verbeterd die zichzelfquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:59 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het commentaar niet slechter kan...
www.weblog.comquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:02 schreef Strychnine het volgende:
Oeh, politie voor de deur. Dat is spannender dan deze wedstrijd..
*gaat gluren*
(sorry Devrim, morgen zal ik een dagboek kopen)
Zou me onderhand niks verbazenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:02 schreef RayMania het volgende:
Was Ronaldo nou aan het huilen? Leek er anders wel vrij veel op.
Ja dat dacht ik dus ook te zien... Wist 't niet zekerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:02 schreef RayMania het volgende:
De stadions moeten ook schoonquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:01 schreef T3hTommay het volgende:
Wat een vuilakken zijn de turken toch ookDat ze die gasten toe laten tot het EK zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Z'n nagel is gebroken.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:02 schreef RayMania het volgende:
Rita Verdonk..quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
De stadions moeten ook schoonRASICT!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat gebeurt er?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:02 schreef Strychnine het volgende:
Oeh, politie voor de deur. Dat is spannender dan deze wedstrijd..
*gaat gluren*
(sorry Devrim, morgen zal ik een dagboek kopen)
Weet ik niet, er staat een politiebusje en een 'gewone politieauto', en ze lopen heel druk om een auto heen die ze net aangehouden hebben. Ben maar weer achter de pc/tv gaan zitten, er gebeurd niet zo veelquote:
Prachtwijk?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:05 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Weet ik niet, er staat een politiebusje en een 'gewone politieauto', en ze lopen heel druk om een auto heen die ze net aangehouden hebben. Ben maar weer achter de pc/tv gaan zitten, er gebeurd niet zo veel
okquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:05 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Weet ik niet, er staat een politiebusje en een 'gewone politieauto', en ze lopen heel druk om een auto heen die ze net aangehouden hebben. Ben maar weer achter de pc/tv gaan zitten, er gebeurd niet zo veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |