neukt ie nou liever die hond dan jou?quote:
even volledig offtopic;quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
neukt ie nou liever die hond dan jou?
Het is wel heel goed zoeken daar op RP!quote:Weet je... Laat me liever met rust!
Ik zoek sexi vrouwen
Ik ben jama en zeok goed vrouw
Ik eil graag met iemand verder.ben jij dat?
Zoek een lieve mijd
Tja, eens kijken hoe dit werkt.
Volgt
Tussen de 8 en 15 euro brutoquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:21 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
even volledig offtopic;
ik keek even naar je sig www.paiq.nl
de vacature die ze hebben, een web 2.0 ontwikkelaar met een vergoeding tussen de 8 en 15 euro per uur bruto.... wtf.
zo weer on topic
Daar krijg je een 15 jarige scriptkiddy voor. De zaken gaan slecht, weinig succes met het koppelen van mensen. Weinigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:02 schreef nwr het volgende:
[..]
Tussen de 8 en 15 euro brutoveel succes met het vinden van web 2.0 ontwikkelaars in India maar ik denk dat die zelfs niet met zo'n salaris aan de slag gaan.
quote:Ik zoek een leuke spontane boer of een echte dierenvriend!
Het is een must dat de JIJ dat ook bent!
Misschien is het ook wel handig dat iemand mij kan remmen daarin
Wat is het toch met die dieren?quote:Lief, spontaan, beetje koppige dierenartsassistente in wording, houd van uitgaan, shoppen en gezelligheid. Passie is paarden en paardrijden.
Ik zoek een leuke, spontane jongen/ man die van gezelligheid houdt en bovendien denkt dat ie mij aan kan;)
dude, ik dacht echt ontwikkelingen te lezen. Blijk jij te sjansen met iemand met birkenstocks...quote:Op maandag 6 september 2010 22:40 schreef Scrat_ched het volgende:
[..]
Je bent echt de eerste gozer die ik zie met nep-birkenstocks...
Originele oproepquote:Ik ben een vrouw uit Zuid-Holland en zoek contact met een leuke man.
Hihi, waar kan ik solliciteren?quote:Op zondag 8 juni 2008 18:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Het is dan ook een testprofiel. Ik ben niet bepaald op zoek naar een relatie.
[..]
Vrouwen komen daar wel mee weg denk ik.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:41 schreef Godshand het volgende:
Op Relatieplanet, NL82293966:
[..]
Originele oproep
Ik heb er uiteindelijk wel mee weten te daten, dus het was best succesvol.:Pquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:28 schreef Tommeke het volgende:
Vond je het zelf een trieste tekst dan?
Daar gaat het toch om, kunnen daten?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:33 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk wel mee weten te daten, dus het was best succesvol.:P
Maar als Fok!kers eenmaal RP afstruinen naar aparte teksten...dan weet je nooit wat er met je profieltekst gebeurd
Meh, ik maak daar op zich niet zoveel verschil tussen...maar om nou gelijk mijn hele profieltekst via Google terug te kunnen vinden tot in lengte der dagen lijkt mij toch minder okquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:43 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om, kunnen daten?
Maar goed, als ik op zo'n site stond zou ik ook niet op fok! willen staan
Daar heb je ook een punt!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:49 schreef Thornado het volgende:
[..]
Meh, ik maak daar op zich niet zoveel verschil tussen...maar om nou gelijk mijn hele profieltekst via Google terug te kunnen vinden tot in lengte der dagen lijkt mij toch minder ok
Ik hou daar wel van.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:10 schreef m-niki het volgende:
Wil deze gast nu wél of niet een relatie (maw wat doet ie eigenlijk op een relatiesite???)
[..]
zulke foto's zie je heel vaak. maar dat meiske ziet er sowieso uit alsof ze al een paar jaar niet slaapt?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:06 schreef Godshand het volgende:
Foto #3
Relatieplanet: NL85554812
Tja, als je geen antwoord meer geeft op me in je fobo...quote:Op maandag 27 september 2010 09:45 schreef Natalie78 het volgende:
Nu al een aantal berichtjes gehad op Lexa van een hele vervelende meneer die zich voor_het_lekkere noemt. Geblokkeerd dacht ik, maar hij blijft me berichtjes sturen. Ook melding gedaan bij Lexa maar niks hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |