abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2008 @ 18:45:31 #62
77330 m-niki
for real
pi_59225056
mja, lips, ik heb ook wel eens een toffe avond gehad met een jongen die ik in de stad had ontmoet en nummers uitgewisseld en vage uitspraken als: morgen hè, morgen zien we elkaar misschien wel weer!

en dan 's middags wakker worden the next day met een kater en een smsje krijgen van die jongen en denken: oowwneeeee, hoe vond ik DIE gister nu leuk :S en dan een vaag smsje terug in de trand van: die zien we nooit meer terug

het kan alle kanten op. Als je duidelijkheid wilt, moet je om duidelijkheid vragen
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_59225079
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:37 schreef Tegan het volgende:
Even out of the blue iets anders:

Soms heb je weleens van die dingen, die je moet zeggen tegen iemand, maar dat je er zo tegenop zit, dat je het maar smst. Ik sms altijd dat soort dingen, want als ik het pratend moet vertellen, komt het altijd anders over dan in mijn hoofd. Dan sla ik ook altijd de belangrijke dingen over volgens mij. Smsje kan ik nog teruglezen, en dan besluiten of ik het wel ga zeggen of niet. Maw, is een smsje persoonlijk genoeg om synoniem te zijn voor een face-to-face gesprek, als je dat niet durft? Wat vinden jullie?
Nee, belangrijke dingen zeg ik per definitie niet per SMS of telefoon.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:46:49 #64
77330 m-niki
for real
pi_59225081
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:44 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee dat heet basisschool...
taalpurist
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
  zondag 8 juni 2008 @ 18:48:04 #65
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59225115
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:44 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee dat heet basisschool...
Oh okay... mischien moet je daar dan eens een sollicatie doen als je zo graag spelfouten van andere mensen corrigeert
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:50:06 #66
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59225177
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:48 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Oh okay... mischien moet je daar dan eens een sollicatie doen als je zo graag spelfouten van andere mensen corrigeert
Ik denk dat Joey is blijven hangen op de basisschool
pi_59225793
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:41 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nee niet echt, maar als je iemand wilt dumpen of je weet toch niet anders hoe dan wel. Ik zou toch liever een mailtje schrijven omdat je daar iets meer ruimte hebt om je uit te drukken.
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:43 schreef Lips het volgende:
@ Tegan: Dat ligt er maar aan. Ik geloof dat ik er het levende voorbeeld momenteel van ben over hoe geschreven tekst verkeerd geinterpreteerd kan worden
Ook een mailtje, wat kaasplankje voorstelt, kan dan verkeerd uitpakken.

Als de boodschap heel herder en duidelijk is kan het dus wel, maar als het op meer manieren uit te leggen is zou ik het niet doen!
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:46 schreef MLI het volgende:

[..]

Nee, belangrijke dingen zeg ik per definitie niet per SMS of telefoon.
Nou, echt belangrijke dingen doe ik wel persoonlijk natuurlijk. Uitmaken enz. Maar andere dingen doe ik altijd sms, want ik kan die confrontatie niet echt aan, ik ben ook degene die dingen liever negeert, dan er iets van te zeggen.
  zondag 8 juni 2008 @ 19:18:45 #68
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59225838
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:50 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik denk dat Joey is blijven hangen op de basisschool
Toch alweer bijna mn tweede universitaire graad binnen .

Verder is het gewoon een totale afknapper als iemand niet kan spellen. Dus het posten in deze topic verbaast me dan ook niet.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 8 juni 2008 @ 19:22:12 #69
101353 mrbox
Miep miep
pi_59225923
@MLI jij bent eng... Heb je eindelijk een keer een uitdaging is het weer niet goed. Heb je het al geprobeerd met een massage?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zondag 8 juni 2008 @ 19:22:34 #70
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59225936
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:39 schreef MNR het volgende:
Een man die geen seks wil? Zou je je dan niet af moeten gaan vragen of dat klopt of niet?
Nou, dat kan toch, ik vind er ook niet zoveel aan.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 8 juni 2008 @ 19:26:12 #71
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59226031
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:18 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Toch alweer bijna mn tweede universitaire graad binnen .

