quote:Op zondag 8 juni 2008 01:37 schreef tong80 het volgende:
SCH is je vriendje weer van huis ?
Kuiltje voor de jus?quote:Doe maar een boerenkool met worst trouwens nu we toch 24 uur open zijn.
boerenkool met worstquote:Op zondag 8 juni 2008 01:37 schreef tong80 het volgende:
SCH is je vriendje weer van huis ?
Doe maar een boerenkool met worst trouwens nu we toch 24 uur open zijn.
Lekker hè ?quote:
Nee samen de boerenkool zij de worstquote:
Jammer dat Kutger dat programma doetquote:Op zondag 8 juni 2008 01:54 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)ongens_de_oranj.html, we zapten helaas al na het EK lingerie weg, krijg je dit
.
Die gasten uit Vlissingen plus die kerel die zegt dat ie geen fluit verstand van voetbal heeft maar alleen maar komt om te zuipen, ken ik vrij goed.
Volgens mij ken ik die chickquote:Op zondag 8 juni 2008 01:54 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)ongens_de_oranj.html, we zapten helaas al na het EK lingerie weg, krijg je dit
.
Die gasten uit Vlissingen plus die kerel die zegt dat ie geen fluit verstand van voetbal heeft maar alleen maar komt om te zuipen, ken ik vrij goed.
goed gezelschap tochquote:Op zondag 8 juni 2008 11:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
voorlopig zitten appelsientje en ik daar in ons eentje
Dat kan ik nu toch niet meer doen?quote:Op zondag 8 juni 2008 02:28 schreef RayMania het volgende:
Doe effe het nummer in de TT, SCH. Trusten.
te veel werkquote:Op zondag 8 juni 2008 11:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zijn er nog meer mensen die meedoen aan de EKpoule op ek2008.fok.nl?
Naam: HOOLS
ww: kutmod
Lui kind. Alsof je wat beters te doen hebtquote:
om al die kaarten per wedstrijd in te vullenquote:Op zondag 8 juni 2008 12:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lui kind. Alsof je wat beters te doen hebt
Ja, historisch. Volksfeesten aldaar.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:30 schreef Ole het volgende:
Oh gezellie! wisten jullie dat Venezuela van Brazilie heeft gewonnen gister?
Ja voetbal maakt een hoop los in dat soort landen, vooral als je van de grote landen kan winnen.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, historisch. Volksfeesten aldaar.
Ookal was het maar vriendschappelijk.
Nou, hoera. Mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:30 schreef borisz het volgende:
Rondje van raymania trouwens, de nummer één deze maand.
Het is jammer dat Martin niet mee deedquote:Op zondag 8 juni 2008 12:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, hoera. Mijn dag kan niet meer stuk.
Beter wint Federer gewoon vandaag keihard van Nadal, weg met die Spanjool.
Oh Hai!!!quote:
Gelijk sta ik eerste, is ook geen toeval.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zijn er nog meer mensen die meedoen aan de EKpoule op ek2008.fok.nl?
Naam: HOOLS
ww: kutmod
Nee man, dan wist je al van te voren dat Martin iedereen van de baan zou slaan. Nu is het nog spannendquote:
Je steekt er met kop en schouders bovenuit.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gelijk sta ik eerste, is ook geen toeval.
vriend van me is Venezolaan (quote:Op zondag 8 juni 2008 12:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, historisch. Volksfeesten aldaar.
Ookal was het maar vriendschappelijk.
Je had zeker gedronkenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:45 schreef Ole het volgende:
[..]
vriend van me is Venezolaan ()
maar goed, ik sms hem om te feliciteren. smst ie terug vol ongeloof: Voetbal??? Dat kan bijna niet
Aan die MSN-logs van tong te zien wel.quote:
Biertjes neerzet en meteen op het grote scherm naar het tennis kijken gaat.quote:
toen nog niet hoorquote:
was ik dat tong?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Aan die MSN-logs van tong te zien wel.
Of was dat echt Ole niet?
Waar ga je kijken?quote:Op zondag 8 juni 2008 18:50 schreef VoreG het volgende:
Wat is dat toch heerlijk zo'n EK! Morgen Nederland kijken in Tilburg
Op de een of andere manier is zo'n EK toch heel anders dan het clubvoetbal.
Geen flauw idee, of bij vrienden (5 minuutjes kruipen van Tilburg West) of iets anders. Zie het morgen wel.quote:
Kroatie viel heel erg tegen, had ik meer van verwacht. Wat een schwalbianen en huilies ook.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:54 schreef tong80 het volgende:
Het was op het einde wel spannend. Maar het niveau was bedroevend.
Eens.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Kroatie viel heel erg tegen, had ik meer van verwacht. Wat een schwalbianen en huilies ook.
Ik wel, ze kunnen nog steeds ver komen.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:01 schreef tong80 het volgende:
Tegen Nederland waren ze ook al bagger.
Ik begreep dan ook niet dat ze tot de favorieten werden gerekend.
Je hebt de mail met de link niet meer?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:40 schreef SCH het volgende:
Waar is die poule van DD eigenlijk terug te vinden?
vandaar dat het keldertje van deze kantine zo stil is.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:06 schreef RayMania het volgende:
Heb gewoon bijna niet in VBL gekeken vandaag. Ik ga vreemd.
Bliew doar moar.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:06 schreef RayMania het volgende:
Heb gewoon bijna niet in VBL gekeken vandaag. Ik ga vreemd.
Ik laat VBL echt niet alleen door jou modden, ga je weg zeg!quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik laat VBL echt niet alleen door jou modden, ga je weg zeg!
Alsof er deze maand iets te beleven valt in VBLquote:Op zondag 8 juni 2008 23:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
neuh.. niks anquote:Op zondag 8 juni 2008 23:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Alsof er deze maand iets te beleven valt in VBL
Doei!quote:Op zondag 8 juni 2008 23:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niveau is nog lager dan hier bij de Eredivisie. Vage mensen die niks met voetbal hebben en dan maar mensen aids toewensenquote:Op maandag 9 juni 2008 00:27 schreef Grulez het volgende:
Rustig hierZo'n livetopic is ook een hele apart ervaring...
quote:Op maandag 9 juni 2008 00:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niveau is nog lager dan hier bij de Eredivisie. Vage mensen die niks met voetbal hebben en dan maar mensen aids toewensen.
Er zijn hopelijk wel een paar bans gevallen...quote:Op maandag 9 juni 2008 00:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niveau is nog lager dan hier bij de Eredivisie. Vage mensen die niks met voetbal hebben en dan maar mensen aids toewensen.
Zet mijn naam er ook maar bijquote:Op maandag 9 juni 2008 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
4-2, twee keer Heitinga en twee keer Sneijder. Ik teken ervoor G.
quote:Op maandag 9 juni 2008 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is dan 20 minuten gratis zuipen hier in de barquote:
Moet het weer van de Ajacieden komen. Móet het wéér van de Ajacieden komen?quote:Op maandag 9 juni 2008 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou ja Van Basten heeft Berg en Sankoh niet opgeroepen, dus ja...quote:Op maandag 9 juni 2008 00:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Moet het weer van de Ajacieden komen. Móet het wéér van de Ajacieden komen?
Oh, ik ben nu al zenuwachtig. Wat een affiche.
Berg haalt hij volgend jaar welquote:Op maandag 9 juni 2008 00:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou ja Van Basten heeft Berg en Sankoh niet opgeroepen, dus ja...
Lijkt me alleen maar mooier.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Berg haalt hij volgend jaar wel.
Kan me niet schelen morgen, al pist De Cler die bal er in de 93e minuut in. Gewoon winnen!
Op hun eigen wapen terugpakken. Al is het alleen maar om 2003 (Ajax) en 2005 (PSV) te vergeten. En natuurlijk het EK 2000.quote:
En... en... en...quote:Op maandag 9 juni 2008 00:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op hun eigen wapen terugpakken. Al is het alleen maar om 2003 (Ajax) en 2005 (PSV) te vergeten. En natuurlijk het EK 2000.
Okay, okay. Fiorentina - FC Groningen ookquote:
Dan ben je dus nog niet klaar!quote:Op maandag 9 juni 2008 01:32 schreef tong80 het volgende:
Ik ben klaar voor Nederland - Italië
Alleen nog bier in huis halen.
En jullie ?
Kwam er net achter dat mijn oranje feesttompoezen op zijn, dus nee ik ben er nog niet klaar voorquote:Op maandag 9 juni 2008 01:32 schreef tong80 het volgende:
Ik ben klaar voor Nederland - Italië
Alleen nog bier in huis halen.
En jullie ?
Er is toch niks interessantsquote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Shit... het hele weekend dus geen tv gehad... (UPC had het pakketje wel verstuurd... maar TNT heeft 't nog niet bezorgd)
quote:
Het is jouw schuldquote:Op maandag 9 juni 2008 01:54 schreef tong80 het volgende:
Ik ga slapen en dromen dat Sjimz geen dienst heet tijdens deze legendarische overwinning.
Jij deed wel mee op het EK!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Shit... het hele weekend dus geen tv gehad... (UPC had het pakketje wel verstuurd... maar TNT heeft 't nog niet bezorgd)
Erg tof! De wedstrijd was eigenlijk het minst van allemaalquote:Op maandag 9 juni 2008 09:24 schreef Suijk het volgende:
Hey, BS, hoe was het?
quote:Op maandag 9 juni 2008 09:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Echt niet cool (of wel koel - haha). En toen ik twee bier had gehaald a 16 frank bleek het alcoholvrij
!!!
Volgens mij is het gewoon bij elke wedstrijd zo geregeld, maar het hangt het af van de interesse en dergelijke. Want de officiële sponsoren (Canon, Adidas, etc) die hebben in de fanzones ook weer ontvangstruimtes voor eten en drinken. Basel en Wenen zijn dan natuurlijk de grootste, maar ik weet niet precies hoe groot ze zijn voor die andere steden. Bern was er wel nog een sowieso. Maar waar Turkije speelt bijv was amper interesse voor, dus dan is het op een kleinere schaal.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:41 schreef Suijk het volgende:
Klinkt wel ontzettend gaaf om een keer mee te maken inderdaad.
Is zo'n hospitality zone alleen voor de openingswedstrijd, of bij iedere wedstrijd op die manier?
Succes vandaagquote:
ik zit in tilburg! Ga naar café philipquote:Op maandag 9 juni 2008 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar ga je heen - check - geen roze polo wil tegenkomen - check
quote:
Nee dat zeg ik al elke dag tegen haarquote:Op maandag 9 juni 2008 20:32 schreef SCH het volgende:
Dit was je tekst: "bek houwe poolse hoer anders steek ik een asperge in je reet"
Pikkie, jij ook, hup wegwezenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:16 schreef tong80 het volgende:
Voor het eerst dat Bluezz geen pik wil zien
Hier zappen we soms naar de duitsersquote:Op maandag 9 juni 2008 21:33 schreef SCH het volgende:
Matige wedstrijd
Alsof jij nu de afstandsbediening hanteertquote:
Omdat de tegenstander te slecht was.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:27 schreef Messenga het volgende:
Waarom is dit niet gewoon alvast de finale?
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:52 schreef tong80 het volgende:
SCH azijn pisser. Ik heb nog nooit zoveel maten aan de foon gehad in 20 minuten
Ik ga niet relativeren. Ik schreeuwde hard op en sprong omhoog.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
We moeten nog een beetje zuinig zijn anders hebben we geen superlatieven meer na de 6-1 overwinning tegen Frankrijk.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga niet relativeren. Ik schreeuwde hard op en sprong omhoog.
Dat geleuter is voor later.
Ik leef dit toernooi bij de dag.
En vandaag hebben we met 3-0 van de wereldkampioen gewonnen.
Ik zeg nog steeds niet dat we kampioen worden maar ik geniet van het moment
Ik heb de hele buurt bij elkaar geschreeuwd tong.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga niet relativeren. Ik schreeuwde hard op en sprong omhoog.
Dat geleuter is voor later.
Ik leef dit toernooi bij de dag.
En vandaag hebben we met 3-0 van de wereldkampioen gewonnen.
Ik zeg nog steeds niet dat we kampioen worden maar ik geniet van het moment
DIGGER, ga zitten man. Biertje?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:25 schreef DIGGER het volgende:
Is er ergens nog een flesje ajax azijn over van afgelopen seizoen?
De nieuwe lading is net besteld.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:25 schreef DIGGER het volgende:
Dat was bij een 1-0 OK, 3-0 vergt iets sterkers.quote:
Yep, dat gevoel overheerst hier ook wel hoor, mooie match, trainers uit de Sacchi school die elkaars zetten beantwoorden, een Italie dat krampachtig probeert terwijl het de hele match net niet lukt, aan de details schort, waar Nederland met een grote dosis energie en goed positiespel probeerde ze zo ver mogelijk van de goal te houden. Ik vond het boeiender dan alle 450 voorgaande EK wedstrijdminuten bij elkaar.quote:
jammer maar helaas, geen buitenspel zeikerdquote:Op maandag 9 juni 2008 23:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat was bij een 1-0 OK, 3-0 vergt iets sterkers.
Maar goed, NL terecht gewonnen, wel zonde & dramatisch dat de arbitrage zo de fout in gaat bij de 1-0,.
Dat dus en tof dat Nederland daar verantwoordelijk voor is.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:37 schreef DIGGER het volgende:
Ik vond het boeiender dan alle 450 voorgaande EK wedstrijdminuten bij elkaar.
Ik ben zo blij. En gul.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat dus en tof dat Nederland daar verantwoordelijk voor is.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik pak er eentje van Beschouw, enneh wat een mooie columns schrijf je
Kom er maar in dndiek met je geniale opmerking. Hoi Eendje, alles goed?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:13 schreef rubbereend het volgende:Boonen betrapt op het gebruik van cocaïne
Ouwe lurkertquote:Op maandag 9 juni 2008 21:32 schreef borisz het volgende:
Bloes kijkt te veel naar haar eigen log
Vooruit dan maar:quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kom er maar in dndiek met je geniale opmerking.
Begint ie over Ajax ?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:25 schreef DIGGER het volgende:
Ik zie overeenkomstenquote:
Italië is totaal weggespeelkd het had 8-2 kunnen zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 23:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat was bij een 1-0 OK, 3-0 vergt iets sterkers.
Maar goed, NL terecht gewonnen, wel zonde & dramatisch dat de arbitrage zo de fout in gaat bij de 1-0, maar het brak de match wel open (Italie was toch al na een goede start bezig vooral niet te verliezen) en dan ze je hoe leuk en verrassend top voetbal kan zijn. Beslist op details daar Nederland 2 keer scoort nadat de Italianen op een haar na missen door goed verdedigingswerk bij Oranje.
Er vanuitgaande dat Italie niet van de Roemenen verliest, wat nu al dodelijk zou zijn, gaat Italie - Frankrijk straks zeer waarschijnlijk over wie van de 2 met Nederland doorgaat. Wel leuk zo'n beladen Italie - Frankrijk dan weer, zo lang Italie maar wint....
Je breit er weer een Italiaans sausje aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yep, dat gevoel overheerst hier ook wel hoor, mooie match, trainers uit de Sacchi school die elkaars zetten beantwoorden, een Italie dat krampachtig probeert terwijl het de hele match net niet lukt, aan de details schort, waar Nederland met een grote dosis energie en goed positiespel probeerde ze zo ver mogelijk van de goal te houden. Ik vond het boeiender dan alle 450 voorgaande EK wedstrijdminuten bij elkaar.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:04 schreef Suijk het volgende:
Zoooo, godverredomme! Wat een feest! Eindelijk weer ECHT genoten van een voetbalwedstrijd, wat was dat lang geleden. Dat je tegen Italie wat kansjes tegen krijgt is niet heel gek, maar tering, die omschakeling af en toe was toch wel briljant!
Heb je wel goed gelezen welke woorden hij allemaal gebruikt?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]je haalt me de woorden uit de mond... was gewoon genieten met Oranje... en dan 2x scoren vanuit een counter
Jawel.... (daar lees ik gewoon over heenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je wel goed gelezen welke woorden hij allemaal gebruikt?.
Godverredomme, 3-0. Tering!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jawel.... (daar lees ik gewoon over heenwant voor de rest ben ik het helemaal met hem eens
)
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:30 schreef borisz het volgende:
[..]
je vond het matig zeker dat je weinig had gedronken
Ja hallo... het is hier wel erg rustig..quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop het bij de pool van DD alleen nog maar beter te doen dan SCH; voor de rest ben ik toch al kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |