Dat komt doordat het script in seizoen 4 aan alle kanten rammelt. Het doet werkelijk waar pijn om te zien hoe deze serie verkwanseld wordt.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:38 schreef HiZ het volgende:
Wat mij toch een beetje stoort is het belang dat wordt gegeven aan de resurection hub. Per saldo is het toch een ordinaire productiefaciliteit. Eentje die nota bene sinds de laatste Cylon oorlog moet zijn gebouwd. Dat het een zware slag is tegen de Cylons in de oorlog kan ik me voorstellen. Maar een definitief einde aan het 'downloaden' door de vernietiging gaat wel heel ver.
quote:Op zondag 8 juni 2008 18:50 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Er staan op verschillende sites enorm veel spoilers, wat mij het meeste schokte:Spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met die centurion was echt hilarisch jaquote:Op zondag 8 juni 2008 22:19 schreef dapluiz het volgende:
Balter met die centurion
En die nep Roslin onthullng, ik dacht echt ff een paar seconden "WTF" toen bleek dat we genaaid werden
quote:Op zondag 8 juni 2008 18:50 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Er staan op verschillende sites enorm veel spoilers, wat mij het meeste schokte:Nou, weten we iig wie de final cylon is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al zou het me niet verbazen als ze het dan nog voor elkaar krijgen om het zo te draaien dat het tóch nog iemand anders is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Precies, en het zijn fucking robots. Die kunnen het heus wel opnieuw bouwen.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:38 schreef HiZ het volgende:
Wat mij toch een beetje stoort is het belang dat wordt gegeven aan de resurection hub. Per saldo is het toch een ordinaire productiefaciliteit. Eentje die nota bene sinds de laatste Cylon oorlog moet zijn gebouwd. Dat het een zware slag is tegen de Cylons in de oorlog kan ik me voorstellen. Maar een definitief einde aan het 'downloaden' door de vernietiging gaat wel heel ver.
idd redundantie zou ze niet vreemd moeten zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Asgard het volgende:
[..]
Precies, en het zijn fucking robots. Die kunnen het heus wel opnieuw bouwen.
Nah, voor alle cylons.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef Omkron het volgende:
Vond het ook vaag inderdaad. Maar volgens mij bedoelde ze voor de cylons in de nabije omgeving.
Nee, dat er maar een hub was daar hebben ze het eerder ook al eens over gehad, nog voor vernietiging op de agenda kwam. Alleen blijft het onwaarschijnlijk dat met de vernietiging van de Hub ook alle kennis over de bouw ervan verloren zou zijn en alle cylons voor alle eeuwigheid niet meer in staat zouden zijn tot een herbouw.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:25 schreef Ruiseart het volgende:
Dat van die hub mogen ze nog wel even toelichten, want het is erg vreemd dat er maar ééntje van is en dat ze geen nieuwe kunnen bouwen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:17 schreef IrfieJ het volgende:
whaaa ik dacht echt ff dat roslin de final cylon was .. fuckers!
quote:Op zondag 8 juni 2008 01:13 schreef Zhenar het volgende:
Gave aflevering![]()
Prachtig hoe Balthar een kans vrij zag om zelfs de metalheads te indoctrineren met zijn Godspeak![]()
En zeer fijn dat D'Anna terug is![]()
Vond het "But you don't know that you're a Cylon?-moment hilarisch gedaan
Met dat spannende muziekje en hoe D'Anna dat dan weglacht
![]()
Dus volgende week nog 1 episode en dan niets meer tot 2009, gezien de promo. Damn...
Dat was ook mijn gedachte, want bij de Cylon homeworld zou men toch nog wel kunnen downloaden? De groep kan dat alleen niet meer omdat omdat ze wat is het, honderden lichtjaren van huis verwijderd zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef Omkron het volgende:
Vond het ook vaag inderdaad. Maar volgens mij bedoelde ze voor de cylons in de nabije omgeving.
Naja 2basestars en elke keer random jumps lijkt me aardig goed beveiligd.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:48 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte, want bij de Cylon homeworld zou men toch nog wel kunnen downloaden? De groep kan dat alleen niet meer omdat omdat ze wat is het, honderden lichtjaren van huis verwijderd zijn.
Want het lijkt mij sterk dat de gehele Cylon ras hun thuiswerelden verlaat om achter 30 tot 40 duizend mensen aan te zitten. Het is niet efficient, net als het hebben van maar één hub waaraan je onsterfelijkheid hangt. Men stopt alle eieren in één mand en die is nu gevallen, zelfs mensen laten niet alles van één ding afhangen. En dan helemaal niet onder bewaking van maar twee base-stars als het zo een kritiek schip zou zijn.
Deze banaan moeten ze idd eventjes recht praten.Tenminste dat zou ik wel fijn vinden want misschien mis ik wat.
Als het hele voorbestaan van je ras daarvan afhangt? Nee dan zijn 2 basestars erg weinig imo.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:45 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Naja 2basestars en elke keer random jumps lijkt me aardig goed beveiligd.
Ze konden er natuurlijk alleen maar bijkomen omdat ze een hybrid 'hadden'. Ik denk dat de Cylons een breuk in hun gelederen nooit echt ingecalculeerd hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:14 schreef Angelof9 het volgende:
Maar niet zo goed dat ze het ding niet in 3 minuten konden opblazen...
Volgens mij laat ze zich door God leiden en God wil sterfelijke Cylons.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:11 schreef Migue het volgende:
Wat ik mij ook afvraag, is waarom de Hybrid er zonder meer mee instemde om de Hub te vernietigen, als ze autonoom de Basestar bestuurd. Natuurlijk is het haar faction, maar dat het zelfs op haar eigen initiatief doorging vind ik toch wat vreemd.
Terraquote:Op woensdag 11 juni 2008 07:03 schreef HiZ het volgende:
kan iemand zich nog herinneren hoevaak de Galactica uit de oorspronkelijke serie al dacht 'Aarde' gevonden te hebben?
Ik zag het geheel laatst op de nieuwsgroepen voorbijkomen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:20 schreef Jarno het volgende:
Die oude serie, is die nog een beetje te kijken nowadays? Ik heb er nog nooit wat van gezien (voor mijn tijd)...
Fok you! Dat was de shiznit zonder al die leipe bullshit van nuquote:
Ja dat Apollo en Starbuck met z'n twee die Basestar aanvallen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:43 schreef Dalamar het volgende:
In de oude serie ontsnappen ze nadat de Cylons de 12 colonies hebben vernietigd.... en in aflevering 2 gaan ze eerst naar een of andere happy joy gok- en partyplaneet toe.
Klassieke scenequote:Op woensdag 11 juni 2008 17:23 schreef PPL het volgende:
[..]
Ja dat Apollo en Starbuck met z'n twee die Basestar aanvallen.
Purple Squadron, Orange Squadron, Green Squadron![]()
Gun on Iceplanet Zero of zoiets (twee delig).
Dat is het enige pluspunt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fok you! Dat was de shiznit zonder al die leipe bullshit van nu
Hardste aflevering EVER! Al komen Lost Planet Of The Gods Pt.2 en The Living Legend ook erg dicht in de buurt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:23 schreef PPL het volgende:
[..]
Gun on Iceplanet Zero of zoiets (twee delig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |