quote:The sun is belting down, Radio Wimbledon is pumping the unlikely sound of Shakira and Wycleff around the grounds, and BBC Sport's Caroline Cheese has just brought me a tuna baguette. Life simply gets no better than this. Although it does because in half an hour we get to see Vince Spadea in action.
Op Net5 meldden ze net dat het 21 graden is en de zon schijnt!quote:Op maandag 23 juni 2008 13:05 schreef SCH het volgende:
Hoe is de weersverwachting in Engeland deze week?
Vandaag en morgen waarschijnlijk bewolkt in Londen, weinig kans op regen. Woensdag zonnig.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:05 schreef SCH het volgende:
Hoe is de weersverwachting in Engeland deze week?
44quote:Op maandag 23 juni 2008 13:08 schreef Norrage het volgende:
Wat is er op de baan nu? Fed?
Ik ben trouwens benieuwd of we het topic record van vorig jaar kunnen verbreken, maar dan hebben we wel wat regen nodig..wat was het, 40 topics ofzo?
sowieso is regen wel serieus prima, een paar keertjes, want dan kunnen we bv de finale van vorig jaar nog zien of Borg vs Mcenroe en dat soort dingenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vorig jaar ja, alle regenpauzes hier posten. Ik hoop dat we dat niet redden (=goed weer)
.
Wat is er donderdag?quote:
Ja, en wat voor wedstrijdquote:Op maandag 23 juni 2008 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beginnen ze bij de BBC met vrouwentennis!
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou je vroeg of ik twee dagen meega naar Wimbledon en daar heb ik ja op gezegd
wens, hoop, vader en gedachte.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat jij hebt gesnoven maar het is nog niet uitgewerkt
![]()
Een (import-)landgenote hè, bovendien hebben ze natuurlijk veel meer kanalen beschikbaar daar.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en wat voor wedstrijd. Matig
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
1240: Evgeniya Rodina takes the lead in the 'who will be the first person knocked out of Wimbledon' competition by losing the first set 6-0 against Virginie Razzano. Meanwhile, Centre Court is suddenly filling up ahead of the arrival of Roger Federer in around 20 minutes.
Juist daarom moeten ze zich bewust zijn van 't brede publiek wat BBC kijkt. Die Engelsen kunnen toch wel schakelen.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een (import-)landgenote hè, bovendien hebben ze natuurlijk veel meer kanalen beschikbaar daar.
En Ferrero breakt gelijkt in de tweede set. 2-0.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:44 schreef Chriz2k het volgende:
Querrey veegt Ferrero met 6-2.
if u push the red buttonquote:Op maandag 23 juni 2008 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Juist daarom moeten ze zich bewust zijn van 't brede publiek wat BBC kijkt. Die Engelsen kunnen toch wel schakelen.
Waarom zouden ze daar rekening mee houdenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Juist daarom moeten ze zich bewust zijn van 't brede publiek wat BBC kijkt. Die Engelsen kunnen toch wel schakelen.
En nu 3-0 Rodinaquote:Op maandag 23 juni 2008 13:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
1240: Evgeniya Rodina takes the lead in the 'who will be the first person knocked out of Wimbledon' competition by losing the first set 6-0 against Virginie Razzano. Meanwhile, Centre Court is suddenly filling up ahead of the arrival of Roger Federer in around 20 minutes.
Welke pet? Ik schakel pas net in.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
TheGeneral, heb je die pet al? Wat een collectorsitem
.
Bij mij gaat hij gewoon per puntquote:Op maandag 23 juni 2008 13:54 schreef Ambrosius het volgende:
Wees blij dat je het met beelden kunt volgen, ik moet het doen met een gaar scoreboard wat eens in de 5 punten update ofzo.
Wel via http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/index.html, maar die is bij mij iig wat trager.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het scoreboard kan je ook niet instellen op alleen mannen of wel? Of alleen die oude, niet die IBM slamtracker?
Op de BBC was een interview met Fed, hij had zo'n witte pet of met gouden letters, in dezelfde stijl als z'n jasjequote:Op maandag 23 juni 2008 13:55 schreef TheGeneral het volgende:
Welke pet? Ik schakel pas net in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |