abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2008 @ 14:48:59 #1
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59218579
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden ook al word het wel eens aangeraden!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts. Maar het mag wel hoor. Als het gezellig is.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden. Maar voor de dames. Het mág wel als het vrijwillig gebeurd.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe, dank..

Vorige beslommering zijn hier te vinden.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59218602
tvp
pi_59218665
hahaha ik dacht al: heeft Kastanova die TT gemaakt???

vond het al niets voor hem
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  zondag 8 juni 2008 @ 14:54:56 #4
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59218749
Oja Shady-lane; ik kan veeeeel harder
pi_59218779
Het is al 78!
  zondag 8 juni 2008 @ 14:56:28 #6
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59218790
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

dat klinkt best eng
Hoezo klinken, dat is volgens mij best eng.. Aan de andere kant, je kunt dan wel heel doel gericht op zoek gaan naar iemand.

naah, ik had dat vroegah ook wel, een soort van ideaal beeld dat iemand volledig bij mij paste en in mijn hoofd al duizenden scenario's uitgedacht over hoe gezellig we het waar wel niet zouden hebben. Tot in de praktijk bleek dat ze gewoon zo saai was dat van het hele ideaal beeld weinig meer over bleef.

De hamkaas vraag is, hoe doe je dat in de virtuele slagerij van RP/Lexa of wat dan ook. Ik lees toch vaak in profielen dat mensen een soortje van ideaal beeld van hun ridder met wit paard hebben geschetst waar volgens mij met de beste wil van de wereld niet aan te voldoen valt. En ze sturen je heel makkelijk een afwijzing als er ook maar 1 haartje verkeerd zit in jouw profiel. En nu ik het daar toch over heb, is het done of not done een leeftijds bovengrens aan te geven bij je eigen profiel? Ik bedoel, leuk dat iemand van 44 me aardig vind, en ik besef me ook dat het krom is, maar ik ik sta niet echt open voor oudere mensen, terwijl ik het zelf eigenlijk wel verwacht van de andere kant. Ik heb namelijk vrij weinig tot niets met mensen uit mijn eigen leeftijdsdoelgroep, de boven de 30+ variant. De meeste die ik tegen kom zijn veel te druk bezig met die tikkende eierwekkers dan met hun eigen leven. En kwa levenstijl passen ze totaal niet bij mij. (impulsief en weigeren oud te worden, je kent dat wel toch??)
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59218828
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:43 schreef m-niki het volgende:
je vergeet: "ik wil mezelf leren kennen"-typjes uit mijn mentorgroepje die vervolgens rond het tweede jaar afhaakten wegens opkomende depressies of zelfs psychoses...
En de typjes die het wel hebben gehaald die zijn nu de collega's van de GGZ idd zodat ik met afschuw hun tenenkrommende verslagen moet lezen en de verhalen moet aanhoren van clienten die echt meer de vernieling ingeholpen zijn dan eruit door mevrouw-de-psycholoog-van-het-GGZ (uiteraard zijn er uitzonderingen, maar ik moest effe frustratie kwijt)
Gisteren bij een BBQ een meid ontmoet die muziek-therapie studeert.
En terwijl ik begon te lachen bleek dat ik haar al eens eerder ontmoet had tijdens het uitgaan en ik destijds ook al spontaan in lachen uitbarste.
Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik haar wat dat betreft serieuzer nam dan het meerendeel van de psychologie studentes die ik ontmoet heb.
quote:
ah, het is dus vooral de illusie van controle die je vooraf bezighoudt maar je er niet toe drijft om alles in de hand proberen te houden (mijn motto is vooral: praktische zaken kun je vooraf en achteraf overdenken, de meeste zaken zijn veel beter on the flow te begrijpen en dus beter te controleren)
Alhoewel ik een sucker ben voor (extreme) spontaniteit ben ik niet echt een liefhebber van verrassingen.
Voorbeeldje:
Gisteren kreeg ik van een onbekend nummer het smsje: "Martin, lees je mail. Belangrijk."
In plaats van gewoon even te bellen van wie het smsje is godsnaam afkomstig was, koos ik er liever voor om een half uur te stressen en met 180 richting de BBQ te rijden om daar m'n mail te lezen.
Puur en alleen zodat ik voorbereid was voordat ik terugbelde. I know, it's sad.
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 8 juni 2008 @ 14:57:50 #8
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59218832
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:55 schreef MLI het volgende:
Het is al 78!
oops... tellen is best lastig voor ouwe mensen he Heb het gemeld bij de directie en gevraagd of ze een +1 willen doen
pi_59219052
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Gisteren bij een BBQ een meid ontmoet die muziek-therapie studeert.
En terwijl ik begon te lachen bleek dat ik haar al eens eerder ontmoet had tijdens het uitgaan en ik destijds ook al spontaan in lachen uitbarste.
Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik haar wat dat betreft serieuzer nam dan het meerendeel van de psychologie studentes die ik ontmoet heb.
ik ben óók beeldend therapeut (doe er niets mee however, ook omdat deze therapiestroming totaal niet wetenschappelijk onderbouwd is en wat mij betreft dus in de categorie 'alternatief' valt en daar mogen anderen zich best mee bezig houden, maar ik niet --> ik snap je reactie dus)
quote:
Alhoewel ik een sucker ben voor (extreme) spontaniteit ben ik niet echt een liefhebber van verrassingen.
Voorbeeldje:
Gisteren kreeg ik van een onbekend nummer het smsje: "Martin, lees je mail. Belangrijk."
In plaats van gewoon even te bellen van wie het smsje is godsnaam afkomstig was, koos ik er liever voor om een half uur te stressen en met 180 richting de BBQ te rijden om daar m'n mail te lezen.
Puur en alleen zodat ik voorbereid was voordat ik terugbelde. I know, it's sad.
maar goed, ik zou ook met 180km/u naar die BBQ gereden hebben, maar puur uit nieuwsgierigheid wat er nu in dat mailtje zou staan
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_59219312
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:04 schreef m-niki het volgende:

[..]

ik ben óók beeldend therapeut (doe er niets mee however, ook omdat deze therapiestroming totaal niet wetenschappelijk onderbouwd is en wat mij betreft dus in de categorie 'alternatief' valt en daar mogen anderen zich best mee bezig houden, maar ik niet --> ik snap je reactie dus)
Oeh, oeh, laat anders eens een keer 1 van je analyses/therapiën op míj los .
De enige professionele psychiater die ooit zijn theoriën op me los liet noemde me aan het eind van het doldwaze gesprekje een tikkende tijdbom die in staat is zijn omgeving af te slachten, dus ben benieuwd in hoeverre een psycholoog te manipuleren is .
quote:
maar goed, ik zou ook met 180km/u naar die BBQ gereden hebben, maar puur uit nieuwsgierigheid wat er nu in dat mailtje zou staan
Naja, vrijwel iedereen in mijn omgeving weet dat ze dergelijke drama-smsjes alleen moeten sturen wanneer er een failisement dreigt of er iemand dood is, maar deze beste man kende me slechts een maandje, vandaar.
M'n reply op zijn mailtje was dan ook slechts "Drama-queen."
pi_59219354
teeveepee
pi_59219369
Iemand tips hoe ik mijn vlam uit de kleren krijg?

Ik wil wel, maar hij niet omdat ie denkt dat ik hem dan gebruik. . OK, eigen schuld wel, hij is het wachten ook dik waard enzo. Maar dan nog. Ik wil hem . NU!
pi_59219396
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:16 schreef MLI het volgende:
Iemand tips hoe ik mijn vlam uit de kleren krijg?

Ik wil wel, maar hij niet omdat ie denkt dat ik hem dan gebruik. . OK, eigen schuld wel, hij is het wachten ook dik waard enzo. Maar dan nog. Ik wil hem . NU!
Nodig hem uit en zet al je geld op de subtiele, semi-onbewuste aanrakingen. Vereist enige oefening, maar werkt altijd .
pi_59219424
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:17 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nodig hem uit en zet al je geld op de subtiele, semi-onbewuste aanrakingen. Vereist enige oefening, maar werkt altijd .
Ja, allang gedaan. We hebben al een paar nachten samen doorgebracht maar we hebben alleen gezoend (en hij heeft een natte vinger gehaald om me te teasen )
pi_59219518
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:19 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, allang gedaan. We hebben al een paar nachten samen doorgebracht maar we hebben alleen gezoend (en hij heeft een natte vinger gehaald om me te teasen )
Dan zijn je aanrakingen toch echt iets té subtiel.
Zodra ik met een vrouw in bed beland zit ze al minimaal een uur te soppen en hunkeren.

En ik zal het er eenmalig bij vermelden: Ja, ik ben niets meer dan een kansloze pocher die in real life niets klaarmaakt en zich dagelijks rukt op z'n eigen posts .
  zondag 8 juni 2008 @ 15:34:50 #16
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59219819
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:23 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zodra ik met een vrouw in bed beland zit ze al minimaal een uur te soppen en hunkeren.

En ik zal het er eenmalig bij vermelden: Ja, ik ben niets meer dan een kansloze pocher die in real life niets klaarmaakt en zich dagelijks rukt op z'n eigen posts .
legendaaariese zelfspot Kasta
pi_59220232
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:49 schreef Tegan het volgende:
tvp
pi_59220360
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:23 schreef kastanova het volgende:

[..]

Thing is, hij is dominant in bed. En hij wil schijnbaar het initiatief nemen enzo. . Oowh, wat moet je d'r mee?!?!?!!!
pi_59220649
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:54 schreef MLI het volgende:

[..]

Thing is, hij is dominant in bed. En hij wil schijnbaar het initiatief nemen enzo. . Oowh, wat moet je d'r mee?!?!?!!!
1. Als hij alleen nog maar speels aan het porren is geweest en er verder nog niet geneukt is; vanwaar in godsnaam je conclusie dat hij dominant en een initiatiefnemer is .

