abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59389941
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dan zal ik eens bij de apotheek vragen of ze dat hebben en wat het kost. Denk dat we daar wel geld voor aan kunnen vragen.Wel handig als je dan het bedrag weet. Het hoeft ook nog niet meteen natuurlijk.

Aaargh, ik heb zo'n last van mijn ogen. Jeuken en prikken verschrikkelijk. Zo maar eens water erop doen, kijken of het helpt. En dan filmpie kijken. Fijne dag allemaal.
spoelen met boorwater helpt. als je met gewoon water spoelt eerst het gewone water 10 minuutjes laten koken (en dan aarst af laten koelen )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_59390097
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Aaargh, ik heb zo'n last van mijn ogen. Jeuken en prikken verschrikkelijk. Zo maar eens water erop doen, kijken of het helpt. En dan filmpie kijken. Fijne dag allemaal.
Hooikoorts? Lekker balen!

HIer net een paar snoepjes gehad en wat drinken, maar dat was toch weer niet helemaal volgens het idee van mijn maag Kotsen gaat wennen na een half jaar
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 juni 2008 @ 17:52:40 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59390686
@frecell dat zelfde probleem heb ik met koffie.. en vanaf hoeveel maanden krijg je zo'n pakket thuis dan? (waarschijnlijk zal ik een ziekenhuisbevalling krijgen, maar voor het geval dat) ik heb me al wel voor kraamzorg ingeschreven nu..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 14 juni 2008 @ 18:12:30 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_59391070
Bij de Prenatal verkopen ze ook complete kraampakketten.

Kraamzorg heb je ook nodig als je thuis komt na het ziekenhuis, niet alleen tijdens een thuisbevalling.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 juni 2008 @ 19:26:46 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59392401
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:12 schreef Troel het volgende:
Bij de Prenatal verkopen ze ook complete kraampakketten.

Kraamzorg heb je ook nodig als je thuis komt na het ziekenhuis, niet alleen tijdens een thuisbevalling.
joh?? ik had het ook over het kraampakket niet over de kraamzorg
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zaterdag 14 juni 2008 @ 19:35:51 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59392544
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 19:26 schreef DJMO het volgende:

[..]

joh?? ik had het ook over het kraampakket niet over de kraamzorg
En dus heb je ook een kraampakket nodig thuis... anders had het wel een bevallingspakket geheten als je het alleen voor de bevalling nodig had gehad...

Oh, en als je het dus wel krijgt van je verzekering krijg je het vaak rond de 6e-7e maand als het goed is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 juni 2008 @ 19:46:58 #277
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59392739
thnx BE

pi_59393373
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 10:01 schreef freecell het volgende:
Maar naast het medische gedoe was het een heel tof pakket! Met een grote knuffelhond-doek en het geheel was verpakt in een hele mooie curverbox! Daarbij zat er ook nog eens een heel nuttig boekje in met eiligheidstips (niet zo'n suf en belerend ding, maar echt leuk geschreven en met tips wat je moet doen als er wél iets fout gaat).
Ik ben er wel blij mee
zilveren kruis
hebben KD en Mrien zich al gemeld vandaag? volgens mij niet he...of heb ik er nu gigantisch overheen gelezen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 juni 2008 @ 20:24:54 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59393431
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 20:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

zilveren kruis
hebben KD en Mrien zich al gemeld vandaag? volgens mij niet he...of heb ik er nu gigantisch overheen gelezen
voorzover ik weet niet, heb de hele dag gerefresht dus...

pi_59393459
Nee, in ieder geval niet in dit topic. En ik ben ook benieuwd hoe het met cattie gaat.
pi_59393537
Oe spannend dan

En idd, ben ook wel benieuwd hoe t nu met cattie gaat...hoop dat t bloedverlies ondertussen weer gestopt is want daar word je natuurlijk alles behalve blij van
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 juni 2008 @ 20:45:23 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59393862
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 20:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oe spannend dan

En idd, ben ook wel benieuwd hoe t nu met cattie gaat...hoop dat t bloedverlies ondertussen weer gestopt is want daar word je natuurlijk alles behalve blij van
ja dat vind ik ook wel spannend, hoop ook dat het gestopt is voor haar

kan iemand me trouwens vertellen of het kan kloppen dat ik vanmorgen de baby voor het eerst gevoeld heb?? t lijkt me zo vroeg

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 juni 2008 @ 20:46:18 #283
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59393882
btw, tis mijn tweede natuurlijk, maar dan nog lijkt me 13 weken nog snel

pi_59394271
ik geloof dat ik rond 14 weken iets begon te voelen...en dit is mijn eerste...dus t zou zomaar kunnen
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:19:40 #285
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59394725
ik was 15 weken toen ik de 2de voor het eerst voelde maar ken mensen die met 12 weken al iet voelde.

freecell, balen joh, dat je nog steeds misselijk bent, sterkte ermee.

Hoer nog exact hetzelfde dus, ik word er wel een beetje galisch van onertussen maar ja, meer dan wachten kunnen we niet doen.
Zolang de baby het goed doet willen we eigenlijk de natuur wel zijn gang laten gaan, hoewel ik steeds meer begin te twijfelen.

Mrien, hopenlijk is alles goed?
pi_59394768
Dat is wel vroeg hoor 13 en 14 weken... maarja schijnbaar kan het.
De eerste voelde ik met 19 weken en de 2e met 17 weken.
Hangt er ook maar net vanaf of het een actief zwemmertje/zwemstertje is natuurlijk
Hier kraampakket van univé, wel leuk gedaan met opvouwbaar speelkleed (zo gevouwen dat het een doos is)
Tasje voor het ziekenhuis staat nu eindelijk klaar, maandag na de VK gelijk de klossen ophalen, en dan is alles zo goed als klaar. Kleertjes zijn gewassen en gestreken en de kinderkamer is geen "opslagkamer" meer voor was en strijkwerk.

KD en Mrien... laat eens wat horen meiden...

[edit] Kd is me weer voor Heb je wel regelmatig contact met de VK? En wanneer moet je weer voor controle komen?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2008 21:24:11 ]
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:31:52 #287
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59395058
de laatste keer was donderdag en aankomende donderdag mogen we weer.
de verloskundige blijft verbaasd dat ik al bijna 40 weken zwanger ben, wij ook overigens, baal aan de ene kant wel dat we nu weken voor iks in de zenuwen hebben gezeten maar ben uiteraard super blij dat we het gered hebben.

We zijn de laatste dagen ook meer met mijn schoonvader bezig geweest dan met een eventuele bevalling en met mijn schoonvader gaat het super gelukkig, hij vandaag ontslagen uit het ziekenhuis, dat had echt niemand verwacht zo vroeg!
Hoewel we het wel vreemd vonden dat de zuster vertelde dat de chirurg voor iedere dag eerder dat een patient naar huis gaat een provisie krijgt.
Maar schoonvader voel zich gelukkig wel goed.
pi_59395103
Fijn dat schoonva naar huis is KD. En ik ben heel heel heel benieuwd of je je volgende vk-controle wel gaat halen.
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:38:38 #289
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59395223
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Klinkt als een leuk pakket Freecell. Wij krijgen geen pakket. Moeten dus alles zelf nog kopen.
Denk dat ik met de boodschappen maar af en toe wat ga kopen.
Jammer, ik heb net een doos weggegooid... Ik wist echt niet wat ik er nog langer mee moest.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:41:00 #290
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59395279
Op marktplaatst staan vaak diverse dingen gratis af te halen. Misschien zit er iemand in de buurt.
pi_59395371
Ingrid... mocht ik nou wat overhouden ben ik best bereid om het voor je te bewaren.
Ik beval in het ziekenhuis dus ik neem aan dat ik niet alles of weinig zal gebruiken....
Scheelt toch weer?
pi_59395388
Hier niets aan de hand hoor
M'n man en schoonvader zijn vandaag de hele dag aan het klussen geweest op zolder en daardoor kon ik niet bij de computer komen
Later kon ik er wel weer bij, maar moest ik eerst de netwerkkabels weer in elkaar maken, wel zo handig voor internet..
Maar al met al hebben we eindelijk na ruim anderhalf jaar de netwerkkabel door de gang weg (die liep via de gang omhoog naar de 1e en later 2e verdieping)
Wordt nog wel eens wat hier

Toen we klaar waren wel wat harde buiken, maar heb eventjes wat te veel gedaan gok ik
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:50:06 #293
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59395477
Veel verloskundigenpraktijken zamelen ook ongebruikte spullen uit het kraampakket in, maar wat ze er mee doen weet ik niet (zelf verdelen onder mensen die het nodig hebben, of meegeven aan een grotere instelling)

Ik heb mijn restanten in elk geval bij de praktijk afgegeven.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:52:19 #294
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59395531
Hier gaan de restpakketten naar de 3e wereld waar het weer gebruikt kan worden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:56:22 #295
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59395628
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:52 schreef YPPY het volgende:
Hier gaan de restpakketten naar de 3e wereld waar het weer gebruikt kan worden.
Oja, dat was het geloof ik! Of toch voor mensen die van een minimum moesten rondkomen? Ik weet het niet meer!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_59395763
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ingrid... mocht ik nou wat overhouden ben ik best bereid om het voor je te bewaren.
Ik beval in het ziekenhuis dus ik neem aan dat ik niet alles of weinig zal gebruiken....
Scheelt toch weer?
Hier ook hoor Ingrid, aangezien ik een keizersnee krijg en de eerste dagen in t ziekenhuis doorbreng verwacht ik niet veel nodig te hebben van t pakket...weet alleen niet wat handig is qua opsturen ofzo maar daar vinden we wel wat op
pi_59396443
DJMO; ik voelde met 12 weken en 4 dagen voor het eerst wat, en vanaf 14 weken werd het toch echt wel steeds duidelijker. Erg vroeg voor de eerste, en een placenta aan de voorkant, maar blijkbaar kan het dus toch zo vroeg!

Ik wordt nu om de haverklap gebeld door m'n vader, steeds als hij gebeld wordt en hij is te laat om de telefoon op te nemen belt ie mij voor het gemak of ik het was Vannacht schijnt de wekker van m'n stiefmoeder te zijn afgegaan terwijl ze hem niet gezet had, dus dachten ze van heej, wellicht een teken Die zitten aardig op hete kolen geloof ik (Ik was gisteravond nog bij ze voetbal kijken).

En lopen gaat hier momenteel echt moeilijk, hoe beweeglijk zijn de andere LLM's? Want ik vind dit toch een beetje overdreven worden, ik voel me een beetje aanstellerig, kom vandaag maar moeilijk vooruit als ik even gezeten heb, die kleine ligt goed vast in m'n bekken ofzow, alsof de boel daar geblokkerd wordt. En pijntjes of het vervelende gevoel daar kan ik me nog wel overheen zetten, maar ik ben bang dat ik haar hoofdje kraak ofzow als ik te wild doe (Afentoe kraakt en knakt het ook lekker). M'n vriend zei ook al; dat het wel frustrerend voor me zal wezen, gezien ik graag vanalles doe, en zoveel altijd in m'n hoofd heb, maar m'n lichaam steeds trager wordt. Valt mee, want ik voel me verders prima gelukkig!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 juni 2008 @ 22:34:19 #298
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59396561
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:28 schreef Llewella het volgende:
DJMO; ik voelde met 12 weken en 4 dagen voor het eerst wat, en vanaf 14 weken werd het toch echt wel steeds duidelijker. Erg vroeg voor de eerste, en een placenta aan de voorkant, maar blijkbaar kan het dus toch zo vroeg!

Ik wordt nu om de haverklap gebeld door m'n vader, steeds als hij gebeld wordt en hij is te laat om de telefoon op te nemen belt ie mij voor het gemak of ik het was Vannacht schijnt de wekker van m'n stiefmoeder te zijn afgegaan terwijl ze hem niet gezet had, dus dachten ze van heej, wellicht een teken Die zitten aardig op hete kolen geloof ik (Ik was gisteravond nog bij ze voetbal kijken).

En lopen gaat hier momenteel echt moeilijk, hoe beweeglijk zijn de andere LLM's? Want ik vind dit toch een beetje overdreven worden, ik voel me een beetje aanstellerig, kom vandaag maar moeilijk vooruit als ik even gezeten heb, die kleine ligt goed vast in m'n bekken ofzow, alsof de boel daar geblokkerd wordt. En pijntjes of het vervelende gevoel daar kan ik me nog wel overheen zetten, maar ik ben bang dat ik haar hoofdje kraak ofzow als ik te wild doe (Afentoe kraakt en knakt het ook lekker). M'n vriend zei ook al; dat het wel frustrerend voor me zal wezen, gezien ik graag vanalles doe, en zoveel altijd in m'n hoofd heb, maar m'n lichaam steeds trager wordt. Valt mee, want ik voel me verders prima gelukkig!
dan zal ik het me het niet verbeeld hebben.. er zit een kuil in mijn bed omdat ik door de lattenbodem gezakt ben , en daar ging ik vanmorgen inliggen met mijn buik waar mijn hand onder lag, toen dacht (half in mijn slaap) die kleine te voelen schoppen..

dat je ouders op hete kolen zitten kan ikb begrijpen.. dat zitten vrijwel elke aanstaande opa en oma's

pi_59397643
LL en Bla wat lief!

Sowieso lief van de meedenkers!

Ben ineens emo aan het worden. Moest een traantje wegpinken toen ik het net las.
  zondag 15 juni 2008 @ 07:13:23 #300
105850 Fuente
mamamuts
pi_59401007
Ik voelde deze kleine ook bij ruim 13 weken, en vanaf toen steeds wat vaker.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')