quote:Op zondag 8 juni 2008 01:37 schreef tong80 het volgende:
SCH is je vriendje weer van huis ?
Kuiltje voor de jus?quote:Doe maar een boerenkool met worst trouwens nu we toch 24 uur open zijn.
boerenkool met worstquote:Op zondag 8 juni 2008 01:37 schreef tong80 het volgende:
SCH is je vriendje weer van huis ?
Doe maar een boerenkool met worst trouwens nu we toch 24 uur open zijn.
Lekker hè ?quote:
Nee samen de boerenkool zij de worstquote:
Jammer dat Kutger dat programma doetquote:Op zondag 8 juni 2008 01:54 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)ongens_de_oranj.html, we zapten helaas al na het EK lingerie weg, krijg je dit
.
Die gasten uit Vlissingen plus die kerel die zegt dat ie geen fluit verstand van voetbal heeft maar alleen maar komt om te zuipen, ken ik vrij goed.
Volgens mij ken ik die chickquote:Op zondag 8 juni 2008 01:54 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)ongens_de_oranj.html, we zapten helaas al na het EK lingerie weg, krijg je dit
.
Die gasten uit Vlissingen plus die kerel die zegt dat ie geen fluit verstand van voetbal heeft maar alleen maar komt om te zuipen, ken ik vrij goed.
goed gezelschap tochquote:Op zondag 8 juni 2008 11:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
voorlopig zitten appelsientje en ik daar in ons eentje
Dat kan ik nu toch niet meer doen?quote:Op zondag 8 juni 2008 02:28 schreef RayMania het volgende:
Doe effe het nummer in de TT, SCH. Trusten.
te veel werkquote:Op zondag 8 juni 2008 11:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zijn er nog meer mensen die meedoen aan de EKpoule op ek2008.fok.nl?
Naam: HOOLS
ww: kutmod
Lui kind. Alsof je wat beters te doen hebtquote:
om al die kaarten per wedstrijd in te vullenquote:Op zondag 8 juni 2008 12:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lui kind. Alsof je wat beters te doen hebt
Ja, historisch. Volksfeesten aldaar.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:30 schreef Ole het volgende:
Oh gezellie! wisten jullie dat Venezuela van Brazilie heeft gewonnen gister?
Ja voetbal maakt een hoop los in dat soort landen, vooral als je van de grote landen kan winnen.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, historisch. Volksfeesten aldaar.
Ookal was het maar vriendschappelijk.
Nou, hoera. Mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:30 schreef borisz het volgende:
Rondje van raymania trouwens, de nummer één deze maand.
Het is jammer dat Martin niet mee deedquote:Op zondag 8 juni 2008 12:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, hoera. Mijn dag kan niet meer stuk.
Beter wint Federer gewoon vandaag keihard van Nadal, weg met die Spanjool.
Oh Hai!!!quote:
Gelijk sta ik eerste, is ook geen toeval.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zijn er nog meer mensen die meedoen aan de EKpoule op ek2008.fok.nl?
Naam: HOOLS
ww: kutmod
Nee man, dan wist je al van te voren dat Martin iedereen van de baan zou slaan. Nu is het nog spannendquote:
Je steekt er met kop en schouders bovenuit.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gelijk sta ik eerste, is ook geen toeval.
vriend van me is Venezolaan (quote:Op zondag 8 juni 2008 12:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, historisch. Volksfeesten aldaar.
Ookal was het maar vriendschappelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |