Hoezo klinken, dat is volgens mij best eng.. Aan de andere kant, je kunt dan wel heel doel gericht op zoek gaan naar iemand.quote:
Gisteren bij een BBQ een meid ontmoet die muziek-therapie studeert.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:43 schreef m-niki het volgende:
je vergeet: "ik wil mezelf leren kennen"-typjes uit mijn mentorgroepje die vervolgens rond het tweede jaar afhaakten wegens opkomende depressies of zelfs psychoses...
En de typjes die het wel hebben gehaald die zijn nu de collega's van de GGZ idd zodat ik met afschuw hun tenenkrommende verslagen moet lezen en de verhalen moet aanhoren van clienten die echt meer de vernieling ingeholpen zijn dan eruit door mevrouw-de-psycholoog-van-het-GGZ (uiteraard zijn er uitzonderingen, maar ik moest effe frustratie kwijt)
Alhoewel ik een sucker ben voor (extreme) spontaniteit ben ik niet echt een liefhebber van verrassingen.quote:ah, het is dus vooral de illusie van controle die je vooraf bezighoudt maar je er niet toe drijft om alles in de hand proberen te houden(mijn motto is vooral: praktische zaken kun je vooraf en achteraf overdenken, de meeste zaken zijn veel beter on the flow te begrijpen en dus beter te controleren)
oops... tellen is best lastig voor ouwe mensen hequote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gisteren bij een BBQ een meid ontmoet die muziek-therapie studeert.
En terwijl ik begon te lachen bleek dat ik haar al eens eerder ontmoet had tijdens het uitgaan en ik destijds ook al spontaan in lachen uitbarste.
Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik haar wat dat betreft serieuzer nam dan het meerendeel van de psychologie studentes die ik ontmoet heb.
maar goed, ik zou ook met 180km/u naar die BBQ gereden hebben, maar puur uit nieuwsgierigheid wat er nu in dat mailtje zou staanquote:Alhoewel ik een sucker ben voor (extreme) spontaniteit ben ik niet echt een liefhebber van verrassingen.
Voorbeeldje:
Gisteren kreeg ik van een onbekend nummer het smsje: "Martin, lees je mail. Belangrijk."
In plaats van gewoon even te bellen van wie het smsje is godsnaam afkomstig was, koos ik er liever voor om een half uur te stressen en met 180 richting de BBQ te rijden om daar m'n mail te lezen.
Puur en alleen zodat ik voorbereid was voordat ik terugbelde. I know, it's sad.
Oeh, oeh, laat anders eens een keer 1 van je analyses/therapiën op míj losquote:Op zondag 8 juni 2008 15:04 schreef m-niki het volgende:
[..]
ik ben óók beeldend therapeut (doe er niets mee however, ook omdat deze therapiestroming totaal niet wetenschappelijk onderbouwd is en wat mij betreft dus in de categorie 'alternatief' valt en daar mogen anderen zich best mee bezig houden, maar ik niet --> ik snap je reactie dus)
Naja, vrijwel iedereen in mijn omgeving weet dat ze dergelijke drama-smsjes alleen moeten sturen wanneer er een failisement dreigt of er iemand dood is, maar deze beste man kende me slechts een maandje, vandaar.quote:maar goed, ik zou ook met 180km/u naar die BBQ gereden hebben, maar puur uit nieuwsgierigheid wat er nu in dat mailtje zou staan
Nodig hem uit en zet al je geld op de subtiele, semi-onbewuste aanrakingen. Vereist enige oefening, maar werkt altijdquote:Op zondag 8 juni 2008 15:16 schreef MLI het volgende:
Iemand tips hoe ik mijn vlam uit de kleren krijg?![]()
Ik wil wel, maar hij niet omdat ie denkt dat ik hem dan gebruik.. OK, eigen schuld wel, hij is het wachten ook dik waard enzo. Maar dan nog. Ik wil hem
. NU!
Ja, allang gedaan. We hebben al een paar nachten samen doorgebracht maar we hebben alleen gezoend (en hij heeft een natte vinger gehaald om me te teasenquote:Op zondag 8 juni 2008 15:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nodig hem uit en zet al je geld op de subtiele, semi-onbewuste aanrakingen. Vereist enige oefening, maar werkt altijd.
Dan zijn je aanrakingen toch echt iets té subtiel.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:19 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, allang gedaan. We hebben al een paar nachten samen doorgebracht maar we hebben alleen gezoend (en hij heeft een natte vinger gehaald om me te teasen)
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan zijn je aanrakingen toch echt iets té subtiel.
Zodra ik met een vrouw in bed beland zit ze al minimaal een uur te soppen en hunkeren.
En ik zal het er eenmalig bij vermelden: Ja, ik ben niets meer dan een kansloze pocher die in real life niets klaarmaakt en zich dagelijks rukt op z'n eigen posts.
Thing is, hij is dominant in bed. En hij wil schijnbaar het initiatief nemen enzo.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan zijn je aanrakingen toch echt iets té subtiel.
Zodra ik met een vrouw in bed beland zit ze al minimaal een uur te soppen en hunkeren.
En ik zal het er eenmalig bij vermelden: Ja, ik ben niets meer dan een kansloze pocher die in real life niets klaarmaakt en zich dagelijks rukt op z'n eigen posts.
1. Als hij alleen nog maar speels aan het porren is geweest en er verder nog niet geneukt is; vanwaar in godsnaam je conclusie dat hij dominant en een initiatiefnemer isquote:Op zondag 8 juni 2008 15:54 schreef MLI het volgende:
[..]
Thing is, hij is dominant in bed. En hij wil schijnbaar het initiatief nemen enzo.. Oowh, wat moet je d'r mee?!?!?!!!
Zegt 'ie zelf. En er is een geldig argument waarom hij wil wachten, buiten dat hij niet gebruikt wil worden wat die conclusie ook ondersteund.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
1. Als hij alleen nog maar speels aan het porren is geweest en er verder nog niet geneukt is; vanwaar in godsnaam je conclusie dat hij dominant en een initiatiefnemer is.
2. Wat je er mee doet? Beter je best doen of wachten tot mijn boek uitkomt.
Kollere, scoor jij al je mannen bij het Riagg ofzo?quote:Op zondag 8 juni 2008 17:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Zegt 'ie zelf. En er is een geldig argument waarom hij wil wachten, buiten dat hij niet gebruikt wil worden wat die conclusie ook ondersteund.
quote:Op zondag 8 juni 2008 17:30 schreef Liquidootje het volgende:
Wat bedoelen jullie met een natte vinger halen?
Inderdaad zeg... Ik wil niet gebruikt worden. Ben geen stuk vlees... Hihihiquote:Op zondag 8 juni 2008 17:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kollere, scoor jij al je mannen bij het Riagg ofzo?
Doen ze expres. Ff checken hoe hard ze je in de zeik kunnen nemen.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:37 schreef Tegan het volgende:
Pfff, ik heb zo'n hekel aan mensen die dingen (tot drie keer toe) afzeggen, op dezelfde dag nog wel. MIsschien moet ik maar niet zo beschikbaar zijn.
quote:
quote:Kijk kasta. ZOOO strak ben ik![]()
quote:Toe nou kasta, laat mij jouw darmgassen eens ruiken!![]()
quote:Ohhh nooess zo dun is je pik toch niet!![]()
Het was niet eens een date, maar gewoon met een vriend. Ik ga maar eens nieuwe vrienden zoeken. Had hem een uur geleden een niet-zo-aardig-smsje gestuurd dat ik dat niet zo tof vindt, en hij geeft nog steeds niet gereageerd met sorry ofzo.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Doen ze expres. Ff checken hoe hard ze je in de zeik kunnen nemen.
Sure... meerdere keren afzeggen? Daar zou ik echt voor passen.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:37 schreef Tegan het volgende:
Pfff, ik heb zo'n hekel aan mensen die dingen (tot drie keer toe) afzeggen, op dezelfde dag nog wel. MIsschien moet ik maar niet zo beschikbaar zijn.
Ow, was geen datequote:Op zondag 8 juni 2008 17:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was niet eens een date, maar gewoon met een vriend. Ik ga maar eens nieuwe vrienden zoeken. Had hem een uur geleden een niet-zo-aardig-smsje gestuurd dat ik dat niet zo tof vindt, en hij geeft nog steeds niet gereageerd met sorry ofzo.
Nou ja, ik wil ook wel redelijk snel, moet ik zeggen. Ken hem nu anderhalve weekquote:Op zondag 8 juni 2008 17:39 schreef MNR het volgende:
Een man die geen seks wil? Zou je je dan niet af moeten gaan vragen of dat klopt of niet?
Gisteren wezen stappen, super gezellig. Personage van mannelijk geslacht leren kennen waar ik de hele avond beetje mee op heb getrokken. Hij mijn nummer vragen. Zat ik op 't fietsje naar huis, smste hij dat ie het leuk vond bla bla. Paar keer gesmst, onder andere dat we ons misschien vandaag zouden zien om voetbal te kijken.quote:
Mannenquote:Op zondag 8 juni 2008 18:24 schreef Lips het volgende:
[..]
Gisteren wezen stappen, super gezellig. Personage van mannelijk geslacht leren kennen waar ik de hele avond beetje mee op heb getrokken. Hij mijn nummer vragen. Zat ik op 't fietsje naar huis, smste hij dat ie het leuk vond bla bla. Paar keer gesmst, onder andere dat we ons misschien vandaag zouden zien om voetbal te kijken.
Dus ik smste vanmiddag dat ik het leuk vond en 'm zeker nog wil zien maar dat ik vanaaf visite krijg (die ik was vergeten). Krijg je alleen iets terug over dat hij thuis voetbal ging kijken en brak was en veel plezier met je visite.
Hallo lulhannesIk zeg dat ik je nog een keer wil zien, reageer daar gewoon ff op. Wat je er op zegt maakt niet uit, maar reageer ff!!!!
Wijvenquote:Op zondag 8 juni 2008 18:24 schreef Lips het volgende:
[..]
Gisteren wezen stappen, super gezellig. Personage van mannelijk geslacht leren kennen waar ik de hele avond beetje mee op heb getrokken. Hij mijn nummer vragen. Zat ik op 't fietsje naar huis, smste hij dat ie het leuk vond bla bla. Paar keer gesmst, onder andere dat we ons misschien vandaag zouden zien om voetbal te kijken.
Dus ik smste vanmiddag dat ik het leuk vond en 'm zeker nog wil zien maar dat ik vanaaf visite krijg (die ik was vergeten). Krijg je alleen iets terug over dat hij thuis voetbal ging kijken en brak was en veel plezier met je visite.
Hallo lulhannesIk zeg dat ik je nog een keer wil zien, reageer daar gewoon ff op. Wat je er op zegt maakt niet uit, maar reageer ff!!!!
quote:Op zondag 8 juni 2008 18:24 schreef Lips het volgende:
[..]
Leg het dan ff uitquote:
Dat dus...quote:
Als je duidelijkheid wil vraag dan gewoon om een datum. Nu reageert hij gewoon op je smsje.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:27 schreef Lips het volgende:
[..]
Leg het dan ff uit
Mannen roepen altijd dat ze duidelijkheid willen maar zelf duidelijkheid geven ho maar :T
Idd! En ik maar zo duidelijk mogelijk zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 18:27 schreef Lips het volgende:
[..]
Leg het dan ff uit
Mannen roepen altijd dat ze duidelijkheid willen maar zelf duidelijkheid geven ho maar![]()
Dat heeft ie toch gedaan? What's your problem?quote:Op zondag 8 juni 2008 18:24 schreef Lips het volgende:
Ik heb geen reactie daarop gelezen hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 18:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat heeft ie toch gedaan? What's your problem?
Jij zegt visite te krijgen, hij wenst je veel plezier met die visite. Case closed.quote:
Jij jij laat je drie keer afschepen. Dat kan je dan idd ook niet meer serieus nemenquote:Op zondag 8 juni 2008 18:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Idd! En ik maar zo duidelijk mogelijk zijn.
Met de kanttekening dat een man wel weet hoe je allebei spelt. En verschil d/t is toch ook wel redelijk bekend bij onsquote:Op zondag 8 juni 2008 18:34 schreef kwaakvaak het volgende:
@lips :
Jij sms'ed dat je hem wil zien maar vandaag geen tijd hebt, een simpele mannelijke reactie is dan de volgende "Komt goed uit ben toch brak en wil vanavond voetbal kijken, veel plezier straks en spreek je later" wat in mannen taal betekend, geen zorgen meisje, ik will je nog wel een keertje zien als het beter uitkomt voor ons allebij.
Ja, en wat Kasta zegt.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:34 schreef kwaakvaak het volgende:
@lips :
Jij sms'ed dat je hem wil zien maar vandaag geen tijd hebt, een simpele mannelijke reactie is dan de volgende "Komt goed uit ben toch brak en wil vanavond voetbal kijken, veel plezier straks en spreek je later" wat in mannen taal betekend, geen zorgen meisje, ik will je nog wel een keertje zien als het beter uitkomt voor ons allebij.
Morgen gaan we weer naar school Joeyquote:Op zondag 8 juni 2008 18:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat een man wel weet hoe je allebei spelt. En verschil d/t is toch ook wel redelijk bekend bij ons
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, oeh, laat anders eens een keer 1 van je analyses/therapiën op míj los.
De enige professionele psychiater die ooit zijn theoriën op me los liet noemde me aan het eind van het doldwaze gesprekje een tikkende tijdbom die in staat is zijn omgeving af te slachten, dus ben benieuwd in hoeverre een psycholoog te manipuleren is.
zo he... die is goed met lettersquote:Op zondag 8 juni 2008 18:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat een man wel weet hoe je allebei spelt. En verschil d/t is toch ook wel redelijk bekend bij ons
Klinkt misschien ook wel logischquote:Op zondag 8 juni 2008 18:34 schreef kwaakvaak het volgende:
@lips :
Nee niet echt, maar als je iemand wilt dumpen of je weet toch niet anders hoe dan wel. Ik zou toch liever een mailtje schrijven omdat je daar iets meer ruimte hebt om je uit te drukken.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:37 schreef Tegan het volgende:
Even out of the blue iets anders:
Soms heb je weleens van die dingen, die je moet zeggen tegen iemand, maar dat je er zo tegenop zit, dat je het maar smst. Ik sms altijd dat soort dingen, want als ik het pratend moet vertellen, komt het altijd anders over dan in mijn hoofd. Dan sla ik ook altijd de belangrijke dingen over volgens mij. Smsje kan ik nog teruglezen, en dan besluiten of ik het wel ga zeggen of niet. Maw, is een smsje persoonlijk genoeg om synoniem te zijn voor een face-to-face gesprek, als je dat niet durft? Wat vinden jullie?
Nee dat heet basisschool...quote:
Nee, belangrijke dingen zeg ik per definitie niet per SMS of telefoon.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:37 schreef Tegan het volgende:
Even out of the blue iets anders:
Soms heb je weleens van die dingen, die je moet zeggen tegen iemand, maar dat je er zo tegenop zit, dat je het maar smst. Ik sms altijd dat soort dingen, want als ik het pratend moet vertellen, komt het altijd anders over dan in mijn hoofd. Dan sla ik ook altijd de belangrijke dingen over volgens mij. Smsje kan ik nog teruglezen, en dan besluiten of ik het wel ga zeggen of niet. Maw, is een smsje persoonlijk genoeg om synoniem te zijn voor een face-to-face gesprek, als je dat niet durft? Wat vinden jullie?
taalpuristquote:
Oh okay... mischien moet je daar dan eens een sollicatie doen als je zo graag spelfouten van andere mensen corrigeertquote:
Ik denk dat Joey is blijven hangen op de basisschoolquote:Op zondag 8 juni 2008 18:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Oh okay... mischien moet je daar dan eens een sollicatie doen als je zo graag spelfouten van andere mensen corrigeert
quote:Op zondag 8 juni 2008 18:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar als je iemand wilt dumpen of je weet toch niet anders hoe dan wel. Ik zou toch liever een mailtje schrijven omdat je daar iets meer ruimte hebt om je uit te drukken.
quote:Op zondag 8 juni 2008 18:43 schreef Lips het volgende:
@ Tegan: Dat ligt er maar aan. Ik geloof dat ik er het levende voorbeeld momenteel van ben over hoe geschreven tekst verkeerd geinterpreteerd kan worden
Ook een mailtje, wat kaasplankje voorstelt, kan dan verkeerd uitpakken.
Als de boodschap heel herder en duidelijk is kan het dus wel, maar als het op meer manieren uit te leggen is zou ik het niet doen!
Nou, echt belangrijke dingen doe ik wel persoonlijk natuurlijk. Uitmaken enz. Maar andere dingen doe ik altijd sms, want ik kan die confrontatie niet echt aan, ik ben ook degene die dingen liever negeert, dan er iets van te zeggen.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, belangrijke dingen zeg ik per definitie niet per SMS of telefoon.
Toch alweer bijna mn tweede universitaire graad binnenquote:Op zondag 8 juni 2008 18:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk dat Joey is blijven hangen op de basisschool
Nou, dat kan toch, ik vind er ook niet zoveel aan.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:39 schreef MNR het volgende:
Een man die geen seks wil? Zou je je dan niet af moeten gaan vragen of dat klopt of niet?
dit topic Joeyquote:Op zondag 8 juni 2008 19:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toch alweer bijna mn tweede universitaire graad binnen.
Verder is het gewoon een totale afknapper als iemand niet kan spellen. Dus het posten in deze topic verbaast me dan ook niet.
OK, OK! We wachten rustig af.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:22 schreef mrbox het volgende:
@MLI jij bent eng... Heb je eindelijk een keer een uitdaging is het weer niet goed. Heb je het al geprobeerd met een massage?
Auw dat zal pijn bij je doen...quote:
Ja dat zeggen alle analfabetenquote:
eh... wat is jou overkomen dat je zo raar uit de hoek komt??? Ga effe lekker in de zon zitten kerel en kom straks terug als je gekalmeerd bentquote:
Lees de knipoog. Dat betekent dat je het niet zo serieus moet opvattenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:37 schreef m-niki het volgende:
[..]
eh... wat is jou overkomen dat je zo raar uit de hoek komt??? Ga effe lekker in de zon zitten kerel en kom straks terug als je gekalmeerd bent
Naja ff offtopic is nou niet echt een ramp toch. Maar ok.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:41 schreef m-niki het volgende:
ok ok ok knipoog... nou ja, zullen we dan nu écht stoppen met praten over t's en d's en deze's en dit's ??
pretty please?
Geef eens het goede voorbeeld dan.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:12 schreef Emel het volgende:
Blijven we ontopic aub.
offtopic is geen ramp (maar dit was wat saaiquote:Op zondag 8 juni 2008 19:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ff offtopic is nou niet echt een ramp toch. Maar ok.
Waarom ben je nog vrijgezel?
Hallo negeermaatjequote:Op zondag 8 juni 2008 19:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, echt belangrijke dingen doe ik wel persoonlijk natuurlijk. Uitmaken enz. Maar andere dingen doe ik altijd sms, want ik kan die confrontatie niet echt aan, ik ben ook degene die dingen liever negeert, dan er iets van te zeggen.
tja, als je liever een probleem negeert blijf je er zelf steeds mee zitten.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:17 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hallo negeermaatje![]()
Ik doe eigenlijk ook teveel over sms denk ik
Tv-programma en naar aanleiding van zo'n 400 vragen werd ik voor de zekerheid toch maar even uitgenodigd voor een gesprekje met de psychiater.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:38 schreef m-niki het volgende:
nee, ik laat geen "analyses los" op mensen die zelf geen hulp willen/nodig hebben...dat zou namelijk nergens over gaan(vraag me dan wel af waarom je bij een psychiater terechtkwam want voor zover ik weet zit je daar vrijwillig).
Naja, ik ben een dusdanig zelfoverschattende narcist dat ik hulp inderdaad niet nodig acht.quote:Wanneer iemand het ooit in z'n hoofd zou willen halen om me voor de gek te willen houden tijdens een intake bv. dan denk ik alleen maar: tja moet je doen (ik word toch wel betaald). Ik vind dat je niet bij elke scheet die dwars zit een psycholoog nodig hebt en als ik dat misschien wel zou denken/vinden dan nog is de mening van degene met wie ik praat belangrijker dan m'n eigen mening (dus je hoeft je niet in rare bochten te wringen, je kunt ook gewoon gaan als je geen hulp nodig denkt te hebben/hebt)
Jah en dat is voor mij blijkbaar een goede situatie, want ik ben helemaal niet zo belangrijk vind ikquote:Op zondag 8 juni 2008 20:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
tja, als je liever een probleem negeert blijf je er zelf steeds mee zitten.
Een ander weet dan nooit dat jij ergens een klotegevoel over hebt.
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:14 schreef m-niki het volgende:
[..]
Zit nu af en toe op datingsites, op zoek naar jongens van mijn eigen leeftijd (of 1 of 2 jaar ouder) die net als ik misschien wel nooit volwassen zullen worden en nog graag gaan dansen en feesten, maar wél snappen dat werken ook bij het ouder worden hoort (beeeetje geld is wel lekker namelijk).
Dat is wel heel erg liefquote:Op zondag 8 juni 2008 20:57 schreef ShadyLane het volgende:
Ik geloof dat ik wel echt dringend een man moet. Ik heb daarnet OP EEN BLOEDHETE ZONDAGAVOND een electricien van 50km hiervandaan naar hier laten rijden omdat ik dacht dat alle stoppen op 'aan' stonden en ik toch geen stroom had, maar ze stonden op 'uit'.
Hij kon erom lachen (de schat!), wilde geen geld of andere goodies aannemen, en zei dat niemand er ooit van hoefde te weten
ik denk ´t ook,quote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef kwaakvaak het volgende:
wedden dat het morgen toch een gesprekje aan de koffie tafel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |