abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59245462
Wat mij toch een beetje stoort is het belang dat wordt gegeven aan de resurection hub. Per saldo is het toch een ordinaire productiefaciliteit. Eentje die nota bene sinds de laatste Cylon oorlog moet zijn gebouwd. Dat het een zware slag is tegen de Cylons in de oorlog kan ik me voorstellen. Maar een definitief einde aan het 'downloaden' door de vernietiging gaat wel heel ver.
pi_59245511
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:38 schreef HiZ het volgende:

Wat mij toch een beetje stoort is het belang dat wordt gegeven aan de resurection hub. Per saldo is het toch een ordinaire productiefaciliteit. Eentje die nota bene sinds de laatste Cylon oorlog moet zijn gebouwd. Dat het een zware slag is tegen de Cylons in de oorlog kan ik me voorstellen. Maar een definitief einde aan het 'downloaden' door de vernietiging gaat wel heel ver.
Dat komt doordat het script in seizoen 4 aan alle kanten rammelt. Het doet werkelijk waar pijn om te zien hoe deze serie verkwanseld wordt.
  Moderator maandag 9 juni 2008 @ 13:40:33 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_59245528
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:50 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Er staan op verschillende sites enorm veel spoilers, wat mij het meeste schokte:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_59248319
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:19 schreef dapluiz het volgende:
Balter met die centurion

En die nep Roslin onthullng, ik dacht echt ff een paar seconden "WTF" toen bleek dat we genaaid werden
Met die centurion was echt hilarisch ja . Baltar is op z'n best als hij gewoon weer die zielige kneus is die door de Cylons gebruikt werd .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_59248352
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:50 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Er staan op verschillende sites enorm veel spoilers, wat mij het meeste schokte:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, weten we iig wie de final cylon is.

Al zou het me niet verbazen als ze het dan nog voor elkaar krijgen om het zo te draaien dat het tóch nog iemand anders is .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_59250030
Deze aflevering 9 was zoals hij moet zijn. Goeie acties, goeie plotwendingen. En Baltar is nu weer eens leuk, en niet van godsgezeik.
pi_59259882
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:38 schreef HiZ het volgende:
Precies, en het zijn fucking robots. Die kunnen het heus wel opnieuw bouwen.
pi_59263501
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Asgard het volgende:

[..]

Precies, en het zijn fucking robots. Die kunnen het heus wel opnieuw bouwen.
idd redundantie zou ze niet vreemd moeten zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_59263968
Welke episode is de aankomende? 10 toch..? en wanneer is die te verwachten op het net? donderdag?
  maandag 9 juni 2008 @ 23:25:28 #55
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_59264401
Dat van die hub mogen ze nog wel even toelichten, want het is erg vreemd dat er maar ééntje van is en dat ze geen nieuwe kunnen bouwen.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_59264575
Vond het ook vaag inderdaad. Maar volgens mij bedoelde ze voor de cylons in de nabije omgeving.
pi_59264812
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef Omkron het volgende:

Vond het ook vaag inderdaad. Maar volgens mij bedoelde ze voor de cylons in de nabije omgeving.
Nah, voor alle cylons.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:40:58 #58
211083 Angelof9
I must go first
pi_59265032
Ze wilden die Cylons sterfelijk maken, wat ik op zich wel begrijp, maar dat dat zo makkelijk is, is wel een beetje vaag...
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_59265235
Misschien heeft het iets met de scipt writers staking te maken, dat een aantal mensen niet meer op hun plek ik teruggekeerd. Prison break stopte toen ook bij s03e13.
pi_59268408
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:25 schreef Ruiseart het volgende:
Dat van die hub mogen ze nog wel even toelichten, want het is erg vreemd dat er maar ééntje van is en dat ze geen nieuwe kunnen bouwen.
Nee, dat er maar een hub was daar hebben ze het eerder ook al eens over gehad, nog voor vernietiging op de agenda kwam. Alleen blijft het onwaarschijnlijk dat met de vernietiging van de Hub ook alle kennis over de bouw ervan verloren zou zijn en alle cylons voor alle eeuwigheid niet meer in staat zouden zijn tot een herbouw.
pi_59269818
Ach ja, helaas een deel van het verhaal wat niet goed gebracht is.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:52:31 #62
184465 Migue
Sensuele man
pi_59271798
Mag ook wel een keer, verder zit het verhaal gewoon top in elkaar, bijna een potdicht plot, dan mag je zoiets best wel een keer met een korreltje zout nemen.
pi_59271910
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:17 schreef IrfieJ het volgende:
whaaa ik dacht echt ff dat roslin de final cylon was .. fuckers!
quote:
Op zondag 8 juni 2008 01:13 schreef Zhenar het volgende:
Gave aflevering
Prachtig hoe Balthar een kans vrij zag om zelfs de metalheads te indoctrineren met zijn Godspeak

En zeer fijn dat D'Anna terug is Vond het "But you don't know that you're a Cylon?-moment hilarisch gedaan Met dat spannende muziekje en hoe D'Anna dat dan weglacht

Dus volgende week nog 1 episode en dan niets meer tot 2009, gezien de promo. Damn...
mee eens! Was een mooie ep, de CGI ontploffing prachtig, en de grap van D'Anna over Roslyn was
pi_59273248
Ik zat ook met mijn onderkaak op de grond toen D'Anna dat geintje uithaalde. En dan die krijsende violen eronder.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:48:07 #65
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_59273290
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef Omkron het volgende:
Dat was ook mijn gedachte, want bij de Cylon homeworld zou men toch nog wel kunnen downloaden? De groep kan dat alleen niet meer omdat omdat ze wat is het, honderden lichtjaren van huis verwijderd zijn.

Want het lijkt mij sterk dat de gehele Cylon ras hun thuiswerelden verlaat om achter 30 tot 40 duizend mensen aan te zitten. Het is niet efficient, net als het hebben van maar één hub waaraan je onsterfelijkheid hangt. Men stopt alle eieren in één mand en die is nu gevallen, zelfs mensen laten niet alles van één ding afhangen. En dan helemaal niet onder bewaking van maar twee base-stars als het zo een kritiek schip zou zijn.

Deze banaan moeten ze idd eventjes recht praten. Tenminste dat zou ik wel fijn vinden want misschien mis ik wat.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_59273411
Nee er is echt maar een hub, dat hebben ze vanaf het begin gezegd. Er zijn wel meerdere resurrection ships die met de vloot 'meevliegen'.
pi_59276226
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 11:48 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Dat was ook mijn gedachte, want bij de Cylon homeworld zou men toch nog wel kunnen downloaden? De groep kan dat alleen niet meer omdat omdat ze wat is het, honderden lichtjaren van huis verwijderd zijn.

Want het lijkt mij sterk dat de gehele Cylon ras hun thuiswerelden verlaat om achter 30 tot 40 duizend mensen aan te zitten. Het is niet efficient, net als het hebben van maar één hub waaraan je onsterfelijkheid hangt. Men stopt alle eieren in één mand en die is nu gevallen, zelfs mensen laten niet alles van één ding afhangen. En dan helemaal niet onder bewaking van maar twee base-stars als het zo een kritiek schip zou zijn.

Deze banaan moeten ze idd eventjes recht praten. Tenminste dat zou ik wel fijn vinden want misschien mis ik wat.
Naja 2basestars en elke keer random jumps lijkt me aardig goed beveiligd.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 14:14:08 #68
211083 Angelof9
I must go first
pi_59277014
Maar niet zo goed dat ze het ding niet in 3 minuten konden opblazen...
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  dinsdag 10 juni 2008 @ 14:54:04 #69
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59278032
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:45 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Naja 2basestars en elke keer random jumps lijkt me aardig goed beveiligd.
Als het hele voorbestaan van je ras daarvan afhangt? Nee dan zijn 2 basestars erg weinig imo.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_59279299
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 14:14 schreef Angelof9 het volgende:
Maar niet zo goed dat ze het ding niet in 3 minuten konden opblazen...
Ze konden er natuurlijk alleen maar bijkomen omdat ze een hybrid 'hadden'. Ik denk dat de Cylons een breuk in hun gelederen nooit echt ingecalculeerd hebben.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:11:01 #71
184465 Migue
Sensuele man
pi_59280022
Wat ik mij ook afvraag, is waarom de Hybrid er zonder meer mee instemde om de Hub te vernietigen, als ze autonoom de Basestar bestuurd. Natuurlijk is het haar faction, maar dat het zelfs op haar eigen initiatief doorging vind ik toch wat vreemd.
pi_59280285
Wat las ik nu.. nog meer één aflevering dit jaar?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 18:34:34 #73
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_59283692
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:11 schreef Migue het volgende:
Wat ik mij ook afvraag, is waarom de Hybrid er zonder meer mee instemde om de Hub te vernietigen, als ze autonoom de Basestar bestuurd. Natuurlijk is het haar faction, maar dat het zelfs op haar eigen initiatief doorging vind ik toch wat vreemd.
Volgens mij laat ze zich door God leiden en God wil sterfelijke Cylons.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:15:29 #74
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59286628
Net de aflevering 9 gezien. Vond het een leuke aflevering maar het ging weer eens TE makkelijk. Krijg weer het idee zoals altijd het geval is. Tegenstanders zijn eigenlijk te sterk dus moeten we iets creeëren wat ineens de rollen doet omdraaien. Beetje onrealistisch zo.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_59296545
Het is wel het seizoen waarin het allemaal tot een conclusie gaat komen he? Dan kun je niet eindeloos gaan zitten rekken. Sommige verhaaldraden moeten 'afgemaakt' worden.

Overigens moet ik dat van die spoilers nog zien. Ten eerste hebben ze al eerder valsei info gelekt, en daarnaast, kan iemand zich nog herinneren hoevaak de Galactica uit de oorspronkelijke serie al dacht 'Aarde' gevonden te hebben?

[ Bericht 41% gewijzigd door HiZ op 11-06-2008 07:05:06 ( ) ]
pi_59297419
Uit 1978 bedoel je ?
pi_59297662
Die oude serie, is die nog een beetje te kijken nowadays? Ik heb er nog nooit wat van gezien (voor mijn tijd)...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:15:54 #78
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_59303321
Het is ook eigenlijk van voor mijn tijd, maar enkele Nederlandse zenders hebben het toch wel uitgezonden door de jaren heen. Veronica als laatste meen ik. Maar ze hebben de serie ook weer verknipt tot films ofzo. Als je een beetje into retro scifi bent zoals mij dan is het een leuke serie.

Galactica 1980 is prul, moet je je niet eens aan wagen. Één aflevering is de moeite waard, en da's ook de enige waarin Starbuck meedoet.

Mis toch wel een beetje die Daggit in de huidige serie
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 07:03 schreef HiZ het volgende:
kan iemand zich nog herinneren hoevaak de Galactica uit de oorspronkelijke serie al dacht 'Aarde' gevonden te hebben?
Terra
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:49:14 #79
19529 Fendy
True Spirit
pi_59304163
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:20 schreef Jarno het volgende:
Die oude serie, is die nog een beetje te kijken nowadays? Ik heb er nog nooit wat van gezien (voor mijn tijd)...
Ik zag het geheel laatst op de nieuwsgroepen voorbijkomen.

By your command!
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_59304922
Die oude is helemaal niks vind ik.
pi_59307540
Vroegâh was de oude serie helemaal dé shit.
Ik heb de serie een jaar of 3 geledne nog eens bekeken (het is trouwens maar 1 seizoen) en het is als je ernu naar kijkt toch wel erg cheesy hoor.
De nieuwe serie is een stuk beter.

In de oude serie ontsnappen ze nadat de Cylons de 12 colonies hebben vernietigd.... en in aflevering 2 gaan ze eerst naar een of andere happy joy gok- en partyplaneet toe.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_59309510
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:16 schreef Ulreazj het volgende:
Die oude is helemaal niks vind ik.
Fok you! Dat was de shiznit zonder al die leipe bullshit van nu
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:23:15 #83
35623 PPL
#control
pi_59310423
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 15:43 schreef Dalamar het volgende:

In de oude serie ontsnappen ze nadat de Cylons de 12 colonies hebben vernietigd.... en in aflevering 2 gaan ze eerst naar een of andere happy joy gok- en partyplaneet toe.
Ja dat Apollo en Starbuck met z'n twee die Basestar aanvallen.
Purple Squadron, Orange Squadron, Green Squadron

Gun on Iceplanet Zero of zoiets (twee delig).
Burnt to the core but not broken
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:31:17 #84
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_59310585
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:23 schreef PPL het volgende:

[..]

Ja dat Apollo en Starbuck met z'n twee die Basestar aanvallen.
Purple Squadron, Orange Squadron, Green Squadron

Klassieke scene
pi_59311538
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Fok you! Dat was de shiznit zonder al die leipe bullshit van nu
Dat is het enige pluspunt.
  woensdag 11 juni 2008 @ 19:21:33 #86
184465 Migue
Sensuele man
pi_59313631
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:23 schreef PPL het volgende:

[..]

Hardste aflevering EVER! Al komen Lost Planet Of The Gods Pt.2 en The Living Legend ook erg dicht in de buurt.
Dat met die gok- en partyplaneet was toch in Lost Planet Of The Gods Pt.1? Ik heb nooit begrepen waarom dat nou ook Lost Planet Of The Gods was, had toch niets met Kobol te maken, of waren die Goden gokverslaafd?
Nee, ik geloof dat ik mij nog het meest aan The Lost Warrior heb geërgerd. Of The Young Lords, die was ook te debiel voor woorden.
Inmiddels ben ik bij Greetings From Earth, die zal ook wel weer gruwelijk ongeloofwaardig, kut en nep zijn, maar het blijft leuk om de dingetjes te zien die Ron Moore in zijn BSG gebruikt. Daardoor ben ik er nogsteeds van overtuigd dat de Final Five Beings Of Light zijn

Overigens is de oude serie erg leuk als je zo gek op BSG bent als ik. Dan is het verhaal wel leuk vanwege de overeenkomsten met de nieuwe, maar ook vanwege Richard Hatch en Dirk Benedict (voor de A-Team-liefhebber). Inmiddels is BSG natuurlijk op alle vlakken achterhaald, maar als je in je achterhoofd houdt dat dit baanbrekend was destijds is het al een stuk leuker. Tegenwoordig zou het geen Emmy meer winnen zoals de huidige BSG.

[ Bericht 15% gewijzigd door Migue op 11-06-2008 19:33:09 ]
pi_59352725
Ik kan haast niet wachten tot zaterdag. Dat moet toch wel een fantastische aflevering worden. Kon me natuurlijk niet inhouden en heb ook de promo bekeken.

Zal Baltar weer opgesloten worden nu hij bekend heeft dat hij de cylons geholpen heeft? Dan kun je een leuke opstand verwachten.
Goeie scene ook dat ie daar ligt te trippen en over zijn schuldgevoel begint. Roslin vissen naar wat hij bedoeld.
Dat is nou een moment dat ik gewoon even terug kan kijken als ik er toevallig aan denk ofzo.
Gewoon even die scene. Net zoals als dat Roslin Adama vertelt dat ie Cain moet doden voordat zij hem pakt.
"Has the world gone mad?"
Die ken ik onderhand uit mijn hoofd.

En over de Hub denk ik dan maar dat het net zoiets is als de Final Five. Iets waar ze niet over na mochten denken en waar ze verder ook niet veel over wisten.
Maar het is wel een beetje vaag ja. Vooral geen backup hebben van zoiets belangrijks.

En als er opeens een vijandige base ship zou opduiken die een zooitje heavy raiders lanceert zou ik voor de zekerheid een paar nukes die kant op gooien. Om maar wat te noemen.

Maar al met al was het toch een erg goede aflevering.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_59355558
Ja, na zaterdag weer een tijdje wachten. Naja tot eind juni het EK, en dan begint SGA weer.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 09:52:34 #89
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_59383429
Nieuwe ep vandaag? Welke nummer is het
opgezegd@fok.nl
  zaterdag 14 juni 2008 @ 10:37:26 #90
184465 Migue
Sensuele man
pi_59383753
410

Fijn altijd wel, van die mongolen die gaan spoileren in comments van torrents