Ik denk dat je "Kneusjes als jij" bedoelt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:09 schreef SaCn het volgende:
[..]
Kneusjes als jou hebben buiten WoW toch helemaal geen vrienden?
En om mensen als jou winnen we nou nooit wat. Ga GVD eens 100 % achter je land staan, en niet s'middags eens ff in de gids kijken of Nederland toevallig speelt die avond... Die hype is heerlijkquote:Op zondag 8 juni 2008 23:09 schreef Erotica_ het volgende:
Ik vind het wel leuk allemaal maar de hele hype eromheen met al die akties en kutreclames komen me de strot uit
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:22 schreef Rotonde het volgende:
Toch zijn er voordelen: als Nederland een wedstrijd heeft is het lekker rustig op de weg. En je kunt in alle gemak een wandelingetje door het park maken, je komt dan alleen maar gelijkgestemden tegen. Alle oranje toeterjosti's zitten toch voor de tv.
Precies!quote:Op maandag 9 juni 2008 00:02 schreef SaCn het volgende:
[..]
En om mensen als jou winnen we nou nooit wat. Ga GVD eens 100 % achter je land staan, en niet s'middags eens ff in de gids kijken of Nederland toevallig speelt die avond... Die hype is heerlijk
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:22 schreef Rotonde het volgende:
Alle oranje toeterjosti's zitten toch voor de tv.
Maar als het regent wil ik niet door het park lopen.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]_!!
Hopelijk gaat het dan wel hard plensen, want anders hebben ze de tv voor hun pauperhuissies gezet!.
Ik vind juist die hype eromheen wél leuk. Uitgedoste tokkies enzo, echt te geniaal!quote:Op zondag 8 juni 2008 23:09 schreef Erotica_ het volgende:
Ik vind het wel leuk allemaal maar de hele hype eromheen met al die akties en kutreclames komen me de strot uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |