abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2008 @ 03:41:14 #51
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59210706
TS is een aansteller
  zondag 8 juni 2008 @ 03:50:06 #52
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  zondag 8 juni 2008 @ 22:17:32 #53
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_59232507
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 19:09 schreef SaCn het volgende:

[..]

Kneusjes als jou hebben buiten WoW toch helemaal geen vrienden?
Ik denk dat je "Kneusjes als jij" bedoelt.

Daarnaast: WoW ....
pi_59234187
Ik vind het wel leuk allemaal maar de hele hype eromheen met al die akties en kutreclames komen me de strot uit
pi_59234603
Toch zijn er voordelen: als Nederland een wedstrijd heeft is het lekker rustig op de weg. En je kunt in alle gemak een wandelingetje door het park maken, je komt dan alleen maar gelijkgestemden tegen. Alle oranje toeterjosti's zitten toch voor de tv.
pi_59235707
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:09 schreef Erotica_ het volgende:
Ik vind het wel leuk allemaal maar de hele hype eromheen met al die akties en kutreclames komen me de strot uit
En om mensen als jou winnen we nou nooit wat. Ga GVD eens 100 % achter je land staan, en niet s'middags eens ff in de gids kijken of Nederland toevallig speelt die avond... Die hype is heerlijk
  maandag 9 juni 2008 @ 11:07:41 #57
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59241612
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:22 schreef Rotonde het volgende:
Toch zijn er voordelen: als Nederland een wedstrijd heeft is het lekker rustig op de weg. En je kunt in alle gemak een wandelingetje door het park maken, je komt dan alleen maar gelijkgestemden tegen. Alle oranje toeterjosti's zitten toch voor de tv.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:08:16 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59241625
Ik heb gisteren naar Duitsland-Polen gekeken en vanavond ga ik ook kijken naar Nederland-Italië .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 juni 2008 @ 11:08:35 #59
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59241632
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:02 schreef SaCn het volgende:

[..]

En om mensen als jou winnen we nou nooit wat. Ga GVD eens 100 % achter je land staan, en niet s'middags eens ff in de gids kijken of Nederland toevallig speelt die avond... Die hype is heerlijk
Precies!
  maandag 9 juni 2008 @ 11:08:55 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59241638
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:22 schreef Rotonde het volgende:
Alle oranje toeterjosti's zitten toch voor de tv.
_!!

Hopelijk gaat het dan wel hard plensen, want anders hebben ze de tv voor hun pauperhuissies gezet! .
Niet meer actief op Fok!
pi_59244579
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_!!

Hopelijk gaat het dan wel hard plensen, want anders hebben ze de tv voor hun pauperhuissies gezet! .
Maar als het regent wil ik niet door het park lopen.
  maandag 9 juni 2008 @ 13:18:44 #62
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_59244859
Voetballen.
  maandag 9 juni 2008 @ 20:21:09 #63
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_59256729
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:09 schreef Erotica_ het volgende:
Ik vind het wel leuk allemaal maar de hele hype eromheen met al die akties en kutreclames komen me de strot uit
Ik vind juist die hype eromheen wél leuk. Uitgedoste tokkies enzo, echt te geniaal!

Maar het kijken van de wedstrijd.....
  maandag 9 juni 2008 @ 20:22:22 #64
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_59256773
Kaleidoscopiklimax
  maandag 9 juni 2008 @ 23:52:02 #65
28033 Pek
je moet wat
pi_59265445
Chips, kan het zomaar langer dan een week gaan duren. Damn
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:58:34 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59265689
Mooie wedstrijd .
Oranje .
EK .


.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 01:10:15 #67
28033 Pek
je moet wat
pi_59267452
Toch wel een Twilight Zone moment, als iemand van te voren had gezegd: we worden een counterploeg, winnen met 3-0 en van Bronckhorst is de uitblinker, had ik hem keihard uitgelachen

*knijpt zichzelf om te kijken of hij wakker is*
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')