quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:56 schreef popolon het volgende:
Wat een ploeg hebben die Turken, zat er een gratis EK ticket bij de sla ofzo?
huh? Moet duitsland vanavond al voetballen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:54 schreef T3hTommay het volgende:
Gomez MONGOOL!
Ik heb nu al 20 keer gelezen dat mensen niet kunnen kiezen...en dat boeit me echt helemaal niks(!).quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klagen over slowchat in een livetopic...
Morgen pasquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:56 schreef GieJay het volgende:
[..]
huh? Moet duitsland vanavond al voetballen?
Leer namen spellen![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:55 schreef Joeriii het volgende:
"Dat moet geel zijn voor Simao" ???
Bij de inburgeringquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:56 schreef popolon het volgende:
Geluk dwing je af of zoietsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Turkije heeft zeer veel geluk vandaag
Ik ook nietquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:57 schreef GGMM het volgende:
Ik kan trouwens echt niet kiezen.
Dan ga ik met de auto bij paaskonijn langsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:57 schreef Joeriii het volgende:
Turkije scoort gewoon in de 90e minuut tegen de verhouding in
Ik weet ook nog niet. Ik neig nu meer naar de Portugezen omdat ze zoveel pech hebben.quote:
Ohja, ik heb net een voorbeschouwing van Duitsland - Polen gekeken op ZDFquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:56 schreef GieJay het volgende:
[..]
huh? Moet duitsland vanavond al voetballen?
Leer namen spellen![]()
Want ik ben hier het meeste tegen Turkije?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dan ga ik met de auto bij paaskonijn langs
Net als je denkt dat het commentaar niet slechter kan...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Portugezen in de uitbraak?!
Omdat je voor de wedstrijd begon te zeuren over toeterende Turken..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Want ik ben hier het meeste tegen Turkije?
3 keer raden, een BMWquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dan ga ik met de auto bij paaskonijn langs
Ik ook maar vind het zo ook wel goedquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 2-1 voor Portugal in m'n poultje neergezet. Dan moet Turkije nu eerst scoren denk ik. Anders gebeurd het nooit meer.
Angola.quote:
Ze missen alleen een spits, maar die verdediging is gewoon de beste van het toernooi.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind Portugal best goed spelen.
Dan kan je wel zowat langs elk huis in NL rijdenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Omdat je voor de wedstrijd begon te zeuren over toeterende Turken..
verbeterd die zichzelfquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:59 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het commentaar niet slechter kan...
www.weblog.comquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:02 schreef Strychnine het volgende:
Oeh, politie voor de deur. Dat is spannender dan deze wedstrijd..
*gaat gluren*
(sorry Devrim, morgen zal ik een dagboek kopen)
Zou me onderhand niks verbazenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:02 schreef RayMania het volgende:
Was Ronaldo nou aan het huilen? Leek er anders wel vrij veel op.
Ja dat dacht ik dus ook te zien... Wist 't niet zekerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:02 schreef RayMania het volgende:
De stadions moeten ook schoonquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:01 schreef T3hTommay het volgende:
Wat een vuilakken zijn de turken toch ookDat ze die gasten toe laten tot het EK zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Z'n nagel is gebroken.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:02 schreef RayMania het volgende:
Rita Verdonk..quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
De stadions moeten ook schoonRASICT!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat gebeurt er?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:02 schreef Strychnine het volgende:
Oeh, politie voor de deur. Dat is spannender dan deze wedstrijd..
*gaat gluren*
(sorry Devrim, morgen zal ik een dagboek kopen)
Weet ik niet, er staat een politiebusje en een 'gewone politieauto', en ze lopen heel druk om een auto heen die ze net aangehouden hebben. Ben maar weer achter de pc/tv gaan zitten, er gebeurd niet zo veelquote:
Prachtwijk?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:05 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Weet ik niet, er staat een politiebusje en een 'gewone politieauto', en ze lopen heel druk om een auto heen die ze net aangehouden hebben. Ben maar weer achter de pc/tv gaan zitten, er gebeurd niet zo veel
okquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:05 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Weet ik niet, er staat een politiebusje en een 'gewone politieauto', en ze lopen heel druk om een auto heen die ze net aangehouden hebben. Ben maar weer achter de pc/tv gaan zitten, er gebeurd niet zo veel
Net huisje in een durp. Niks bijzonders, politie is al weer weg.quote:
Ik juich voor geen van beiden, ik vind een doelpunt gewoon over het algemeen het hoogtepunt van een wedstrijdquote:
Die haten Turkije meer dan dat ze Portugal haten, logisch.quote:
bij hun wel blijkbaarquote:
Sommigen hebben gewoon een tik hè, zoals Huntelaar die iedere vijf seconden zijn bovenlip af moet lebberen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Zag je het weer?! Ronaldo deed weer zo met zijn lippen als een hinnikend paard!
Dan zou ik nog niet juichen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:07 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Die haten Turkije meer dan dat ze Portugal haten, logisch.
Maar het ziet er zooo stom uitquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Sommigen hebben gewoon een tik hè, zoals Huntelaar die iedere vijf seconden zijn bovenlippen af moet lebberen.
Dat vraagt om een paint (in een ander topic danquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar het ziet er zooo stom uit
*hinnik*
Vergeven en vergeten heet dat, we pakken ze wel weer terug binnenkort.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan zou ik nog niet juichen.
Mensen die het WK van 2006 vergeten
ga je gangquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:09 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dat vraagt om een paint (in een ander topic dan)
Ach, hij heeft zichzelf al bewezen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:09 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vergeven en vergeten heet dat, we pakken ze wel weer terug binnenkort.
Is dit nou de Cristiano Ronaldo waarvan men zegt dat het een van 's werelds beste spelers is?!
Nee, van mooi voetbal van een tyfusland word ik niet vrolijk. Gelukkig is dat niet aan de orde vandaag.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:10 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ach, hij heeft zichzelf al bewezen.
Jammer dat hij de wedstrijd nu niet net naar een wat hoger niveau weet te tillen.
Of je nou voor Turkije, Portugal of geen van beiden bent, mooi voetbal is altijd fijn om te kijken toch?
Dat kanquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, van mooi voetbal van een tyfusland word ik niet vrolijk. Gelukkig is dat niet aan de orde vandaag.
Klopt ja, wat een schijtteamquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:12 schreef StarGazer het volgende:
Zelfs een corner nemen kunnen ze al niet
Je hebt alleen weinig aan 4 Van Persiesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:13 schreef Soul79 het volgende:
Er zijn 70 miljoen Turken, waarom dan zo weinig goeie voetballers?
Met 70 miljoen Nederlanders zouden wij minstens vier Van Persies hebben
En China danquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:13 schreef Soul79 het volgende:
Er zijn 1 miljard Chinezen, waarom dan zo weinig goeie voetballers?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:13 schreef Soul79 het volgende:
Omdat ze in Turkije niet goed worden opgeleid.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:13 schreef Soul79 het volgende:
Handig als er één geblesseerd raaktquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt alleen weinig aan 4 Van Persies
Als ze goed zijn en gescout worden kunnen ze dat ook in andere landen leren, dat gebeurd al zoveel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Omdat ze in Turkije niet goed worden opgeleid.
Er is geen goede opleiding zoals bijv. bij Ajax, PSV etc.
Meneer doet VWOquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Er zijn 1 miljard Chinezen, waarom dan zo weinig goeie voetballers?
Met 1 miljard Nederlanders zouden wij minstens 2398 Van Persies hebben.
In ben onder de indruk.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Er zijn 1 miljard Chinezen, waarom dan zo weinig goeie voetballers?
Met 1 miljard Nederlanders zouden wij minstens 2398 Van Persies hebben.
quote:
quote:
Chinezen pingpongen alleen maar.quote:
HOezo 1 miljard gedeelddoor 16 miljoen is geen 2300 nog iets hoorquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:15 schreef Phrits het volgende:
[..]
![]()
Vind die gozer trouwens een beetje op Michael Jackson lijken in de jaartjes dat hij nog niet zo wit was.
Nu ben ik onder de indruk van jou.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HOezo 1 miljard gedeelddoor 16 miljoen is geen 2300 nog iets hoor
Grotere kans dat er eens een keer eentje fit is.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt alleen weinig aan 4 Van Persies
volgens mij danquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HOezo 1 miljard gedeelddoor 16 miljoen is geen 2300 nog iets hoor
nog sprekend ookquote:
yessssquote:
Goed hoor.quote:
Hij mist Charisma.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom speelt Quaresma niet? Wil ie niet winnen?²
Ze staan toch voor?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij staat toch voor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
ik wist hetquote:
ik las detailhandelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pietluttige scheids.
Ik noem hem voortaan DetailFandel!
Voor Zwitserland ook wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef Plastic_Power het volgende:
Goed nieuws voor Tsjechie dat Turkije zo bagger is.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef popolon het volgende:
Semi komt er in. Tja met semi profs win je nooit natuurlijk.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef popolon het volgende:
Semi komt er in. Tja met semi profs win je nooit natuurlijk.
Omdat Portugal niet wil winnen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet iemand waarom Quaresma het veld niet is betreden?²
Voor Zwitserland ookquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef Plastic_Power het volgende:
Goed nieuws voor Tsjechie dat Turkije zo bagger is.
ik had het ook uitgerekend hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu ben ik onder de indruk van jou.
[..]
Helaas jongen, niet meer van jou.
ik belde scolari net op, maar hij nam niet op ik denk dat hij te druk isquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
De grootste grap is het Turkse elftal op dit momentquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:21 schreef Devrim_ het volgende:
Wat een kutgrappen hier
Hoe diep kan het niveau zakken...
Net of Nederland zo geweldig is..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef Strychnine het volgende:
Jammer dat Nederland niet in een poule met Turkije zit
Omdat hij door de coach genegerd wordquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie Zwitserland niet van Portugal winnenquote:
De BMW grap was nog leuk, maar naam grappenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:21 schreef Devrim_ het volgende:
Wat een kutgrappen hier
Hoe diep kan het niveau zakken...
Nou nee, ik zei dat het niet klopte en toen had ik het al uitgerekend!quote:
Rottige negersquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat hij door de coach genegerd word²
Waarom?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef Strychnine het volgende:
Jammer dat Nederland niet in een poule met Turkije zit
Daarom, dan hebben we tenminste een grote kans om te winnenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Net of Nederland zo geweldig is..Kijken hoe ze Benzema willen stoppen
Ik ook niet. Ik kijk op het moment alleen Portugal-Turkijequote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:22 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik zie Zwitserland niet van Portugal winnen
HEUL NIET!quote:
Ik zit hier ook in m'n eentjequote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kijk op het moment alleen Portugal-Turkije
Lees de topics maar terugquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:24 schreef tong80 het volgende:
Net pas kunnen inschakelen.
Heb ik veel gemist ?
Terechte voorsprong enzo ?
140 posts.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:24 schreef tong80 het volgende:
Heb ik veel gemist ?
+2 andere topics.quote:
ja helaas wel. Tussenstand is terecht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:24 schreef tong80 het volgende:
Heb ik veel gemist ?
Terechte voorsprong enzo ?
Ja lijkt mij beter dat ze nog wat brazilianen importeren en hun een turks paspoortje geven dan deze prutsers.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:23 schreef Devrim_ het volgende:
Wat is Tuncay toch een slechte speler....
Weg met Tuncay aub
Nog bedanktquote:
Zit je op de stream of naar ESPN te kijken?quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:26 schreef Asskicker14 het volgende:
De Creative Zan is dit seizoen erg in de smaak bij de bondscoach naast de iPod nani.
Ik stoor me aan je avatar, ik vermaan je nu direct om het weg te halen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:25 schreef Chadi het volgende:
Die Emre is ook niet verkeerd.
Daar is Fenerbahce slim mee geweest om hem al voor het EK te halen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:25 schreef Chadi het volgende:
Die Emre is ook niet verkeerd.
Homoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik stoor me aan je avatar, ik vermaan je nu direct om het weg te halen.²
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ESPNquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Zit je op de stream of naar ESPN te kijken?
Ik vind het een goede speler.quote:
Zegt wel iets over de buurt waar je woontquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:28 schreef Silver_Shark het volgende:
hopelijk wint turkije niet... krijg ik weer dat getoeterd van auto's door me straat
Voor die geweldige tipquote:
Poepenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou mensen Portugal scoort ze de 2-0 en ik ga nu..
No offence voor de turken in dit topicquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:28 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Zegt wel iets over de buurt waar je woont
RASICT!!!!!!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:29 schreef Strychnine het volgende:
[..]
No offence voor de turken in dit topic
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je woont in Turkije?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:29 schreef Devrim_ het volgende:
Ik heb hier echt nog nooit toeterende Turken gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |