Jij jij laat je drie keer afschepen. Dat kan je dan idd ook niet meer serieus nemenquote:Op zondag 8 juni 2008 18:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Idd! En ik maar zo duidelijk mogelijk zijn.
Met de kanttekening dat een man wel weet hoe je allebei spelt. En verschil d/t is toch ook wel redelijk bekend bij onsquote:Op zondag 8 juni 2008 18:34 schreef kwaakvaak het volgende:
@lips :
Jij sms'ed dat je hem wil zien maar vandaag geen tijd hebt, een simpele mannelijke reactie is dan de volgende "Komt goed uit ben toch brak en wil vanavond voetbal kijken, veel plezier straks en spreek je later" wat in mannen taal betekend, geen zorgen meisje, ik will je nog wel een keertje zien als het beter uitkomt voor ons allebij.
Ja, en wat Kasta zegt.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:34 schreef kwaakvaak het volgende:
@lips :
Jij sms'ed dat je hem wil zien maar vandaag geen tijd hebt, een simpele mannelijke reactie is dan de volgende "Komt goed uit ben toch brak en wil vanavond voetbal kijken, veel plezier straks en spreek je later" wat in mannen taal betekend, geen zorgen meisje, ik will je nog wel een keertje zien als het beter uitkomt voor ons allebij.
Morgen gaan we weer naar school Joeyquote:Op zondag 8 juni 2008 18:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat een man wel weet hoe je allebei spelt. En verschil d/t is toch ook wel redelijk bekend bij ons
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, oeh, laat anders eens een keer 1 van je analyses/therapiën op míj los.
De enige professionele psychiater die ooit zijn theoriën op me los liet noemde me aan het eind van het doldwaze gesprekje een tikkende tijdbom die in staat is zijn omgeving af te slachten, dus ben benieuwd in hoeverre een psycholoog te manipuleren is.
zo he... die is goed met lettersquote:Op zondag 8 juni 2008 18:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat een man wel weet hoe je allebei spelt. En verschil d/t is toch ook wel redelijk bekend bij ons
Klinkt misschien ook wel logischquote:Op zondag 8 juni 2008 18:34 schreef kwaakvaak het volgende:
@lips :
Nee niet echt, maar als je iemand wilt dumpen of je weet toch niet anders hoe dan wel. Ik zou toch liever een mailtje schrijven omdat je daar iets meer ruimte hebt om je uit te drukken.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:37 schreef Tegan het volgende:
Even out of the blue iets anders:
Soms heb je weleens van die dingen, die je moet zeggen tegen iemand, maar dat je er zo tegenop zit, dat je het maar smst. Ik sms altijd dat soort dingen, want als ik het pratend moet vertellen, komt het altijd anders over dan in mijn hoofd. Dan sla ik ook altijd de belangrijke dingen over volgens mij. Smsje kan ik nog teruglezen, en dan besluiten of ik het wel ga zeggen of niet. Maw, is een smsje persoonlijk genoeg om synoniem te zijn voor een face-to-face gesprek, als je dat niet durft? Wat vinden jullie?
Nee dat heet basisschool...quote:
Nee, belangrijke dingen zeg ik per definitie niet per SMS of telefoon.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:37 schreef Tegan het volgende:
Even out of the blue iets anders:
Soms heb je weleens van die dingen, die je moet zeggen tegen iemand, maar dat je er zo tegenop zit, dat je het maar smst. Ik sms altijd dat soort dingen, want als ik het pratend moet vertellen, komt het altijd anders over dan in mijn hoofd. Dan sla ik ook altijd de belangrijke dingen over volgens mij. Smsje kan ik nog teruglezen, en dan besluiten of ik het wel ga zeggen of niet. Maw, is een smsje persoonlijk genoeg om synoniem te zijn voor een face-to-face gesprek, als je dat niet durft? Wat vinden jullie?
taalpuristquote:
Oh okay... mischien moet je daar dan eens een sollicatie doen als je zo graag spelfouten van andere mensen corrigeertquote:
Ik denk dat Joey is blijven hangen op de basisschoolquote:Op zondag 8 juni 2008 18:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Oh okay... mischien moet je daar dan eens een sollicatie doen als je zo graag spelfouten van andere mensen corrigeert
quote:Op zondag 8 juni 2008 18:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar als je iemand wilt dumpen of je weet toch niet anders hoe dan wel. Ik zou toch liever een mailtje schrijven omdat je daar iets meer ruimte hebt om je uit te drukken.
quote:Op zondag 8 juni 2008 18:43 schreef Lips het volgende:
@ Tegan: Dat ligt er maar aan. Ik geloof dat ik er het levende voorbeeld momenteel van ben over hoe geschreven tekst verkeerd geinterpreteerd kan worden
Ook een mailtje, wat kaasplankje voorstelt, kan dan verkeerd uitpakken.
Als de boodschap heel herder en duidelijk is kan het dus wel, maar als het op meer manieren uit te leggen is zou ik het niet doen!
Nou, echt belangrijke dingen doe ik wel persoonlijk natuurlijk. Uitmaken enz. Maar andere dingen doe ik altijd sms, want ik kan die confrontatie niet echt aan, ik ben ook degene die dingen liever negeert, dan er iets van te zeggen.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, belangrijke dingen zeg ik per definitie niet per SMS of telefoon.
Toch alweer bijna mn tweede universitaire graad binnenquote:Op zondag 8 juni 2008 18:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk dat Joey is blijven hangen op de basisschool
Nou, dat kan toch, ik vind er ook niet zoveel aan.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:39 schreef MNR het volgende:
Een man die geen seks wil? Zou je je dan niet af moeten gaan vragen of dat klopt of niet?
dit topic Joeyquote:Op zondag 8 juni 2008 19:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toch alweer bijna mn tweede universitaire graad binnen.
Verder is het gewoon een totale afknapper als iemand niet kan spellen. Dus het posten in deze topic verbaast me dan ook niet.
OK, OK! We wachten rustig af.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:22 schreef mrbox het volgende:
@MLI jij bent eng... Heb je eindelijk een keer een uitdaging is het weer niet goed. Heb je het al geprobeerd met een massage?
Auw dat zal pijn bij je doen...quote:
Ja dat zeggen alle analfabetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |