Na de Roland Garros finale. Ik zie niet in waarom hij de titel niet zou pakken.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:38 schreef Federer-fan het volgende:
Prachtige OP.![]()
Bedankt ook voor de opbeurende TT; had je die geschreven voor of na het eind van de RG-finale?
Er staat in "Dit jaar weer met dak". Maar dat is er ten eerste toch nog nooit geweest en ten tweede is dat er toch pas in 2009?
quote:Op maandag 9 juni 2008 18:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Na de Roland Garros finale. Ik zie niet in waarom hij de titel niet zou pakken.
Oké, jammer, ik hoopte dat ik ongelijk had. weet dat ik het al heb gezegd, maar ik hoop dat ze op een gegeven moment bij elk tornooi ten minste één baan met een dak hebben, zodat er in elk geval voor de tv-kijker altijd tennis is.equote:En je hebt gelijk dat het er geen dak is, maar ik bedoel de 'rand', of het dak, boven de tribune.
Volgend jaar heeft Wimbledon een overdekt centre court.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oké, jammer, ik hoopte dat ik ongelijk had. weet dat ik het al heb gezegd, maar ik hoop dat ze op een gegeven moment bij elk tornooi ten minste één baan met een dak hebben, zodat er in elk geval voor de tv-kijker altijd tennis is.e
Vind ik niet. Regen hoort erbij, zeker bij Wimbledonquote:Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oké, jammer, ik hoopte dat ik ongelijk had. weet dat ik het al heb gezegd, maar ik hoop dat ze op een gegeven moment bij elk tornooi ten minste één baan met een dak hebben, zodat er in elk geval voor de tv-kijker altijd tennis is.e
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Volgend jaar heeft Wimbledon een overdekt centre court.
quote:Wimbledon name wild cards
Frenchman Jeremy Chardy and Spaniard Carla Suarez Navarro gained wildcards for Wimbledon after their impressive displays at the French Open.
The 21-year-old Chardy knocked Argentine sixth seed David Nalbandian out of Roland Garros during a run to the fourth round and has been rewarded with one of eight wildcard spots in the men's singles draw at the grasscourt Slam.
Former Wimbledon semi-finalist, Belgian Xavier Malisse, will also benefit from a wildcard as he battles back from a wrist injury that kept him out for most of last year and sent him plummeting down the rankings.
Canada's Frank Dancevic and Britain's Alex Bogdanovic and Jamie Baker were also handed wildcards with three more still to be decided.
Suarez Navarro heads the list of women's wildcards. The 19-year-old from the Canary Islands was the surprise package in Paris where she came through qualifying before reaching the quarter-finals.
British hopefuls Katie O'Brien, Elena Baltacha, Melanie South and Naomi Cavaday have also been handed spots in the women's draw along with Pole Urszula Radwanska. Wimbledon begins on June 22.
Leuk en terecht voor Chady en Suares Navarro.quote:
Dat vind ik ook. Ik vind dat die wildcards toch vooral naar mensen moeten gaan die iets gepresteerd hebben, zoals Chardy en Suarez Navarro.quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:41 schreef XL het volgende:
Nette wildcard verdeling.... Tenminste niet alles aan britten geven
Is het criterium voor het geven van een wild card dat je in de top 350 staat? Dat wist ik niet.quote:. Nu zijn er natuurlijk weinig britten in de top 350, maar toch...
Vandaar dat ik daar nog nooit een wildcard heb gekregen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:26 schreef XL het volgende:
Wimbledon heeft dat als criterium.
Ligt inderdaad aan die 351ste positie op de ranglijst van je, ja.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vandaar dat ik daar nog nooit een wildcard heb gekregen.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vandaar dat ik daar nog nooit een wildcard heb gekregen.
Nee joh, ik maak maar een geintje.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:11 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Ligt inderdaad aan die 351ste positie op de ranglijst van je, ja.
En je dacht dat ik 100% serious was Sherlock?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee joh, ik maak maar een geintje.
quote:
Volgens mij wel ja. Dat kan best beledigend zijn. Ze hebben weleens een nummer 4 van de wereld als 12e geplaatst ofzo.quote:Ik hoorde trouwens ook dat de de organisatoren van de GS een eigen ranglijst mogen maken
en dat alleen WD dit doet. Klopt dat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |