Ze staan toch voor?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom speelt Quaresma niet? Wil ie niet winnen?²
Hij staat toch voor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom speelt Quaresma niet? Wil ie niet winnen?²
ik wist hetquote:
ik las detailhandelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pietluttige scheids.
Ik noem hem voortaan DetailFandel!
Voor Zwitserland ook wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef Plastic_Power het volgende:
Goed nieuws voor Tsjechie dat Turkije zo bagger is.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef popolon het volgende:
Semi komt er in. Tja met semi profs win je nooit natuurlijk.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef popolon het volgende:
Semi komt er in. Tja met semi profs win je nooit natuurlijk.
Omdat Portugal niet wil winnen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet iemand waarom Quaresma het veld niet is betreden?²
Voor Zwitserland ookquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef Plastic_Power het volgende:
Goed nieuws voor Tsjechie dat Turkije zo bagger is.
ik had het ook uitgerekend hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu ben ik onder de indruk van jou.
[..]
Helaas jongen, niet meer van jou.
ik belde scolari net op, maar hij nam niet op ik denk dat hij te druk isquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
De grootste grap is het Turkse elftal op dit momentquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:21 schreef Devrim_ het volgende:
Wat een kutgrappen hier
Hoe diep kan het niveau zakken...
Net of Nederland zo geweldig is..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef Strychnine het volgende:
Jammer dat Nederland niet in een poule met Turkije zit
Omdat hij door de coach genegerd wordquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie Zwitserland niet van Portugal winnenquote:
De BMW grap was nog leuk, maar naam grappenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:21 schreef Devrim_ het volgende:
Wat een kutgrappen hier
Hoe diep kan het niveau zakken...
Nou nee, ik zei dat het niet klopte en toen had ik het al uitgerekend!quote:
Rottige negersquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat hij door de coach genegerd word²
Waarom?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef Strychnine het volgende:
Jammer dat Nederland niet in een poule met Turkije zit
Daarom, dan hebben we tenminste een grote kans om te winnenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Net of Nederland zo geweldig is..Kijken hoe ze Benzema willen stoppen
Ik ook niet. Ik kijk op het moment alleen Portugal-Turkijequote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:22 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik zie Zwitserland niet van Portugal winnen
HEUL NIET!quote:
Ik zit hier ook in m'n eentjequote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kijk op het moment alleen Portugal-Turkije
Lees de topics maar terugquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:24 schreef tong80 het volgende:
Net pas kunnen inschakelen.
Heb ik veel gemist ?
Terechte voorsprong enzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |