profiel
pi_59243332
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:13 schreef Anthraxx het volgende:

Ik vind je scriptie nou net weer geen smoes
  maandag 9 juni 2008 @ 12:16:49 #277
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59243357
He AKnynke,
Nog terugkomend op je volleybal niveau, die coach kent het nivo in Holland toch wel? Zweden is een redelijk goed volleybal land toch? Wel vreemd dat hij jou dan vraagt. Ga ervan uit dat zoiets in Holland niet zo maar voorkomt.
Concluderend: Die coach denkt dat je het niveau aan kan, waarom zou jij daaraan twijfelen?
  maandag 9 juni 2008 @ 12:17:02 #278
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59243362
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:14 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik vinnut juist wel meevallen met kusjekroelgehalte hier

Denk ook dat het komt dat de meesten elkaar irl kennen, en we inmiddels al zolang met een vast cluppie posten, dat je sowieso betrokken bent met de ander, ookal ken je hem/haar niet irl
is ook zo. en zo voel ik het tot op een zekere hoogte ook, maar ik heb moeite om mee te leven met alle hele kleine dingetjes. Maar, tis een tof cluppie hier!

@CF:
  maandag 9 juni 2008 @ 12:17:35 #279
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59243370
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

kut
nee hoor, kut is met twee handen, de t moet met links.
  maandag 9 juni 2008 @ 12:17:40 #280
13783 Anthraxx
pi_59243371
Ik wilde deze week weer eens wat verse pasta maken . Nu zoek ik leuke, makkelijke recepten voor de saus .
pi_59243373
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

weet je, dat heeft denk ik iedereen die voor het eerst naar de psych moet bellen. Heus.
*zucht*

Ik ga eerst een makkelijk telefoontje doen. voor schoonheidsspecialiste
  maandag 9 juni 2008 @ 12:18:06 #282
55709 Stereotomy
pi_59243376
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:17 schreef AKnynke het volgende:

[..]

nee hoor, kut is met twee handen, de t moet met links.
lul

Kan zéker met één hand
  maandag 9 juni 2008 @ 12:18:39 #283
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59243391
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
He AKnynke,
Nog terugkomend op je volleybal niveau, die coach kent het nivo in Holland toch wel? Zweden is een redelijk goed volleybal land toch? Wel vreemd dat hij jou dan vraagt. Ga ervan uit dat zoiets in Holland niet zo maar voorkomt.
Concluderend: Die coach denkt dat je het niveau aan kan, waarom zou jij daaraan twijfelen?
Ik weet niet of die coach het niveau in Nederland kent. En ik heb geen idee wat voor volleyballand Zweden is. En eerlijk gezegd weet ik niet of die coach denkt dat ik het niveau aankan, of dat hij gewoon gevallen is op m'n verticale handicap!

We zullen zien.
  maandag 9 juni 2008 @ 12:19:45 #284
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59243412
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

lul

Kan zéker met één hand
Idd. en dat is een van de weinige woorden die je met alleen maar rechts typt. Zeker wat langere woorden komen bijna niet voor met alleen maar rechts.

Ok, ik ben verder helemaal niet vreemd.
  maandag 9 juni 2008 @ 12:20:00 #285
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59243416
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:18 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik weet niet of die coach het niveau in Nederland kent. En ik heb geen idee wat voor volleyballand Zweden is. En eerlijk gezegd weet ik niet of die coach denkt dat ik het niveau aankan, of dat hij gewoon gevallen is op m'n verticale handicap!

We zullen zien.
Proberen kan geen kwaad toch?
pi_59243425
Meeleven met kleine dingen sla ik ook nog wel eens over. Tenzij het is bij/van mensen die ik echt erg leuk vindt. Zoals de halve SC ongeveer En tegen de andere helft doe ik meestal gewoon lullig dus die moeten mij ook niet.

En nu ga ik een monsterzak popcorn in de magnetron gooien voor de volgende ronde van de PM-gate rel
pi_59243427
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:17 schreef AKnynke het volgende:

[..]

is ook zo. en zo voel ik het tot op een zekere hoogte ook, maar ik heb moeite om mee te leven met alle hele kleine dingetjes. Maar, tis een tof cluppie hier!

@CF:
De psycholoog bellen, Nynke, is een groot dingetje. Heel groot. Vind ik

Ik ga volgens jaar ofzo denk ik eens op vakantie naar Zweden. En dan kom ik je opzoeken.

En ik vind het echt leuk dat 'internet-mensen' aanvoelen als vrienden
  maandag 9 juni 2008 @ 12:20:39 #288
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59243433
ik typ overigens met twee vingers....
pi_59243438
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

lul

Kan zéker met één hand
Maar het beste resultaat krijg je als je twee handen gebruikt
  maandag 9 juni 2008 @ 12:21:27 #290
55709 Stereotomy
pi_59243448
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Maar het beste resultaat krijg je als je twee handen gebruikt
Er ging een tinteling door mijn onderbuik heen.
pi_59243457
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:17 schreef Leintjeuh het volgende:

*zucht*

Ik ga eerst een makkelijk telefoontje doen. voor schoonheidsspecialiste
Echt, ik weet hoe je je voelt Helaas.

Half 1 okay, dit is wel heel erg. Post eens een beetje door.

Het volgende topic open ik met iedereens slechte kanten (dat duurt wel een uurtje of 3 om te verzinnen...)
pi_59243459
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Er ging een tinteling door mijn onderbuik heen.
Oh jee, Steer, ben je aan de diarree? Akelig voor je
  maandag 9 juni 2008 @ 12:22:28 #293
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59243462
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De psycholoog bellen, Nynke, is een groot dingetje. Heel groot. Vind ik

Ik ga volgens jaar ofzo denk ik eens op vakantie naar Zweden. En dan kom ik je opzoeken.

En ik vind het echt leuk dat 'internet-mensen' aanvoelen als vrienden
Oh, dat ben ik met je eens, dat de psycholoog bellen een groot ding is. Ik zou ook zenuwachtig zijn. Dit gaat me ook niet specifiek over vandaag, maar over het algemeen. Maar ik geloof dat ik gewoon niet zo kusje kroelerig ben.

En nu ga ik verdorie echt werken. Eigenlijk zou ik in bed moeten liggen denk ik. K geloof dat ik koorts heb.
pi_59243475
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Echt, ik weet hoe je je voelt Helaas.

Half 1 okay, dit is wel heel erg. Post eens een beetje door.

Het volgende topic open ik met iedereens slechte kanten (dat duurt wel een uurtje of 3 om te verzinnen...)
Oh ik help wel met slechte kanten bedenken voor iedereen. VInnik leuk!
pi_59243481
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:22 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oh jee, Steer, ben je aan de diarree? Akelig voor je
pi_59243486
Nog maar een paar posts en ieders slechte eigenschappen worden uitvergroot yay can't wait!!
  maandag 9 juni 2008 @ 12:24:01 #297
13783 Anthraxx
pi_59243495
Goed, ik durf gewoon niet. Ik ga het deze week gewoon proberen.
pi_59243512
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:22 schreef AKnynke het volgende:

[..]

En nu ga ik verdorie echt werken. Eigenlijk zou ik in bed moeten liggen denk ik. K geloof dat ik koorts heb.
*kusjekroel kusjekroel* arm ziek mupsje! Je zou lekker in je warme bedje moeten liggen met een afgetrainde schaarsgeklede jonge half-god als je persoonlijke verzorger!
pi_59243519
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Nog maar een paar posts en ieders slechte eigenschappen worden uitvergroot yay can't wait!!
Zullen we dat een andere keer doen? Ik ben in een positieve bui, maar ik krijg vast eerdaags weer een kutbui
  maandag 9 juni 2008 @ 12:25:23 #300
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_59243530
Isa wat heb je een stoere OP gemaakt joh
Was vast heeeeeeeeeeel erg druk op het werk
enne het klopt ook mega goed!! Complimenten

Verders goeiemiddag allemaal.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_59243533
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:23 schreef Leintjeuh het volgende:
pi_59243558
Joepie, MK gaat ieders slechte eigenschappen opsommen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')