Jup maar om bepaalde redenen gebruikt mijn vriendin dat niet meer, net als speed en cokequote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
xtc?althans ik wel die paar keer dat ik het gebruikte
Dat heb ik weleens voor de fun gedaan, maar kan me niet voorstellen dat je daar opgewonden van wordtquote:
Spanish fly werkt echt niet..quote:Op zondag 8 juni 2008 15:15 schreef sc00p het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens voor de fun gedaan, maar kan me niet voorstellen dat je daar opgewonden van wordt![]()
Is spanish fly wat? daar heb ik weleens wat van gehoord namelijk..
Of zijn er betere alternatieven??
Verliefd zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 19:56 schreef sc00p het volgende:
[..]
Hmz ok, maar wat is er nog meer dan wat wel werkt
Luister. Er is NIKS wat je legaal kunt kopen. Punt.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:56 schreef sc00p het volgende:
[..]
Hmz ok, maar wat is er nog meer dan wat wel werkt
lol. kmoet ineens aan die Jiskefet sketch denkenquote:
Wat is er dan mis met knuffelen als je allebei gebruikt hebt? Lijkt me persoonlijk geweldig eigenlijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:50 schreef cesareborgia het volgende:
Kom je toch echt bij speed/coke/xtc terecht. Alhoewel xtc voor mij persoonlijk absoluut geen goed plan is voor sex. Knuffelbitch in de house
Is helemaal niks mis mee maar TO wou all night leipe sex. Persoonlijk moet ik dan geen xtc nemen want dan wordt het een all night knuffel sessie.quote:Op maandag 9 juni 2008 02:32 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met knuffelen als je allebei gebruikt hebt? Lijkt me persoonlijk geweldig eigenlijk.
Maar je zoekt wel een alternatief?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:12 schreef sc00p het volgende:
[..]
Jup maar om bepaalde redenen gebruikt mijn vriendin dat niet meer, net als speed en coke
Ik vindt je echt onwijs negatief.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:04 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Is helemaal niks mis mee maar TO wou all night leipe sex. Persoonlijk moet ik dan geen xtc nemen want dan wordt het een all night knuffel sessie.
zoiets heet doseren.quote:
Ja weet ik veel sjunkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |