abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59193135
Hulde voor de OP nog in topic 1000!

Ik begreep dat Blind gisteren over Sulejmani heeft gezegd dat de bedragen die worden genoemd absurd zijn?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_59193265
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

Is denk ik niet haalbaar.. maar ik geef voor hem nog liever 12 miljoen dan voor Sulejmani.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:36:26 #78
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59193699
quote:
Ajax: "Slechts oriënterend gesproken over Sulejmani"

Ajax heeft in navolging van sc Heerenveen ontkend dat de beide clubs in verregaande onderhandelingen zijn omtrent Miralem Sulejmani. Dat zei technisch manager Danny Blind vrijdag in NOS Studio Sportzomer.

Ochtendkrant De Telegraaf kwam midweeks met het nieuws dat beide clubs vrijwel rond waren over de transfer van de Serviër. Ajax zou Heerenveen zo'n achttien miljoen euro gaan betalen, volgens Blind onzin.

"Bedragen van 19 miljoen zijn absolute onzin. Dat bedoelde ik met dat er zoveel wordt geschreven momenteel. Natuurlijk zijn wij in gesprek met sc Heerenveen, maar meer niet. We zijn nog niet eens in de fase dat er over bedragen wordt gesproken", aldus de Zeeuw.
bron
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:43:49 #79
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_59193841
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:16 schreef TheJanitor het volgende:
Morgen EK, kunnen we allemaal voor scout gaan spelen
En we weten allemaal hoe goed dat is gegaan 4 jaar geleden met Harry.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 7 juni 2008 @ 15:49:06 #80
51286 w00h00
Digital man!
pi_59194409
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008  00:20 schreef Pizzakoppo het volgende:[..]Ik las laatst in de veronica gids (pin me der niet op vast) dat die Modric een deksels talent is, ik zeg HALEN!!! 
Beetje jammer dat die al naar Tottenham gaat.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:01:01 #81
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_59194664
Raar dat spurs die giovanni voor zo'n bedrag kan halen...waarom doet ajax zoiets niet
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_59194689
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:01 schreef Sethje het volgende:
Raar dat spurs die giovanni voor zo'n bedrag kan halen...waarom doet ajax zoiets niet
sa·la·ris (het; salarissen)
1 geldelijke beloning die iem. krijgt voor werk dat hij in dienstverband verricht

En het feit dat je toch geen kans maakt als er een premier league club komt.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59194692
quote:
Ajax kan zulke spelers niet halen omdat we niet in de PL spelen.
pi_59194698
quote:
Salaris
Premier l.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:09:25 #85
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_59194866
Giovani is volgens mij maar een arrogant ventje. Arrogantie schijnt dan wel enigszins bij Ajax te passen, maar dan niet op de irritante en egoïstische manier van hem. Die gozer voelt zich veel te goed.
pi_59194920
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:09 schreef BoerBert het volgende:
Giovani is volgens mij maar een arrogant ventje. Arrogantie schijnt dan wel enigszins bij Ajax te passen, maar dan niet op de irritante en egoïstische manier van hem. Die gozer voelt zich veel te goed.
Ik weet het niet. Arrogantie of niet, dit word wel een hele grote hoor.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:14:30 #87
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_59194991
Het wordt tijd voor rust binnen Ajax. Moeten ze niet gelijk weer zo'n speler binnenhalen vind ik.
pi_59195079
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:14 schreef BoerBert het volgende:
Het wordt tijd voor rust binnen Ajax. Moeten ze niet gelijk weer zo'n speler binnenhalen vind ik.
Kunnen we toch niet
  † In Memoriam † zaterdag 7 juni 2008 @ 16:43:07 #89
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59195791
johan cruiff bij het gesprek
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_59196000
Ah boeiend ook, als er iets boeiends wordt gezegd is het wel ergens anders te zien
pi_59196552
Tijd voor verdedigers. Die Augusto zou ook welkom zijn maar lijkt me niet echt haalbaar..
pi_59196783
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:45 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Bij ons op 18.
Al afgelopen of..? Anders zet ik mijn toestel beneden even op de on-knop
We are living in a material world, and I am a material girl
  zaterdag 7 juni 2008 @ 19:03:24 #93
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59199465
Jaakke bedankt.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_59199570
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 19:03 schreef Houniet het volgende:
Jaakke bedankt.
jaakke
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_59200951
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 19:03 schreef Houniet het volgende:
Jaakke bedankt.
Waarvoor?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 19:56:27 #96
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59200962
quote:
Danny Blind: '19 miljoen voor Sulejmani is onzin'

Manager technische zaken bij Ajax, Danny Blind, was gisteravond te gast bij het tv-programma Studio Sportzomer. Daar vertelde hij dat een transferbedrag van negentien miljoen euro voor Heerenveen-aanvaller Miralem Sulejmani onzin is. 'Er wordt momenteel zoveel onzin geschreven en dat is in dit geval ook zo', refererend naar het 'nieuws' dat De Telegraaf bracht. Blind: 'natuurlijk we zijn in gesprek met Heerenveen, maar meer niet. Over bedragen hebben we het nog niet gehad.'

De afgelopen weken zijn er sowieso verschillende dingen geroepen en geschreven die de (mogelijke) transfer van Sulejmani betreffen. Zo riep Yme Kuiper van Heerenveen dat Sulejmani waarschijnlijk helemaal niet weggaat en zei Jovica Radonjic, de zaakwaarnemer van Sulejmani, dat Ajax en Heerenveen al dichtbij een akkoord zouden zijn. Gevalletje van; we merken 't wel.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_59201174
Denk dattie niet komt eerlijk gezegd.
pi_59201188
quote:
Zoals al eerder vermeld is Ajax rond met een (waarschijnlijk Zuid-Amerikaanse) verdediger. De verdediger moet alleen nog medisch gekeurd worden en het contract ondertekenen. Wanneer Ajax hem wil presenteren is nog niet bekend, waarschijnlijk pas na het EK.

Ajax en Heerenveen zijn wel degelijk aan het onderhandelen over de vraagprijs van Sulejmani. Heerenveen wil maar liefst 12,5 miljoen, terwijl Ajax aan een bedrag om en nabij de 8 miljoen zat te denken.

Daarnaast ligt er een nieuw contract voor Huntelaar klaar. Dit contract zal na het EK aan hem voorgelegd worden. Zijn nieuwe jaarsalaris zal dan 3,7 miljoen bedragen. Ook zal er een transfersom in zijn contract worden opgenomen waarvoor Klaas-Jan mag vertrekken. Deze transfersom ligt tussen 20 en 25 miljoen euro.

Nwanko Kanu heeft Danny Blind laten weten open te staan voor Ajax. Mocht Klaas-Jan Huntelaar vertrekken dan wil Ajax graag Kanu overnemen van Portsmouth.

NEC heeft zich officieel bij Ajax gemeld voor Leonardo. Hoeveel Ajax voor de aanvaller wil hebben is nog niet bekend.

De Graafschap en Sparta zijn geinteresseerd in Robbert Schilder. De Ajacied mag vertrekken voor een bedrag rond de 1 miljoen euro, maar beide clubs zijn niet bereid zo veel voor de 20-jarige middenvelder te betalen. Eerder draaiden de onderhandelingen met Heracles Almelo al op niets uit.

Willem II zou graag Delorge van Ajax overnemen. Delorge mag vertrekken bij een goed bod, maar wat Ajax een goed bod vind is nog onbekend.

Naast een verdediger en buitenspeler (Sulejmani) wil Ajax zich deze zomer nog versterken met een middenvelder. Op dit moment is er door Ajax alleen interesse getoond in Orlando Engelaar, maar de komst van de 28-jarige voetballer lijkt geen doorgang te vinden. Ajax vindt de vraagprijs van 8 miljoen te gek.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:15:19 #99
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59201465
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:05 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Realistische geruchten, maar betrouwbaar? Met 12,5 miljoen voor Sulejmani kan ik prima leven
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:20:04 #100
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59201601
Nwanko Kanu

De geruchten klinken realistisch als je Sulejmani voor 8miljoen kan kopen is het erruuug mooi
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')