Ja, en wat voor wedstrijdquote:Op maandag 23 juni 2008 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beginnen ze bij de BBC met vrouwentennis!
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou je vroeg of ik twee dagen meega naar Wimbledon en daar heb ik ja op gezegd
wens, hoop, vader en gedachte.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat jij hebt gesnoven maar het is nog niet uitgewerkt
![]()
Een (import-)landgenote hè, bovendien hebben ze natuurlijk veel meer kanalen beschikbaar daar.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en wat voor wedstrijd. Matig
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
1240: Evgeniya Rodina takes the lead in the 'who will be the first person knocked out of Wimbledon' competition by losing the first set 6-0 against Virginie Razzano. Meanwhile, Centre Court is suddenly filling up ahead of the arrival of Roger Federer in around 20 minutes.
Juist daarom moeten ze zich bewust zijn van 't brede publiek wat BBC kijkt. Die Engelsen kunnen toch wel schakelen.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een (import-)landgenote hè, bovendien hebben ze natuurlijk veel meer kanalen beschikbaar daar.
En Ferrero breakt gelijkt in de tweede set. 2-0.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:44 schreef Chriz2k het volgende:
Querrey veegt Ferrero met 6-2.
if u push the red buttonquote:Op maandag 23 juni 2008 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Juist daarom moeten ze zich bewust zijn van 't brede publiek wat BBC kijkt. Die Engelsen kunnen toch wel schakelen.
Waarom zouden ze daar rekening mee houdenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Juist daarom moeten ze zich bewust zijn van 't brede publiek wat BBC kijkt. Die Engelsen kunnen toch wel schakelen.
En nu 3-0 Rodinaquote:Op maandag 23 juni 2008 13:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
1240: Evgeniya Rodina takes the lead in the 'who will be the first person knocked out of Wimbledon' competition by losing the first set 6-0 against Virginie Razzano. Meanwhile, Centre Court is suddenly filling up ahead of the arrival of Roger Federer in around 20 minutes.
Welke pet? Ik schakel pas net in.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
TheGeneral, heb je die pet al? Wat een collectorsitem
.
Bij mij gaat hij gewoon per puntquote:Op maandag 23 juni 2008 13:54 schreef Ambrosius het volgende:
Wees blij dat je het met beelden kunt volgen, ik moet het doen met een gaar scoreboard wat eens in de 5 punten update ofzo.
Wel via http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/index.html, maar die is bij mij iig wat trager.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het scoreboard kan je ook niet instellen op alleen mannen of wel? Of alleen die oude, niet die IBM slamtracker?
Op de BBC was een interview met Fed, hij had zo'n witte pet of met gouden letters, in dezelfde stijl als z'n jasjequote:Op maandag 23 juni 2008 13:55 schreef TheGeneral het volgende:
Welke pet? Ik schakel pas net in.
Dat was de gewone RF petquote:Op maandag 23 juni 2008 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op de BBC was een interview met Fed, hij had zo'n witte pet of met gouden letters, in dezelfde stijl als z'n jasje.
Hij tankt. Daar ga ik tenminste van uitquote:Op maandag 23 juni 2008 14:11 schreef wimderon het volgende:
Set Floppy, 7-61
Soderling inmiddels een dubbele break achter in de tweede
Ik mag het hopen. Dit lijkt echt nergens naar.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Soderling tankt er eentje. Eerste set was natuurlijk ook zwaar vermoeiend
Nu wel !quote:Op maandag 23 juni 2008 13:16 schreef jde_kok het volgende:
Stream staat nog nergens op de site van Net5...
Ziet er top uitquote:Op maandag 23 juni 2008 14:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nu wel !
Echt geweldig
[ afbeelding ]
Dat is nog goede kwaliteit ookquote:Op maandag 23 juni 2008 14:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nu wel !
Echt geweldig
[ afbeelding ]
Bij mij loopt die stream bagger.quote:
Nee. Maar Net 5 blijft geil.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alleen echt fullscreen wil dan weer niet lukken met het beeld he?
Dit is geloof ik zijn 1e wedstrijd op ATP niveau...quote:Op maandag 23 juni 2008 14:26 schreef Wopper1 het volgende:
Dabul een break voorsprong.
Heeft deze jongen überhaupt ooit een racket in zijn handen gehad?
Lijkt me niet. Zenders hebben vrijheid in wat ze uitzenden volgens de wet. Een net zou wel weer een akkoord kunnen hebben met ITF, ja.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:31 schreef N.i.c.k het volgende:
heerljk die stream van net 5.
Zou er ergens bij de ATP / Wta of misschien op Europees niveau afgesproken zijn dat er evenveel vrouwentennis als mannentennis uitgezonden moet worden ?
Zijn ze mee bezig:quote:Op maandag 23 juni 2008 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eigenlijk zouden ze ook onder de stream nog de livescores moeten laten zien... Dan zou het ideaal zijn. En het beeld zou in FS toch wel iets groter mogen.
Maar erg tof. Sowieso engels commentaar
. Bij CC, Court 1, Court 2 en Court 18 volgens mij.
Dat zegt niks.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:09 schreef Wopper1 het volgende:
Op papier gaat het spannend worden bij Federer - Hrbaty (h2h 0-2).
quote:
Nee - althans dat lijkt me niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:42 schreef Ambrosius het volgende:
Is het trouwens mogelijk om vanuit heel de wereld die streams te bekijken van Net5? Als dat zo is, zal er zeker gebruik van worden gemaakt in het buitenland en daardoor een stuk trager kunnen worden omdat ze de capaciteit niet aankunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |