Ach, het duurt maar een week johquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga maar een zomerslaap houden tot deze ellende voorbij is.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie net dat Robben ook al is afgevallen, dus dat komt vast goed.
Aahwquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en ik ga vanavond toch naar de film.
Ik werd weer eens gejend.
Kneusjes als jou hebben buiten WoW toch helemaal geen vrienden?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:34 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Terechte klacht. Ik zeg hier thuis dat ik vanavond een film ga kijken met vrienden, krijg je meteen van die reacties van: "hè, het EK begint vanavond hoor!".
Ik dus echt zo van
Ik ken het... Wil je iets met vrienden afspreken, is het eerste wat ze zeggen: "even kijken wat voor wedstrijden er dan zijn hoor"quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:34 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Terechte klacht. Ik zeg hier thuis dat ik vanavond een film ga kijken met vrienden, krijg je meteen van die reacties van: "hè, het EK begint vanavond hoor!".
Ik dus echt zo van
Ik verbaasde me er ook al over ja. Het moet niet veel gekker worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:09 schreef Cassius het volgende:
Matig idd. Nou is zelfs het 8-uurjournaal naar Ned 2 verplaatst vanwege voetbal op Ned 1
Maar ik kan niet tegen verandering dus het stoort mequote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:24 schreef Guncta het volgende:
Dat is heel normaal en zorgt juist voor veel minder irritatie.
Ze bundelen alles op 1 zender (NOS) om het overzichtelijk te houden.
Zie teletekst pagina 360.
Nooooo. Alleen het idee al kan ik niet aanquote:
Wat een rust!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:30 schreef katerwater het volgende:
Kom bij mij rusten!
Hier in Belgie hebben we het voetbal opgegeven![]()
Nergens last van. Geen manie, het wordt zelfs niet meer op de openbare zender uitgezonden!
Je vindt het EK niets maar bent toch een oranjefan? Beetje vreemd nietwaar?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:04 schreef Viking84 het volgende:
...
Ik ga maar een zomerslaap houden tot deze ellende voorbij is.
Ja, ik dacht dat ik het EK wel leuk ging vindenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:34 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Je vindt het EK niets maar bent toch een oranjefan? Beetje vreemd nietwaar?
Ik denk dat je "Kneusjes als jij" bedoelt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:09 schreef SaCn het volgende:
[..]
Kneusjes als jou hebben buiten WoW toch helemaal geen vrienden?
En om mensen als jou winnen we nou nooit wat. Ga GVD eens 100 % achter je land staan, en niet s'middags eens ff in de gids kijken of Nederland toevallig speelt die avond... Die hype is heerlijkquote:Op zondag 8 juni 2008 23:09 schreef Erotica_ het volgende:
Ik vind het wel leuk allemaal maar de hele hype eromheen met al die akties en kutreclames komen me de strot uit
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:22 schreef Rotonde het volgende:
Toch zijn er voordelen: als Nederland een wedstrijd heeft is het lekker rustig op de weg. En je kunt in alle gemak een wandelingetje door het park maken, je komt dan alleen maar gelijkgestemden tegen. Alle oranje toeterjosti's zitten toch voor de tv.
Precies!quote:Op maandag 9 juni 2008 00:02 schreef SaCn het volgende:
[..]
En om mensen als jou winnen we nou nooit wat. Ga GVD eens 100 % achter je land staan, en niet s'middags eens ff in de gids kijken of Nederland toevallig speelt die avond... Die hype is heerlijk
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:22 schreef Rotonde het volgende:
Alle oranje toeterjosti's zitten toch voor de tv.
Maar als het regent wil ik niet door het park lopen.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]_!!
Hopelijk gaat het dan wel hard plensen, want anders hebben ze de tv voor hun pauperhuissies gezet!.
Ik vind juist die hype eromheen wél leuk. Uitgedoste tokkies enzo, echt te geniaal!quote:Op zondag 8 juni 2008 23:09 schreef Erotica_ het volgende:
Ik vind het wel leuk allemaal maar de hele hype eromheen met al die akties en kutreclames komen me de strot uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |