abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2008 @ 15:10:48 #151
170092 Fha
Fuzzy!
pi_59219229
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:07 schreef DJMO het volgende:

[..]

omdat ik mijn voorstel nog steeds serieus meen
Het gaat er meer om dat er nog mensen zijn die er op reageren
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_59219252
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:10 schreef Fha het volgende:

[..]

Het gaat er meer om dat er nog mensen zijn die er op reageren
Wat doe je zelf nu dan
  zondag 8 juni 2008 @ 15:14:14 #153
170092 Fha
Fuzzy!
pi_59219305
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:11 schreef slindenau het volgende:

[..]

Wat doe je zelf nu dan
Er op reageren, want ik vind het een pracht discussie.
Ik bedoelde dat het feit dat zij nog steeds achter haar idee staat niet hoeft te betekenen dat een topic blijft lopen.. want als er niemand meer reageert houd het gewoon op.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 juni 2008 @ 15:15:21 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59219333
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:14 schreef Fha het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat het feit dat zij nog steeds achter haar idee staat niet hoeft te betekenen dat een topic blijft lopen.. want als er niemand meer reageert houd het gewoon op.
nogmaals, het levert alleen maar voordelen op ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 8 juni 2008 @ 15:16:04 #155
170092 Fha
Fuzzy!
pi_59219357
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:15 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat het tegen valt en dat het veel meer moeite en gezeur is dan hoe het nu werkt.
pi_59219379
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:15 schreef DJMO het volgende:

[..]

Graag de voordelen en nadelen op een rijtje?

Dan toon ik even aan dat er meer nadelen zijn
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59219392
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:14 schreef Fha het volgende:

[..]

DJMO is beetje eigenwijs in mijn ogen en durft/kan niet erkennen dat zij het nu ook wel in is gaan zien dat het eigenlijk niet zo een goed idee is
Top 5 China producten
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 juni 2008 @ 15:18:18 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59219405
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:16 schreef Fha het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat het tegen valt en dat het veel meer moeite en gezeur is dan hoe het nu werkt.
1) milieuvoordeel door vermindering van papiergebruik
2) geen verlies van (statie)geld door de klant
3) klantenbinding door de desbetreffende winkel, wat omzetwinst oplevert.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 8 juni 2008 @ 15:20:40 #159
170092 Fha
Fuzzy!
pi_59219448
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:17 schreef rene90 het volgende:

[..]

DJMO is beetje eigenwijs in mijn ogen en durft/kan niet erkennen dat zij het nu ook wel in is gaan zien dat het eigenlijk niet zo een goed idee is
Mja tot die conclusie kwamen we gister ook al
pi_59219563
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:18 schreef DJMO het volgende:

[..]

Daar gaan we:

Wat denk je dat het kost om die pasjes te maken? Het maken van het systeem, de mensen optrommelen die achter de helpdesk zitten om te horen hoe mensen hen pasje zijn kwijt geraakt?
Denk eens aan storingen van het systeem?
De koppeling van klantenbinding + winstomzet zie ik niet zo snel. Want WILLEN mensen wel hen persoonlijke gegevens kwijt bij de supermarkt. Zo zal je dus wanneer je bij een andere winkel komt wel weer papiertjes moeten gebruiken, waarmee dus gelijk punt 1 nietig wordt verklaard (door mij )

Mijn idee van nadelen:

1) Kosten van het maken van de pasjes
2) Elke klant moet zijn gegevens door gaan geven, het is dan wel voor 1 keer maar denk je dat zij dit zullen doen?
3) Dan heb je voor elke winkel een ander pasje, nee dat gaat goed. Heb je een rits pasjes moet je gaan zoeken bij de balie, zoeken=>kost tijd => lange wachtrijen bij de kassa
4) Je moet telkens denken aan "dat pasje", dan vergeet je je pasje thuis en kom je bij het apparaat en dan...ja shit kan je het niet bijschrijven op je statiegeld-spaarrekening, dan toch maar dat papiertje.

Lijkt mij wel duidelijk nu
Top 5 China producten
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 juni 2008 @ 15:31:06 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59219707
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:25 schreef rene90 het volgende:

[..]

Daar gaan we:

Wat denk je dat het kost om die pasjes te maken? Het maken van het systeem, de mensen optrommelen die achter de helpdesk zitten om te horen hoe mensen hen pasje zijn kwijt geraakt?
De koppeling van klantenbinding + winstomzet zie ik niet zo snel. Want WILLEN mensen wel hen persoonlijke gegevens kwijt bij de supermarkt. Zo zal je dus wanneer je bij een andere winkel komt wel weer papiertjes moeten gebruiken, waarmee dus gelijk punt 1 nietig wordt verklaard (door mij )

Mijn idee van nadelen:

2) Elke klant moet zijn gegevens door gaan geven, het is dan wel voor 1 keer maar denk je dat zij dit zullen doen?
3) Dan heb je voor elke winkel een ander pasje, nee dat gaat goed. Heb je een rits pasjes moet je gaan zoeken bij de balie, zoeken=>kost tijd => lange wachtrijen bij de kassa
4) Je moet telkens denken aan "dat pasje", dan vergeet je je pasje thuis en kom je bij het apparaat en dan...ja shit kan je het niet bijschrijven op je statiegeld-spaarrekening, dan toch maar dat papiertje.

1) het systeem bestaat al gedeeltelijk, kijk naar de air-miles pas, het is gewoon te koppelen aan de bestaande klantenpas.
2) zie 1
3) het aanpassen kost iets, maar levert dus wel voordelen op; zie de klantenbinding.
4) bonuskaart zit heel vaak aan de sleutelbos van mensen door je bonuskaart te koppelen (wat ook al gebeurt bij de air-miles pas) vergeet je dus zelden tot nooit

pi_59219759
Of je stopt die bonnetjes in je broekzak/portemonnee
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 juni 2008 @ 15:33:50 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59219791
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:32 schreef Zenon het volgende:
Of je stopt die bonnetjes in je broekzak/portemonnee
mijn andere argumenten al gelezen???

pi_59219845
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:31 schreef DJMO het volgende:

[..]

1) het systeem bestaat al gedeeltelijk, kijk naar de air-miles pas, het is gewoon te koppelen aan de bestaande klantenpas.
2) zie 1
...
4) bonuskaart zit heel vaak aan de sleutelbos van mensen door je bonuskaart te koppelen (wat ook al gebeurt bij de air-miles pas) vergeet je dus zelden tot nooit
1. Een heleboel winkels hebben helemaal niet zoeen systeem.
2. Een heleboel mensen willen helemaal geen "bekende" klant zijn bij een supermarkt.
pi_59219854
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:25 schreef rene90 het volgende:

[..]

Daar gaan we:

De koppeling van klantenbinding + winstomzet zie ik niet zo snel. Want WILLEN mensen wel hen ersoonlijke gegevens kwijt bij de supermarkt. Zo zal je dus wanneer je bij een andere winkel komt wel weer papiertjes moeten gebruiken, waarmee dus gelijk punt 1 nietig wordt verklaard (door mij )

Mijn idee van nadelen:

kun je beter invoeren de optie om het tegoed door middel van bluetooth of anderszins te laten bijschrijven op je mobile phone.

dus:
1 Wilt u uw flessenbon bijschrijven op het tegoed van uw mob phone.
Indien ja: Tik dan nu de pincode van uw phone in, zodat de scanner de juiste phone kan detecteren en U het tegoed indien gewenst, thuis kan overschrijven naar uw flessentegoedpensioenspaarrekeningnummer
leuk scrabblewoord trouwens
Indien Nee: Pak dan dat verotte bonnetje en berg het goed op, c.q. verfrommel het niet tussen de groente.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 juni 2008 @ 15:40:49 #166
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59219944
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:35 schreef slindenau het volgende:

[..]

1. Een heleboel winkels hebben helemaal niet zoeen systeem.
2. Een heleboel mensen willen helemaal geen "bekende" klant zijn bij een supermarkt.
quote:
Inmiddels spaart ruim 46% van de Nederlandse huishoudens Air Miles. Een succes dat mede gebaseerd is op de waarborg van de privacy met betrekking tot de Air Miles spaargegevens.
de meeste winkels hebben overigens een klantenkaart maar daar ga je makkelijk aan voorbij ...

http://www.airmiles.nl/ai(...)atie.overorganisatie
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:36 schreef henkway het volgende:

[..]

kun je beter invoeren de optie om het tegoed door middel van bluetooth of anderszins te laten bijschrijven op je mobile phone.

dus:
1 Wilt u uw flessenbon bijschrijven op het tegoed van uw mob phone.
Indien ja: Tik dan nu de pincode van uw phone in, zodat de scanner de juiste phone kan detecteren en U het tegoed indien gewenst thuis kan overschrijven naar uw flessentegoedpensioenspaarrekeningnummer
leuk scrabblewoord trouwens
Indien Nee: Pak dan dat verotte bonnetje en berg het goed op, c.q. verfrommel het niet tussen de groente.
dat zou nog meer aanpassingen vergen dan datgene wat ik voorstel

zondag 8 juni 2008 @ 15:42:00 #167
170092 Fha
Fuzzy!
pi_59219976
Bonnetjes
pi_59220097
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:40 schreef DJMO het volgende:

[..]

[..]

de meeste winkels hebben overigens een klantenkaart maar daar ga je makkelijk aan voorbij ...

http://www.airmiles.nl/ai(...)atie.overorganisatie
[..]

dat zou nog meer aanpassingen vergen dan datgene wat ik voorstel
neu, dat is vrij eenvoudig, mits je een goede phone hebt
pi_59220118
Offtopic:
* bReChThOu knuffelt DJMO
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 juni 2008 @ 15:47:59 #170
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59220150
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:46 schreef henkway het volgende:

[..]

neu, dat is vrij eenvoudig, mits je een goede phone hebt
mensen hebben vaker een klantenkaart dan een foon met bluetooth oid ...

zondag 8 juni 2008 @ 15:48:01 #171
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_59220151
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 21:54 schreef DJMO het volgende:
het gebeurt zoveel mensen: je brengt (opgespaard) statiegeld weg, en dan vergeet je of het bonnetje uit de automaat te halen, of je verliest het ergens in de winkel, waardoor iemand anders er met jouw geld vandoor gaat
Flessen erin en weglopen zonder op de de knop te drukken is mij ook 1 keer overkomen, daarna nooit meer..
quote:
oplossing:

maak ingeleverd statiegeld persoonsgebonden, door het bijvoorbeeld, in het geval van Albert Heijn, te koppelen aan de bonuskaart of de air-milespas. als je je statiegeld dan wil innen, eerst je postcode en huisnummer opgeven. op deze manier kan een "wildvreemde" er niet met jouw statiegeld vandoor gaan.
Dus je wilt alle flessenautomaten uitbreiden met een postcode-invoer en dan koppelen aan het kassasysteem? mmmmkay let's call that "plan B"..

Ik denk niet dat supermarkten zoveel moeite gaan doen voor een paar josti's die vergeten op een knopje te drukken, of nog geen 5 minuten een papiertje kunnen vasthouden zonder het te verliezen..
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 juni 2008 @ 15:50:13 #172
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59220229
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:48 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

Flessen erin en weglopen zonder op de de knop te drukken is mij ook 1 keer overkomen, daarna nooit meer..
[..]

Dus je wilt alle flessenautomaten uitbreiden met een postcode-invoer en dan koppelen aan het kassasysteem? mmmmkay let's call that "plan B"..

Ik denk niet dat supermarkten zoveel moeite gaan doen voor een paar josti's die vergeten op een knopje te drukken, of nog geen 5 minuten een papiertje kunnen vasthouden zonder het te verliezen..
neeee .. je kan je pas invoeren (dus al je iemand wil sponsoren kan dat ook ) maar pas bij de kassa hoef je je postcode en huisnummer op te geven, precies zoals het nu werkt bij het inwisselen van air-miles...

pi_59220231
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:47 schreef DJMO het volgende:

[..]

mensen hebben vaker een klantenkaart dan een foon met bluetooth oid ...
ik heb geen klantenkaart, ik doe boodschappen net waar mijn pet heen gaat, maar ik heb wel me pheun bij me
pi_59220262
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:48 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

[..]
O, was dat jouw bonnetje, nog bedankt dan
  zondag 8 juni 2008 @ 15:56:38 #175
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_59220415
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:51 schreef henkway het volgende:

[..]

O, was dat jouw bonnetje, nog bedankt dan
Graag gedaan, was een mijlpaal in je leven zeker, het vinden van mijn 50 cent..?
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')