abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59398113
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 23:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Overdreven en popie jopie.
Nou, wel een mooi tegengeluid !
Mag best, naast alle Slurfkontkruipers !
( waar ik er wel 1 van ben )
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_59398168
Zeg je iets negatiefs over Beschouw, komen z'n 40+ jarige internetvriendjes je af zeiken.

Aandoenlijk
pi_59398211
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Zeg je iets negatiefs over Beschouw, komen z'n 40+ jarige internetvriendjes je af zeiken.

Aandoenlijk
Hoi teringrobbie
pi_59398237
Ach, het moest er een keer van komen dat AntiRobbie ook dit topic vindt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_59398238
quote:

Aandoenlijk
Post iets op FOK! wat veel mensen leuk vinden en TerroRobbie komt zeggen dat ie het 3 x kut vindt, terwijl ie eigenlijk zit te kirren van plezier

Schattig
pi_59398268
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 23:56 schreef SCH het volgende:

Post iets op FOK! wat veel mensen leuk vinden en TerroRobbie komt zeggen dat ie het 3 x kut vindt, terwijl ie eigenlijk zit te kirren van plezier

Schattig
Liev is ie he
pi_59398302
Hup Robbie opzouten
Je bent een kanjert, maar niet in dit slurfen topic !
Bey mop, ga ff naar de alpendoos of zo
pi_59398346
Nee hoor, ik geef gewoon netjes aan wat ik er niet goed aan vind. Iets waar jij het -gelet op een post hierboven van je- zo te lezen ook mee eens bent.
  zondag 15 juni 2008 @ 00:00:51 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_59398353
quote:

Aandoenlijk
Aandoenlijk is vooral de voorspelbare reaktie van dat knulletje die zelf met z'n licht verstandelijke handicap niet verder komt dan teksten als: popie jopie.
Het blijft wel een schatje hoor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_59398418
Laten we het even gezellig houden met z'n allen, hè .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59398449
quote:
Op zondag 15 juni 2008 00:00 schreef golfer het volgende:
Aandoenlijk is vooral de voorspelbare reaktie van dat knulletje die zelf met z'n licht verstandelijke handicap niet verder komt dan teksten als: popie jopie.
Het blijft wel een schatje hoor.
Jouw reacties hier zijn gelukkig van een stuk hoger niveau "ik blijf van je genieten" "prachtig" Teiltje nodig?

En op dat kinderachtige op de man spelen van je zal ik maar ingaan he.
pi_59398473
quote:
Op zondag 15 juni 2008 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee hoor, ik geef gewoon netjes aan wat ik er niet goed aan vind. Iets waar jij het -gelet op een post hierboven van je- zo te lezen ook mee eens bent.
Klopt mop, maar niet blijven Slow Chatten ( geldt ook voor anderen en mij)
Dus dat,
( = dit is mijn laatste post !)
tegengeluid !
  zondag 15 juni 2008 @ 01:25:06 #138
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_59399705
quote:
Eensch.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_59400070
Geweldig. Meer, aub! Meer!
  Trouwste user 2022 zondag 15 juni 2008 @ 03:30:08 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_59400705
quote:
Jopie is met een hoofdletter.

Dat soort fouten maakt hij niet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 15 juni 2008 @ 03:31:58 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_59400716
quote:

Aandoenlijk
Er was 1 iemand die je tegengas gaf.

Vanwaar dat zelf op de borst geklopperij ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 15 juni 2008 @ 03:33:28 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_59400723
quote:
Op zondag 15 juni 2008 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja heel netjes. Ook met mooie voorbeelden. En hoe het beter kan.

Moderator / Redactie Sport zondag 15 juni 2008 @ 09:25:15 #143
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_59401274
Beschouw verdient een grote schouderklop
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_59403688
quote:
Op zondag 15 juni 2008 03:31 schreef tong80 het volgende:
Er was 1 iemand die je tegengas gaf.
Tel nog eens opnieuw. En inmiddels kun je jezelf er ook bij optellen.
quote:
Op zondag 15 juni 2008 03:33 schreef tong80 het volgende:
Ja heel netjes. Ook met mooie voorbeelden. En hoe het beter kan.

Speciaal voor jou dan:
- Overmatig metafoor gebruik. Metafoor gebruik om het metafoor gebruik.
- Overmatig cliche gebruik.
- Populair geleuter als "zeker lang niet geneukt?"
- Modric was tegen Duitsland onzichtbaar.
- In een van de verhalen wordt (op basis van 1 wedstrijd tegen Nederland???) gesteld dat bij Pirlo het beste er wel af is. Nou ik weet niet hoor, maar hij is nog geen dertig en speelde dit seizoen zo'n 50 wedstrijden voor een van de beste clubs van de wereld in verschillende (inter)nationale topcompetities.
- Populaire voorspellingen die nergens op gestaafd zijn. Zoals dat Rusland over een paar jaar het Europese voetbal domineert. Dit heb ik de afgelopen jaren al van meer zelfbenoemde kenners als Jack van Gelder gehoord. Maar voorlopig blijkt er nog helemaal niks van.

En zo kan ik nog wel even doorgaan...
  zondag 15 juni 2008 @ 12:36:43 #145
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59403794
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Tel nog eens opnieuw. En inmiddels kun je jezelf er ook bij optellen.
[..]

Speciaal voor jou dan:
- Overmatig metafoor gebruik. Metafoor gebruik om het metafoor gebruik.
- Overmatig cliche gebruik.
- Populair geleuter als "zeker lang niet geneukt?"
- Modric was tegen Duitsland onzichtbaar.
- In een van de verhalen wordt (op basis van 1 wedstrijd tegen Nederland???) gesteld dat bij Pirlo het beste er wel af is. Nou ik weet niet hoor, maar hij is nog geen dertig en speelde dit seizoen zo'n 50 wedstrijden voor een van de beste clubs van de wereld in verschillende (inter)nationale topcompetities.
- Populaire voorspellingen die nergens op gestaafd zijn. Zoals dat Rusland over een paar jaar het Europese voetbal domineert. Dit heb ik de afgelopen jaren al van meer zelfbenoemde kenners als Jack van Gelder gehoord. Maar voorlopig blijkt er nog helemaal niks van.

En zo kan ik nog wel even doorgaan...
idd

aan het begin was het leuk, nu moet er wat nieuws komen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_59404248
Ik ben het deels wel met Robbie eens. In het begin van dit topic werd gezegd dat deze stukjes vooral niet in de VI moeten vanwege Peter Wekking die daar zit en overdadig metaforen en poëtische zinnen gebruikt. Maar in feite is er weinig verschil tussen Beschouw en Peter Wekking. Metaforen om de metaforen, overdadig doorgetrokken, etc. Grootste probleem voor mij is echter, en dat klinkt heel raar, dat de stukjes geen voetbal ademen.

Maar nogmaals, het zijn geen slechte stukjes.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_59419460

© kleinzusje
quote:
De overwinning zat de Tsjechen in de zak. Hoe druk de Turkse baasjes ook deden, het tactisch vernuft van Karel Brückner leek de doorslag te geven. Lang had hij gedubd of hij de beweeglijke en snelle Baros in de punt van zijn aanval zou zetten, of de statische maar balvaste Jan Koller.
Het werd Jan Koller dus en die meesterzet betaalde zich al rap uit. Koller was voorin de rots in de branding. Met soms twee Turken op zijn nek kaatste hij de ballen terug met voet en borst en toen Grygera vanaf de rechterflank een voorzet in het vijandelijke strafschopgebied zwiepte, was hij er als de kippen bij: 1-0. Met de kop natuurlijk.
Opgezweept door hun prachtig fanatieke coach Terim begonnen de Turken als een tornado aan de tweede helft. Ook Brückner maakte zich druk. Hij stuurde zijn mannen naar voren en wees daarbij steeds naar Koller. "Daar moet die bal heen!"
De Tsjechen knoopten die les goed in hun oren. Plasil maakte na een uur 2-0 en niemand gaf meer een stuiver voor de Turken. Karel Brückner kon eindelijk ontspannen plaatsnemen in de dug-out en werd weer het lijk dat hij altijd is.
Maar zie, de regen die steeds harder op het veld neerdaalde, wakkerde de Turkse storm nog verder aan. Het deed hen denken aan hun wonderbaarlijke heropstanding tegen Zwitserland.
Aanval na aanval golfde in de richting van het Tsjechische doel. Arda Turan schoof de 2-1 binnen en plots ging Petr Cech, die drie broers op de tribune had zitten, als een beginneling in de fout: 2-2.
Nog was het niet gedaan met de Turkse furie. Twee minuten later scoorde Nihat zijn tweede doelpunt.
Wat een elftal, die Turken!
Geef hen een achterstand en laat het regenen en je bent als toeschouwer verzekerd van een geweldige wedstrijd. Kroatië is in de kwartfinale hun volgende tegenstander. De Kroaten zullen de komende dagen anstvallig de weersverwachtigen in de gaten houden en bidden voor een wolkenloze hemel.
pi_59419709
Beter Beschouw
  Trouwste user 2022 maandag 16 juni 2008 @ 19:39:29 #149
7889 tong80
Spleenheup
pi_59440292
Erg goed

pi_59447408

© kleinzusje
quote:
Arne Friedrich, Clemens Fritz, Per Mertesacker, Christoph Metzelder en Mario Gomez mogen op het EK het shirt van het Duitse nationale elftal dragen, dat tegenwoordig met een zwarte rouwband op de borst is getooid. Als deze verzameling logge, simpele voetballers de crème de la crème is bij onze oosterburen, ziet het er daar maar somber uit. Vandaar die rouwband dus.
Spontaniteit, creativiteit, techniek, overzicht; het is bij het Duitse elftal ver te zoeken. Neem nou zo’n Mario Gomez, in 2007 toch gekroond tot beste voetballer in de Bundesliga.
Hij krijgt al in de vierde minuut een levensgrote kans op één meter van de doellijn, een kans die niet te missen is. Gomez mist toch en tot overmaat van ramp gaat hij niet achter zijn onhandig ingeschoten bal aan, maar blijft staan. Gomez is het protoype van de schaduwspits. Hij houdt zich schuil totdat hij na een uur gewisseld wordt.
De enige Duitser die echt kan voetballen is Michael Ballack en als je de ploeg tegen Oostenrijk aan het werk ziet, weet je dat zijn ploegmaten diep onder de indruk zijn van zijn kwaliteiten. Elke bal wordt met diep ontzag bij de grote Ballack ingeleverd, ook als dat het tempo uit de aanval haalt. Tot een goed en doordacht samenspel komt het nimmer, simpelweg omdat zijn ploegmakkers de kwaliteit missen. Het is tekenend voor de wedstrijd dat het enige doelpunt valt uit een vrije trap van, wie anders, Ballack.
Het was genoeg om de Oostenrijkers te verslaan. Aan de ploeg van Josef Hickersberger is elk woord te veel besteed en over hen zeg ik dus niks.
De wedstrijd werd gespeeld in de Oostenrijkse hoofdstad. Goed gezien van de UEFA, want het was een wedstrijd om te wenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')