Verder is het gewoon een totale afknapper als iemand niet kan spellen. Dus het posten in deze topic verbaast me dan ook niet.
dit topic Joey
  zondag 8 juni 2008 @ 19:29:31 #72
77330 m-niki
for real
pi_59226122
wat een geouwehoer over taal
pi_59226167
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:22 schreef mrbox het volgende:
@MLI jij bent eng... Heb je eindelijk een keer een uitdaging is het weer niet goed. Heb je het al geprobeerd met een massage?
OK, OK! We wachten rustig af. .

En nee, geen massage geprobeerd, maar ik laat het initiatief maar aan hem over.
  zondag 8 juni 2008 @ 19:35:07 #74
88139 JoeyT
pi_59226344
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:26 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

dit topic Joey
Auw dat zal pijn bij je doen...

to·pic (de; topics)
1 onderwerp van gesprek

zondag 8 juni 2008 @ 19:35:41 #75
88139 JoeyT
pi_59226373
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:29 schreef m-niki het volgende:
wat een geouwehoer over taal
Ja dat zeggen alle analfabeten
pi_59226382
Hallo, dit is het singles topic. Over grammaticale dingen moet je een paar deurtjes verder zijn .
  zondag 8 juni 2008 @ 19:37:37 #77
77330 m-niki
for real
pi_59226447
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja dat zeggen alle analfabeten
eh... wat is jou overkomen dat je zo raar uit de hoek komt??? Ga effe lekker in de zon zitten kerel en kom straks terug als je gekalmeerd bent
  zondag 8 juni 2008 @ 19:38:34 #78
88139 JoeyT
pi_59226489
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:37 schreef m-niki het volgende:

[..]

eh... wat is jou overkomen dat je zo raar uit de hoek komt??? Ga effe lekker in de zon zitten kerel en kom straks terug als je gekalmeerd bent
Lees de knipoog. Dat betekent dat je het niet zo serieus moet opvatten
  zondag 8 juni 2008 @ 19:41:13 #79
77330 m-niki
for real
pi_59226580
ok ok ok knipoog... nou ja, zullen we dan nu écht stoppen met praten over t's en d's en deze's en dit's ??

pretty please?
  zondag 8 juni 2008 @ 19:42:56 #80
88139 JoeyT
pi_59226652
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:41 schreef m-niki het volgende:
ok ok ok knipoog... nou ja, zullen we dan nu écht stoppen met praten over t's en d's en deze's en dit's ??

pretty please?
Naja ff offtopic is nou niet echt een ramp toch. Maar ok.

Waarom ben je nog vrijgezel?
  zondag 8 juni 2008 @ 20:00:39 #81
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59227343
Zow was ik ook weer
@logi, nu ben ik er wel, jij niet
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 8 juni 2008 @ 20:04:09 #82
3038 Emel
realist
pi_59227470
TT aangepast
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zondag 8 juni 2008 @ 20:07:53 #83
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_59227596
Fijn fietsweer, gassies!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 8 juni 2008 @ 20:08:25 #84
11923 I.R.Baboon
pi_59227608
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:54 schreef kaasplankje het volgende:
Oja Shady-lane; ik kan veeeeel harder
Vrouwen willen niet altijd alleen maar harder.
  zondag 8 juni 2008 @ 20:12:16 #85
3038 Emel
realist
pi_59227739
Blijven we ontopic aub.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_59227790
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:12 schreef Emel het volgende:
Blijven we ontopic aub.
Geef eens het goede voorbeeld dan.
  zondag 8 juni 2008 @ 20:14:55 #87
77330 m-niki
for real
pi_59227848
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Naja ff offtopic is nou niet echt een ramp toch. Maar ok.

Waarom ben je nog vrijgezel?
offtopic is geen ramp (maar dit was wat saai )

ik zal maar starten dan:
ben nog vrijgezel want had een relatie van meer dan zes jaar, samengewoond en alles, toen ik het uitmaakte was ik 28. Daarna wel scharrels gehad, paar die ik wel echt 'vriendje' noem, veel vriendschappen+ , maar ook paar blauwtjes gelopen terwijl ik hopeloos verliefd was.. ik was niet echt toe aan een relatie denk ik ook, of misschien ontkende ik dat vooral (maar kon altijd nog meer na- dan voordelen opnoemen)

Al die jongens die ik hier net noemde hebben 1 ding gemeen: ze waren minstens 5 jaar jonger dan ik (maximaal zelfs 8 jaar) en sinds een poos heb ik ook voor mezelf erkend dat ik gewoon heel erg een vriend mis. En ik kom alleen maar van die jonkies tegen die net niet met mij matchen wegens leeftijdsverschil, of zelf nog niet toe zijn aan een relatie (en dan vooral niet met iemand die zoveel ouder is).

Zit nu af en toe op datingsites, op zoek naar jongens van mijn eigen leeftijd (of 1 of 2 jaar ouder) die net als ik misschien wel nooit volwassen zullen worden en nog graag gaan dansen en feesten, maar wél snappen dat werken ook bij het ouder worden hoort (beeeetje geld is wel lekker namelijk).

Moet zeggen: valt me niet écht tegen, die datingsites, heb momenteel ook een heel leuk contact (via mail/sms/bellen/msn nog steeds, maar is erg leuk!)
  zondag 8 juni 2008 @ 20:17:03 #88
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59227922
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:16 schreef Tegan het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nou, echt belangrijke dingen doe ik wel persoonlijk natuurlijk. Uitmaken enz. Maar andere dingen doe ik altijd sms, want ik kan die confrontatie niet echt aan, ik ben ook degene die dingen liever negeert, dan er iets van te zeggen.
Hallo negeermaatje
Ik doe eigenlijk ook teveel over sms denk ik
Every super woman needs a superman; here I am.
  zondag 8 juni 2008 @ 20:19:44 #89
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59228003
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:17 schreef Nexie het volgende:

[..]

Hallo negeermaatje
tja, als je liever een probleem negeert blijf je er zelf steeds mee zitten.
Een ander weet dan nooit dat jij ergens een klotegevoel over hebt.
pi_59228066
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:38 schreef m-niki het volgende:

nee, ik laat geen "analyses los" op mensen die zelf geen hulp willen/nodig hebben...dat zou namelijk nergens over gaan (vraag me dan wel af waarom je bij een psychiater terechtkwam want voor zover ik weet zit je daar vrijwillig).
Tv-programma en naar aanleiding van zo'n 400 vragen werd ik voor de zekerheid toch maar even uitgenodigd voor een gesprekje met de psychiater.
quote:
Wanneer iemand het ooit in z'n hoofd zou willen halen om me voor de gek te willen houden tijdens een intake bv. dan denk ik alleen maar: tja moet je doen (ik word toch wel betaald ). Ik vind dat je niet bij elke scheet die dwars zit een psycholoog nodig hebt en als ik dat misschien wel zou denken/vinden dan nog is de mening van degene met wie ik praat belangrijker dan m'n eigen mening (dus je hoeft je niet in rare bochten te wringen, je kunt ook gewoon gaan als je geen hulp nodig denkt te hebben/hebt)
Naja, ik ben een dusdanig zelfoverschattende narcist dat ik hulp inderdaad niet nodig acht.
Maar aangezien kennelijk iedereen tegenwoordig een psychische aandoening heeft, ben ik benieuwd wat de schrokkende resultaten bij mij zouden zijn.
Consult in ruil voor een fles wijn naar keuze? .
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 8 juni 2008 @ 20:26:45 #91
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59228224
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:19 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

tja, als je liever een probleem negeert blijf je er zelf steeds mee zitten.
Een ander weet dan nooit dat jij ergens een klotegevoel over hebt.
Jah en dat is voor mij blijkbaar een goede situatie, want ik ben helemaal niet zo belangrijk vind ik
Every super woman needs a superman; here I am.
  zondag 8 juni 2008 @ 20:35:22 #92
101353 mrbox
Miep miep
pi_59228503
Worden jullie nooit moe van het hele date en het verhaal er omheen gebeuren ? Vooral natuurlijk als het niet gaat allemaal zoals je graag zou zien hoe het gaat...
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zondag 8 juni 2008 @ 20:42:15 #93
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59228780
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:14 schreef m-niki het volgende:

[..]

Zit nu af en toe op datingsites, op zoek naar jongens van mijn eigen leeftijd (of 1 of 2 jaar ouder) die net als ik misschien wel nooit volwassen zullen worden en nog graag gaan dansen en feesten, maar wél snappen dat werken ook bij het ouder worden hoort (beeeetje geld is wel lekker namelijk).

er is nog hoop dus, ze bestaan echt.. vrouwen die ook toe durven te geven dat volwassen worden maar saai is.

Ik ben ook zo iemand die met grote verbazing kijkt naar hoe ongekend serieus leeftijd genoten zich gedragen, en de wereld benaderen met een bijna enge serieusheid. Geld verdienen is leuk, want er is niets mis met wat knaken in de broekzak. Maar dat serieuze bijna enge streverige carriere gejaag nee dat is niet mijn dingetje. Tot op heden zocht ik het ook vaak jonger, met als klap op de vuurpijl een verschil van bijna 15 jaar. Dit heeft me een hoop lol en ook ellende gebracht want zo onserieus was ik nu ook weer niet en zij wilden zich eigenlijk nog niet binden en dan zeker niet aan iemand die toch wel wat ouder is.

Wat ik twee topics geleden ook al beschreef, ik merk toch dat ik de laatste gewoon iemand mis, iemand die mij accepteerd zoals ik ben, iemand die ook snapt dat ik me niet altijd gedraag naar de leeftijd die in mijn passpoort staat.

Oh wacht als ik het zo lees, klinkt het als een matchmaker en dat was niet de bedoeling van deze reeks en ik wil ook zeker niet deze kant op sturen. Vind het wel gewoon erg leuk te lezen dat er ook van het andere geslacht mensen zijn dat gevoel toch ook hebben. Het gevoel dat feesten gewoon leuk is, en je leven wel gezellig moet zijn. Dat je gewoon lekkere impulsieve dingen kunt doen. Alleen dat dansen he... dat is geen goed idee, met mijn motoriek vallen er zeker gewonden
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59229195
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fijn fietsweer, gassies!
Was it as good for you as it was for me?
pi_59229415
Ik geloof dat ik wel echt dringend een man moet. Ik heb daarnet OP EEN BLOEDHETE ZONDAGAVOND een electricien van 50km hiervandaan naar hier laten rijden omdat ik dacht dat alle stoppen op 'aan' stonden en ik toch geen stroom had, maar ze stonden op 'uit'.

Hij kon erom lachen (de schat!), wilde geen geld of andere goodies aannemen, en zei dat niemand er ooit van hoefde te weten
  zondag 8 juni 2008 @ 20:59:56 #96
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59229490
wedden dat het morgen toch een gesprekje aan de koffie tafel is
pi_59229501
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:57 schreef ShadyLane het volgende:
Ik geloof dat ik wel echt dringend een man moet. Ik heb daarnet OP EEN BLOEDHETE ZONDAGAVOND een electricien van 50km hiervandaan naar hier laten rijden omdat ik dacht dat alle stoppen op 'aan' stonden en ik toch geen stroom had, maar ze stonden op 'uit'.

Hij kon erom lachen (de schat!), wilde geen geld of andere goodies aannemen, en zei dat niemand er ooit van hoefde te weten
Dat is wel heel erg lief
  zondag 8 juni 2008 @ 21:02:32 #98
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59229575
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef kwaakvaak het volgende:
wedden dat het morgen toch een gesprekje aan de koffie tafel is
ik denk ´t ook, heb je geen buurman voor deze soort werk Shady?

[ Bericht 0% gewijzigd door kaasplankje op 08-06-2008 21:24:51 ]
pi_59229615
Nou, dat is dus het ergste. Omdat ik weet hoe ik in die dingen ben, heb ik eerst de buurman erbij gehaald voordat ik de storingsdienst ging bellen. Die begreep ook niet wat er mis was
  zondag 8 juni 2008 @ 21:10:02 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_59229847
Whehe, bestaat deze reeks nog steeds?
Misschien helpt het als jullie eens actie ondernemen in plaats van je hele persoonlijke liefdesleven - en dat van anderen - uit den treure te gaan analyseren en bespreken en volkomen doodredeneeren.
KuikenGuppy
pi_59230395

Hehehehe, tijden niet zo gelachen .
pi_59230438
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:10 schreef Burdie het volgende:
Misschien helpt het als jullie eens actie ondernemen in plaats van je hele persoonlijke liefdesleven - en dat van anderen - uit den treure te gaan analyseren en bespreken en volkomen doodredeneeren.
Ik neem aan dat dit weer 1 van je reageerstellingen is?
  zondag 8 juni 2008 @ 21:42:15 #103
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59231107
gatverdamme dit vroeg slapen gaan, gaat me echt zwaar tegen staan zeg. Maar het is beter dat ik niet weer tot 1 uur wakker blijf zitten om vervolgens de trein te missen en pas tegen een uur of 11 nog eens op kantoor aan te komen kakken.

Leuk feit, morgen wel ff langs een verhuurder van woningen als ik wat tijd tussendoor heb, heb zowaar iets gezien wat me wel intressant lijkt voor de komende maanden. Ik plan nooit zo lang vooruit, kan niets en niemand beloven waar ik over een jaar zit. Mischien in NL, mischien weer in het verre buitenland. Hangt 100% af van hoe balletjes gaan rollen. Half jaar niet in NL zitten beviel me best goed eigenlijk, en ik zou het nadat ik het saldo van mijn rekening beetje aangevuld hebt, zo weer een keertje doen eigenlijk. Wel op andere voorwaarden want dit geintje was best een duur geintje achteraf :|
  zondag 8 juni 2008 @ 21:45:36 #104
77330 m-niki
for real
pi_59231242
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tv-programma en naar aanleiding van zo'n 400 vragen werd ik voor de zekerheid toch maar even uitgenodigd voor een gesprekje met de psychiater.
[..]

Naja, ik ben een dusdanig zelfoverschattende narcist dat ik hulp inderdaad niet nodig acht.
Maar aangezien kennelijk iedereen tegenwoordig een psychische aandoening heeft, ben ik benieuwd wat de schrokkende resultaten bij mij zouden zijn.
Consult in ruil voor een fles wijn naar keuze? .
nah, d'r is pas wat aan de hand als je zelf ook echt vindt dat er wat aan de hand is (oh ja en als veel dingen mislukken in je leven, terwijl je ze wel zou willen, zoals een baan/opleiding, relatie, vriendschappen etc. dan is het ook wel tijd om eens kritisch naar je eigen handelen te kijken)

Hm....een fles wijn....aanlokkelijk voorstel...kom ik later wellicht nog wel op terug
  zondag 8 juni 2008 @ 21:49:55 #105
77330 m-niki
for real
pi_59231419
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:10 schreef Burdie het volgende:

als je een beeeeetje had meegelezen, dan had je kunnen zien dat bijna 80% van de users hier juist niet op zoek zijn naar een vaste relatie, maar vooral heel veel en vrij leven (en dus veel actie ondernemen )

maar goed, jij vond het dus nodig om jouw stelling even te uiten...vertel eens, waarom kwam dat zo opeens?
  zondag 8 juni 2008 @ 21:52:05 #106
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59231493
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:49 schreef m-niki het volgende:

[..]

als je een beeeeetje had meegelezen, dan had je kunnen zien dat bijna 80% van de users hier juist niet op zoek zijn naar een vaste relatie, maar vooral heel veel en vrij leven (en dus veel actie ondernemen )

maar goed, jij vond het dus nodig om jouw stelling even te uiten...vertel eens, waarom kwam dat zo opeens?
Ojee, je gaat er op in...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 8 juni 2008 @ 21:52:44 #107
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_59231515
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:52 schreef Lips het volgende:

[..]

.
KuikenGuppy
  zondag 8 juni 2008 @ 21:53:48 #108
77330 m-niki
for real
pi_59231546
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:52 schreef Lips het volgende:

[..]

had dat niet gemogen dan??
(ik zag nergens een handleiding bij Burdie staan....)

is het nog terug te draaien?
  zondag 8 juni 2008 @ 21:55:10 #109
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59231608
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:53 schreef m-niki het volgende:

[..]

had dat niet gemogen dan??
(ik zag nergens een handleiding bij Burdie staan....)

is het nog terug te draaien?
Gewoon snel over iets anders beginnen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 8 juni 2008 @ 21:57:04 #110
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59231670
iemand chocolade?? heb alleen puur, cote d'or extra dark om precies te zijn
  zondag 8 juni 2008 @ 21:58:58 #111
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59231744
Oeh die heb ik laatst volgens mij gehad en die vind ik echt smerig! als het die dus is

Maar ik vermaak me prima met mijn reep melkchocola
Miauw
pi_59231920
Elegy had hele lekkere bonbons voor me meegenomen van Australian. De doos is wonderbaarlijk genoeg nog niet leeg!
  zondag 8 juni 2008 @ 22:26:38 #113
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59232858
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:03 schreef MLI het volgende:
Elegy had hele lekkere bonbons voor me meegenomen van Australian. De doos is wonderbaarlijk genoeg nog niet leeg!
Graag gedaan

nog steeds niet leeg?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59233360
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:26 schreef Elegy het volgende:

[..]

Graag gedaan

nog steeds niet leeg?
Ik probeer het bij 1 bonbon per dag te houden. Maar ik heb inmiddels ook 2 Mars Icecreams op dus dat is alweer gecompenseerd.
pi_59233492
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:17 schreef Nexie het volgende:

[..]

Hallo negeermaatje
Hello .

Ik vond dat verhaal van m-niki wel interessant om te lezen. Nog meer mensen die hun dateleven willen samenvatten? Waarom is iedereen hier vrijgezel?
  zondag 8 juni 2008 @ 22:46:28 #116
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59233516
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:41 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik probeer het bij 1 bonbon per dag te houden. Maar ik heb inmiddels ook 2 Mars Icecreams op dus dat is alweer gecompenseerd.
Het waren toch Twixen?
pi_59233820
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:46 schreef Elegy het volgende:

[..]

Het waren toch Twixen?
  zondag 8 juni 2008 @ 23:00:36 #118
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59233910
tvp...en bijgelezen, al vraag ik me af waarom ik de moeite neem...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 8 juni 2008 @ 23:03:36 #119
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59234006
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:57 schreef MLI het volgende:

[..]

De Cruesli was oké trouwens
  zondag 8 juni 2008 @ 23:06:07 #120
11923 I.R.Baboon
pi_59234083
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:45 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hello .

Ik vond dat verhaal van m-niki wel interessant om te lezen. Nog meer mensen die hun dateleven willen samenvatten? Waarom is iedereen hier vrijgezel?
Omdat ik op dit moment niet de tijd en motivatie heb om een relatie te laten slagen. En omdat ik ontzettend kritisch ben natuurlijk. En natuurlijk ook vooral omdat anderen dat ook over mij zijn. .
  zondag 8 juni 2008 @ 23:06:18 #121
11923 I.R.Baboon
pi_59234093
Maar bovenal natuurlijk om hier te kunnen posten.
pi_59234220
Goedeavond!
ff alles terug gelezen en het was weer gezellig hier
Meld me na het weekend nog steeds als single en kan zeggen dat het me eigenlijk verdraaid goed bevalt.
Gister mijn eerste tentfeest overleeft en kan vertellen dat dat helemaal zo slecht nog niet is Nu alleen nog ff afkomen van die kater.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')