bronquote:Ajax: "Slechts oriënterend gesproken over Sulejmani"
Ajax heeft in navolging van sc Heerenveen ontkend dat de beide clubs in verregaande onderhandelingen zijn omtrent Miralem Sulejmani. Dat zei technisch manager Danny Blind vrijdag in NOS Studio Sportzomer.
Ochtendkrant De Telegraaf kwam midweeks met het nieuws dat beide clubs vrijwel rond waren over de transfer van de Serviër. Ajax zou Heerenveen zo'n achttien miljoen euro gaan betalen, volgens Blind onzin.
"Bedragen van 19 miljoen zijn absolute onzin. Dat bedoelde ik met dat er zoveel wordt geschreven momenteel. Natuurlijk zijn wij in gesprek met sc Heerenveen, maar meer niet. We zijn nog niet eens in de fase dat er over bedragen wordt gesproken", aldus de Zeeuw.
En we weten allemaal hoe goed dat is gegaan 4 jaar geleden met Harry.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:16 schreef TheJanitor het volgende:
Morgen EK, kunnen we allemaal voor scout gaan spelen
Beetje jammer dat die al naar Tottenham gaat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:20 schreef Pizzakoppo het volgende:[..]Ik las laatst in de veronica gids (pin me der niet op vast) dat die Modric een deksels talent is, ik zeg HALEN!!!
sa·la·ris (het; salarissen)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:01 schreef Sethje het volgende:
Raar dat spurs die giovanni voor zo'n bedrag kan halen...waarom doet ajax zoiets niet
Ajax kan zulke spelers niet halen omdat we niet in de PL spelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:01 schreef Sethje het volgende:
Raar dat spurs die giovanni voor zo'n bedrag kan halen...waarom doet ajax zoiets niet
Salarisquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:01 schreef Sethje het volgende:
Ik weet het niet. Arrogantie of niet, dit word wel een hele grote hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:09 schreef BoerBert het volgende:
Giovani is volgens mij maar een arrogant ventje. Arrogantie schijnt dan wel enigszins bij Ajax te passen, maar dan niet op de irritante en egoïstische manier van hem. Die gozer voelt zich veel te goed.
Kunnen we toch nietquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:14 schreef BoerBert het volgende:
Het wordt tijd voor rust binnen Ajax. Moeten ze niet gelijk weer zo'n speler binnenhalen vind ik.
Al afgelopen of..? Anders zet ik mijn toestel beneden even op de on-knopquote:
quote:Danny Blind: '19 miljoen voor Sulejmani is onzin'
Manager technische zaken bij Ajax, Danny Blind, was gisteravond te gast bij het tv-programma Studio Sportzomer. Daar vertelde hij dat een transferbedrag van negentien miljoen euro voor Heerenveen-aanvaller Miralem Sulejmani onzin is. 'Er wordt momenteel zoveel onzin geschreven en dat is in dit geval ook zo', refererend naar het 'nieuws' dat De Telegraaf bracht. Blind: 'natuurlijk we zijn in gesprek met Heerenveen, maar meer niet. Over bedragen hebben we het nog niet gehad.'
De afgelopen weken zijn er sowieso verschillende dingen geroepen en geschreven die de (mogelijke) transfer van Sulejmani betreffen. Zo riep Yme Kuiper van Heerenveen dat Sulejmani waarschijnlijk helemaal niet weggaat en zei Jovica Radonjic, de zaakwaarnemer van Sulejmani, dat Ajax en Heerenveen al dichtbij een akkoord zouden zijn. Gevalletje van; we merken 't wel.
quote:Zoals al eerder vermeld is Ajax rond met een (waarschijnlijk Zuid-Amerikaanse) verdediger. De verdediger moet alleen nog medisch gekeurd worden en het contract ondertekenen. Wanneer Ajax hem wil presenteren is nog niet bekend, waarschijnlijk pas na het EK.
Ajax en Heerenveen zijn wel degelijk aan het onderhandelen over de vraagprijs van Sulejmani. Heerenveen wil maar liefst 12,5 miljoen, terwijl Ajax aan een bedrag om en nabij de 8 miljoen zat te denken.
Daarnaast ligt er een nieuw contract voor Huntelaar klaar. Dit contract zal na het EK aan hem voorgelegd worden. Zijn nieuwe jaarsalaris zal dan 3,7 miljoen bedragen. Ook zal er een transfersom in zijn contract worden opgenomen waarvoor Klaas-Jan mag vertrekken. Deze transfersom ligt tussen 20 en 25 miljoen euro.
Nwanko Kanu heeft Danny Blind laten weten open te staan voor Ajax. Mocht Klaas-Jan Huntelaar vertrekken dan wil Ajax graag Kanu overnemen van Portsmouth.
NEC heeft zich officieel bij Ajax gemeld voor Leonardo. Hoeveel Ajax voor de aanvaller wil hebben is nog niet bekend.
De Graafschap en Sparta zijn geinteresseerd in Robbert Schilder. De Ajacied mag vertrekken voor een bedrag rond de 1 miljoen euro, maar beide clubs zijn niet bereid zo veel voor de 20-jarige middenvelder te betalen. Eerder draaiden de onderhandelingen met Heracles Almelo al op niets uit.
Willem II zou graag Delorge van Ajax overnemen. Delorge mag vertrekken bij een goed bod, maar wat Ajax een goed bod vind is nog onbekend.
Naast een verdediger en buitenspeler (Sulejmani) wil Ajax zich deze zomer nog versterken met een middenvelder. Op dit moment is er door Ajax alleen interesse getoond in Orlando Engelaar, maar de komst van de 28-jarige voetballer lijkt geen doorgang te vinden. Ajax vindt de vraagprijs van 8 miljoen te gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |