http://nl.wikipedia.org/wiki/Miljonairsgemeentequote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:36 schreef Fastmatti het volgende:
Iemand hier bekend in Rozendaal? Hoe is het daar om te wonen?
Is dat zo. Echt rijk vond ik het er niet uit zien. Bovendien zijn de meeste huizen die daar te koop staan maar tussen de 6 en 8 tonquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:14 schreef Nautilus het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Miljonairsgemeente
manipulatie werkt natuurlijk altijd maar een kant op he?quote:Het schuurt tussen de Bijbel en de wereld
Van onze verslaggevers Douwe Douwes, Ron Meerhof
ChristenUnie merkt dat regeren pijn doet en staat van alle kanten onder druk
Partij ligt zwaar onder vuur sinds discussie over embryos electie. . Fractievoorzitter Arie Slob: deze agressie is onterecht.
AMSTERDAM Wat de PvdA al langer wist, wordt ook voor de ChristenUnie voelbaar: regeren doet pijn. De partij staat weliswaar op winst in de peilingen, maar in de achterban schuurt het tussen de Bijbel en ‘de wereld’.
De buitenwereld ziet vooral een grote invloed van de ChristenUnie op de regering. In de anderhalve week sinds de discussie over embryoselectie losbarstte, is de partij in kranten en op websites beschuldigd van fundamentalisme, rabiate ethiek en de dictatuur van de minderheid.
Afgelopen week moest partijleider André Rouvoet midden in de nacht zijn kinderen uit bed halen omdat onbekenden rond zijn huis slopen. Zijn huis bleek met posters beplakt. Berichten dat het slechts een ludieke actie zou zijn geweest, worden met kracht ontkend.
Fractievoorzitter Arie Slob is verbaasd over de felheid van de reacties.
‘Toen we aantraden, heb ik gezegd dat we nu alle schijnwerpers op ons gericht zouden krijgen.
Maar deze agressie is onterecht.
Wij vinden dat over zo’n zwaar punt in het kabinet gesproken moet worden, maar het lijkt wel of ons het recht wordt ontzegd daar - om te vragen.’
Tegelijk staat de partijleiding ook van binnenuit onder druk.
Een deel van de verse achterban van 2006 – vaak mensen zonder sterke geloofsachtergrond – is geschrokken van het steile standpunt over embryoselectie.
Maar het meest acute probleem is vooralsnog de traditionele achterban.
Die mort. Er is te veel weggegeven op wat wel het gebied van de ‘micro-ethiek’ wordt genoemd: gewetensbezwaarde ambtenaren hebben het onder dit kabinet moeilijker gekregen, homo’s kunnen buitenlandse kinderen adopteren, echtscheiding kan wéér sneller.
Daaroverheen woedt een discussie binnen de partij over de positie van homo’s. Kunnen die wel of niet de partij vertegenwoordigen? De partijtop zegt geen nee.
De ChristenUnie is daarmee een vriend van de wereld aan het worden, constateren critici afkeurend.
Ik ben er nog nooit geweest. Ben je op zoek naar een starterswoning tussen de 6 en 8 ton?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Is dat zo. Echt rijk vond ik het er niet uit zien. Bovendien zijn de meeste huizen die daar te koop staan maar tussen de 6 en 8 ton
Wat moet ik met een huis in Nederlandquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:32 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest. Ben je op zoek naar een starterswoning tussen de 6 en 8 ton?
De klootzakken.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Bovendien krijg ik geen huis van mijn ouders
Een eigen zaak als straatveger met een grote bek betaalt maar matig hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:41 schreef Fastmatti het volgende:
Ik had ook gewoon niet moeten gaan studeren. Het is gewoon tijdverspilling. Had al 6 jaar een eigen zaak moeten/kunnen hebben![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Is dat zo. Echt rijk vond ik het er niet uit zien. Bovendien zijn de meeste huizen die daar te koop staan maar tussen de 6 en 8 ton
Ging ze ook steeds huilen als het weer even 'tegenzat'?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:51 schreef Nautilus het volgende:
Ik had ooit een vriendin die zich er over beklaagde dat haar ouders haar nooit eens iets gaven. Toen ik er een keer bleef eten, vroeg ze duizend euro aan haar vader. Dat kreeg ze dan wel, maar ze beschouwde het niet als een gift. Ze had er namelijk eerst om moeten vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |