Precies! Heb ik zelf ook gedaan en het is erg netjes geworden (wel wat tijd in gestoken). Gedaan vanwege prijs en het feit dat 220 bedden bij Ikea zo moeilijk verkrijgbaar waren (ook al stonden ze in de catalogus). Let op: investeer wel in matrassen die bij je rug en houding passenquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:39 schreef SoupNazi het volgende:
Naar de bouwmarkt gaan en er zelf een bouwen.
Grappig. Ik heb ook de sturefors gekocht (2x 90*220 (dus 180*220)), met een dekmatras. Was 520 euro en het slaapt heerlijk ende royaal. ruimte zat met mijn lengte, hoef niet meer stijf tegen de rand aan te gaan liggen en wordt veel beter wakker.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:20 schreef Jet007 het volgende:
Ik heb bij Ikea een binnenvering bed gekocht, Sturefors van ¤ 149. Met pootjes van ¤ 12,95. Plus een toppertje (de duurste) van ¤ 109 en dit ligt HEERLIJK. Wees geen snob zoals ik was en koop dadelijk bij Ikea. WANT. Ik kocht een duur bed van Auping met een dure spiraal van Auping en voor het eerst van mijn leven lag ik voor geen meter. Rug, flanken, alles deed zeer. Slaap op vakantie overal op maar dit was niet te harden. Heb zelfs spit gekregen met ziekteverzuim tot gevolg. Moest door mijn vriend van de keukenvloer geraapt worden. Onmiddellijke medische bijstand was noodzakelijk. Na een half jaar gezeur is op kosten van de winkel de Auping omgebouwd tot zachter (gedeelte van de pocketveren is vervangen), maar nog steeds voor geen meter slaapcomfort. En Auping geeft niet thuis hoor. Bij Ikea kan je zonder morren ruilen binnen de gestelde tijd. Ben ook lid van de Consumentenbond en Ikea's matrassen komen er goed uit. Snap niet dat ik in dat labeltjesgedoe ben getuind en vervolgens dus voor ¤1000 het schip in. Doe maar gewoon, dan slaap je 't lekkerste!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |