Ik zie alleen maar overeenkomsten CF! Echt waar.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
Hier is het ook grijs en koud. En ik ben alleen thuis en ik moet hard aan het werkMaar eigenlijk wil ik stomende sex
Sex is NIET overratedquote:Op zondag 8 juni 2008 12:32 schreef Stereotomy het volgende:
Sex is overrated
* Stereotomy nu de douche instapt en er over een minuutje of 20 als een heel ander mensch er weer uitkomt.![]()
![]()
dan ga je alvast 'tutten' en voorpret hebben?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sex is NIET overratedsex is lekker en ik wil nu maar de Mr komt pas eind v/d middag of begin vd avond weer thuis
No way, ik moet nog een berg werk afmaken. Maar ik heb wel reuze aantrekkelijk ondergoed aan, voor de zekerheidquote:Op zondag 8 juni 2008 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan ga je alvast 'tutten' en voorpret hebben?![]()
Neem een kopje thee, ga het huis poetsen, kijk wat er op nu.nl staatquote:Op zondag 8 juni 2008 13:09 schreef octopussy het volgende:
zucht... ik kan me er niet toezetten om verder te gaan met mijn stageverslag.Zit achter een fatsoenlijke computer, in een fatsoenlijke houding met frisse lucht in huis. Betere omstandigheden kan bijna niet.
Word helemaal slap als ik denk aan de hoeveelheid saai tikwerk wat ik allemaal nog moet doen![]()
Wie heeft de gouden tip?
Jezelf tussendoor belonen. "Na elke vijf bladzijden mag ik een boterham/reep/seks/wat je maar kan bedenken."quote:Op zondag 8 juni 2008 13:09 schreef octopussy het volgende:
zucht... ik kan me er niet toezetten om verder te gaan met mijn stageverslag.Zit achter een fatsoenlijke computer, in een fatsoenlijke houding met frisse lucht in huis. Betere omstandigheden kan bijna niet.
Word helemaal slap als ik denk aan de hoeveelheid saai tikwerk wat ik allemaal nog moet doen![]()
Wie heeft de gouden tip?
koopzondag?quote:
Nou, die is bij mijn weten eigenlijk alleen open met koopzondagen. Tenzij dat is veranderd.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
koopzondag?![]()
ik ga alleen even naar de AH die daar aan het Velperplein zit
weet niet of de rest open is
Seksquote:Op zondag 8 juni 2008 13:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jezelf tussendoor belonen. "Na elke vijf bladzijden mag ik een boterham/reep/seks/wat je maar kan bedenken."
had op internet opgezocht welke er open was zondagquote:Op zondag 8 juni 2008 13:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, die is bij mijn weten eigenlijk alleen open met koopzondagen. Tenzij dat is veranderd.
Jeetje, zoals Bluezz al zegt: wat een landelijke verschillenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:56 schreef Liejannuh het volgende:
Het is hier gewoon fris Isa! Ik heb de balkondeur open, maar er komt echt geen lekkere warme lucht doorheen.
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:07 schreef PeRi het volgende:
Ja naar dat barokke hotel. Het was eigenlijk best cool irl :'D. Enige vervelende was dat we helemaal bovenin de nok zaten, en we echt 7 trappen op moesten ( de lift bracht je tot na trap 1 en de rest moest je alsnog lopen), echt van die hele nare kleine enge trappen.
Je hebt natuurlijk de gewone winkels als H&M en Zara en de Galeria en Esprit enzo, maar het leukste waren toch de wat 'alternatievere' winkeltjes in de straatjes bij St. Goriks, Rue di Midi. Je moet gewoon echt gaan slenteren, straatje in, straatje uit. Je kan bijna niet verdwalen, er is altijd wel een bordje 'grand place >>' . Echt heel tof.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:17 schreef ColdFeet het volgende:
Ow PeRi, ja, ik woon vlakbij Brussel en het was idd pleurisweerIk wil nog wel s goed gaan shoppen in Brussel, volgens mij is daar heel wat te ontdekken aan leuke winkeltjes enzo.
Foto'ssssquote:Op zondag 8 juni 2008 14:24 schreef ColdFeet het volgende:
MKNeem je nu weer je SOL-account?
Oh en SHE, de rode sneakers zijn er nu ook. En ze zijn echt heel erg schattig
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Foto'ssss![]()
Nope, ik blijf lekker klodderen, bevalt me prima zo
En open haard en rode wijn en...quote:Op zondag 8 juni 2008 15:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is veeeeel te warm.Ik wil winter met sneeuw en regen en hagel!
![]()
Met jou kan ik praten!quote:Op zondag 8 juni 2008 15:07 schreef MinderMutsig het volgende:
![]()
Goed idee.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:09 schreef borisz het volgende:
Lekker in een koel huis de finale van Roland Garros kijken
Ohhh die zijn lievvvquote:Op zondag 8 juni 2008 14:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze. Ik heb wel een camera liggen hier, maar geen zin om foto's te maken. Data analyseren is saaaaaai, op zondagmiddagen de Mr komt nog lang niet thuis
zeikerdquote:Op zondag 8 juni 2008 15:07 schreef MinderMutsig het volgende:
![]()
Die is leukquote:Op zondag 8 juni 2008 15:27 schreef ColdFeet het volgende:
MK, trouwens: ik wil heel graag deze zonnebril
[ afbeelding ]
Vind je die niet leuk? Als de belastingteruggave binnen is, ofzo
Volgens mij volgt het dan snelquote:Op zondag 8 juni 2008 15:31 schreef MissHobje het volgende:
Ik had trouwens de belastingbrief binnen met erg goed nieuws![]()
Moet het dan ook gestort zijn? of dat volgt dan snel *hoopt*
Anders ik wel, Mr CF bracht gisteren de brief mee.... Met een beetje mazzel kopen we er twee vliegtickets naar Zuid-Afrika vanquote:Op zondag 8 juni 2008 15:31 schreef MissHobje het volgende:
Ik had trouwens de belastingbrief binnen met erg goed nieuws![]()
Moet het dan ook gestort zijn? of dat volgt dan snel *hoopt*
Oe oe oe dat zou zeer tof zijnquote:
Ahh gezelligquote:Op zondag 8 juni 2008 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
MK, ze kwam vrijdag hierheen. En ze is vanmorgen met Mr CF meegereden, die ging bij zijn ouders op bezoek.
Je kan best veel kleding meenemen hoor, als het maar dunne kleding is zodat het niet veel ruimte in beslag neemt. En als het dan koud is doe je gewoon wat laagjes over elkaar aan, is warmer dan een dikke trui.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb ook zin in vakantie![]()
Als alles volgens plan gaat gaan we eind juli richting Spanje/Portugal.
Samen in een tentjeEn met een minimum aan kleding dus
Goddank gebruik ik zelden make-up dus daar hoef ik niet uit te kiezen wat ik meeneem
Ohhh tof! Heb je ook in dat topic gepost?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb net bericht gehad dat ze mijn biologische groente- en fruitpakket woensdag komen brengen.![]()
![]()
![]()
En ik was daar zo blij mee dat ik nog meer heb bijbesteld.![]()
We moeten volgende week heeeeeel veel groente eten. [ afbeelding ]
Ik hou van dikke truien als het koud is, laagjes over elkaar kunnen mij dan echt niet bekorenquote:Op zondag 8 juni 2008 15:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je kan best veel kleding meenemen hoor, als het maar dunne kleding is zodat het niet veel ruimte in beslag neemt. En als het dan koud is doe je gewoon wat laagjes over elkaar aan, is warmer dan een dikke trui.
Hebben ze in het park internet danquote:Op zondag 8 juni 2008 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
HET is hier in het park geweldig!!!
niet te warm, wel zon, bikini en een fles water!
@hob: meestal heb ik het geld dan al!
Is Milou wel eens op vakantie in een tentje geweest? Mijn kids vonden dat de leukste vakanties, lekker primitiefquote:Op zondag 8 juni 2008 15:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb ook zin in vakantie![]()
Als alles volgens plan gaat gaan we eind juli richting Spanje/Portugal.
Samen in een tentjeEn met een minimum aan kleding dus
Goddank gebruik ik zelden make-up dus daar hoef ik niet uit te kiezen wat ik meeneem
Nope nog niet. Misschien deze zomer dat ik met haar een weekje wegga naar Zeeland ofzo.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is Milou wel eens op vakantie in een tentje geweest? Mijn kids vonden dat de leukste vakanties, lekker primitief
MoBlo!quote:
Ik ga die tomante platen ( dat zei ik net serieus hardop) oftewel tomatenplanten denk ik ook nog even scoren.. ben al wat laat maar dat groeit toch als haha tomatenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nope nog niet. Misschien deze zomer dat ik met haar een weekje wegga naar Zeeland ofzo.
Maar Milou is nogal van het weglopen, dus ik vind het eik ook gewoon eng om met haar te kamperen.
Heb bij mij thuis ook altijd de deur op de knip, voor je het weet is ze pleitte![]()
Van de tomatenplantjes overpotten komt btw ook niets nu, cnk zou een stuk grond vrijmaken, maar die ligt hier nog steeds te chillen achter me![]()
(tomatenplantjes zijn inmiddels zo'n 25 cm hoog)
Ik hoop dat ie de 5e al op is hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
anders roken we die toch binnenkort eens op
of dat doen we de 5e indien ik blijf tukken
Oh noesquote:Op zondag 8 juni 2008 16:12 schreef Leintjeuh het volgende:ik heb een topic bijgelezen!! Het was heel gezellig bij CF en los!! Wel spierpijn van de verhuisdozen en een blauwe plek op mn knie omdat ik eigenwijs genoeg ben om 2 verhuisdozen tegelijk 3 verdiepingen omhoog te sjouwen
Maar CF moet hard werken
want ze heeft de rest van het weekend bijna niks gedaan
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ga die tomante platen ( dat zei ik net serieus hardop) oftewel tomatenplanten denk ik ook nog even scoren.. ben al wat laat maar dat groeit toch als haha tomaten
Ooit wel maar nu nog niet. Even zoeken...quote:Op zondag 8 juni 2008 15:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh tof! Heb je ook in dat topic gepost?
In de Parijsstraat. Tutquote:Op zondag 8 juni 2008 16:27 schreef MinderMutsig het volgende:
@Lein: Wil jij mij vertellen/PM-en/msnen/mailen/d.m.v. rooksignalen of postduif duidelijk maken waar dat restaurant/cafee-achtige ding zit met witte chocolademelk in die niet nader te noemen plaats in België?
je bent ook meer dan welkom om hier te blijven pitten hoor, netals moblo en de rest die komenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie de 5e al op is hoorVan mij mag je de 5e hier tukken, maar ik was wel van plan met de auto van MK's huis naar hier te rijden. Blijf dus wel nuchter
Oh mijn lieve hemel... Ik heb geen flauw ideequote:Op zondag 8 juni 2008 16:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
@Lein: Wil jij mij vertellen/PM-en/msnen/mailen/d.m.v. rooksignalen of postduif duidelijk maken waar dat restaurant/cafee-achtige ding zit met witte chocolademelk in die niet nader te noemen plaats in België?
Ohhh wat stoerquote:Op zondag 8 juni 2008 16:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Whoah!!! Mijn moeder belt net dat mijn zus zich vandaag gekwalificeerd heeft voor de Olympische Spelen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ze schiet als een tierelier vandaag en ze gaat nog even door voor haar 12.000 ster (ik weet het ook niet) en als ze dat haalt staat ze 10e op de wereldranglijst.
![]()
Alleen jammer dat ik geen geld heb om in Peking te komen kijken.![]()
Maar dat mag de pret niet drukken! Feestje!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Whoah!!! Mijn moeder belt net dat mijn zus zich vandaag gekwalificeerd heeft voor de Olympische Spelen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ze schiet als een tierelier vandaag en ze gaat nog even door voor haar 12.000 ster (ik weet het ook niet) en als ze dat haalt staat ze 10e op de wereldranglijst.
![]()
Alleen jammer dat ik geen geld heb om in Peking te komen kijken.![]()
Maar dat mag de pret niet drukken! Feestje!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar ik was van plan nog een duivels plan uit te voeren na die meet! En dat kan het beste in de nacht gebeuren...quote:Op zondag 8 juni 2008 16:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
je bent ook meer dan welkom om hier te blijven pitten hoor, netals moblo en de rest die komen
je zei busvruchtenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh mijn lieve hemel... Ik heb geen flauw ideeCF, weet jij t antwoord op deze vraag?
Oh en je moet trouwend maar niet die met busvruchten nemen, tis wel lekker maar lijkt meer op warme aardbeienvla
keej wij verzorgen je wel een alibiquote:Op zondag 8 juni 2008 16:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar ik was van plan nog een duivels plan uit te voeren na de meet bij jou! En dat kan het beste in de nacht gebeuren...
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
keej wij verzorgen je wel een alibi
nee helaas, ben kei nuchterquote:Op zondag 8 juni 2008 16:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zit je ook aan de pina-colada?
![]()
Ik ben zo benieuwd of ik er echt tomaatjes vanaf kan halen over een tijdje, dan ga ik iedereen hier uitnodigen om diverse tomaten-salade's te komen eten
edit: Btw, je kan die plantjes ook kopen natuurlijk, maar ik heb dus zaadjes gebruikt een maand of wat geleden![]()
Dankjewel.quote:
Handboogschieten.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]MM wat cool! Welke tak van sport doet je zus?
Je zus heet Elaine ?quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Handboogschieten.![]()
* MinderMutsig prent in het hoofd: geen busvruchten want die smaakt naar aardbeienvla![]()
Hell yeah! Ik zal jullie álles vertellen! Ik kan natuurlijk ook halverwege de avond even heen en weer rijden, en daarna vreselijk teut worden en bij jou blijven pitten! Hmmm... mogelijkheden...quote:Op zondag 8 juni 2008 16:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
1 voorwaarde...je mot ons wel in het complot betrekken en alles vertellen
Nee, dat viel mij ook al op.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Niet echt een heel flateuze foto trouwens.
Ja, lesje in gravel-spelen van Nadal.quote:
Er staan ook nog ergens foto's van haar tijdens een wedstrijd. Die zijn veul erger.quote:
Federer had een kans in de tweede set. Na de break in de tweede set was het over en uit.quote:
Ik kom denk ik bij jou eten, ik wil ook bbqquote:Op zondag 8 juni 2008 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
zooow...
varkenslapjes staan in de honing-marinade
kip in de keptjap/sambal-marinade
BBQ
Het enige wat me tegenhoud is dat ze al zoveel moet: 2x in de week logopedie, fysio elke week, zwemles en daarnaast nog alle afspraken met artsen/peuten/logen en gogen alleen maar omdat ze downsyndroom heeft.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
nou, dóen!
zoek een leuke atletiek-club voor d'rkan ze veel energie in kwijt, denk ik
quote:Op zondag 8 juni 2008 17:48 schreef motorbloempje het volgende:gaat dat nog minder worden met de jaren? Of juist meer?
Van het zwemmen maakt ze een spelletje tot mijn grote ongenoegen. (kunnen zwemmen is voor mij heel belangrijk: een paar jaar geleden is nl een klasgenootje, ook met down, verdonken)quote:Op zondag 8 juni 2008 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
*grin* voor de jonge meid is 't misschien inderdaad nog wel wat veel, en om dan nóg meer dingen in te plannen.. 't moet wel leuk blijven zeg maar..
en zwemles is ook héél belangrijk.
mag ik vragen: hoe pakt ze dit op? Ben zelf zwemjuf geweest en heb nog nooit een down-kindje les gegeven
quote:
Ik had verwacht dat je zo onderhand hele andere dingen met de Mr. zou willen doen op het balkon dan etenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:41 schreef ColdFeet het volgende:
De Mr is eral weer even. Zometeen friet halen ofzo met vrienden en lekker op het balkon eten... eindelijk lekker weer
Hij zwom niet naar links, niet naar rechts...maar zonk recht naar de bodem ?quote:Op zondag 8 juni 2008 17:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Van het zwemmen maakt ze een spelletje tot mijn grote ongenoegen. (kunnen zwemmen is voor mij heel belangrijk: een paar jaar geleden is nl een klasgenootje, ook met down, verdonken)
SHE, maar je huis is nog wel heel!quote:Op zondag 8 juni 2008 19:41 schreef SHE het volgende:
Ben ik weerrrrrrrrrr..
