Ik zie alleen maar overeenkomsten CF! Echt waar.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
Hier is het ook grijs en koud. En ik ben alleen thuis en ik moet hard aan het werkMaar eigenlijk wil ik stomende sex
Sex is NIET overratedquote:Op zondag 8 juni 2008 12:32 schreef Stereotomy het volgende:
Sex is overrated
* Stereotomy nu de douche instapt en er over een minuutje of 20 als een heel ander mensch er weer uitkomt.![]()
![]()
dan ga je alvast 'tutten' en voorpret hebben?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sex is NIET overratedsex is lekker en ik wil nu maar de Mr komt pas eind v/d middag of begin vd avond weer thuis
No way, ik moet nog een berg werk afmaken. Maar ik heb wel reuze aantrekkelijk ondergoed aan, voor de zekerheidquote:Op zondag 8 juni 2008 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan ga je alvast 'tutten' en voorpret hebben?![]()
Neem een kopje thee, ga het huis poetsen, kijk wat er op nu.nl staatquote:Op zondag 8 juni 2008 13:09 schreef octopussy het volgende:
zucht... ik kan me er niet toezetten om verder te gaan met mijn stageverslag.Zit achter een fatsoenlijke computer, in een fatsoenlijke houding met frisse lucht in huis. Betere omstandigheden kan bijna niet.
Word helemaal slap als ik denk aan de hoeveelheid saai tikwerk wat ik allemaal nog moet doen![]()
Wie heeft de gouden tip?
Jezelf tussendoor belonen. "Na elke vijf bladzijden mag ik een boterham/reep/seks/wat je maar kan bedenken."quote:Op zondag 8 juni 2008 13:09 schreef octopussy het volgende:
zucht... ik kan me er niet toezetten om verder te gaan met mijn stageverslag.Zit achter een fatsoenlijke computer, in een fatsoenlijke houding met frisse lucht in huis. Betere omstandigheden kan bijna niet.
Word helemaal slap als ik denk aan de hoeveelheid saai tikwerk wat ik allemaal nog moet doen![]()
Wie heeft de gouden tip?
koopzondag?quote:
Nou, die is bij mijn weten eigenlijk alleen open met koopzondagen. Tenzij dat is veranderd.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
koopzondag?![]()
ik ga alleen even naar de AH die daar aan het Velperplein zit
weet niet of de rest open is
Seksquote:Op zondag 8 juni 2008 13:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jezelf tussendoor belonen. "Na elke vijf bladzijden mag ik een boterham/reep/seks/wat je maar kan bedenken."
had op internet opgezocht welke er open was zondagquote:Op zondag 8 juni 2008 13:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, die is bij mijn weten eigenlijk alleen open met koopzondagen. Tenzij dat is veranderd.
Jeetje, zoals Bluezz al zegt: wat een landelijke verschillenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:56 schreef Liejannuh het volgende:
Het is hier gewoon fris Isa! Ik heb de balkondeur open, maar er komt echt geen lekkere warme lucht doorheen.
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:07 schreef PeRi het volgende:
Ja naar dat barokke hotel. Het was eigenlijk best cool irl :'D. Enige vervelende was dat we helemaal bovenin de nok zaten, en we echt 7 trappen op moesten ( de lift bracht je tot na trap 1 en de rest moest je alsnog lopen), echt van die hele nare kleine enge trappen.
Je hebt natuurlijk de gewone winkels als H&M en Zara en de Galeria en Esprit enzo, maar het leukste waren toch de wat 'alternatievere' winkeltjes in de straatjes bij St. Goriks, Rue di Midi. Je moet gewoon echt gaan slenteren, straatje in, straatje uit. Je kan bijna niet verdwalen, er is altijd wel een bordje 'grand place >>' . Echt heel tof.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:17 schreef ColdFeet het volgende:
Ow PeRi, ja, ik woon vlakbij Brussel en het was idd pleurisweerIk wil nog wel s goed gaan shoppen in Brussel, volgens mij is daar heel wat te ontdekken aan leuke winkeltjes enzo.
Foto'ssssquote:Op zondag 8 juni 2008 14:24 schreef ColdFeet het volgende:
MKNeem je nu weer je SOL-account?
Oh en SHE, de rode sneakers zijn er nu ook. En ze zijn echt heel erg schattig
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Foto'ssss![]()
Nope, ik blijf lekker klodderen, bevalt me prima zo
En open haard en rode wijn en...quote:Op zondag 8 juni 2008 15:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is veeeeel te warm.Ik wil winter met sneeuw en regen en hagel!
![]()
Met jou kan ik praten!quote:Op zondag 8 juni 2008 15:07 schreef MinderMutsig het volgende:
![]()
Goed idee.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:09 schreef borisz het volgende:
Lekker in een koel huis de finale van Roland Garros kijken
Ohhh die zijn lievvvquote:Op zondag 8 juni 2008 14:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze. Ik heb wel een camera liggen hier, maar geen zin om foto's te maken. Data analyseren is saaaaaai, op zondagmiddagen de Mr komt nog lang niet thuis
zeikerdquote:Op zondag 8 juni 2008 15:07 schreef MinderMutsig het volgende:
![]()
Die is leukquote:Op zondag 8 juni 2008 15:27 schreef ColdFeet het volgende:
MK, trouwens: ik wil heel graag deze zonnebril
[ afbeelding ]
Vind je die niet leuk? Als de belastingteruggave binnen is, ofzo
Volgens mij volgt het dan snelquote:Op zondag 8 juni 2008 15:31 schreef MissHobje het volgende:
Ik had trouwens de belastingbrief binnen met erg goed nieuws![]()
Moet het dan ook gestort zijn? of dat volgt dan snel *hoopt*
Anders ik wel, Mr CF bracht gisteren de brief mee.... Met een beetje mazzel kopen we er twee vliegtickets naar Zuid-Afrika vanquote:Op zondag 8 juni 2008 15:31 schreef MissHobje het volgende:
Ik had trouwens de belastingbrief binnen met erg goed nieuws![]()
Moet het dan ook gestort zijn? of dat volgt dan snel *hoopt*
Oe oe oe dat zou zeer tof zijnquote:
Ahh gezelligquote:Op zondag 8 juni 2008 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
MK, ze kwam vrijdag hierheen. En ze is vanmorgen met Mr CF meegereden, die ging bij zijn ouders op bezoek.
Je kan best veel kleding meenemen hoor, als het maar dunne kleding is zodat het niet veel ruimte in beslag neemt. En als het dan koud is doe je gewoon wat laagjes over elkaar aan, is warmer dan een dikke trui.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb ook zin in vakantie![]()
Als alles volgens plan gaat gaan we eind juli richting Spanje/Portugal.
Samen in een tentjeEn met een minimum aan kleding dus
Goddank gebruik ik zelden make-up dus daar hoef ik niet uit te kiezen wat ik meeneem
Ohhh tof! Heb je ook in dat topic gepost?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb net bericht gehad dat ze mijn biologische groente- en fruitpakket woensdag komen brengen.![]()
![]()
![]()
En ik was daar zo blij mee dat ik nog meer heb bijbesteld.![]()
We moeten volgende week heeeeeel veel groente eten. [ afbeelding ]
Ik hou van dikke truien als het koud is, laagjes over elkaar kunnen mij dan echt niet bekorenquote:Op zondag 8 juni 2008 15:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je kan best veel kleding meenemen hoor, als het maar dunne kleding is zodat het niet veel ruimte in beslag neemt. En als het dan koud is doe je gewoon wat laagjes over elkaar aan, is warmer dan een dikke trui.
Hebben ze in het park internet danquote:Op zondag 8 juni 2008 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
HET is hier in het park geweldig!!!
niet te warm, wel zon, bikini en een fles water!
@hob: meestal heb ik het geld dan al!
Is Milou wel eens op vakantie in een tentje geweest? Mijn kids vonden dat de leukste vakanties, lekker primitiefquote:Op zondag 8 juni 2008 15:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb ook zin in vakantie![]()
Als alles volgens plan gaat gaan we eind juli richting Spanje/Portugal.
Samen in een tentjeEn met een minimum aan kleding dus
Goddank gebruik ik zelden make-up dus daar hoef ik niet uit te kiezen wat ik meeneem
Nope nog niet. Misschien deze zomer dat ik met haar een weekje wegga naar Zeeland ofzo.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is Milou wel eens op vakantie in een tentje geweest? Mijn kids vonden dat de leukste vakanties, lekker primitief
MoBlo!quote:
Ik ga die tomante platen ( dat zei ik net serieus hardop) oftewel tomatenplanten denk ik ook nog even scoren.. ben al wat laat maar dat groeit toch als haha tomatenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nope nog niet. Misschien deze zomer dat ik met haar een weekje wegga naar Zeeland ofzo.
Maar Milou is nogal van het weglopen, dus ik vind het eik ook gewoon eng om met haar te kamperen.
Heb bij mij thuis ook altijd de deur op de knip, voor je het weet is ze pleitte![]()
Van de tomatenplantjes overpotten komt btw ook niets nu, cnk zou een stuk grond vrijmaken, maar die ligt hier nog steeds te chillen achter me![]()
(tomatenplantjes zijn inmiddels zo'n 25 cm hoog)
Ik hoop dat ie de 5e al op is hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
anders roken we die toch binnenkort eens op
of dat doen we de 5e indien ik blijf tukken
Oh noesquote:Op zondag 8 juni 2008 16:12 schreef Leintjeuh het volgende:ik heb een topic bijgelezen!! Het was heel gezellig bij CF en los!! Wel spierpijn van de verhuisdozen en een blauwe plek op mn knie omdat ik eigenwijs genoeg ben om 2 verhuisdozen tegelijk 3 verdiepingen omhoog te sjouwen
Maar CF moet hard werken
want ze heeft de rest van het weekend bijna niks gedaan
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ga die tomante platen ( dat zei ik net serieus hardop) oftewel tomatenplanten denk ik ook nog even scoren.. ben al wat laat maar dat groeit toch als haha tomaten
Ooit wel maar nu nog niet. Even zoeken...quote:Op zondag 8 juni 2008 15:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh tof! Heb je ook in dat topic gepost?
In de Parijsstraat. Tutquote:Op zondag 8 juni 2008 16:27 schreef MinderMutsig het volgende:
@Lein: Wil jij mij vertellen/PM-en/msnen/mailen/d.m.v. rooksignalen of postduif duidelijk maken waar dat restaurant/cafee-achtige ding zit met witte chocolademelk in die niet nader te noemen plaats in België?
je bent ook meer dan welkom om hier te blijven pitten hoor, netals moblo en de rest die komenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie de 5e al op is hoorVan mij mag je de 5e hier tukken, maar ik was wel van plan met de auto van MK's huis naar hier te rijden. Blijf dus wel nuchter
Oh mijn lieve hemel... Ik heb geen flauw ideequote:Op zondag 8 juni 2008 16:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
@Lein: Wil jij mij vertellen/PM-en/msnen/mailen/d.m.v. rooksignalen of postduif duidelijk maken waar dat restaurant/cafee-achtige ding zit met witte chocolademelk in die niet nader te noemen plaats in België?
Ohhh wat stoerquote:Op zondag 8 juni 2008 16:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Whoah!!! Mijn moeder belt net dat mijn zus zich vandaag gekwalificeerd heeft voor de Olympische Spelen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ze schiet als een tierelier vandaag en ze gaat nog even door voor haar 12.000 ster (ik weet het ook niet) en als ze dat haalt staat ze 10e op de wereldranglijst.
![]()
Alleen jammer dat ik geen geld heb om in Peking te komen kijken.![]()
Maar dat mag de pret niet drukken! Feestje!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Whoah!!! Mijn moeder belt net dat mijn zus zich vandaag gekwalificeerd heeft voor de Olympische Spelen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ze schiet als een tierelier vandaag en ze gaat nog even door voor haar 12.000 ster (ik weet het ook niet) en als ze dat haalt staat ze 10e op de wereldranglijst.
![]()
Alleen jammer dat ik geen geld heb om in Peking te komen kijken.![]()
Maar dat mag de pret niet drukken! Feestje!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar ik was van plan nog een duivels plan uit te voeren na die meet! En dat kan het beste in de nacht gebeuren...quote:Op zondag 8 juni 2008 16:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
je bent ook meer dan welkom om hier te blijven pitten hoor, netals moblo en de rest die komen
je zei busvruchtenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh mijn lieve hemel... Ik heb geen flauw ideeCF, weet jij t antwoord op deze vraag?
Oh en je moet trouwend maar niet die met busvruchten nemen, tis wel lekker maar lijkt meer op warme aardbeienvla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |