abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59367326
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 15:10 schreef Cyan het volgende:
Ik heb een vraagje over de Norden eettafel wit. Heeft iemand ervaring met deze eettafel (is ie stevig? komen er snel krasjes of deukjes op?) en hoe lang heb je garantie op zo'n eettafel?

En hoe duur zou het zijn om deze tafel thuis te laten bezorgen? Kan het pdfje van de site niet openen namelijk.

Edit: Ik zie net dat de Norden wit niet beschikbaar is in 150/205x90. Bestaat die maat niet in de witte variant of is er iets anders aan de hand?
Norden is er alleen in de lange uitvoering in het wit. Ik wilde juist de lange uitvoering in beuken, en dat bestaat dan weer niet. Verder is het volgens mij wel een hele stevige tafel (heb er in de winkel flink tegen aan geduwt, ook tegen de maat die jij nu noemt).
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_59368001
Vanaf maandag mag ik ook in de OP
Eins, zwei, hoeplakai.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 17:27:13 #53
3185 Adelante
To let it go now
pi_59368124
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 17:22 schreef jakkop het volgende:
Vanaf maandag mag ik ook in de OP
vakantiekrachten niet hoor
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_59368207

Maar ik blijf waarschijnlijk na de vakantie.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_59368469
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:52 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Norden is er alleen in de lange uitvoering in het wit. Ik wilde juist de lange uitvoering in beuken, en dat bestaat dan weer niet. Verder is het volgens mij wel een hele stevige tafel (heb er in de winkel flink tegen aan geduwt, ook tegen de maat die jij nu noemt).
Damn! Ik heb het net opgemeten en die lange tafel zou wel passen maar is een beetje overdreven groot. Misschien komt ie nog in de andere maten omdat het een nieuw product is?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_59376536
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 17:43 schreef Cyan het volgende:

[..]

Damn! Ik heb het net opgemeten en die lange tafel zou wel passen maar is een beetje overdreven groot. Misschien komt ie nog in de andere maten omdat het een nieuw product is?
De witte versie komt ook in die kleinere maat!
Je moet daarvoor alleen nog wel even geduld hebben... die staan gepland voor oktober.

Op deze tafels zit de standaard IKEA garantie van 2 jaar.

De tafel weegt trouwens 76,0kg. Dat zou volgens mij neerkomen op een transport tarief van 39.-
Volgens mij kan die ook mee met het sneltransport. Als je de tafel dan voor 18:00 uur inlevert, heb je de tafel diezelfde avond nog thuisbezorgd!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_59378328
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 22:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je moet daarvoor alleen nog wel even geduld hebben... die staan gepland voor oktober.

De tafel weegt trouwens 76,0kg. Dat zou volgens mij neerkomen op een transport tarief van 39.-
Volgens mij kan die ook mee met het sneltransport. Als je de tafel dan voor 18:00 uur inlevert, heb je de tafel diezelfde avond nog thuisbezorgd!
Thnx a lot!

Dan heb ik nog tot oktober op mijn te overtuigen dat dit onze nieuwe eettafel moet worden.
pi_59384037
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 22:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Komt de grote dan ook in beuken in oktober? Alsjeblieft?
pi_59384849
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:04 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Vast wel!
pi_59394406
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:04 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Nee sorry...

In augustus wordt de huidige grote berken versie vervangen, in oktober komt de kleinere witte en dan is het volgens mij gedaan met wisselingen bij de NORDEN serie...

edit: onee, het bankje komt in het zwart
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_59396869
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee sorry...

In augustus wordt de huidige grote berken versie vervangen, in oktober komt de kleinere witte en dan is het volgens mij gedaan met wisselingen bij de NORDEN serie...

edit: onee, het bankje komt in het zwart
Door wat wordt de grote berken dan vervangen? Door een andere berken? We zitten er nu namelijk over te denken om maar voor berken te gaan. Is die andere mooier? Wat is er anders aan?

* Quinazoline is niet nieuwsgierig hoor .
pi_59397806
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:50 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Door wat wordt de grote berken dan vervangen? Door een andere berken? We zitten er nu namelijk over te denken om maar voor berken te gaan. Is die andere mooier? Wat is er anders aan?

* Quinazoline is niet nieuwsgierig hoor .
Voor een precies dezelfde versie als de oude. Al zal er wel iets aan veranderen, zoals de gebruikte lak of de wijze waarop je de bladen aan elkaar kunt koppelen.

Verder heb ik de nieuwe versie nog niet in het eggie gezien, dus ik weet niet of er verder karaktiristieke wijzigingen zijn.

De kans zit er in dat bepaalde winkels het artikel gaan afprijzen tijdens de komende OP=OP ronde om zo de oude voorraad uit te verkopen.
  zondag 15 juni 2008 @ 14:37:56 #63
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_59406117
Ik heb gordijnen nodig, voor de slaapkamer (breedte 2,5 m en lengte 1,5 m)

Nu is mijn oog gevallen op de BOMULL

Maar deze is dus een halve meter te lang. Wordt dit evt bij Ikea ingekort, op maat? Of is dit zelf te doen?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_59406206
Is al enigszins bekend welke artikelen in de opruiming gaan? Wij hebben namelijk van de week van alles uitgezocht wat we 12 juli willen komen ophalen, maar nu zul je net zien dat net onze dingen helemaal uitverkocht zijn omdat ze in de uitverkoop komen. Dus dat vind ik eng. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_59406306
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:37 schreef greatgonzo het volgende:
Ik heb gordijnen nodig, voor de slaapkamer (breedte 2,5 m en lengte 1,5 m)

Nu is mijn oog gevallen op de BOMULL

Maar deze is dus een halve meter te lang. Wordt dit evt bij Ikea ingekort, op maat? Of is dit zelf te doen?
Volgens mij zit er een strijkband bij waarmee je de gordijnen zelf kunt inkorten.
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is al enigszins bekend welke artikelen in de opruiming gaan? Wij hebben namelijk van de week van alles uitgezocht wat we 12 juli willen komen ophalen, maar nu zul je net zien dat net onze dingen helemaal uitverkocht zijn omdat ze in de uitverkoop komen. Dus dat vind ik eng. .
Het is per vestiging verschillend welke artikelen met korting verkocht gaan worden tijdens de komende OP=OP ronde.
In totaal gaan er bij de keukenafdeling al een kleine 800 artikelnummers uit het assortiment. Het is dus erg lastig te zeggen wat er precies over het gehele assortiment uit gaat.
pi_59406418
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het is per vestiging verschillend welke artikelen met korting verkocht gaan worden tijdens de komende OP=OP ronde.
In totaal gaan er bij de keukenafdeling al een kleine 800 artikelnummers uit het assortiment. Het is dus erg lastig te zeggen wat er precies over het gehele assortiment uit gaat.
Ok, afwachten dus. Bedankt voor je antwoord in ieder geval!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 15 juni 2008 @ 19:08:40 #67
67385 ROG
Go on, say it.
pi_59410952
Worden die bordenrekken van Rationell Variera niet meer verkocht? (waar je een stapel serviesborden in kwijt kunt, met van die dragers)
pi_59438740
Toen ik een paar weken geleden in Barendrecht was zei een werknemer daar dat bezorgen maximaal 89 euro kost ongeacht het gewicht. Nu lees ik in de transportfolder dat de tabel gewoon doorloopt en voor elke 200 kilo 20 euro betaald moet worden. Wat is waar? En zijn de prijzen hetzelfde voor sneltransport?

We zijn namelijk van plan in 1x een hoop spullen te halen voor het nieuwe huis van mn schoonvader (bank, buro, boekenkasten, tv-kast etc).
pi_59442312
Ik geloof dat ze net nieuwe prijzen hebben voor transport, misschien ligt het daaraan? Maar wat nou oud en wat nou nieuw is weet ik dan weer niet...
pi_59443121
quote:
Op zondag 15 juni 2008 19:08 schreef ROG het volgende:
Worden die bordenrekken van Rationell Variera niet meer verkocht? (waar je een stapel serviesborden in kwijt kunt, met van die dragers)
Jawel... die worden nog steeds verkocht.
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:44 schreef werty het volgende:
Toen ik een paar weken geleden in Barendrecht was zei een werknemer daar dat bezorgen maximaal 89 euro kost ongeacht het gewicht. Nu lees ik in de transportfolder dat de tabel gewoon doorloopt en voor elke 200 kilo 20 euro betaald moet worden. Wat is waar? En zijn de prijzen hetzelfde voor sneltransport?

We zijn namelijk van plan in 1x een hoop spullen te halen voor het nieuwe huis van mn schoonvader (bank, buro, boekenkasten, tv-kast etc).
Er zijn inderdaad nieuwe transporttarieven. De gegevens die je op dit moment in de transportfolder vindt, zijn de juiste. Al geloof ik wel dat er een ristrictie zit aan het maximale gewicht dat vervoerd wordt met het sneltransport.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:08:49 #71
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59447390
Volgens mij was het nieuwe transportsysteem och nog niet helemaal in Barendrecht doorgevoerd?
Laatste keer hadden ze ook nog geen sneltransport volgens mij (al is dat ook al weer een maand of 4 geleden.. maar wel ruim na de invoering van het 'nieuwe' transport)

kalinho, enlighten us!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_59448763
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:08 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij was het nieuwe transportsysteem och nog niet helemaal in Barendrecht doorgevoerd?
Laatste keer hadden ze ook nog geen sneltransport volgens mij (al is dat ook al weer een maand of 4 geleden.. maar wel ruim na de invoering van het 'nieuwe' transport)

kalinho, enlighten us!
Die tarieven zijn sowieso systeemtechnisch landelijk in 1x ingegaan op 2 juni.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 10:21:46 #73
3185 Adelante
To let it go now
pi_59453747

IKEA 365+ Servies
18-delig
Wit
Art. Nr: 50136317

van 35.95 voor 24.95

NORDEN Eettafel
220/266x100 cm
Berken
Art. Nr: 3808807

van 219 voor 159
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:05:27 #74
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_59454870
Gisteren na het naar school brengen van de oudste, ben ik nog even langs de Bredase verstiging geweest.
12 Kalas bakjes gescoord die voor allerhande doeleinden zullen worden ingezet.

En twee fleece plaids voor onze nieuwe pup:

En in de koopjeshoek een Freja-vloerkleed voor ¤ 8,50 wat ik niet meer op de site kan terugvinden.
Het is een rond ecru kleurig kleed, met een soort van blauw doolhof erop.
Nu ligt hij nog op de kast, maar later als de hond de bench ontgroeid is, kan ze op het kleed liggen.

Ik was er al om kwart of 9 en ik stond er versteld van hoe druk het is met mensen die voor de deur staan te wachten om koffie te kunnen drinken. En hoe druk het even later was met de ontbijtjes in het restaurant. De verhalen had ik wel eens gelezen en gehoord, maar nog nooit live meegemaakt. Het hele restaurant zat vol, maar in de showroom was bijna niemand.

Weet iemand of deze blauwe etensbak [van 2 liter] nog op voorraad komt in Breda?
Gisteren waren er alleen zwarte, en blauw staat toch wat vrolijker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 17-06-2008 13:57:52 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_59454920
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 10:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

IKEA 365+ Servies
18-delig
Wit
Art. Nr: 50136317

van 35.95 voor 24.95

NORDEN Eettafel
220/266x100 cm
Berken
Art. Nr: 3808807

van 219 voor 159

God. Mogen we weer gaan .
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:16:54 #76
3185 Adelante
To let it go now
pi_59455161
hoezo? had je die ook gekocht? en deze aanbiedingen gelden alleen in a'dam!
pi_59455203
O . Bah, nja ik stuur me zus der wel anders ff op af, vinden m'n ouders wel zo fijn .
pi_59457205
De Midsommar aanbiedingen Utrecht voor aankomende vrijdagavond:

dinsdag 17 juni 2008 @ 14:09:03 #79
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59459741
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die tarieven zijn sowieso systeemtechnisch landelijk in 1x ingegaan op 2 juni.
Ah ok.. ik heb niks gezegd dan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_59460779
Vind de Midsommar aanbiedingen een beetje tegenvallen, zijn ze allemaal al niet eens recentelijk langsgekomen?

Ik ben zelf erg geinteresseerd in een kramfors bank, komen er in deze serie nog wijzigingen met de nieuwe catalogus? Waar ik stiekem ook op hoop is de Tirup stoel in Myrby donkergrijs, dat zou pas leuk staan bij mijn toekomstig bankstel!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:58:00 #81
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_59464462
Ik heb vanmiddag deense koffiebroodjes gebakken uit het scandinavische ikea-kookboek.

Die waren (zijn!) echt lekker :p
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_59472470
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:46 schreef Marc.83 het volgende:
Vind de Midsommar aanbiedingen een beetje tegenvallen, zijn ze allemaal al niet eens recentelijk langsgekomen?

Ik ben zelf erg geinteresseerd in een kramfors bank, komen er in deze serie nog wijzigingen met de nieuwe catalogus? Waar ik stiekem ook op hoop is de Tirup stoel in Myrby donkergrijs, dat zou pas leuk staan bij mijn toekomstig bankstel!
Jaaa andere bekledingen voor de Kramfors! Of een Kramfors loveseat?

I Kramfors! Zit en ligt heerlijk!
pi_59474288
Oh een loveseat zou misschien nog wel beter zijn inderdaad! Mis eigenlijk ook wel beetje een fauteuil in de kramfors reeks, Ektop, Karlstad en Stockholm hebben er immers wel 1!
pi_59474338
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 22:57 schreef Marc.83 het volgende:
Oh een loveseat zou misschien nog wel beter zijn inderdaad! Mis eigenlijk ook wel beetje een fauteuil in de kramfors reeks, Ektop, Karlstad en Stockholm hebben er immers wel 1!
Ja precies! Heb een 3 zitter en een 2 zitter maar een leuk loveseatje zou er wel bij passen!
pi_59481471
kan iemand mij helpen met het volgende probleem? Ik heb 2 weken geleden, 6 tobias stoelen gekocht.
Bij een van de stoelen zat een verkeerd onderdeel.
De zitting moet je met 4 schroeven vast zetten op het onderstel. Die schroeven moet je in de zitting afdekken met 4 chromen plaatjes. De plaatjes voor de achterzijde van de stoel verschillen van de plaatjes aan de voorkant. Je moet dus 2 plaatjes voor de achterkant hebben en 2 plaatjes voor de voorkant. Ik had echter 1 plaatje voor de achterkant te veel, en een voor de voorkant te weinig.

Toen heb ik gelijk met ikea gebeld, of ze dat onderdeel op konden sturen. Nu blijkt dat dat onderdeel niet los geleverd kan worden! En dat de enige optie is om de hele stoel om te ruilen. Inmiddels is de tobias stoel echter niet meer op de website te vinden. Is deze uit productie? Hoe wordt dit opgelost? Bij de klantenservice zeiden ze dat ze hierover zouden gaan overleggen, maar tot op heden niets gehoord.
Iemand enig idee of via de een of andere manier toch aan zo'n chrome dop te komen is? Alvast bedankt!
pi_59484246
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:59 schreef 12bhippy het volgende:
kan iemand mij helpen met het volgende probleem? Ik heb 2 weken geleden, 6 tobias stoelen gekocht.
Bij een van de stoelen zat een verkeerd onderdeel.
De zitting moet je met 4 schroeven vast zetten op het onderstel. Die schroeven moet je in de zitting afdekken met 4 chromen plaatjes. De plaatjes voor de achterzijde van de stoel verschillen van de plaatjes aan de voorkant. Je moet dus 2 plaatjes voor de achterkant hebben en 2 plaatjes voor de voorkant. Ik had echter 1 plaatje voor de achterkant te veel, en een voor de voorkant te weinig.

Toen heb ik gelijk met ikea gebeld, of ze dat onderdeel op konden sturen. Nu blijkt dat dat onderdeel niet los geleverd kan worden! En dat de enige optie is om de hele stoel om te ruilen. Inmiddels is de tobias stoel echter niet meer op de website te vinden. Is deze uit productie? Hoe wordt dit opgelost? Bij de klantenservice zeiden ze dat ze hierover zouden gaan overleggen, maar tot op heden niets gehoord.
Iemand enig idee of via de een of andere manier toch aan zo'n chrome dop te komen is? Alvast bedankt!
Wanneer ze telefonisch aan je door gegeven hebben dat zo'n dop niet apart verkrijgbaar is, dan zit er inderdaad niks anders op dan naar de vestiging te gaan met de stoel.

TOBIAS is niet uit het assortiment. Sterker nog, wordt komend zomer uitgebreid met nog een versie. Er zijn alleen huge leverproblemen waardoor de kans groot is dat wanneer jij in de winkel komt, de stoel niet voorradig is.
pi_59487057
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wanneer ze telefonisch aan je door gegeven hebben dat zo'n dop niet apart verkrijgbaar is, dan zit er inderdaad niks anders op dan naar de vestiging te gaan met de stoel.

TOBIAS is niet uit het assortiment. Sterker nog, wordt komend zomer uitgebreid met nog een versie. Er zijn alleen huge leverproblemen waardoor de kans groot is dat wanneer jij in de winkel komt, de stoel niet voorradig is.
Bedankt voor je antwoord! Wel raar dat de stoel niet meer op de website staat? Dan moet ik maar proberen dat ze er een opzij zetten voor mij. Maar volgens mij is dat tegen de policy bij ikea. Als de stoel dan niet op voorraad is, kan ik dan mijn geld terug krijgen, als de stoel niet in de originele verpakking is?
pi_59492003
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 13:45 schreef 12bhippy het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord! Wel raar dat de stoel niet meer op de website staat? Dan moet ik maar proberen dat ze er een opzij zetten voor mij. Maar volgens mij is dat tegen de policy bij ikea. Als de stoel dan niet op voorraad is, kan ik dan mijn geld terug krijgen, als de stoel niet in de originele verpakking is?
Hij is waarschijnlijk van de site gehaald omdat die dus leverproblemen heeft...

Neem anders contact op met de klantenservice. Daar kunnen ze voor je kijken of de stoel er nog is, en of de vestiging em voor je weg kan zetten.
pi_59508365
Levert Ikea ook de passende vuiliniszakken voor de (keuken) afvalbak Fibbe (46 cm) ?

Indien niet ? welk merk of leverancier wordt dan geadviseerd?
pi_59619255
Ik heb een Freden badkamer kast (die van 99 euro) gekocht. Hij zit nog in de verpakking en nu blijkt dat ie niet gaat passen in mijn badkamer. De bon kan ik helaas niet meer vinden. Ik neem aan dat ik deze niet meer terug mag brengen? Ondanks dat 'ie nog onuitgepakt is?
  maandag 23 juni 2008 @ 09:32:14 #91
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_59619424
quote:
Op maandag 23 juni 2008 09:19 schreef semd het volgende:
Ik heb een Freden badkamer kast (die van 99 euro) gekocht. Hij zit nog in de verpakking en nu blijkt dat ie niet gaat passen in mijn badkamer. De bon kan ik helaas niet meer vinden. Ik neem aan dat ik deze niet meer terug mag brengen? Ondanks dat 'ie nog onuitgepakt is?
Heb je hem gepind? Je bank afschrift meenemen en dan kunnen hun het wel in de computer terug vinden.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_59620644
Dank je, daar zal ik het mee proberen. En anders maar op Marktplaats.
pi_59682991
Adelante heeft hier een kortingsbon gepost ter waarde van ¤25. Die lijkt me hier ook wel op zijn plaats. Waar stond die bon oorspronkelijk? Of kan ik gewoon zeggen aan de kassa dat ik gebruik wil maken van de Fok-actie?
pi_59684260
Komt uit een folder. En nee, uit de exemplaren in de winkel knippen werkt niet niet
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_59685403
Hoezo niet? Zijn die er al uitgehaald dan ofzo? Mag uitprinten dan wel op een zw/w printer? Heb al gezocht maar kan hier alleen een folder van april vinden. Iemand ruilen.
pi_59686509
Ik hoorde een collega er over praten, ze hebben iets aangepast dattie te herkennen is. Specimen er over heen ofzo
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_59687642
Binnenkort ook maar eens verdiepen in de keukens van ikea.
pi_59687653
In Utrecht knippen wij (caissieres) de bonnen uit de winkelexemplaren als er tijd voor is en geven die aan de kassa aan iemand die 250 of meer besteed , en het lijkt me dat je die bon gewoon uit de catalogussen in de winkel kunt halen of andere vestigigngen moeten dat onmogelijk maken

en als reactie op bovenstaande dat lijkt me niet, weet je hoeveel catalogi er in de vestiging zijn??? er zijn echt geen speciale gedrukt met die bon onbruikbaar en als je er iets over heen moet plakken ben je daar wel een dagtaak aan kwijt
pi_59688018
Hey, ik hoorde t ook maar half
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_59688149
In Amsterdam staat er groot "ongeldig" op de bonnen in de filiaalexemplaren van de catalogus. "Het is alleen voor klanten die de catalogus thuis gestuurd hebben gekregen" vertelde de cassiere mijn. Gelukkig wilden ze bij de klantenservice een uitzondering maken voor me!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')