Nietus.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
Het doof klopt sowieso ooken volgens mij ben ik dikker dan Viking
Ben jij het neucertje van Euc trouwens?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:04 schreef Kisanija het volgende:
Ik heb Amelie nog nooit gezien.
Oh, Lein!quote:
Ik neem aan dat die vent toch ook op de hoogte is van het nivo in Holland (effe oefenen voor vanavond, Nederland scandeert zo moeilijk.)quote:Op maandag 9 juni 2008 10:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, en ik had een informerend mailtje gestuurd naar de overkoepelende bond van volleybal in uppsala. Want als er iets is waar ik niet zonder kan is het volleybal. Plus het is een vand e beste manieren om mensen te leren kennen.
Bedtijd heet dat.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....
Ik wilde iets pakkends zeggen, maar ik staar alleen maar naar het scherm en hoor mijn moeder over voetbal praten.
Altijd even subtiel. De gentleman die je in het wild pretendeert te zijn, die komt op het forum toch niet vaak tot uiting.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ben jij het neucertje van Euc trouwens?
Ik heb dat hele verhaal toen gelezen, maar nee, ik ben niet het neukertje van Euc.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ssshhht, niet lekkenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:06 schreef Vork het volgende:
Zeg, zie ik het nou goed? Zit hier iemand zichzelf af te kraken terwijl er vorige week nog mensen bij mij thuis waren die dezelfde persoon juist zo geweldig vonden in allerlei opzichten?
Slaap lekker!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:08 schreef Vork het volgende:
Mensen, ik ga weer, er staan wat ouders voor de deur (en die zijn, geheel niet volgens gewoonte) aan de late kant.
Had jij dat toen niet ook al eens gevraagd?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt niet Amelie Rockt!quote:
Je hebt me nog nooit gezien, honquote:
Ow okee.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:06 schreef Kisanija het volgende:
[..]
Ik heb dat hele verhaal toen gelezen, maar nee, ik ben niet het neukertje van Euc.
Zo, wat een binnenkomerquote:Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef SHE het volgende:
Tuurlijk, die dikke dove trol van een Viking was weer eens hoogstpersoonlijk beledigd omdat ze niet genoeg aandacht kreeg.
Mijn manier van eten is stom, mijn advies is stom, alles is stom. Dat terwijl ik alleen maar even kwam langszeilen omdat mijn PM-box vol zat met aanvragen voor een basis dieet. Ik denk ik praat meteen in het openbaar, dan ben ik van alle vragen af.
Soms schaam ik mij voor de gedachte dat ik in een God geloof en zij om hele duidelijke redenen EN doof EN dik EN lelijk is. Met zo'n genadeloos kut karakter moet er genoeg bad karma zijn, nietwaar.
Hoe is het met iedereen hier?
Oh, die pasfoto! Maar dan krijgt SHE een heel verkeerd beeld van je. Je bent namelijk in het echt véél lelijker dan op die fotoquote:Op maandag 9 juni 2008 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
Je hebt me nog nooit gezien, honIk zal je s een link sturen naar mijn pasfoto op de website van mijn werkgever
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:12 schreef Euc- het volgende:
Daarbij, A verrekt het weer hier te komen, en ze snapt niet dat ik nog kom
Nja
wentelteefjesquote:Op maandag 9 juni 2008 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ssshhht, niet lekkenEn misschien is het wel bedtijd, maar het is zo Lich buiten. En Warm. En ik ben zo Wakker. En Hyper
En ik had Honger, dus ik heb Wentelteefjes gebakken
Kuch... Ja. Mocht Lianne ooit nog aan het baren slaan, dan mag haar vriend of echtgenoot de koters in slaap zingenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, die pasfoto! Maar dan krijgt SHE een heel verkeerd beeld van je. Je bent namelijk in het echt véél lelijker dan op die foto![]()
En dat je doof bent verklaart dan weer waarom je niet heel gauw wegrende uit de karaokebar bij het zingen van mij en iemand anders.
Zie je nou wel dat je alles kut vindt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
WB Kisanijaquote:Op maandag 9 juni 2008 11:04 schreef Kisanija het volgende:
Ik heb Amelie nog nooit gezien.
Nee, WZA, Assen dus.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:14 schreef Stereotomy het volgende:
Over verstoord zelfbeeld gesproken, ik ga zodadelijk al mijn tweede nieuwe broeksriem wegbrengen. De eerste die ik ongepast had gekocht was veeeels te lang, en deze tweede - zelfs gepast- is eigenlijk ook een beetje te lang.
Toch maar voor 2 maten kleiner gaan.
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik snap ook niet dat je hier nog komt, na al je gezellige Tubgirls, en uitroepen dat we stom zijn, en valse beschuldigingen naar Beunkster.
Maar hey, who gives a flying fuck! Ik niet meer in ieder geval
Nee, dát is een geweldig idee! Schoenmaker blijf bij je leestquote:Op maandag 9 juni 2008 11:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Isa neem jij je pilletjes even snel in jah![]()
![]()
Ik begrijp het, oprecht en vriendelijk bedoeld, ook niet zo heel goed, eigenlijk. Kom je hier nou voor de gezellige sociale contacten?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:12 schreef Euc- het volgende:
Daarbij, A verrekt het weer hier te komen, en ze snapt niet dat ik nog kom
Nja
* Isabeau gaat een ban aanvragenquote:
Ik wilde je net gaan bellen om je te vertellen dat je moet gaan slapen!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
ik ben véél te lief om daar op in te gaan
![]()
Ik ben nog steeds wakker. Maar dat dachten jullie denk ik al. Belde jij net, Liejannuh? Onbekend nummer en ik was te laat bij de telefoon.
Oh, gezellig! Kom eens langsquote:
ik wil wel mee, maar snipverkouden, dus lijkt me geen goed ideequote:Op maandag 9 juni 2008 11:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zin om te gaan zwemmen. Wie gaat er mee zwemmen?
Echt nietquote:Op maandag 9 juni 2008 11:21 schreef DarkElf het volgende:
vrouwen, altijd bevestiging zoeken en ondertussen roepen dat dat niet zo is
Mijn mama zit hier hoor. En die zegt helemaal niet dat ik naar bed moetquote:Op maandag 9 juni 2008 11:20 schreef Liejannuh het volgende:
Ik wilde je net gaan bellen om je te vertellen dat je moet gaan slapen!![]()
Ergo: Ga slapen Isa!
Verkoudheid is een virale infectie die zich verder weinig aantrekt van een droge danwel natte toestand van je lijf. En onderwater kan je je neus makkelijk snuiten zonder dat iemand het hoortquote:Op maandag 9 juni 2008 11:21 schreef Kisanija het volgende:
ik wil wel mee, maar snipverkouden, dus lijkt me geen goed idee
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:21 schreef DarkElf het volgende:
vrouwen, altijd bevestiging zoeken en ondertussen roepen dat dat niet zo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |