Norden is er alleen in de lange uitvoering in het wit. Ik wilde juist de lange uitvoering in beuken, en dat bestaat dan weer niet. Verder is het volgens mij wel een hele stevige tafel (heb er in de winkel flink tegen aan geduwt, ook tegen de maat die jij nu noemt).quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:10 schreef Cyan het volgende:
Ik heb een vraagje over de Norden eettafel wit. Heeft iemand ervaring met deze eettafel (is ie stevig? komen er snel krasjes of deukjes op?) en hoe lang heb je garantie op zo'n eettafel?
En hoe duur zou het zijn om deze tafel thuis te laten bezorgen? Kan het pdfje van de site niet openen namelijk.
Edit: Ik zie net dat de Norden wit niet beschikbaar is in 150/205x90. Bestaat die maat niet in de witte variant of is er iets anders aan de hand?
vakantiekrachten niet hoorquote:
Damn! Ik heb het net opgemeten en die lange tafel zou wel passen maar is een beetje overdreven groot. Misschien komt ie nog in de andere maten omdat het een nieuw product is?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:52 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Norden is er alleen in de lange uitvoering in het wit. Ik wilde juist de lange uitvoering in beuken, en dat bestaat dan weer niet. Verder is het volgens mij wel een hele stevige tafel (heb er in de winkel flink tegen aan geduwt, ook tegen de maat die jij nu noemt).
De witte versie komt ook in die kleinere maat!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
Damn! Ik heb het net opgemeten en die lange tafel zou wel passen maar is een beetje overdreven groot. Misschien komt ie nog in de andere maten omdat het een nieuw product is?
Thnx a lot!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De witte versie komt ook in die kleinere maat!
Je moet daarvoor alleen nog wel even geduld hebben... die staan gepland voor oktober.
Op deze tafels zit de standaard IKEA garantie van 2 jaar.
De tafel weegt trouwens 76,0kg. Dat zou volgens mij neerkomen op een transport tarief van 39.-
Volgens mij kan die ook mee met het sneltransport. Als je de tafel dan voor 18:00 uur inlevert, heb je de tafel diezelfde avond nog thuisbezorgd!
Komt de grote dan ook in beuken in oktober? Alsjeblieft?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De witte versie komt ook in die kleinere maat!
Je moet daarvoor alleen nog wel even geduld hebben... die staan gepland voor oktober.
Op deze tafels zit de standaard IKEA garantie van 2 jaar.
De tafel weegt trouwens 76,0kg. Dat zou volgens mij neerkomen op een transport tarief van 39.-
Volgens mij kan die ook mee met het sneltransport. Als je de tafel dan voor 18:00 uur inlevert, heb je de tafel diezelfde avond nog thuisbezorgd!
Vast wel!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:04 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Komt de grote dan ook in beuken in oktober? Alsjeblieft?![]()
Nee sorry...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:04 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Komt de grote dan ook in beuken in oktober? Alsjeblieft?![]()
Door wat wordt de grote berken dan vervangen? Door een andere berken? We zitten er nu namelijk over te denken om maar voor berken te gaan. Is die andere mooier? Wat is er anders aan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee sorry...
In augustus wordt de huidige grote berken versie vervangen, in oktober komt de kleinere witte en dan is het volgens mij gedaan met wisselingen bij de NORDEN serie...
edit: onee, het bankje komt in het zwart
Voor een precies dezelfde versie als de oude. Al zal er wel iets aan veranderen, zoals de gebruikte lak of de wijze waarop je de bladen aan elkaar kunt koppelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:50 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Door wat wordt de grote berken dan vervangen? Door een andere berken? We zitten er nu namelijk over te denken om maar voor berken te gaan. Is die andere mooier? Wat is er anders aan?
* Quinazoline is niet nieuwsgierig hoor.
Volgens mij zit er een strijkband bij waarmee je de gordijnen zelf kunt inkorten.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:37 schreef greatgonzo het volgende:
Ik heb gordijnen nodig, voor de slaapkamer (breedte 2,5 m en lengte 1,5 m)
Nu is mijn oog gevallen op de BOMULL
Maar deze is dus een halve meter te lang. Wordt dit evt bij Ikea ingekort, op maat? Of is dit zelf te doen?
Het is per vestiging verschillend welke artikelen met korting verkocht gaan worden tijdens de komende OP=OP ronde.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is al enigszins bekend welke artikelen in de opruiming gaan? Wij hebben namelijk van de week van alles uitgezocht wat we 12 juli willen komen ophalen, maar nu zul je net zien dat net onze dingen helemaal uitverkocht zijn omdat ze in de uitverkoop komen. Dus dat vind ik eng..
Ok, afwachten dus. Bedankt voor je antwoord in ieder geval!quote:Op zondag 15 juni 2008 14:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is per vestiging verschillend welke artikelen met korting verkocht gaan worden tijdens de komende OP=OP ronde.
In totaal gaan er bij de keukenafdeling al een kleine 800 artikelnummers uit het assortiment. Het is dus erg lastig te zeggen wat er precies over het gehele assortiment uit gaat.
Jawel... die worden nog steeds verkocht.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:08 schreef ROG het volgende:
Worden die bordenrekken van Rationell Variera niet meer verkocht? (waar je een stapel serviesborden in kwijt kunt, met van die dragers)
Er zijn inderdaad nieuwe transporttarieven. De gegevens die je op dit moment in de transportfolder vindt, zijn de juiste. Al geloof ik wel dat er een ristrictie zit aan het maximale gewicht dat vervoerd wordt met het sneltransport.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:44 schreef werty het volgende:
Toen ik een paar weken geleden in Barendrecht was zei een werknemer daar dat bezorgen maximaal 89 euro kost ongeacht het gewicht. Nu lees ik in de transportfolder dat de tabel gewoon doorloopt en voor elke 200 kilo 20 euro betaald moet worden. Wat is waar? En zijn de prijzen hetzelfde voor sneltransport?
We zijn namelijk van plan in 1x een hoop spullen te halen voor het nieuwe huis van mn schoonvader (bank, buro, boekenkasten, tv-kast etc).
Die tarieven zijn sowieso systeemtechnisch landelijk in 1x ingegaan op 2 juni.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:08 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij was het nieuwe transportsysteem och nog niet helemaal in Barendrecht doorgevoerd?
Laatste keer hadden ze ook nog geen sneltransport volgens mij (al is dat ook al weer een maand of 4 geleden.. maar wel ruim na de invoering van het 'nieuwe' transport)
kalinho, enlighten us!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
IKEA 365+ Servies
18-delig
Wit
Art. Nr: 50136317
van 35.95 voor 24.95
NORDEN Eettafel
220/266x100 cm
Berken
Art. Nr: 3808807
van 219 voor 159
Ah ok.. ik heb niks gezegd danquote:Op maandag 16 juni 2008 23:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die tarieven zijn sowieso systeemtechnisch landelijk in 1x ingegaan op 2 juni.
Jaaa andere bekledingen voor de Kramfors! Of een Kramfors loveseat?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:46 schreef Marc.83 het volgende:
Vind de Midsommar aanbiedingen een beetje tegenvallen, zijn ze allemaal al niet eens recentelijk langsgekomen?
Ik ben zelf erg geinteresseerd in een kramfors bank, komen er in deze serie nog wijzigingen met de nieuwe catalogus? Waar ik stiekem ook op hoop is de Tirup stoel in Myrby donkergrijs, dat zou pas leuk staan bij mijn toekomstig bankstel!
Ja precies! Heb een 3 zitter en een 2 zitter maar een leuk loveseatje zou er wel bij passen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:57 schreef Marc.83 het volgende:
Oh een loveseat zou misschien nog wel beter zijn inderdaad! Mis eigenlijk ook wel beetje een fauteuil in de kramfors reeks, Ektop, Karlstad en Stockholm hebben er immers wel 1!
Wanneer ze telefonisch aan je door gegeven hebben dat zo'n dop niet apart verkrijgbaar is, dan zit er inderdaad niks anders op dan naar de vestiging te gaan met de stoel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:59 schreef 12bhippy het volgende:
kan iemand mij helpen met het volgende probleem? Ik heb 2 weken geleden, 6 tobias stoelen gekocht.
Bij een van de stoelen zat een verkeerd onderdeel.
De zitting moet je met 4 schroeven vast zetten op het onderstel. Die schroeven moet je in de zitting afdekken met 4 chromen plaatjes. De plaatjes voor de achterzijde van de stoel verschillen van de plaatjes aan de voorkant. Je moet dus 2 plaatjes voor de achterkant hebben en 2 plaatjes voor de voorkant. Ik had echter 1 plaatje voor de achterkant te veel, en een voor de voorkant te weinig.
Toen heb ik gelijk met ikea gebeld, of ze dat onderdeel op konden sturen. Nu blijkt dat dat onderdeel niet los geleverd kan worden! En dat de enige optie is om de hele stoel om te ruilen. Inmiddels is de tobias stoel echter niet meer op de website te vinden. Is deze uit productie? Hoe wordt dit opgelost? Bij de klantenservice zeiden ze dat ze hierover zouden gaan overleggen, maar tot op heden niets gehoord.
Iemand enig idee of via de een of andere manier toch aan zo'n chrome dop te komen is? Alvast bedankt!
Bedankt voor je antwoord! Wel raar dat de stoel niet meer op de website staat? Dan moet ik maar proberen dat ze er een opzij zetten voor mij. Maar volgens mij is dat tegen de policy bij ikea. Als de stoel dan niet op voorraad is, kan ik dan mijn geld terug krijgen, als de stoel niet in de originele verpakking is?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wanneer ze telefonisch aan je door gegeven hebben dat zo'n dop niet apart verkrijgbaar is, dan zit er inderdaad niks anders op dan naar de vestiging te gaan met de stoel.
TOBIAS is niet uit het assortiment. Sterker nog, wordt komend zomer uitgebreid met nog een versie. Er zijn alleen huge leverproblemen waardoor de kans groot is dat wanneer jij in de winkel komt, de stoel niet voorradig is.
Hij is waarschijnlijk van de site gehaald omdat die dus leverproblemen heeft...quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:45 schreef 12bhippy het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord! Wel raar dat de stoel niet meer op de website staat? Dan moet ik maar proberen dat ze er een opzij zetten voor mij. Maar volgens mij is dat tegen de policy bij ikea. Als de stoel dan niet op voorraad is, kan ik dan mijn geld terug krijgen, als de stoel niet in de originele verpakking is?
Heb je hem gepind? Je bank afschrift meenemen en dan kunnen hun het wel in de computer terug vinden.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:19 schreef semd het volgende:
Ik heb een Freden badkamer kast (die van 99 euro) gekocht. Hij zit nog in de verpakking en nu blijkt dat ie niet gaat passen in mijn badkamer. De bon kan ik helaas niet meer vinden. Ik neem aan dat ik deze niet meer terug mag brengen? Ondanks dat 'ie nog onuitgepakt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |