Was zeker schitterend gemaaktquote:Op zondag 8 juni 2008 11:39 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik blijf mij bij deze serie verbazen over hoe mooi ze die explosies maken met CGI.
Met nevel-achtige effecten om de energiegolven in de ruimte weer te geven toen die hub genuked werd, super mooi.
Schepen die echt in stukken breken met explosies ipv de typische niet realistische *boom* *weg schip* zonder brokstukken zoals je in vele andere sci-fi series ziet.
Schitterend
Waar zijn we hier?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:55 schreef PPL het volgende:
[..]
Waar zijn we hier?Gewoon op de basestar als je het mij vraagt, maar gezien de previewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck off.... Eerst latne ze ons een jaar wachten en dan schepen ze ons af met 9 afleveringen?!?! Wankers!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
als het goed is nu een break dacht ik tot september
Ik zou 'another one WILL bite the dust' eerder als volgt willen neerzetten: 'All good things are transitory'.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:29 schreef unaco het volgende:
Helaas dat er ooit (lees snel) een einde komt aan deze serie.. Another good one WILL bite the dust.
Je mag wederom een (klein) jaar gaan wachten op de tweede helft van het seizoenquote:Op zondag 8 juni 2008 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fuck off.... Eerst latne ze ons een jaar wachten en dan schepen ze ons af met 9 afleveringen?!?! Wankers!
Hij was deze aflevering uist weer grappig! Vooral met het praten tegen de hybridquote:Op zondag 8 juni 2008 17:34 schreef Liquidootje het volgende:
Oh en baltar mag de volgende aflevering dood als jij niet blijft zoals hij is. Grappig, dommige, manipulatief.
Dat gelul over god
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:55 schreef PPL het volgende:
[..]
Waar zijn we hier?Er staan op verschillende sites enorm veel spoilers, wat mij het meeste schokte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
quote:Op zondag 8 juni 2008 18:50 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Er staan op verschillende sites enorm veel spoilers, wat mij het meeste schokte:dat had ik liever niet willen lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar goed vraag me af hoe dat gebeurt is1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Dat komt doordat het script in seizoen 4 aan alle kanten rammelt. Het doet werkelijk waar pijn om te zien hoe deze serie verkwanseld wordt.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:38 schreef HiZ het volgende:
Wat mij toch een beetje stoort is het belang dat wordt gegeven aan de resurection hub. Per saldo is het toch een ordinaire productiefaciliteit. Eentje die nota bene sinds de laatste Cylon oorlog moet zijn gebouwd. Dat het een zware slag is tegen de Cylons in de oorlog kan ik me voorstellen. Maar een definitief einde aan het 'downloaden' door de vernietiging gaat wel heel ver.
[..]
Er staan op verschillende sites enorm veel spoilers, wat mij het meeste schokte:Spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met die centurion was echt hilarisch jaquote:Op zondag 8 juni 2008 22:19 schreef dapluiz het volgende:
Balter met die centurion
En die nep Roslin onthullng, ik dacht echt ff een paar seconden "WTF" toen bleek dat we genaaid werden
[..]
Er staan op verschillende sites enorm veel spoilers, wat mij het meeste schokte:Nou, weten we iig wie de final cylon is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al zou het me niet verbazen als ze het dan nog voor elkaar krijgen om het zo te draaien dat het tóch nog iemand anders is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |