Ik zie alleen maar overeenkomsten CF! Echt waar.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
Hier is het ook grijs en koud. En ik ben alleen thuis en ik moet hard aan het werkMaar eigenlijk wil ik stomende sex
Sex is NIET overratedquote:Op zondag 8 juni 2008 12:32 schreef Stereotomy het volgende:
Sex is overrated
* Stereotomy nu de douche instapt en er over een minuutje of 20 als een heel ander mensch er weer uitkomt.![]()
![]()
dan ga je alvast 'tutten' en voorpret hebben?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sex is NIET overratedsex is lekker en ik wil nu maar de Mr komt pas eind v/d middag of begin vd avond weer thuis
No way, ik moet nog een berg werk afmaken. Maar ik heb wel reuze aantrekkelijk ondergoed aan, voor de zekerheidquote:Op zondag 8 juni 2008 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan ga je alvast 'tutten' en voorpret hebben?![]()
Neem een kopje thee, ga het huis poetsen, kijk wat er op nu.nl staatquote:Op zondag 8 juni 2008 13:09 schreef octopussy het volgende:
zucht... ik kan me er niet toezetten om verder te gaan met mijn stageverslag.Zit achter een fatsoenlijke computer, in een fatsoenlijke houding met frisse lucht in huis. Betere omstandigheden kan bijna niet.
Word helemaal slap als ik denk aan de hoeveelheid saai tikwerk wat ik allemaal nog moet doen![]()
Wie heeft de gouden tip?
Jezelf tussendoor belonen. "Na elke vijf bladzijden mag ik een boterham/reep/seks/wat je maar kan bedenken."quote:Op zondag 8 juni 2008 13:09 schreef octopussy het volgende:
zucht... ik kan me er niet toezetten om verder te gaan met mijn stageverslag.Zit achter een fatsoenlijke computer, in een fatsoenlijke houding met frisse lucht in huis. Betere omstandigheden kan bijna niet.
Word helemaal slap als ik denk aan de hoeveelheid saai tikwerk wat ik allemaal nog moet doen![]()
Wie heeft de gouden tip?
koopzondag?quote:
Nou, die is bij mijn weten eigenlijk alleen open met koopzondagen. Tenzij dat is veranderd.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
koopzondag?![]()
ik ga alleen even naar de AH die daar aan het Velperplein zit
weet niet of de rest open is
Seksquote:Op zondag 8 juni 2008 13:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jezelf tussendoor belonen. "Na elke vijf bladzijden mag ik een boterham/reep/seks/wat je maar kan bedenken."
had op internet opgezocht welke er open was zondagquote:Op zondag 8 juni 2008 13:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, die is bij mijn weten eigenlijk alleen open met koopzondagen. Tenzij dat is veranderd.
Jeetje, zoals Bluezz al zegt: wat een landelijke verschillenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:56 schreef Liejannuh het volgende:
Het is hier gewoon fris Isa! Ik heb de balkondeur open, maar er komt echt geen lekkere warme lucht doorheen.
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:07 schreef PeRi het volgende:
Ja naar dat barokke hotel. Het was eigenlijk best cool irl :'D. Enige vervelende was dat we helemaal bovenin de nok zaten, en we echt 7 trappen op moesten ( de lift bracht je tot na trap 1 en de rest moest je alsnog lopen), echt van die hele nare kleine enge trappen.
Je hebt natuurlijk de gewone winkels als H&M en Zara en de Galeria en Esprit enzo, maar het leukste waren toch de wat 'alternatievere' winkeltjes in de straatjes bij St. Goriks, Rue di Midi. Je moet gewoon echt gaan slenteren, straatje in, straatje uit. Je kan bijna niet verdwalen, er is altijd wel een bordje 'grand place >>' . Echt heel tof.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:17 schreef ColdFeet het volgende:
Ow PeRi, ja, ik woon vlakbij Brussel en het was idd pleurisweerIk wil nog wel s goed gaan shoppen in Brussel, volgens mij is daar heel wat te ontdekken aan leuke winkeltjes enzo.
Foto'ssssquote:Op zondag 8 juni 2008 14:24 schreef ColdFeet het volgende:
MKNeem je nu weer je SOL-account?
Oh en SHE, de rode sneakers zijn er nu ook. En ze zijn echt heel erg schattig
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Foto'ssss![]()
Nope, ik blijf lekker klodderen, bevalt me prima zo
En open haard en rode wijn en...quote:Op zondag 8 juni 2008 15:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is veeeeel te warm.Ik wil winter met sneeuw en regen en hagel!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |