spoelen met boorwater helpt. als je met gewoon water spoelt eerst het gewone water 10 minuutjes laten koken (en dan aarst af laten koelenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dan zal ik eens bij de apotheek vragen of ze dat hebben en wat het kost. Denk dat we daar wel geld voor aan kunnen vragen.Wel handig als je dan het bedrag weet. Het hoeft ook nog niet meteen natuurlijk.
Aaargh, ik heb zo'n last van mijn ogen. Jeuken en prikken verschrikkelijk. Zo maar eens water erop doen, kijken of het helpt. En dan filmpie kijken.Fijne dag allemaal.

Hooikoorts? Lekker balen!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Aaargh, ik heb zo'n last van mijn ogen. Jeuken en prikken verschrikkelijk. Zo maar eens water erop doen, kijken of het helpt. En dan filmpie kijken.Fijne dag allemaal.

joh?? ik had het ook over het kraampakket niet over de kraamzorgquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:12 schreef Troel het volgende:
Bij de Prenatal verkopen ze ook complete kraampakketten.
Kraamzorg heb je ook nodig als je thuis komt na het ziekenhuis, niet alleen tijdens een thuisbevalling.

En dus heb je ook een kraampakket nodig thuis... anders had het wel een bevallingspakket geheten als je het alleen voor de bevalling nodig had gehad...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
joh?? ik had het ook over het kraampakket niet over de kraamzorg

zilveren kruisquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:01 schreef freecell het volgende:
Maar naast het medische gedoe was het een heel tof pakket! Met een grote knuffelhond-doek en het geheel was verpakt in een hele mooie curverbox! Daarbij zat er ook nog eens een heel nuttig boekje in met eiligheidstips (niet zo'n suf en belerend ding, maar echt leuk geschreven en met tips wat je moet doen als er wél iets fout gaat).
Ik ben er wel blij mee

voorzover ik weet niet, heb de hele dag gerefresht dus...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
zilveren kruis![]()
hebben KD en Mrien zich al gemeld vandaag? volgens mij niet he...of heb ik er nu gigantisch overheen gelezen

ja dat vind ik ook wel spannend, hoop ook dat het gestopt is voor haarquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oe spannend dan
En idd, ben ook wel benieuwd hoe t nu met cattie gaat...hoop dat t bloedverlies ondertussen weer gestopt is want daar word je natuurlijk alles behalve blij van

Jammer, ik heb net een doos weggegooid...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Klinkt als een leuk pakket Freecell. Wij krijgen geen pakket. Moeten dus alles zelf nog kopen.
Denk dat ik met de boodschappen maar af en toe wat ga kopen.

Oja, dat was het geloof ik! Of toch voor mensen die van een minimum moesten rondkomen? Ik weet het niet meer!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:52 schreef YPPY het volgende:
Hier gaan de restpakketten naar de 3e wereld waar het weer gebruikt kan worden.

Hier ook hoor Ingrid, aangezien ik een keizersnee krijg en de eerste dagen in t ziekenhuis doorbreng verwacht ik niet veel nodig te hebben van t pakket...weet alleen niet wat handig is qua opsturen ofzo maar daar vinden we wel wat opquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ingrid... mocht ik nou wat overhouden ben ik best bereid om het voor je te bewaren.
Ik beval in het ziekenhuis dus ik neem aan dat ik niet alles of weinig zal gebruiken....
Scheelt toch weer?

dan zal ik het me het niet verbeeld hebben.. er zit een kuil in mijn bed omdat ik door de lattenbodem gezakt benquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:28 schreef Llewella het volgende:
DJMO; ik voelde met 12 weken en 4 dagen voor het eerst wat, en vanaf 14 weken werd het toch echt wel steeds duidelijker. Erg vroeg voor de eerste, en een placenta aan de voorkant, maar blijkbaar kan het dus toch zo vroeg!
Ik wordt nu om de haverklap gebeld door m'n vader, steeds als hij gebeld wordt en hij is te laat om de telefoon op te nemen belt ie mij voor het gemak of ik het wasVannacht schijnt de wekker van m'n stiefmoeder te zijn afgegaan terwijl ze hem niet gezet had, dus dachten ze van heej, wellicht een teken
Die zitten aardig op hete kolen geloof ik
(Ik was gisteravond nog bij ze voetbal kijken).
En lopen gaat hier momenteel echt moeilijk, hoe beweeglijk zijn de andere LLM's? Want ik vind dit toch een beetje overdreven worden, ik voel me een beetje aanstellerig, kom vandaag maar moeilijk vooruit als ik even gezeten heb, die kleine ligt goed vast in m'n bekken ofzow, alsof de boel daar geblokkerd wordt. En pijntjes of het vervelende gevoel daar kan ik me nog wel overheen zetten, maar ik ben bang dat ik haar hoofdje kraak ofzow als ik te wild doe(Afentoe kraakt en knakt het ook lekker). M'n vriend zei ook al; dat het wel frustrerend voor me zal wezen, gezien ik graag vanalles doe, en zoveel altijd in m'n hoofd heb, maar m'n lichaam steeds trager wordt. Valt mee, want ik voel me verders prima gelukkig!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |