abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59301986
Zo heel af en toe wint iemand met een wildcard het toernooi.
(volgens mij ook maar 1 keer voorgekomen in de recente geschiedenis).
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:26:13 #27
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59302009
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:21 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:

[..]

En je dacht dat ik 100% serious was Sherlock?
Nee, mijn reactie was ook echt serieus bedoeld.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_59302024
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:25 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij wel ja. Dat kan best beledigend zijn. Ze hebben weleens een nummer 4 van de wereld als 12e geplaatst ofzo.
Dat doen ze altijd met Spanjolen die door het gravelseizoen hoog staan maar van wie weinig verwacht wordt op Wimbledon.
pi_59302104
Tijdens RG vroeg men zich af waarom Nadal daar niet op 1 werd gezet.
Ook hoorde ik dat er geruchten gaan over verschillende rankings per ondergrond.
Maar misschien is dit voor jullie al nieuws uit de prehistorie ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:31:09 #30
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59302163
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:26 schreef eentwee het volgende:

[..]

Dat doen ze altijd met Spanjolen die door het gravelseizoen hoog staan maar van wie weinig verwacht wordt op Wimbledon.
Jaa, maar volgens mij is die redenering wel een beetje acterhaald, omdat het gras langzamer is dan vroeger kun je ookj gewoon van achteruit winnen. Vroeger had je eigenlijk alleen met serve-and-volley succes op Wimbledon (McEnroe, Becker, Edberg, Cash, Sampras), maar Agassi won het van achteruit en Hewitt en Federer ook.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:47:59 #31
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59302591
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:29 schreef kleinzusje het volgende:
Tijdens RG vroeg men zich af waarom Nadal daar niet op 1 werd gezet.
Ook hoorde ik dat er geruchten gaan over verschillende rankings per ondergrond.
Maar misschien is dit voor jullie al nieuws uit de prehistorie ?
Nee, dat hoor ik voor het eerst. Lijkt me wel jammer.

Ik zie het al voor me.
"Wie is de nummer 1 van de wereld?"
- "Welke bedoel je, van gravel, hardcourt of gras?"
pi_59302832
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:47 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nee, dat hoor ik voor het eerst. Lijkt me wel jammer.

Ik zie het al voor me.
"Wie is de nummer 1 van de wereld?"
- "Welke bedoel je, van gravel, hardcourt of gras?"
Lijkt me ook onzin, hoewel het wel mooi uit zou komen voor de huidige drie-eenheid van het tennis

Ik heb het altijd wel vreemd gevonden dat de titelverdediger+andere finalist niet een voordeel in seeds krijgt, echter.
pi_59303871
De plaatsing op Wimbledon heeft niks te maken met nattevingerwerk. Dat gebeurt gewoon volgens een vast protocol:

* Take ESP (Entry System Position) points at 9 June 2008
* Add 100% points earned for all grass court tournament in the past 12 months
* Add 75% points earned for best grass court tournament in the 12 months before that.

Helaas voor alle bashers
pi_59305622
Wimbledon is ook vernoemd naar wimderon toch? Iemand zin om ook een rosmalen topic te maken?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59305984
ik dacht eigenlijk dat er al een keeper naar hem vernoemd was
pi_59306095
Met het opschonen is ook m'n verkapte tvp verdwenen, dus hierbij: tvp
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_59389958
De BBC heeft weer een geweldig promofilmpje gemaakt .
sig verwijderd door FA
pi_59390007
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
Zag het net ook. Heerlijk filmpje
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:15:58 #39
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_59390046
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
linkje?
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_59390666
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:49 schreef Bruce117 het volgende:
ik dacht eigenlijk dat er al een keeper naar hem vernoemd was
Nee, die keeper is wimderon zelf..echte naam is Wim de Ron..wist je dat niet???
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59391619
Dat filmpje is al vrij oud. Werd sowieso vorig jaar ook gebruikt. Geloof het jaar daarvoor ook.

Het filmpje met al die oud spelers die tegen elkaar tennissen bedoel je?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 19:02:43 #42
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59391994
Ik vind het knap van Nadal dat hij al twee van de gevaarlijkste grasspelers (Karlovic en Roddick dus) heeft verslagen. Ik hoop dat hij weer de finale haalt en dat het weer een vijfsetter wordt tegen Federer.

Volgens Rusedski gaat Nadal Wimbledon dit jaar winnen. Borg dacht dat ook al.
pi_59392097
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:51 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nee, die keeper is wimderon zelf..echte naam is Wim de Ron..wist je dat niet???
wat denk je?
pi_59392131
Rusedski hoef je niet naar te luisteren. Na de pot tegen Bjorkman zou Nadal zeker winnen, na de pot tegen Karlovic zou hij het toch niet kunnen redden en nu weer wel..slaat nergens op die kerel.

Ik denk dat Djoko en Rafa allebei een zeer goede kans maken dit jaar. Morgen even kijken hoe ze elkaar bestrijden op deze ondergrond. De winnaar van morgen kan goed de uiteindelijke winnaar gaan worden, ik neig zelf naar Rafa, hij verrast me in positieve zin. Speelt veel slimmer dan andere jaren met meer slice (enorm verbeterd die slicebackhand) en meer gebruik makend van de snelheid van de ondergrond. Ook mist hij zelden een volley.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 14 juni 2008 @ 19:14:12 #45
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59392191
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 19:10 schreef Tim86 het volgende:
Rusedski hoef je niet naar te luisteren. Na de pot tegen Bjorkman zou Nadal zeker winnen, na de pot tegen Karlovic zou hij het toch niet kunnen redden en nu weer wel..slaat nergens op die kerel.
Dat ben ik met jee eens. Ik vind Rusedski een enorme kluns, die ook nog een op Popeye lijkt. Het is echt een eut.
quote:
Ik denk dat Djoko en Rafa allebei een zeer goede kans maken dit jaar. Morgen even kijken hoe ze elkaar bestrijden op deze ondergrond. De winnaar van morgen kan goed de uiteindelijke winnaar gaan worden, ik neig zelf naar Rafa, hij verrast me in positieve zin. Speelt veel slimmer dan andere jaren met meer slice (enorm verbeterd die slicebackhand) en meer gebruik makend van de snelheid van de ondergrond. Ook mist hij zelden een volley.
En Federer dan?
pi_59393532
Federer is natuurlijk ook een fav en ik HOOP dat hij het wint maar om heel eerlijk te zijn zie ik het gewoon niet gebeuren..Ik moet wel bekennen dat ik hem deze week nog niet in actie heb mogen zien..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 14 juni 2008 @ 20:35:51 #47
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59393675
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Federer is natuurlijk ook een fav en ik HOOP dat hij het wint maar om heel eerlijk te zijn zie ik het gewoon niet gebeuren.
Waarom niet dan? Omdat je denkt dat hij de klap van de RG-finale nog niet te boven is?
quote:
.Ik moet wel bekennen dat ik hem deze week nog niet in actie heb mogen zien..
Hij speelt best solide vind ik. Maar goed, stel dat hij in de finale tegen Nadal moet, dan geef ik Nadal een behoorlijk goede kans.
pi_59393697
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 20:35 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Waarom niet dan? Omdat je denkt dat hij de klap van de RG-finale nog niet te boven is?
[..]

Hij speelt best solide vind ik. Maar goed, stel dat hij in de finale tegen Nadal moet, dan geef ik Nadal een behoorlijk goede kans.
De tegenstand voor Federer in Halle is natuurlijk veel minder dan voor Rafa en Djoko in Londen.
sig verwijderd door FA
pi_59393864
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 20:35 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

[..]

Federer is een beetje op hetzelfde niveau blijven hangen en in mijn ogen zelfs iets minder geworden. Djoko en Nadal blijven reuzenstappen maken en komen dus steeds dichter bij. De druk op Fed wordt alsmaar groter en ik denk inderdaad dat de mentale klap die op RG kreeg nog flink te voelen is, vooral als hij weer tegenover de Hulk komt te staan (Witte Reus op Wimbledon ). Djokovic maakt indruk op me deze week, hoewel het nog redelijk wisselvallig is. Ook Nadal is dus tactisch gezien erg verbeterd op gras zoals ik al aangaf en dit, icm al zijn andere kwaliteiten, zorgen voor een erg lastige match-up voor Federer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:02:48 #50
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59394297
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 20:37 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

De tegenstand voor Federer in Halle is natuurlijk veel minder dan voor Rafa en Djoko in Londen.
Dat is waar ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')