Nee, mijn reactie was ook echt serieus bedoeld.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:21 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
En je dacht dat ik 100% serious was Sherlock?
Dat doen ze altijd met Spanjolen die door het gravelseizoen hoog staan maar van wie weinig verwacht wordt op Wimbledon.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Volgens mij wel ja. Dat kan best beledigend zijn. Ze hebben weleens een nummer 4 van de wereld als 12e geplaatst ofzo.
Jaa, maar volgens mij is die redenering wel een beetje acterhaald, omdat het gras langzamer is dan vroeger kun je ookj gewoon van achteruit winnen. Vroeger had je eigenlijk alleen met serve-and-volley succes op Wimbledon (McEnroe, Becker, Edberg, Cash, Sampras), maar Agassi won het van achteruit en Hewitt en Federer ook.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:26 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd met Spanjolen die door het gravelseizoen hoog staan maar van wie weinig verwacht wordt op Wimbledon.
Nee, dat hoor ik voor het eerst. Lijkt me wel jammer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:29 schreef kleinzusje het volgende:
Tijdens RG vroeg men zich af waarom Nadal daar niet op 1 werd gezet.
Ook hoorde ik dat er geruchten gaan over verschillende rankings per ondergrond.
Maar misschien is dit voor jullie al nieuws uit de prehistorie ?
Lijkt me ook onzin, hoewel het wel mooi uit zou komen voor de huidige drie-eenheid van het tennisquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat hoor ik voor het eerst. Lijkt me wel jammer.
Ik zie het al voor me.
"Wie is de nummer 1 van de wereld?"
- "Welke bedoel je, van gravel, hardcourt of gras?"
Zag het net ook. Heerlijk filmpjequote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
De BBC heeft weer een geweldig promofilmpje gemaakt.
linkje?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
De BBC heeft weer een geweldig promofilmpje gemaakt.
Nee, die keeper is wimderon zelf..echte naam is Wim de Ron..wist je dat niet???quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:49 schreef Bruce117 het volgende:
ik dacht eigenlijk dat er al een keeper naar hem vernoemd was
wat denk je?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, die keeper is wimderon zelf..echte naam is Wim de Ron..wist je dat niet???
Dat ben ik met jee eens. Ik vind Rusedski een enorme kluns, die ook nog een op Popeye lijkt. Het is echt een eut.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:10 schreef Tim86 het volgende:
Rusedski hoef je niet naar te luisteren. Na de pot tegen Bjorkman zou Nadal zeker winnen, na de pot tegen Karlovic zou hij het toch niet kunnen redden en nu weer wel..slaat nergens op die kerel.
En Federer dan?quote:Ik denk dat Djoko en Rafa allebei een zeer goede kans maken dit jaar. Morgen even kijken hoe ze elkaar bestrijden op deze ondergrond. De winnaar van morgen kan goed de uiteindelijke winnaar gaan worden, ik neig zelf naar Rafa, hij verrast me in positieve zin. Speelt veel slimmer dan andere jaren met meer slice (enorm verbeterd die slicebackhand) en meer gebruik makend van de snelheid van de ondergrond. Ook mist hij zelden een volley.
Waarom niet dan? Omdat je denkt dat hij de klap van de RG-finale nog niet te boven is?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Federer is natuurlijk ook een fav en ik HOOP dat hij het wint maar om heel eerlijk te zijn zie ik het gewoon niet gebeuren.
Hij speelt best solide vind ik. Maar goed, stel dat hij in de finale tegen Nadal moet, dan geef ik Nadal een behoorlijk goede kans.quote:.Ik moet wel bekennen dat ik hem deze week nog niet in actie heb mogen zien..
De tegenstand voor Federer in Halle is natuurlijk veel minder dan voor Rafa en Djoko in Londen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Omdat je denkt dat hij de klap van de RG-finale nog niet te boven is?
[..]
Hij speelt best solide vind ik. Maar goed, stel dat hij in de finale tegen Nadal moet, dan geef ik Nadal een behoorlijk goede kans.
Federer is een beetje op hetzelfde niveau blijven hangen en in mijn ogen zelfs iets minder geworden. Djoko en Nadal blijven reuzenstappen maken en komen dus steeds dichter bij. De druk op Fed wordt alsmaar groter en ik denk inderdaad dat de mentale klap die op RG kreeg nog flink te voelen is, vooral als hij weer tegenover de Hulk komt te staan (Witte Reus op Wimbledonquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Omdat je denkt dat hij de klap van de RG-finale nog niet te boven is?
[..]
Hij speelt best solide vind ik. Maar goed, stel dat hij in de finale tegen Nadal moet, dan geef ik Nadal een behoorlijk goede kans.
Dat is waar ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De tegenstand voor Federer in Halle is natuurlijk veel minder dan voor Rafa en Djoko in Londen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |