abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2008 @ 18:33:21 #51
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59224748
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:29 schreef Tegan het volgende:

[..]

Idd! En ik maar zo duidelijk mogelijk zijn .
Jij jij laat je drie keer afschepen. Dat kan je dan idd ook niet meer serieus nemen
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 8 juni 2008 @ 18:34:10 #52
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59224766
@lips :
Jij sms'ed dat je hem wil zien maar vandaag geen tijd hebt, een simpele mannelijke reactie is dan de volgende "Komt goed uit ben toch brak en wil vanavond voetbal kijken, veel plezier straks en spreek je later" wat in mannen taal betekend, geen zorgen meisje, ik will je nog wel een keertje zien als het beter uitkomt voor ons allebij.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:35:21 #53
88139 JoeyT
pi_59224794
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:34 schreef kwaakvaak het volgende:
@lips :
Jij sms'ed dat je hem wil zien maar vandaag geen tijd hebt, een simpele mannelijke reactie is dan de volgende "Komt goed uit ben toch brak en wil vanavond voetbal kijken, veel plezier straks en spreek je later" wat in mannen taal betekend, geen zorgen meisje, ik will je nog wel een keertje zien als het beter uitkomt voor ons allebij.
Met de kanttekening dat een man wel weet hoe je allebei spelt. En verschil d/t is toch ook wel redelijk bekend bij ons
  zondag 8 juni 2008 @ 18:36:52 #54
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59224835
quote:
@lips :
Ja, en wat Kasta zegt.
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Met de kanttekening dat een man wel weet hoe je allebei spelt. En verschil d/t is toch ook wel redelijk bekend bij ons
Morgen gaan we weer naar school Joey
pi_59224867
Even out of the blue iets anders:

Soms heb je weleens van die dingen, die je moet zeggen tegen iemand, maar dat je er zo tegenop zit, dat je het maar smst. Ik sms altijd dat soort dingen, want als ik het pratend moet vertellen, komt het altijd anders over dan in mijn hoofd. Dan sla ik ook altijd de belangrijke dingen over volgens mij. Smsje kan ik nog teruglezen, en dan besluiten of ik het wel ga zeggen of niet. Maw, is een smsje persoonlijk genoeg om synoniem te zijn voor een face-to-face gesprek, als je dat niet durft? Wat vinden jullie?
  zondag 8 juni 2008 @ 18:38:08 #56
77330 m-niki
for real
pi_59224871
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oeh, oeh, laat anders eens een keer 1 van je analyses/therapiën op míj los .
De enige professionele psychiater die ooit zijn theoriën op me los liet noemde me aan het eind van het doldwaze gesprekje een tikkende tijdbom die in staat is zijn omgeving af te slachten, dus ben benieuwd in hoeverre een psycholoog te manipuleren is .

grappig!

nee, ik laat geen "analyses los" op mensen die zelf geen hulp willen/nodig hebben...dat zou namelijk nergens over gaan (vraag me dan wel af waarom je bij een psychiater terechtkwam want voor zover ik weet zit je daar vrijwillig).

Wanneer iemand het ooit in z'n hoofd zou willen halen om me voor de gek te willen houden tijdens een intake bv. dan denk ik alleen maar: tja moet je doen (ik word toch wel betaald ). Ik vind dat je niet bij elke scheet die dwars zit een psycholoog nodig hebt en als ik dat misschien wel zou denken/vinden dan nog is de mening van degene met wie ik praat belangrijker dan m'n eigen mening (dus je hoeft je niet in rare bochten te wringen, je kunt ook gewoon gaan als je geen hulp nodig denkt te hebben/hebt)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  zondag 8 juni 2008 @ 18:39:30 #57
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59224899
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

zo he... die is goed met letters
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:40:26 #58
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59224918
quote:
@lips :
Klinkt misschien ook wel logisch

* Lips gaat zich geen zorgen zitten maken en de home made lasagna verorberen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:41:46 #59
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59224960
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:37 schreef Tegan het volgende:

Soms heb je weleens van die dingen, die je moet zeggen tegen iemand, maar dat je er zo tegenop zit, dat je het maar smst. Ik sms altijd dat soort dingen, want als ik het pratend moet vertellen, komt het altijd anders over dan in mijn hoofd. Dan sla ik ook altijd de belangrijke dingen over volgens mij. Smsje kan ik nog teruglezen, en dan besluiten of ik het wel ga zeggen of niet. Maw, is een smsje persoonlijk genoeg om synoniem te zijn voor een face-to-face gesprek, als je dat niet durft? Wat vinden jullie?
Nee niet echt, maar als je iemand wilt dumpen of je weet toch niet anders hoe dan wel. Ik zou toch liever een mailtje schrijven omdat je daar iets meer ruimte hebt om je uit te drukken.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:43:49 #60
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59225015
@ Tegan: Dat ligt er maar aan. Ik geloof dat ik er het levende voorbeeld momenteel van ben over hoe geschreven tekst verkeerd geinterpreteerd kan worden
Ook een mailtje, wat kaasplankje voorstelt, kan dan verkeerd uitpakken.

Als de boodschap heel herder en duidelijk is kan het dus wel, maar als het op meer manieren uit te leggen is zou ik het niet doen!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:44:39 #61
88139 JoeyT
pi_59225039
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:39 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

zo he... die is goed met letters
Nee dat heet basisschool...
  zondag 8 juni 2008 @ 18:45:31 #62
77330 m-niki
for real
pi_59225056
mja, lips, ik heb ook wel eens een toffe avond gehad met een jongen die ik in de stad had ontmoet en nummers uitgewisseld en vage uitspraken als: morgen hè, morgen zien we elkaar misschien wel weer!

en dan 's middags wakker worden the next day met een kater en een smsje krijgen van die jongen en denken: oowwneeeee, hoe vond ik DIE gister nu leuk :S en dan een vaag smsje terug in de trand van: die zien we nooit meer terug

het kan alle kanten op. Als je duidelijkheid wilt, moet je om duidelijkheid vragen
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_59225079
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:37 schreef Tegan het volgende:

Nee, belangrijke dingen zeg ik per definitie niet per SMS of telefoon.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:46:49 #64
77330 m-niki
for real
pi_59225081
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:44 schreef JoeyT het volgende:

[..]

taalpurist
  zondag 8 juni 2008 @ 18:48:04 #65
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59225115
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:44 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Oh okay... mischien moet je daar dan eens een sollicatie doen als je zo graag spelfouten van andere mensen corrigeert
  zondag 8 juni 2008 @ 18:50:06 #66
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59225177
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:48 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Oh okay... mischien moet je daar dan eens een sollicatie doen als je zo graag spelfouten van andere mensen corrigeert
Ik denk dat Joey is blijven hangen op de basisschool
pi_59225793
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:41 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nee niet echt, maar als je iemand wilt dumpen of je weet toch niet anders hoe dan wel. Ik zou toch liever een mailtje schrijven omdat je daar iets meer ruimte hebt om je uit te drukken.
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:43 schreef Lips het volgende:
@ Tegan: Dat ligt er maar aan. Ik geloof dat ik er het levende voorbeeld momenteel van ben over hoe geschreven tekst verkeerd geinterpreteerd kan worden
Ook een mailtje, wat kaasplankje voorstelt, kan dan verkeerd uitpakken.

Als de boodschap heel herder en duidelijk is kan het dus wel, maar als het op meer manieren uit te leggen is zou ik het niet doen!
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:46 schreef MLI het volgende:

[..]

Nee, belangrijke dingen zeg ik per definitie niet per SMS of telefoon.
Nou, echt belangrijke dingen doe ik wel persoonlijk natuurlijk. Uitmaken enz. Maar andere dingen doe ik altijd sms, want ik kan die confrontatie niet echt aan, ik ben ook degene die dingen liever negeert, dan er iets van te zeggen.
  zondag 8 juni 2008 @ 19:18:45 #68
88139 JoeyT
pi_59225838
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:50 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik denk dat Joey is blijven hangen op de basisschool
Toch alweer bijna mn tweede universitaire graad binnen .

Verder is het gewoon een totale afknapper als iemand niet kan spellen. Dus het posten in deze topic verbaast me dan ook niet.
  zondag 8 juni 2008 @ 19:22:12 #69
101353 mrbox
Miep miep
pi_59225923
@MLI jij bent eng... Heb je eindelijk een keer een uitdaging is het weer niet goed. Heb je het al geprobeerd met een massage?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zondag 8 juni 2008 @ 19:22:34 #70
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59225936
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:39 schreef MNR het volgende:
Een man die geen seks wil? Zou je je dan niet af moeten gaan vragen of dat klopt of niet?
Nou, dat kan toch, ik vind er ook niet zoveel aan.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 8 juni 2008 @ 19:26:12 #71
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59226031
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:18 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Toch alweer bijna mn tweede universitaire graad binnen .

Verder is het gewoon een totale afknapper als iemand niet kan spellen. Dus het posten in deze topic verbaast me dan ook niet.
dit topic Joey
  zondag 8 juni 2008 @ 19:29:31 #72
77330 m-niki
for real
pi_59226122
wat een geouwehoer over taal
pi_59226167
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:22 schreef mrbox het volgende:
@MLI jij bent eng... Heb je eindelijk een keer een uitdaging is het weer niet goed. Heb je het al geprobeerd met een massage?
OK, OK! We wachten rustig af. .

En nee, geen massage geprobeerd, maar ik laat het initiatief maar aan hem over.
  zondag 8 juni 2008 @ 19:35:07 #74
88139 JoeyT
pi_59226344
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:26 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

dit topic Joey
Auw dat zal pijn bij je doen...

to·pic (de; topics)
1 onderwerp van gesprek

zondag 8 juni 2008 @ 19:35:41 #75
88139 JoeyT
pi_59226373
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:29 schreef m-niki het volgende:
wat een geouwehoer over taal
Ja dat zeggen alle analfabeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')