2. Wat je er mee doet? Beter je best doen of wachten tot mijn boek uitkomt .
  zondag 8 juni 2008 @ 16:16:01 #20
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59220971
Wat een slap gelul zeg
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 8 juni 2008 @ 17:26:56 #21
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59223030
ik denk idd dat de slappe lul deel van het probleem is. Beetje gezonde man krijgt bij het halen van een natte vinger toch wel last van enige stijfheid, tenzij deze man dermaat goed is in de zelfbeheersing of gewoon niet opgewonden kan raken van de vrouw waar zijn vinger op dat moment in prikt.
pi_59223032
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:03 schreef kastanova het volgende:

[..]

1. Als hij alleen nog maar speels aan het porren is geweest en er verder nog niet geneukt is; vanwaar in godsnaam je conclusie dat hij dominant en een initiatiefnemer is .

2. Wat je er mee doet? Beter je best doen of wachten tot mijn boek uitkomt .
Zegt 'ie zelf. En er is een geldig argument waarom hij wil wachten, buiten dat hij niet gebruikt wil worden wat die conclusie ook ondersteund.
pi_59223134
Wat bedoelen jullie met een natte vinger halen?
A little bit hateful
pi_59223143
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:27 schreef MLI het volgende:

[..]

Zegt 'ie zelf. En er is een geldig argument waarom hij wil wachten, buiten dat hij niet gebruikt wil worden wat die conclusie ook ondersteund.
Kollere, scoor jij al je mannen bij het Riagg ofzo?
pi_59223168
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:30 schreef Liquidootje het volgende:
Wat bedoelen jullie met een natte vinger halen?
pi_59223304
pi_59223311
Cue doe eens op msn komen
pi_59223329
Pfff, ik heb zo'n hekel aan mensen die dingen (tot drie keer toe) afzeggen, op dezelfde dag nog wel. MIsschien moet ik maar niet zo beschikbaar zijn .
  zondag 8 juni 2008 @ 17:38:40 #29
88139 JoeyT
pi_59223349
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Kollere, scoor jij al je mannen bij het Riagg ofzo?
Inderdaad zeg... Ik wil niet gebruikt worden. Ben geen stuk vlees... Hihihi

Wat een homo
  zondag 8 juni 2008 @ 17:39:34 #30
88139 JoeyT
pi_59223364
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:37 schreef Tegan het volgende:
Pfff, ik heb zo'n hekel aan mensen die dingen (tot drie keer toe) afzeggen, op dezelfde dag nog wel. MIsschien moet ik maar niet zo beschikbaar zijn .
Doen ze expres. Ff checken hoe hard ze je in de zeik kunnen nemen.
pi_59223365
Een man die geen seks wil? Zou je je dan niet af moeten gaan vragen of dat klopt of niet?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_59223383
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

quote:
Kijk kasta. ZOOO strak ben ik
quote:
Toe nou kasta, laat mij jouw darmgassen eens ruiken!
quote:
Ohhh nooess zo dun is je pik toch niet!
A little bit hateful
pi_59223418
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:39 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Doen ze expres. Ff checken hoe hard ze je in de zeik kunnen nemen.
Het was niet eens een date, maar gewoon met een vriend. Ik ga maar eens nieuwe vrienden zoeken. Had hem een uur geleden een niet-zo-aardig-smsje gestuurd dat ik dat niet zo tof vindt, en hij geeft nog steeds niet gereageerd met sorry ofzo.
pi_59223423
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:37 schreef Tegan het volgende:
Sure... meerdere keren afzeggen? Daar zou ik echt voor passen.
En niet zo beschikbaar zijn? Je wilt toch helemaal geen date die jou tot 3x toe afzegt? Of wel?
pi_59223483
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:42 schreef Tegan het volgende:

[..]

Het was niet eens een date, maar gewoon met een vriend. Ik ga maar eens nieuwe vrienden zoeken. Had hem een uur geleden een niet-zo-aardig-smsje gestuurd dat ik dat niet zo tof vindt, en hij geeft nog steeds niet gereageerd met sorry ofzo.
Ow, was geen date
Nou ja, ander woord, zelfde strekking
pi_59223912
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:39 schreef MNR het volgende:
Een man die geen seks wil? Zou je je dan niet af moeten gaan vragen of dat klopt of niet?
Nou ja, ik wil ook wel redelijk snel, moet ik zeggen. Ken hem nu anderhalve week . Alsof dat zo normaal is.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:17:47 #37
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59224394
Mannen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_59224442
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:17 schreef Lips het volgende:
Mannen
what happened?
  zondag 8 juni 2008 @ 18:24:11 #39
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59224536
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:20 schreef MLI het volgende:

[..]

what happened?
Gisteren wezen stappen, super gezellig. Personage van mannelijk geslacht leren kennen waar ik de hele avond beetje mee op heb getrokken. Hij mijn nummer vragen. Zat ik op 't fietsje naar huis, smste hij dat ie het leuk vond bla bla. Paar keer gesmst, onder andere dat we ons misschien vandaag zouden zien om voetbal te kijken.
Dus ik smste vanmiddag dat ik het leuk vond en 'm zeker nog wil zien maar dat ik vanaaf visite krijg (die ik was vergeten). Krijg je alleen iets terug over dat hij thuis voetbal ging kijken en brak was en veel plezier met je visite.

Hallo lulhannes Ik zeg dat ik je nog een keer wil zien, reageer daar gewoon ff op. Wat je er op zegt maakt niet uit, maar reageer ff!!!!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_59224572
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:24 schreef Lips het volgende:

[..]

Gisteren wezen stappen, super gezellig. Personage van mannelijk geslacht leren kennen waar ik de hele avond beetje mee op heb getrokken. Hij mijn nummer vragen. Zat ik op 't fietsje naar huis, smste hij dat ie het leuk vond bla bla. Paar keer gesmst, onder andere dat we ons misschien vandaag zouden zien om voetbal te kijken.
Dus ik smste vanmiddag dat ik het leuk vond en 'm zeker nog wil zien maar dat ik vanaaf visite krijg (die ik was vergeten). Krijg je alleen iets terug over dat hij thuis voetbal ging kijken en brak was en veel plezier met je visite.

Hallo lulhannes Ik zeg dat ik je nog een keer wil zien, reageer daar gewoon ff op. Wat je er op zegt maakt niet uit, maar reageer ff!!!!
Mannen
  zondag 8 juni 2008 @ 18:27:07 #41
88139 JoeyT
pi_59224598
quote:

[..]

Wijven
  zondag 8 juni 2008 @ 18:27:22 #42
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59224603
quote:

[..]

Lips, een beetje geduld hé
  zondag 8 juni 2008 @ 18:27:54 #43
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59224617
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:27 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wijven
Leg het dan ff uit

Mannen roepen altijd dat ze duidelijkheid willen maar zelf duidelijkheid geven ho maar
Miauw
  zondag 8 juni 2008 @ 18:27:57 #44
88139 JoeyT
pi_59224618
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:27 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Lips, een beetje geduld hé
Dat dus...

Onzekerheid siert de mens
  zondag 8 juni 2008 @ 18:28:06 #45
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59224624
niet quote, edit!
Miauw
  zondag 8 juni 2008 @ 18:28:59 #46
88139 JoeyT
pi_59224642
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:27 schreef Lips het volgende:

[..]

Leg het dan ff uit

Mannen roepen altijd dat ze duidelijkheid willen maar zelf duidelijkheid geven ho maar :T
Als je duidelijkheid wil vraag dan gewoon om een datum. Nu reageert hij gewoon op je smsje.
pi_59224664
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:27 schreef Lips het volgende:

[..]

Leg het dan ff uit

Mannen roepen altijd dat ze duidelijkheid willen maar zelf duidelijkheid geven ho maar
Idd! En ik maar zo duidelijk mogelijk zijn .
pi_59224688
quote:

Dat heeft ie toch gedaan? What's your problem?
  zondag 8 juni 2008 @ 18:31:35 #49
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59224709
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:30 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat heeft ie toch gedaan? What's your problem?
Ik heb geen reactie daarop gelezen hoor
Miauw
pi_59224746
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:31 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik heb geen reactie daarop gelezen hoor
Jij zegt visite te krijgen, hij wenst je veel plezier met die visite. Case closed.

Als je antwoorden wilt moet je vragen stellen, duh.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:33:21 #51
88139 JoeyT
pi_59224748
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:29 schreef Tegan het volgende:

[..]

Idd! En ik maar zo duidelijk mogelijk zijn .
Jij jij laat je drie keer afschepen. Dat kan je dan idd ook niet meer serieus nemen
  zondag 8 juni 2008 @ 18:34:10 #52
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59224766
@lips :
Jij sms'ed dat je hem wil zien maar vandaag geen tijd hebt, een simpele mannelijke reactie is dan de volgende "Komt goed uit ben toch brak en wil vanavond voetbal kijken, veel plezier straks en spreek je later" wat in mannen taal betekend, geen zorgen meisje, ik will je nog wel een keertje zien als het beter uitkomt voor ons allebij.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:35:21 #53
88139 JoeyT
pi_59224794
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:34 schreef kwaakvaak het volgende:
@lips :
Jij sms'ed dat je hem wil zien maar vandaag geen tijd hebt, een simpele mannelijke reactie is dan de volgende "Komt goed uit ben toch brak en wil vanavond voetbal kijken, veel plezier straks en spreek je later" wat in mannen taal betekend, geen zorgen meisje, ik will je nog wel een keertje zien als het beter uitkomt voor ons allebij.
Met de kanttekening dat een man wel weet hoe je allebei spelt. En verschil d/t is toch ook wel redelijk bekend bij ons
  zondag 8 juni 2008 @ 18:36:52 #54
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59224835
quote:
@lips :
Ja, en wat Kasta zegt.
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Met de kanttekening dat een man wel weet hoe je allebei spelt. En verschil d/t is toch ook wel redelijk bekend bij ons
Morgen gaan we weer naar school Joey
pi_59224867
Even out of the blue iets anders:

Soms heb je weleens van die dingen, die je moet zeggen tegen iemand, maar dat je er zo tegenop zit, dat je het maar smst. Ik sms altijd dat soort dingen, want als ik het pratend moet vertellen, komt het altijd anders over dan in mijn hoofd. Dan sla ik ook altijd de belangrijke dingen over volgens mij. Smsje kan ik nog teruglezen, en dan besluiten of ik het wel ga zeggen of niet. Maw, is een smsje persoonlijk genoeg om synoniem te zijn voor een face-to-face gesprek, als je dat niet durft? Wat vinden jullie?
  zondag 8 juni 2008 @ 18:38:08 #56
77330 m-niki
for real
pi_59224871
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oeh, oeh, laat anders eens een keer 1 van je analyses/therapiën op míj los .
De enige professionele psychiater die ooit zijn theoriën op me los liet noemde me aan het eind van het doldwaze gesprekje een tikkende tijdbom die in staat is zijn omgeving af te slachten, dus ben benieuwd in hoeverre een psycholoog te manipuleren is .

grappig!

nee, ik laat geen "analyses los" op mensen die zelf geen hulp willen/nodig hebben...dat zou namelijk nergens over gaan (vraag me dan wel af waarom je bij een psychiater terechtkwam want voor zover ik weet zit je daar vrijwillig).

Wanneer iemand het ooit in z'n hoofd zou willen halen om me voor de gek te willen houden tijdens een intake bv. dan denk ik alleen maar: tja moet je doen (ik word toch wel betaald ). Ik vind dat je niet bij elke scheet die dwars zit een psycholoog nodig hebt en als ik dat misschien wel zou denken/vinden dan nog is de mening van degene met wie ik praat belangrijker dan m'n eigen mening (dus je hoeft je niet in rare bochten te wringen, je kunt ook gewoon gaan als je geen hulp nodig denkt te hebben/hebt)
  zondag 8 juni 2008 @ 18:39:30 #57
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59224899
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

zo he... die is goed met letters
  zondag 8 juni 2008 @ 18:40:26 #58
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59224918
quote:
@lips :
Klinkt misschien ook wel logisch

* Lips gaat zich geen zorgen zitten maken en de home made lasagna verorberen
Miauw
  zondag 8 juni 2008 @ 18:41:46 #59
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59224960
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:37 schreef Tegan het volgende:

Soms heb je weleens van die dingen, die je moet zeggen tegen iemand, maar dat je er zo tegenop zit, dat je het maar smst. Ik sms altijd dat soort dingen, want als ik het pratend moet vertellen, komt het altijd anders over dan in mijn hoofd. Dan sla ik ook altijd de belangrijke dingen over volgens mij. Smsje kan ik nog teruglezen, en dan besluiten of ik het wel ga zeggen of niet. Maw, is een smsje persoonlijk genoeg om synoniem te zijn voor een face-to-face gesprek, als je dat niet durft? Wat vinden jullie?
Nee niet echt, maar als je iemand wilt dumpen of je weet toch niet anders hoe dan wel. Ik zou toch liever een mailtje schrijven omdat je daar iets meer ruimte hebt om je uit te drukken.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:43:49 #60
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59225015
@ Tegan: Dat ligt er maar aan. Ik geloof dat ik er het levende voorbeeld momenteel van ben over hoe geschreven tekst verkeerd geinterpreteerd kan worden
Ook een mailtje, wat kaasplankje voorstelt, kan dan verkeerd uitpakken.

Als de boodschap heel herder en duidelijk is kan het dus wel, maar als het op meer manieren uit te leggen is zou ik het niet doen!
Miauw
  zondag 8 juni 2008 @ 18:44:39 #61
88139 JoeyT
pi_59225039
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:39 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

zo he... die is goed met letters
Nee dat heet basisschool...
  zondag 8 juni 2008 @ 18:45:31 #62
77330 m-niki
for real
pi_59225056
mja, lips, ik heb ook wel eens een toffe avond gehad met een jongen die ik in de stad had ontmoet en nummers uitgewisseld en vage uitspraken als: morgen hè, morgen zien we elkaar misschien wel weer!

en dan 's middags wakker worden the next day met een kater en een smsje krijgen van die jongen en denken: oowwneeeee, hoe vond ik DIE gister nu leuk :S en dan een vaag smsje terug in de trand van: die zien we nooit meer terug

het kan alle kanten op. Als je duidelijkheid wilt, moet je om duidelijkheid vragen
pi_59225079
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:37 schreef Tegan het volgende:

Nee, belangrijke dingen zeg ik per definitie niet per SMS of telefoon.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:46:49 #64
77330 m-niki
for real
pi_59225081
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:44 schreef JoeyT het volgende:

[..]

taalpurist
  zondag 8 juni 2008 @ 18:48:04 #65
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59225115
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:44 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Oh okay... mischien moet je daar dan eens een sollicatie doen als je zo graag spelfouten van andere mensen corrigeert
  zondag 8 juni 2008 @ 18:50:06 #66
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59225177
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:48 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Oh okay... mischien moet je daar dan eens een sollicatie doen als je zo graag spelfouten van andere mensen corrigeert
Ik denk dat Joey is blijven hangen op de basisschool
pi_59225793
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:41 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nee niet echt, maar als je iemand wilt dumpen of je weet toch niet anders hoe dan wel. Ik zou toch liever een mailtje schrijven omdat je daar iets meer ruimte hebt om je uit te drukken.
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:43 schreef Lips het volgende:
@ Tegan: Dat ligt er maar aan. Ik geloof dat ik er het levende voorbeeld momenteel van ben over hoe geschreven tekst verkeerd geinterpreteerd kan worden
Ook een mailtje, wat kaasplankje voorstelt, kan dan verkeerd uitpakken.

Als de boodschap heel herder en duidelijk is kan het dus wel, maar als het op meer manieren uit te leggen is zou ik het niet doen!
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:46 schreef MLI het volgende:

[..]

Nee, belangrijke dingen zeg ik per definitie niet per SMS of telefoon.
Nou, echt belangrijke dingen doe ik wel persoonlijk natuurlijk. Uitmaken enz. Maar andere dingen doe ik altijd sms, want ik kan die confrontatie niet echt aan, ik ben ook degene die dingen liever negeert, dan er iets van te zeggen.
  zondag 8 juni 2008 @ 19:18:45 #68
88139 JoeyT
pi_59225838
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:50 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik denk dat Joey is blijven hangen op de basisschool
Toch alweer bijna mn tweede universitaire graad binnen .

Verder is het gewoon een totale afknapper als iemand niet kan spellen. Dus het posten in deze topic verbaast me dan ook niet.
  zondag 8 juni 2008 @ 19:22:12 #69
101353 mrbox
Miep miep
pi_59225923
@MLI jij bent eng... Heb je eindelijk een keer een uitdaging is het weer niet goed. Heb je het al geprobeerd met een massage?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zondag 8 juni 2008 @ 19:22:34 #70
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59225936
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:39 schreef MNR het volgende:
Nou, dat kan toch, ik vind er ook niet zoveel aan.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 8 juni 2008 @ 19:26:12 #71
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59226031
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:18 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Toch alweer bijna mn tweede universitaire graad binnen .

Verder is het gewoon een totale afknapper als iemand niet kan spellen. Dus het posten in deze topic verbaast me dan ook niet.
dit topic Joey
  zondag 8 juni 2008 @ 19:29:31 #72
77330 m-niki
for real
pi_59226122
wat een geouwehoer over taal
pi_59226167
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:22 schreef mrbox het volgende:
@MLI jij bent eng... Heb je eindelijk een keer een uitdaging is het weer niet goed. Heb je het al geprobeerd met een massage?
OK, OK! We wachten rustig af. .

En nee, geen massage geprobeerd, maar ik laat het initiatief maar aan hem over.
  zondag 8 juni 2008 @ 19:35:07 #74
88139 JoeyT
pi_59226344
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:26 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

dit topic Joey
Auw dat zal pijn bij je doen...

to·pic (de; topics)
1 onderwerp van gesprek

zondag 8 juni 2008 @ 19:35:41 #75
88139 JoeyT
pi_59226373
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:29 schreef m-niki het volgende:
wat een geouwehoer over taal
Ja dat zeggen alle analfabeten
pi_59226382
Hallo, dit is het singles topic. Over grammaticale dingen moet je een paar deurtjes verder zijn .
  zondag 8 juni 2008 @ 19:37:37 #77
77330 m-niki
for real
pi_59226447
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja dat zeggen alle analfabeten
eh... wat is jou overkomen dat je zo raar uit de hoek komt??? Ga effe lekker in de zon zitten kerel en kom straks terug als je gekalmeerd bent
  zondag 8 juni 2008 @ 19:38:34 #78
88139 JoeyT
pi_59226489
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:37 schreef m-niki het volgende:

[..]

eh... wat is jou overkomen dat je zo raar uit de hoek komt??? Ga effe lekker in de zon zitten kerel en kom straks terug als je gekalmeerd bent
Lees de knipoog. Dat betekent dat je het niet zo serieus moet opvatten
  zondag 8 juni 2008 @ 19:41:13 #79
77330 m-niki
for real
pi_59226580
ok ok ok knipoog... nou ja, zullen we dan nu écht stoppen met praten over t's en d's en deze's en dit's ??

pretty please?
  zondag 8 juni 2008 @ 19:42:56 #80
88139 JoeyT
pi_59226652
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:41 schreef m-niki het volgende:
ok ok ok knipoog... nou ja, zullen we dan nu écht stoppen met praten over t's en d's en deze's en dit's ??

pretty please?
Naja ff offtopic is nou niet echt een ramp toch. Maar ok.

Waarom ben je nog vrijgezel?
  zondag 8 juni 2008 @ 20:00:39 #81
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59227343
Zow was ik ook weer
@logi, nu ben ik er wel, jij niet
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 8 juni 2008 @ 20:04:09 #82
3038 Emel
realist
pi_59227470
TT aangepast
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zondag 8 juni 2008 @ 20:07:53 #83
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_59227596
Fijn fietsweer, gassies!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 8 juni 2008 @ 20:08:25 #84
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_59227608
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:54 schreef kaasplankje het volgende:
Oja Shady-lane; ik kan veeeeel harder
Vrouwen willen niet altijd alleen maar harder.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 8 juni 2008 @ 20:12:16 #85
3038 Emel
realist
pi_59227739
Blijven we ontopic aub.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_59227790
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:12 schreef Emel het volgende:
Blijven we ontopic aub.
Geef eens het goede voorbeeld dan.
  zondag 8 juni 2008 @ 20:14:55 #87
77330 m-niki
for real
pi_59227848
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Naja ff offtopic is nou niet echt een ramp toch. Maar ok.

Waarom ben je nog vrijgezel?
offtopic is geen ramp (maar dit was wat saai )

ik zal maar starten dan:
ben nog vrijgezel want had een relatie van meer dan zes jaar, samengewoond en alles, toen ik het uitmaakte was ik 28. Daarna wel scharrels gehad, paar die ik wel echt 'vriendje' noem, veel vriendschappen+ , maar ook paar blauwtjes gelopen terwijl ik hopeloos verliefd was.. ik was niet echt toe aan een relatie denk ik ook, of misschien ontkende ik dat vooral (maar kon altijd nog meer na- dan voordelen opnoemen)

Al die jongens die ik hier net noemde hebben 1 ding gemeen: ze waren minstens 5 jaar jonger dan ik (maximaal zelfs 8 jaar) en sinds een poos heb ik ook voor mezelf erkend dat ik gewoon heel erg een vriend mis. En ik kom alleen maar van die jonkies tegen die net niet met mij matchen wegens leeftijdsverschil, of zelf nog niet toe zijn aan een relatie (en dan vooral niet met iemand die zoveel ouder is).

Zit nu af en toe op datingsites, op zoek naar jongens van mijn eigen leeftijd (of 1 of 2 jaar ouder) die net als ik misschien wel nooit volwassen zullen worden en nog graag gaan dansen en feesten, maar wél snappen dat werken ook bij het ouder worden hoort (beeeetje geld is wel lekker namelijk).

Moet zeggen: valt me niet écht tegen, die datingsites, heb momenteel ook een heel leuk contact (via mail/sms/bellen/msn nog steeds, maar is erg leuk!)
  zondag 8 juni 2008 @ 20:17:03 #88
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59227922
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:16 schreef Tegan het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nou, echt belangrijke dingen doe ik wel persoonlijk natuurlijk. Uitmaken enz. Maar andere dingen doe ik altijd sms, want ik kan die confrontatie niet echt aan, ik ben ook degene die dingen liever negeert, dan er iets van te zeggen.
Hallo negeermaatje
Ik doe eigenlijk ook teveel over sms denk ik
Every super woman needs a superman; here I am.
  zondag 8 juni 2008 @ 20:19:44 #89
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59228003
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:17 schreef Nexie het volgende:

[..]

Hallo negeermaatje
Ik doe eigenlijk ook teveel over sms denk ik
tja, als je liever een probleem negeert blijf je er zelf steeds mee zitten.
Een ander weet dan nooit dat jij ergens een klotegevoel over hebt.
pi_59228066
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:38 schreef m-niki het volgende:

nee, ik laat geen "analyses los" op mensen die zelf geen hulp willen/nodig hebben...dat zou namelijk nergens over gaan (vraag me dan wel af waarom je bij een psychiater terechtkwam want voor zover ik weet zit je daar vrijwillig).
Tv-programma en naar aanleiding van zo'n 400 vragen werd ik voor de zekerheid toch maar even uitgenodigd voor een gesprekje met de psychiater.
quote:
Wanneer iemand het ooit in z'n hoofd zou willen halen om me voor de gek te willen houden tijdens een intake bv. dan denk ik alleen maar: tja moet je doen (ik word toch wel betaald ). Ik vind dat je niet bij elke scheet die dwars zit een psycholoog nodig hebt en als ik dat misschien wel zou denken/vinden dan nog is de mening van degene met wie ik praat belangrijker dan m'n eigen mening (dus je hoeft je niet in rare bochten te wringen, je kunt ook gewoon gaan als je geen hulp nodig denkt te hebben/hebt)
Naja, ik ben een dusdanig zelfoverschattende narcist dat ik hulp inderdaad niet nodig acht.
Maar aangezien kennelijk iedereen tegenwoordig een psychische aandoening heeft, ben ik benieuwd wat de schrokkende resultaten bij mij zouden zijn.
Consult in ruil voor een fles wijn naar keuze? .
  zondag 8 juni 2008 @ 20:26:45 #91
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59228224
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:19 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

tja, als je liever een probleem negeert blijf je er zelf steeds mee zitten.
Een ander weet dan nooit dat jij ergens een klotegevoel over hebt.
Jah en dat is voor mij blijkbaar een goede situatie, want ik ben helemaal niet zo belangrijk vind ik
Every super woman needs a superman; here I am.
  zondag 8 juni 2008 @ 20:35:22 #92
101353 mrbox
Miep miep
pi_59228503
Worden jullie nooit moe van het hele date en het verhaal er omheen gebeuren ? Vooral natuurlijk als het niet gaat allemaal zoals je graag zou zien hoe het gaat...
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zondag 8 juni 2008 @ 20:42:15 #93
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59228780
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:14 schreef m-niki het volgende:

[..]

Zit nu af en toe op datingsites, op zoek naar jongens van mijn eigen leeftijd (of 1 of 2 jaar ouder) die net als ik misschien wel nooit volwassen zullen worden en nog graag gaan dansen en feesten, maar wél snappen dat werken ook bij het ouder worden hoort (beeeetje geld is wel lekker namelijk).

er is nog hoop dus, ze bestaan echt.. vrouwen die ook toe durven te geven dat volwassen worden maar saai is.

Ik ben ook zo iemand die met grote verbazing kijkt naar hoe ongekend serieus leeftijd genoten zich gedragen, en de wereld benaderen met een bijna enge serieusheid. Geld verdienen is leuk, want er is niets mis met wat knaken in de broekzak. Maar dat serieuze bijna enge streverige carriere gejaag nee dat is niet mijn dingetje. Tot op heden zocht ik het ook vaak jonger, met als klap op de vuurpijl een verschil van bijna 15 jaar. Dit heeft me een hoop lol en ook ellende gebracht want zo onserieus was ik nu ook weer niet en zij wilden zich eigenlijk nog niet binden en dan zeker niet aan iemand die toch wel wat ouder is.

Wat ik twee topics geleden ook al beschreef, ik merk toch dat ik de laatste gewoon iemand mis, iemand die mij accepteerd zoals ik ben, iemand die ook snapt dat ik me niet altijd gedraag naar de leeftijd die in mijn passpoort staat.

Oh wacht als ik het zo lees, klinkt het als een matchmaker en dat was niet de bedoeling van deze reeks en ik wil ook zeker niet deze kant op sturen. Vind het wel gewoon erg leuk te lezen dat er ook van het andere geslacht mensen zijn dat gevoel toch ook hebben. Het gevoel dat feesten gewoon leuk is, en je leven wel gezellig moet zijn. Dat je gewoon lekkere impulsieve dingen kunt doen. Alleen dat dansen he... dat is geen goed idee, met mijn motoriek vallen er zeker gewonden
pi_59229195
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fijn fietsweer, gassies!
Was it as good for you as it was for me?
pi_59229415
Ik geloof dat ik wel echt dringend een man moet. Ik heb daarnet OP EEN BLOEDHETE ZONDAGAVOND een electricien van 50km hiervandaan naar hier laten rijden omdat ik dacht dat alle stoppen op 'aan' stonden en ik toch geen stroom had, maar ze stonden op 'uit'.

Hij kon erom lachen (de schat!), wilde geen geld of andere goodies aannemen, en zei dat niemand er ooit van hoefde te weten
  zondag 8 juni 2008 @ 20:59:56 #96
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59229490
wedden dat het morgen toch een gesprekje aan de koffie tafel is
pi_59229501
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:57 schreef ShadyLane het volgende:
Ik geloof dat ik wel echt dringend een man moet. Ik heb daarnet OP EEN BLOEDHETE ZONDAGAVOND een electricien van 50km hiervandaan naar hier laten rijden omdat ik dacht dat alle stoppen op 'aan' stonden en ik toch geen stroom had, maar ze stonden op 'uit'.

Hij kon erom lachen (de schat!), wilde geen geld of andere goodies aannemen, en zei dat niemand er ooit van hoefde te weten
Dat is wel heel erg lief
  zondag 8 juni 2008 @ 21:02:32 #98
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59229575
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef kwaakvaak het volgende:
wedden dat het morgen toch een gesprekje aan de koffie tafel is
ik denk ´t ook, heb je geen buurman voor deze soort werk Shady?

[ Bericht 0% gewijzigd door kaasplankje op 08-06-2008 21:24:51 ]
pi_59229615
Nou, dat is dus het ergste. Omdat ik weet hoe ik in die dingen ben, heb ik eerst de buurman erbij gehaald voordat ik de storingsdienst ging bellen. Die begreep ook niet wat er mis was
  zondag 8 juni 2008 @ 21:10:02 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_59229847
Whehe, bestaat deze reeks nog steeds?
Misschien helpt het als jullie eens actie ondernemen in plaats van je hele persoonlijke liefdesleven - en dat van anderen - uit den treure te gaan analyseren en bespreken en volkomen doodredeneeren.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')