wat geeft rook een hoop rommel zeg![]()
De hele dag in de weer geweest met de stoommachine..nu is alles wel EN ontsmet EN lekker fris
Alleen de rooklucht blijft, want ze blussen nu nog na
@ CF : de shoes zijn kittig! Ik ga ze elke keer dat ik ze zie weer leuker vinden
@ MK : nog bedankt voor je superzoete smsje. Fijn te weten dat mensen aan je denken. Many![]()
![]()
@ Sis : Ik heb je zaterdag heeeel veel te vertellen
Verder iedereen een welgemeend hoi!
Het was super klef en warm in het Utrechtse vandaag..geen goede dag om met je stoom apparaat te dingessen, maar schoon is schoon
Morgen de roet van de buitenkant schrobben en we zijn weer als nieuw. Al voel ik me nog steeds kut voor de buurtjes die hun huizen kwijt zijn. En voor Flow, die pas net 2 jr operationeel was. En voor mijn sjieke broodjeszaak 'uit de kunst' ..en begrip bij ons in het museum kwartier![]()
Kut dus.
Oh noesquote:Op zondag 8 juni 2008 19:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je zo onderhand hele andere dingen met de Mr. zou willen doen op het balkon dan eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie grap, voor een incrowderquote:Op zondag 8 juni 2008 19:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij zwom niet naar links, niet naar rechts...maar zonk recht naar de bodem ?
Zo is het maar net godverdomme!! En geen mensen gewond en geen dieren verbrand.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh noesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.really noes! Seckxsss is overrated
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zullen ze wel doen hopelijk.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo is het maar net godverdomme!! En geen mensen gewond en geen dieren verbrand.
Ze bouwen de zooi maar lekker op ; zoals het was
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]really noes! Seckxsss is overrated
Dat matras heeft alle konten al een keer van dichtbij gezien. Incrowd matras.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Hoe weet jij dat nou weer? Tis mijn luchtbedquote:Op zondag 8 juni 2008 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat matras heeft alle konten al een keer van dichtbij gezien. Incrowd matras.
daarom juistquote:Op zondag 8 juni 2008 19:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer? Tis mijn luchtbed
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:50 schreef MinderMutsig het volgende:
SHE: als je je msn aanslingert dan zie je dat ik ook een poging heb gedaan om suikerzoet mee te leven.![]()
En ik moest je zoenen van de Mr. voor de rijst en omdat er brand was.![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zie nu pas je nieuwe avatar.
Haal die zelfingenomen grijns eens van je muil !
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:06 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, ben er weer! Vandaag meer dan 5 uur op de motor gezeten. mooie rit samen met een aantal anderen
Ehm, ze is een beetje langzaam. Mama douchen kost haar meer dan 2 uur, mij misschien 3 kwartier. Met de vloer schoonmaken is ze een halve dag bezig. Etc.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat moet de au pair toch gewoon doen? Schoonmaken enzo?
bedankt voor je mailtjequote:Op zondag 8 juni 2008 20:53 schreef SHE het volgende:
Voor een paar tientjes heb je daar een echte schoonmaker aan het werk.
Allemaal leuk en aardig, maar je hebt betere dingen te doen met je tijd.
Zoeken als in klikken op zoeken, rechts boven aan.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:45 schreef PeRi het volgende:
Dat was tig topics terug, dat herinner ik me echt niet hoor.
Wij lezen het en voelen met je mee, Tezz.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:54 schreef Tezz het volgende:
En ik wil niet alleen maar hier in de SC komen om te 'klagen' over mijn zieke schoonmoeder hoor, maar het is zo heftig en ik gebruik de SC maar eventjes als dagboek. Forgive me.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:51 schreef PeRi het volgende:
Als je nou had gezegd dat jij het je wel herinnerde, was je veel cooler gewest Obli, ipv je geheim te verklappen.
De zoekfunctie van FOK! schat.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:54 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooo wat een heftige middag + avond was het weer zeg!
De dag begon rustig: lekker uitgeslapen, beetje gerommeld in huis, met Bente in de speeltuin geweest enzovoorts. Toen ik thuis kwam zaten zowel mijn ouders als mijn schoonouders lekker buiten in het zonnetje op mijn terras (en het zonnetje heeft dus de hele dag geschenen hier).
We hebben met z'n allen een supermiddag/avond gehad: biertjes, wijntjes, hapjes en tranen van blijdschap, tranen van het lachen en tranen van verdriet. Manlief is helemaal de kluts kwijt nu.
quote:
En ik wil niet alleen maar hier in de SC komen om te 'klagen' over mijn zieke schoonmoeder hoor, maar het is zo heftig en ik gebruik de SC maar eventjes als dagboek. Forgive me.
Waar? Hoe? Wie?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
De zoekfunctie van FOK! schat.
In plaats van je onuitputtelijke geheugen.
Overal tussen Spijkenisse, Oud-Beijerland, Willemstad etc. meer dan 150km gereden. ben nu wel gaarquote:
Kijk dat moeten we hebben. Past geheel in mijn filosofie.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:16 schreef Oblivion het volgende:
Maar het heeft niks te maken met lijnen, Tezz.
Dat is het mooie ervan.
Je eet gewoon anders. That's it!
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kijk dat moeten we hebben. Past geheel in mijn filosofie.
We hebben het de afgelopen jaren zo vaak tegen elkaar gezegd (manlief en ikke): wij hebben allebei onze ouders nog, ze zijn ook nog eens bij elkaar en als klap op de vuurpijl zijn het ook nog eens goede vrienden van elkaar geworden! Iedere feestdag, iedere verjaardag, iedere 'gewoon-fijne-dag' en ieder jaar een vakantie zitten wij dus met z'n allen bij elkaar en we zijn daar heel, heel, HEEL dankbaar voor.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Badkamer is zojuist schoongemaakt
Miet die wunderspunzz oent mvd![]()
![]()
Tezzje, wat fijn dat jullie zo hecht zijn als familie en dat er echt gepraat wordt! Is een groot goed!
Knap projectje, die kast! Ik zat toevallig net de lurken in K&W!quote:Op zondag 8 juni 2008 22:35 schreef Oblivion het volgende:
Wordt het morgen een beetje weer?
Want ik wil verder met mijn kast!![]()
Eerst het huishouden morgen...
Gaat lukken!!!quote:Op zondag 8 juni 2008 22:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Knap projectje, die kast! Ik zat toevallig net de lurken in K&W!
Ik zag je topic, ik ga het volgenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:35 schreef Oblivion het volgende:
Wordt het morgen een beetje weer?
Want ik wil verder met mijn kast!![]()
Obli Bakkerquote:Op zondag 8 juni 2008 22:16 schreef Oblivion het volgende:
Maar het heeft niks te maken met lijnen, Tezz.
Dat is het mooie ervan.
Je eet gewoon anders. That's it!
Leuk!quote:
quote:Obli Bakker
*ril*quote:Op zondag 8 juni 2008 22:48 schreef Oblivion het volgende:![]()
Echt niet!
Die troep die zij je aansmeert...
Zeg, hoe zit dat nou, een cornflake?quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:02 schreef Oblivion het volgende:
Obli gaat naar de bakker en aait Moblo over d'r bolletje..
Jij hebt een KFC bipsje!quote:
De au pair is een week naar Tsjechië in verband met een zieke oma. Ze doet al die klussen wel, alleen in mijn moeders ogen niet goed genoeg en te traag. Ze is er nog t/m juli, dus ma denkt het nog wel even uit te houden. Komende week zorg ik dus voor mijn moeder, maar die vroeg me dus ook of ik dan het hele huis 'eventjes' wilde schoonmaken. Ik had wat typewerk gepland in de tijd dat ik daar ben en ramen wassen en typen gaat niet zo goed tegelijk. Ik zal morgen proberen duidelijk te maken dat ik haar met liefde help, maar niet meer dan noodzakelijk. (zegt ze nu heel stoer, mijn moeder heeft van die lieve vragende reeënogen die je amper iets kunt weigerenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Isa, alles goed en wel maar die au-pair is er toch juist voor die klussen of zie ik dat verkeerd? Als ze niet voldoet zou ik op zoek gaan naar een ander of een andere oplossing zoeken want het is ondoenlijk om naast je drukke baan en je sociale leven ook nog eens een extra huishouden te runnen. Je hebt ook nog tijd voor jezelf nodig.
Ja, idd, wij doen dat ook steeds meer.. vooral die telefoonhoorn plakt gewoon zo nu en danquote:Op zondag 8 juni 2008 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak tegenwoordig elke avond als ik op mijn werk kom eerst mijn toetsenbord, telefoon en andere knopjes die ik vaak aanraak schoon met wat papier en desinfectant, maar jeetje, het is elke keer weer echt viesIk heb toch wel het idee dat het wel slim is. Vooral nadat ik las dat toetsenborden en telefoonhoorns de smerigste plekken op het werk waren.
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:29 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je je toetsenbord wel eens omgekeerd Isa?
Kom nou. Afwasje, wasje, indien nodig afstoffen, stofzuigen, bed verschonen en dan moet het ook genoeg zijn. Voor de grote klussen heeft ze die au-pair en die kunnen ook best een weekje blijven liggen.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De au pair is een week naar Tsjechië in verband met een zieke oma. Ze doet al die klussen wel, alleen in mijn moeders ogen niet goed genoeg en te traag. Ze is er nog t/m juli, dus ma denkt het nog wel even uit te houden. Komende week zorg ik dus voor mijn moeder, maar die vroeg me dus ook of ik dan het hele huis 'eventjes' wilde schoonmaken. Ik had wat typewerk gepland in de tijd dat ik daar ben en ramen wassen en typen gaat niet zo goed tegelijk. Ik zal morgen proberen duidelijk te maken dat ik haar met liefde help, maar niet meer dan noodzakelijk. (zegt ze nu heel stoer, mijn moeder heeft van die lieve vragende reeënogen die je amper iets kunt weigeren)
Ik moest even kijken wat je bedoelde!quote:
quote:
Maar die heeft wel heel erg gelijk!quote:
Ik weet het, jij weet het, MM weet het..quote:Op zondag 8 juni 2008 23:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar die heeft wel heel erg gelijk!
Niet dat Isa daar naar gaat luisteren, maar ze heeft wel gelijk.
Ik krijg altijd de neiging om dan heel erg hard "Ieuw Ieuw Ieuw" te gaan roepen.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau keert nu haar toetsenbord ook amar een som...rammel rammel...
hmm, ondefinieeerbare schilfers, shag (!!) en broodkruimels als ik het zo even gok.
Dat zijn nou net de dingen die de au pair ook altijd keurig doet. De rèst wordt steeds of slecht of amper gedaanquote:Op zondag 8 juni 2008 23:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Kom nou. Afwasje, wasje, indien nodig afstoffen, stofzuigen, bed verschonen en dan moet het ook genoeg zijn. Voor de grote klussen heeft ze die au-pair en die kunnen ook best een weekje blijven liggen.
Je moet ballen kweken Isa.
Ja, of 'brrrrr' + vies gezicht. Ik heb er weer een doekje met desinfectants overheen geveegdquote:Op zondag 8 juni 2008 23:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ik krijg altijd de neiging om dan heel erg hard "Ieuw Ieuw Ieuw" te gaan roepen.
Jij ook?
Gewoon een huishoudster regelen voor je ouders. Eentje die het grote werk doet. Kan er via de thuiszorg niet wat geregeld worden?quote:Op zondag 8 juni 2008 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zijn nou net de dingen die de au pair ook altijd keurig doet. De rèst wordt steeds of slecht of amper gedaan![]()
Ik zie wel, misschien ga ik wel een kast schoonmaken/opruimen met mijn moeder. (zie je, ik krabbel nu al terug)
Nou, ze hebben een tijdje een huishoudster gehad en ook mijn (ex)schoonzus heeft het huishouden een poosje gedaan. Maar toen kwam paps in de ziektewet thuis te zitten en vervolgens werd het 'huishouden' deel van het budget geschraptquote:Op zondag 8 juni 2008 23:48 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon een huishoudster regelen voor je ouders. Eentje die het grote werk doet. Kan er via de thuiszorg niet wat geregeld worden?
Waar zijn de groentjes?quote:
Nee, dát lijkt me niet zo lekker...quote:Op zondag 8 juni 2008 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Geinspireerd door Obli wil ik morgen wel weer Tamago Kake Gohan gaan eten, het meest Japanse ontbijt.
[ afbeelding ]
't is serieus beter dan een orgasme in de morgen hoor. Mijn favoriete ontbijt...quote:
Al ben ik het een beetje kwijt hoe een orgasme in de morgen voelt, maar toch denk ik dat daar mijn voorkeur nog ligt.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
't is serieus beter dan een orgasme in de morgen hoor. Mijn favoriete ontbijt...
http://en.wikipedia.org/wiki/Tamago_kake_gohan
Ik kies toch liever voor het orgasme in de morgen.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
't is serieus beter dan een orgasme in de morgen hoor. Mijn favoriete ontbijt...
http://en.wikipedia.org/wiki/Tamago_kake_gohan
Moet je je rijst goed heet hebben dan wordt het ei vanzelf gaar...quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 00:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al ben ik het een beetje kwijt hoe een orgasme in de morgen voelt, maar toch denk ik dat daar mijn voorkeur nog ligt.
er zit ui en knoflook in. genoeg groentequote:
Nah, want dan heb je weer gebakken rijst.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Moet je je rijst goed heet hebben dan wordt het ei vanzelf gaar...![]()
Ziet er wel goed uit, mis alleen de groentes en knoflook.
Ze wil die rijst van Steer morgenochtend ook niet!quote:Op maandag 9 juni 2008 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Krachtvoer voor de nacht, wat ben je vannacht dan allemaal van plan, octopoesie
Karaoke?quote:Op maandag 9 juni 2008 00:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga ook mn bed van dichtbij bekijkenben brakker na Leuven dan ik had verwacht. Zijn vast de cocktails geweest, wat een heerlijk foute bar was dat
Nee hoor, dan moet je de rijst toch eerst bakken.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah, want dan heb je weer gebakken rijst.
quote:Op maandag 9 juni 2008 00:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee hoor, dan moet je de rijst toch eerst bakken.
Wisten ze misschien al hoe mooi je kan zingen?quote:Op maandag 9 juni 2008 00:15 schreef Liejannuh het volgende:
Karaoke is tof!![]()
Alhoewel mijn collega's daar toch massaal anders over dachten en dus niet wilden komen.
Wat zij zegtquote:
Een van mijn collega's vond het een "rare, enge tent". En hij wilde er absoluut niet mee naar toe. De rest is gewoon saai.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wisten ze misschien al hoe mooi je kan zingen?
De jaren 80 party in de Locomotion was ook leukquote:Op maandag 9 juni 2008 00:33 schreef Liejannuh het volgende:
Een van mijn collega's vond het een "rare, enge tent". En hij wilde er absoluut niet mee naar toe. De rest is gewoon saai.
Waarom zou je nou de voorkeur geven aan een jaren 80 party in Locomotion als je naar een karaokebar kunt waar ze ieder moment een pingpongballenact kunnen doen?!
Nee johquote:Op maandag 9 juni 2008 00:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Weinigjes denk ik, maar wel gezellig
Moet je nie slapen
Zeg kuthond, ik ben geen muts.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Iedereen slaapt op muts na =(
Ik bedoelde drie posts achter elkaar maar jullie kwamen er tussendoor.quote:
Ja Ja!quote:Op maandag 9 juni 2008 01:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik bedoelde drie posts achter elkaar maar jullie kwamen er tussendoor.
Ik heb genoeg aan mijn ene kanjer.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja Ja!
Nou geniet van die twee kanjers hè? [ afbeelding ]
Truste!quote:Op maandag 9 juni 2008 02:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan mijn ene kanjer.[ afbeelding ] Over mijn kanjer gesproken, ik ga hem even wakker pesten.![]()
Trusten!
Story of my lifequote:Op maandag 9 juni 2008 01:50 schreef MinderMutsig het volgende:
en werkze Isa![]()
En niet zo over je heen laten lopen tut.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |