Kipfilet denk ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 04:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ga je een pakkie boter halen dan ?
Huh, ben je nog in Turkije?! Sterkte hoor..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ziek, heb in mijn leven nog nooit zoveel pijn gehad.
Donderdag + vrijdag 3 x de eerste hulp bezocht..
Het is toch wel vervelend als we niet precies kunnen zeggen wat je hebt
Nee ik ben gelukkig wel weer thuis. Ben donderdagmorgen terug gekomen. Om 15.30 zat ik op de SEH tot 20.00, vrijdagmorgen van 9.00 - 11.00 nog een keer en daarna van 14.30 - 17.00 nog een keer.. ik kon het niet uithouden van de pijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:40 schreef Miam het volgende:
[..]
Huh, ben je nog in Turkije?! Sterkte hoor..
Jezus meid, wat naar voor je..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee ik ben gelukkig wel weer thuis. Ben donderdagmorgen terug gekomen. Om 15.30 zat ik op de SEH tot 20.00, vrijdagmorgen van 9.00 - 11.00 nog een keer en daarna van 14.30 - 17.00 nog een keer.. ik kon het niet uithouden van de pijn.
Ze dachten dat ik een acute blinde darm ontsteking had, maar dat blijkt niet zo te zijn. Ook geen galstenen of nierstenen. Nu houden ze het op een ontstoken maag. Maar ook dat is weer niet zeker..
Idem dito.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
En nu dus verkankerd, als ik het zo mag zeggen
Ahahaha,quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:06 schreef Thrackan het volgende:
onrustig
Koessiekoessie.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
kut. koppijn. alleen. domme dingen gedaan.
dat dus en aankomend wordt nog leuker....!!!quote:
Same here.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
En nu dus verkankerd, als ik het zo mag zeggen
auw!quote:Op maandag 9 juni 2008 17:23 schreef Sylvana het volgende:
ik baal ontzettend
heb mn hand verbrand, in het verband nu en mag een week niet werken en zwemmen
en typen met 1 hand is ook best irri
dat herken ik maar al te goed jaquote:Op maandag 9 juni 2008 22:57 schreef Mr-Coffee het volgende:
Gezellige avond gehad, vriendin heeft super lekker gekookt.
Ze is nu weer naar huis toe, dus ik ben nu weer alleen.
Voel me een beetje leeg, mis haar een klein beetje.
Wie herkent dat ook, dat je na een gezellige avond/weekend bij je partner dat lege gevoel overhoud?
Vind ,t best kut namelijk.
Lief stel zijn jullie denk ikquote:Op maandag 9 juni 2008 23:03 schreef Mr-Coffee het volgende:
Vriendin stuurt net smssje dat ze gaat slapen en dat ze ,t naar d,r zin heeft gehad, dus gewoon goed.
En nu voel ik me dus echt ff alleen en heb fijn een brok in m,n strot.
dat en zo leuke avond mijn lief samen gezellig geweest ,en lekkerquote:
tsja je kunt niet alles hebben he,1, 2 ,geen ?????/quote:
was jij het?? Ik heb nog teruggesms't!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:34 schreef candygirl het volgende:
[..]
tsja je kunt niet alles hebben he,1, 2 ,geen ?????/grapje moest even
![]()
had je mijn sms gehad over woensdag?
zw heeft tel kapot
stuur je wel even pm ,weet je nummer nu niet meerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
was jij het?? Ik heb nog teruggesms't!!
Sms het nog eens! ik kreeg alleen broken message![]()
quote:
Zwanger?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik voel me ook misselijk.
Nee,quote:
Dat Oranje Europees Kamioen wordt?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:32 schreef Thrackan het volgende:
Een eng realistische droom gehad, blijft een beetje door mijn hoofd spoken.
dat zijn de goede berichten! gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef JoostPayne het volgende:
Super blij - kreeg net te horen dat ik na de zomervakantie mijn examen mag doen dat wil zeggen dat ik de opleiding in ander half jaar af heb in plaats van 2 jaardaarnaast is mijn stage ook als uitstekend beoordeeld.
Helaas toch iets meer in de privésfeer wat al een tijdje sleept.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat Oranje Europees Kamioen wordt?
OT: gaat wel
Details? Merk, prijs, etc. etc.?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:23 schreef dawg het volgende:
Mijn auto is gemaakt. Maar het was nog veel duurder dan ik had verwacht.
Kutbak. Kopen, iemand?
Dat gaat je wel kosten, hij is weer zo goed als nieuw.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Details? Merk, prijs, etc. etc.?
Dat is mooiquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me opgeluchtVoel me echt een stuk beter!
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:00 schreef Kreator het volgende:
übermenscherig.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:30 schreef Kreator het volgende:
Perfect.
Ben je ook.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:17 schreef Kreator het volgende:
Superieur.
A thanksquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:06 schreef ChipsZak. het volgende:
/hug!
goedzoquote:
Dat dusquote:Op donderdag 12 juni 2008 06:54 schreef Sjowhan het volgende:
Wel oké. Zelfs eerder dan de wekker wakker geworden
Zwaar overrated als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:09 schreef candygirl het volgende:
naar Sex and the city geweestzo'n leuke film
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:59 schreef draculettetje het volgende:
ik heb er genoeg van
ik heb de allerliefste man op aarde naast mij.....quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:15 schreef draculettetje het volgende:
jeuj heaven verliefd! en gefeliciteerd!
kom lekker onder mn dekentje dan.quote:
Favoriete band?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 03:50 schreef RealZeus het volgende:
Wel goed. Bijna weekend.
Wat wel jammer is is dat ik wederom morgen de wedstrijd van Oranje niet kan zien en horen omdat ik in België zit en zoals het nu lijkt is mijn favoriete band terziele.
Ja. favoriete band, als in muziek die je goed vindt. In mijn geval is dat Toto, maar daar gaan/zijn de belangrijkste mensen bij weg.quote:
Ja nee, ik bedoelde ook meer: welke.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 04:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja. favoriete band, als in muziek die je goed vindt. In mijn geval is dat Toto, maar daar gaan/zijn de belangrijkste mensen bij weg.
Ik vind het juist moedig dat je het geprobeerd hebt...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:42 schreef Q. het volgende:
Stom van me dat ik mezelf zo heb verloren... stom, stom stom.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:33 schreef Q. het volgende:
Minder kut dan gisteren maar nog steeds verre van goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |