Echt nietquote:Op maandag 9 juni 2008 11:21 schreef DarkElf het volgende:
vrouwen, altijd bevestiging zoeken en ondertussen roepen dat dat niet zo is
Mijn mama zit hier hoor. En die zegt helemaal niet dat ik naar bed moetquote:Op maandag 9 juni 2008 11:20 schreef Liejannuh het volgende:
Ik wilde je net gaan bellen om je te vertellen dat je moet gaan slapen!![]()
Ergo: Ga slapen Isa!
Verkoudheid is een virale infectie die zich verder weinig aantrekt van een droge danwel natte toestand van je lijf. En onderwater kan je je neus makkelijk snuiten zonder dat iemand het hoortquote:Op maandag 9 juni 2008 11:21 schreef Kisanija het volgende:
ik wil wel mee, maar snipverkouden, dus lijkt me geen goed idee
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:21 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb geen idee eigenlijk, dat laatste allang niet meer.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik begrijp het, oprecht en vriendelijk bedoeld, ook niet zo heel goed, eigenlijk. Kom je hier nou voor de gezellige sociale contacten?
Moet ik me weer voordoen als je assistent?quote:
Het idiote is dat ik CF zie als een erg onafhankelijke en zelfverzekerde vrouw. Dus dat past helemaal niet bij haar. Dus ik hou het ook maar op een verwrongen zelfbeeld.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:21 schreef DarkElf het volgende:
Ik pas maatje 34quote:Op maandag 9 juni 2008 11:21 schreef Oblivion het volgende:
Ja hallo!
Hou maar op!
Ben toch de dunste!![]()
Maatje 38 is te ruim!![]()
Nananananananaannananaaa!
De Smelt is niks waard, ik hou van baantjes trekken, maar het 25 meter bad is zo volgeboekt met zwemlessen e.d. dat het amper open is voor recreanten.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verkoudheid is een virale infectie die zich verder weinig aantrekt van een droge danwel natte toestand van je lijf. En onderwater kan je je neus makkelijk snuiten zonder dat iemand het hoortHeeft Assen trouwens nog een ander zwembad dan De Smelt? (die vind ik namelijk best duur)
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:24 schreef Euc- het volgende:
Ik heb geen idee eigenlijk, dat laatste allang niet meer.
Lief aangeboden, maar nee bedankt. Dit is wel even een groter ding dan een bikiniwaxquote:Op maandag 9 juni 2008 11:24 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Moet ik me weer voordoen als je assistent?
Aw ja, laten we meteen ook ejaculeren onder water, dat chloor doodt die beestjes toch meteen.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En onderwater kan je je neus makkelijk snuiten zonder dat iemand het hoort![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je alles kut vindt!
ik zei dat ik het niks vond dat is iets anders dan alles kut vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig mag hetin dit geval dan![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik pas maatje 34(sinds een paar weken weer
, nu proberen dit gewicht te behouden, de weegschaal gaf vanochtend 54 kilo aan
)
In het ziekenhuis is een zwembad. je.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:26 schreef Kisanija het volgende:
En geen ander zwembad dus, alhoewel ze wel de mogelijkheid onderzoeken voor een tweede bad.
De Smelt draait al met verlies dus die tweede zal er wel nooit komen![]()
Heb je telefoonvrees ofzo?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lief aangeboden, maar nee bedankt. Dit is wel even een groter ding dan een bikiniwaxWaar ik ook nog voor moet gaan bellen
Good luckquote:Op maandag 9 juni 2008 11:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lief aangeboden, maar nee bedankt. Dit is wel even een groter ding dan een bikiniwaxWaar ik ook nog voor moet gaan bellen
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het idiote is dat ik CF zie als een erg onafhankelijke en zelfverzekerde vrouw. Dus dat past helemaal niet bij haar. Dus ik hou het ook maar op een verwrongen zelfbeeld.
Nee hoorquote:
Er is ook nog wel een kleiner bad bedenk ik me ineens, maar die is alleen voor zwemlessen en revalidatie.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In het ziekenhuis is een zwembad. je.Nou ja, ik vind De Smelt maar niks, dus dat ze verlies draaien verbaast me niets.
Oh een nieuwe?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:29 schreef Kisanija het volgende:
[..]
Er is ook nog wel een kleiner bad bedenk ik me ineens, maar die is alleen voor zwemlessen en revalidatie.
Welnee, ik voel me ook primaquote:Op maandag 9 juni 2008 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik voel me best goed eigenlijk, vanochtend. Misschien helpt het toch om regelmatig voor 1:00am in bed te liggen.
Oh jawel hoor, sommigen wel. Anderen niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]zijn we niet gezellig? of sociaal? of contact?
Net als het Echte Levenquote:
Ok, even kortquote:Op maandag 9 juni 2008 11:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh een nieuwe?
Wie ben jij?
*nieuwsgierig is...
Hè een juffie, zoals mijn zoon zou zeggen...quote:Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef Kisanija het volgende:
[..]
Ok, even kort
Nickname dus Kisanija, in het echte leven heet ik (ook) Lianne.
Woon en werk in Assen, als juf.
28 jaar, 4 huisdieren en samenwonend.
Hoi, met Leintjeuh. Ik wilde graag een doorverwijzing naar een psycholoog. Is daar een consult voor nodig? Nee hoor, wat zijn de klachten? Nou ik denk dat ik een beetje depressief ben ok, prima, ik zal zorgen dat er hier een verwijsbrief ligt, dan hoef je m alleen nog op te komen halen Prima, danku, dááág!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, ik voel me ook prima
En Lein, kan je bij jullie de hele dag bellen voor afspraken? Bij mijn huisarts alleen tussen 8 en 10.
En hier is je script:
Goedemorgen, met Leintjeuh, ik wilde graag een afspraak maken bij dokter Allochtoon
....
Graag deze week nog
....
Donderdag om 2 uur 's middags is uitstekend.
....
Ik bespreek graag alleen met dokter Allochtoon waar ik voor kom, maar een dubbel spreekuur is gewenst
...
Donderdag 2 uur, prima. Vriendelijk bedankt!
En nu begint mijn moeder over naar bed gaan
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je alles kut vindt!
Haten is verlaten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
Slapen jij!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn mama zit hier hoor. En die zegt helemaal niet dat ik naar bed moetGa je mee zwemmen?
verwijzen ze zo makkelijk door?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoi, met Leintjeuh. Ik wilde graag een doorverwijzing naar een psycholoog. Is daar een consult voor nodig? Nee hoor, wat zijn de klachten? Nou ik denk dat ik een beetje depressief ben [i]ok, prima, ik zal zorgen dat er hier een verwijsbrief ligt, dan hoef je m alleen nog op te komen halen ]/i] Prima, danku, dááág!
Je ging rabarberlimonade makenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:35 schreef mascara-klodder het volgende:
DE hellup: ik heb nu eindelijk die fucking rabarber weten te scoren, maar wat ik ging ik daar ook alweer mee doen?![]()
Denk dat ik zo even een fruitsalade in elkaar flans, heb verse ananas, aarbeien, honingmeloenen en appel
Goedzo, grote meidquote:Op maandag 9 juni 2008 11:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoi, met Leintjeuh. Ik wilde graag een doorverwijzing naar een psycholoog. Is daar een consult voor nodig? Nee hoor, wat zijn de klachten? Nou ik denk dat ik een beetje depressief ben ok, prima, ik zal zorgen dat er hier een verwijsbrief ligt, dan hoef je m alleen nog op te komen halen Prima, danku, dááág!
koken, met een klein laagje water. Dan wat suiker toevoegen, en opeten. Met vanillevla, of zelfgemaakte custard. Of een crumble van maken. Of rabarber taart. Of gewoon gekookt opsmikkelen. Mmm, rabarber!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:35 schreef mascara-klodder het volgende:
DE hellup: ik heb nu eindelijk die fucking rabarber weten te scoren, maar wat ik ging ik daar ook alweer mee doen?![]()
Denk dat ik zo even een fruitsalade in elkaar flans, heb verse ananas, aarbeien, honingmeloenen en appel
Mijn huisarts wel ja. Hij vindt me niet zo leuk geloof ik. Ik ben een slechte patiënt, omdat ik in de zorg werkquote:
Nog een Lianne!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef Kisanija het volgende:
[..]
Ok, even kort
Nickname dus Kisanija, in het echte leven heet ik (ook) Lianne.
Woon en werk in Assen, als juf.
28 jaar, 4 huisdieren en samenwonend.
HA! Tnxquote:Op maandag 9 juni 2008 11:37 schreef DarkElf het volgende:
http://www.dekooktips.com/recepten/rab-ijslimo.htm
Voor SOL
en nu moet ik rennen....
Rabarber souffléquote:Op maandag 9 juni 2008 11:35 schreef mascara-klodder het volgende:
maar wel een toffe doos!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar nu moet ik wel even huilenik voel me zo'n doos
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nog een Lianne!Wat leuk!
Ga je zaterdag ook mee naar het jazzfestival in Hoogeveen?
Is toch bij jou in de buurt.
Isa en ik gaan. En octo en pandorah ook.
Het gekke is, dat ben ik ook wel... Op de meeste vlakkenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het idiote is dat ik CF zie als een erg onafhankelijke en zelfverzekerde vrouw. Dus dat past helemaal niet bij haar. Dus ik hou het ook maar op een verwrongen zelfbeeld.
Dat helpt dus wel, als je arts je niet leuk vindtquote:Op maandag 9 juni 2008 11:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn huisarts wel ja. Hij vindt me niet zo leuk geloof ik. Ik ben een slechte patiënt, omdat ik in de zorg werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |