eh... wat is jou overkomen dat je zo raar uit de hoek komt??? Ga effe lekker in de zon zitten kerel en kom straks terug als je gekalmeerd bentquote:
Lees de knipoog. Dat betekent dat je het niet zo serieus moet opvattenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:37 schreef m-niki het volgende:
[..]
eh... wat is jou overkomen dat je zo raar uit de hoek komt??? Ga effe lekker in de zon zitten kerel en kom straks terug als je gekalmeerd bent
Naja ff offtopic is nou niet echt een ramp toch. Maar ok.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:41 schreef m-niki het volgende:
ok ok ok knipoog... nou ja, zullen we dan nu écht stoppen met praten over t's en d's en deze's en dit's ??
pretty please?
Geef eens het goede voorbeeld dan.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:12 schreef Emel het volgende:
Blijven we ontopic aub.
offtopic is geen ramp (maar dit was wat saaiquote:Op zondag 8 juni 2008 19:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ff offtopic is nou niet echt een ramp toch. Maar ok.
Waarom ben je nog vrijgezel?
Hallo negeermaatjequote:Op zondag 8 juni 2008 19:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, echt belangrijke dingen doe ik wel persoonlijk natuurlijk. Uitmaken enz. Maar andere dingen doe ik altijd sms, want ik kan die confrontatie niet echt aan, ik ben ook degene die dingen liever negeert, dan er iets van te zeggen.
tja, als je liever een probleem negeert blijf je er zelf steeds mee zitten.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:17 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hallo negeermaatje![]()
Ik doe eigenlijk ook teveel over sms denk ik
Tv-programma en naar aanleiding van zo'n 400 vragen werd ik voor de zekerheid toch maar even uitgenodigd voor een gesprekje met de psychiater.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:38 schreef m-niki het volgende:
nee, ik laat geen "analyses los" op mensen die zelf geen hulp willen/nodig hebben...dat zou namelijk nergens over gaan(vraag me dan wel af waarom je bij een psychiater terechtkwam want voor zover ik weet zit je daar vrijwillig).
Naja, ik ben een dusdanig zelfoverschattende narcist dat ik hulp inderdaad niet nodig acht.quote:Wanneer iemand het ooit in z'n hoofd zou willen halen om me voor de gek te willen houden tijdens een intake bv. dan denk ik alleen maar: tja moet je doen (ik word toch wel betaald). Ik vind dat je niet bij elke scheet die dwars zit een psycholoog nodig hebt en als ik dat misschien wel zou denken/vinden dan nog is de mening van degene met wie ik praat belangrijker dan m'n eigen mening (dus je hoeft je niet in rare bochten te wringen, je kunt ook gewoon gaan als je geen hulp nodig denkt te hebben/hebt)
Jah en dat is voor mij blijkbaar een goede situatie, want ik ben helemaal niet zo belangrijk vind ikquote:Op zondag 8 juni 2008 20:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
tja, als je liever een probleem negeert blijf je er zelf steeds mee zitten.
Een ander weet dan nooit dat jij ergens een klotegevoel over hebt.
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:14 schreef m-niki het volgende:
[..]
Zit nu af en toe op datingsites, op zoek naar jongens van mijn eigen leeftijd (of 1 of 2 jaar ouder) die net als ik misschien wel nooit volwassen zullen worden en nog graag gaan dansen en feesten, maar wél snappen dat werken ook bij het ouder worden hoort (beeeetje geld is wel lekker namelijk).
Dat is wel heel erg liefquote:Op zondag 8 juni 2008 20:57 schreef ShadyLane het volgende:
Ik geloof dat ik wel echt dringend een man moet. Ik heb daarnet OP EEN BLOEDHETE ZONDAGAVOND een electricien van 50km hiervandaan naar hier laten rijden omdat ik dacht dat alle stoppen op 'aan' stonden en ik toch geen stroom had, maar ze stonden op 'uit'.
Hij kon erom lachen (de schat!), wilde geen geld of andere goodies aannemen, en zei dat niemand er ooit van hoefde te weten
ik denk ´t ook,quote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef kwaakvaak het volgende:
wedden dat het morgen toch een gesprekje aan de koffie tafel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |