Ik veeg niet zo heel erg veel hoor, zeker de laatste tijd niet. Vanmiddag toevallig eventjes de bezem beetgepakt. De credits voor beste veger in dit topic gaan volgens mij echt nog naar Ray.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:31 schreef _Mike_ het volgende:
Meneer Ananas mag blij zijn dat Blawh zijn bezem niet gebruikte in het vorige topic
Inderdaad je vraag eerst in het verkeerde topic gesteld.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nogmaals, Zijn de aangetrokken artsen bij Ajax capabele medici?
quote:Ajax maakt komst artsenduo bekend (2) | Club nieuws
Ajax heeft twee nieuwe artsen gecontracteerd: Alfons de Kort en Niels Wijne. Zo staat te lezen op de officiële clubsite. Het nieuwe artsenduo gaat werken op basis van gelijkwaardigheid, maar De Kort zal de eindverantwoordelijke zijn van de medische staf van Ajax.
Manager technische zaken Danny Blind toonde zich content met de aanstelling van de nieuwe medici: ,,Het heeft even geduurd, want we wilden het vertrek van Edwin Goedhart logischerwijs op een goede manier invullen. Daarbij hebben we naar diverse mensen geluisterd, zowel uit de medische wereld als uit de voetbalwereld. De Kort en Wijne hebben de afgelopen jaren veel kennis opgedaan binnen hun vakgebied en ze volgen alle ontwikkelingen op de voet, dat spreekt me enorm aan. Ik denk dat Ajax met deze heren en de reeds aanwezige collega’s zowel op het preventieve vlak als op het gebied van revalidatie een zeer goede medische staf heeft.”
De 41-jarige De Kort is sinds 1998 sportarts. De afgelopen vijf jaar bekleedde hij die functie in het Rijnland Ziekenhuis in Leiderdorp. Daarnaast is hij werkzaam binnen het sportmedisch adviescentrum in Den Haag. Op voetbalgebied heeft hij veel ervaring opgedaan bij de KNVB, waar hij als bondsarts diverse vertegenwoordigende elftallen begeleidde. De Kort kan zelf ook terugkijken op een succesvolle voetbalcarrière. Hij speelde in de D- en C-jeugd van Ajax en kwam later terecht bij AZ. Voor de Alkmaarders speelde hij begin jaren negentig zo’n twintig wedstrijden in het eerste elftal.
Wijne, net als De Kort 41 jaar oud, is momenteel werkzaam bij sportmedische adviescentra in Den Haag en Amsterdam. Als sportarts heeft hij de afgelopen tien jaar onder andere gewerkt voor het Nederlands basketbalteam, Amsterdam Admirals, FC Omniworld, FC Utrecht en de KNVB. De afgelopen twee seizoenen was hij als arts al actief binnen de jeugd- en amateurafdeling van Ajax. Wijne voetbalde bij diverse amateurclubs in de eerste en tweede klasse KNVB. Wijne en De Kort speelden samen jarenlang in het Nederlands artsenelftal en veroverden twee wereldtitels.
Laten we hopen dat het dokters zijn en geen slagers zoals de oude staff.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:19 schreef Wooldoor het volgende:
Nieuwe transfers die wel eens erg belangrijk kunnen gaan worden!
[..]
Dat is een satellietclub?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:30 schreef jna het volgende:
Hoorde ik nou pas dat Ajax weer bezig is in Amerika. Ajax Dallas volgens mij.
quote:'Ajacied Ogararu kan eigenlijk helemaal niet voetballen'
- Datum: 6-jun-2008 18:44
Sportweek-voetbalverslaggevers Mark van den Heuvel en Edwin Struis blikken in zestien afleveringen vooruit op het EK voetbal. Per land bespreken ze opmerkelijke zaken, de meest opvallende speler en de kansen van het betreffende land tijdens het toernooi.
In de twaalfde aflevering: Roemenië, dat uitkomt in Groep C.
Goh. Seedorf ook? En van der Vaart?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:52 schreef Nashje het volgende:
Demy de Zeeuw, Orlando Engelaar en Khalid Boulahrouz zijn samen met Marco van Basten gesignaleerd.
quote:
Tot nooit meer ziehieeeensquote:Afscheid Ajax-bestuur
Amsterdam, 06 jun 2008
Gisteravond heeft in besloten kring het afscheid plaatsgevonden van John Jaakke, Joop Saan en Hennie Henrichs.
In een sfeervolle ruimte in de ArenA was muziek, eten en drinken voor een groep mensen die voornamelijk bestond uit echte Ajacieden. Er waren mooie woorden van de nieuwe voorzitter Uri Coronel en van voormalig commissaris Sjoerd van Loon. John Jaakke sloot af met een indrukwekkende speech.
Bron?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:52 schreef Nashje het volgende:
Demy de Zeeuw, Orlando Engelaar en Khalid Boulahrouz zijn samen met Marco van Basten gesignaleerd.
Ja en die zou 6 miljoen kosten, lijkt mij wat veel.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:30 schreef jna het volgende:
Hoorde ik nou pas dat Ajax weer bezig is in Amerika. Ajax Dallas volgens mij.
Ik heb het over een samenwerkingsverband, niet die spelerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en die zou 6 miljoen kosten, lijkt mij wat veel.
Te gaaf mannen! Kom net thuis van m'n werk en die op is echt geweldig!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:31 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Full Size 532 kb
Volgens mij komt ie welquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:35 schreef twi het volgende:
Danny Blind in Studio Voetbal over Sulejmani:"19 Miljoen is onzin."
En 3 seconden later zegt 'ie dat het nog helemaal niet "in die fase is dat er over bedragen wordt gesproken..."
Jaja, Danny
Hij mag weg, maar ik ga er van uit dat hij nog blijft want er zijn weinig clubs die zijn salaris willen betalenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:17 schreef Rejected het volgende:
Tis nu wel 1001 hè
Maar Luque weg dus(helaas).
Kunnen zal het probleem niet zo zijn. Het is gewoon te gek om 18 mil te dokken voor Sulej, want Giovani kost maar 8, en die is vele malen beterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:48 schreef twi het volgende:
Hij zei wel duidelijk dat Ajax 19 miljoen nooit zal (kunnen) betalen. Dus we hoeven waarschijnlijk niet te 'vrezen' voor een bedrag boven de pakweg 12 miljoen.
Dan doen ze er wel erg lang over zeg.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:35 schreef twi het volgende:
En 3 seconden later zegt 'ie dat het nog helemaal niet "in die fase is dat er over bedragen wordt gesproken..."
quote:
Volgens mij is die Modric van Kroatie wel wat, maar dat kan ik mishebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:16 schreef TheJanitor het volgende:
Morgen EK, kunnen we allemaal voor scout gaan spelen
Gelukkig wordt ook hier mijn vraag subtiel genegeerd, wilde alleen weten of mijn invisibility skillz nog werkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:55 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Inderdaad je vraag eerst in het verkeerde topic gesteld.
Volgens mij is die Christiano Ronaldo van Portugal wel wat, maar dat kan ik mishebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Volgens mij is die Modric van Kroatie wel wat, maar dat kan ik mishebben
Ik las laatst in de veronica gids (pin me der niet op vast) dat die Modric een deksels talent is, ik zeg HALEN!!!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Er is een nieuwsbericht daarna gepost. Voor de rest weet ik niks. Sorry.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gelukkig wordt ook hier mijn vraag subtiel genegeerd, wilde alleen weten of mijn invisibility skillz nog werken
Als de Veronica het zegt, zal het ook vast zo zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik las laatst in de veronica gids (pin me der niet op vast) dat die Modric een deksels talent is, ik zeg HALEN!!!
Goed dat je het zegt. Ik zal er extra op letten!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik las laatst in de veronica gids (pin me der niet op vast) dat die Modric een deksels talent is, ik zeg HALEN!!!
Je hebt gelijk man, journalistiek klopt helemaal niks de Veronica gidsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je moet hun macht niet onderschatten vriend, wie was er ook alweer met dat nieuwtje Al Quaida de WTC gingen opblazen? Precies ja!
Jaakke is al helemaal weg toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De tering, zul je zien dat Jaakke nog ff snel die gasten van de veronica gids contracteerd als scouts nu je dit zo post
Gokje, van Toma?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest?die is met een heli door Silva en Vermaelen op een eilandje gedropt samen met van Geel, er was zelfs een tekening van
![]()
quote:Zuid-Amerikaans toptalent op weg naar Ajax
07/06/2008 01:18
Ajax gaat zich komende week versterken met Flamengo-spelmaker Renato Augusto. De 20-jarige Zuid-Amerikaan gaat een contract tekenen voor 5 jaar. Renato Soares de Oliveira Augusto wordt veelvuldig vergeleken met Kaka en werd al nauwlettend in de gaten gehouden door de Europese top. Uiteindelijk kiest de jonge spelmaker dus voor Ajax.
Ajax lijkt al sinds vorige zomer op zoek naar een vervanger voor Wesley Sneijder, die vertrok voor een recordbedrag naar Real Madrid. In de winter haalde het Perez voor de korte termijn, maar al langer werd er gezocht naar een jonge speler die het gat moest opvullen. Renato Augusto lijkt daarmee de wens gevuld te hebben.
Al eerder in beeld geweest toch? in de winterstop dacht ik.quote:
Waar komt dit bericht vandaan?quote:
Je kan het sowieso vergeten.quote:
quote:Clubs als AC Milan, Manchester United en Sevilla zouden ook in de wachtrij staan. Het bedrag van de transfer zou moeten liggen tussen de 15 en de 20 miljoen euro.
Is die gast echt zo kneitergoed dan? Heb weinig van hem kunnen zien hier vanuit Amerika.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:47 schreef JeroenV het volgende:
Wel mooi dat ze dus nog met Sulejmani bezig zijn en voor goedkoper dan 18 mil.
Dat laatste. Sulejmani is eigenlijk een beetje overbodig maar zou heel mooi zijn als we hem er bij hebben straks.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Is die gast echt zo kneitergoed dan? Heb weinig van hem kunnen zien hier vanuit Amerika.
Is hij echt 12miljoen+ waard? Moeten we echt die 12 miljoen in nog een aanvaller investeren of kunnen we het beter investeren in 2 goede verdedigers en die knakker halen als Huntelaar vertrekt?
Heerenveen heeft wel echt geluk pff. Voor 300.000 een speler kopen en dan er meer dan 12.000.000 voor ontvangen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:06 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat laatste. Sulejmani is eigenlijk een beetje overbodig maar zou heel mooi zijn als we hem er bij hebben straks.
Loop nou niet te fucken lijertquote:
http://www.onsoranje.nl/n(...)ting-Vergoossen.htmlquote:Heitinga wordt sterspeler
"Maar mijn speciale aandacht gaat uit naar John Heitinga. Ik ben zeer gecharmeerd van hem en verwacht dat hij de sterspeler wordt van het toernooi. Het is een topper. Een moderne verdediger die zijn moment weet uit te kiezen. Hij heeft een fantastische pass en schuift in als het nodig is. Zijn scorend vermogen is geweldig, zeker voor een verdediger. Zowel over de grond als in de lucht pakt hij zijn doelpunten mee."
‘John Heitinga wordt de sterspeler van dit toernooi’
"Ik heb tegen PSV gezegd: meteen halen die gast. Ik probeer altijd ruimer te kijken dan de voetbalkwaliteiten alleen. Het gedrag van Heitinga is bewonderenswaardig. Hoe hij overkomt in interviews, hoe hij zich gedraagt in het veld: een echte prof. Als John verliest, lees je de teleurstelling van zijn gezicht af, maar hij zal zich altijd positief uitlaten voor de camera. Hij blijft altijd geloven in het goede. Als speler zoekt de grenzen op, maar doet nooit stomme dingen."
Zouden ze erg op prijs gesteld hebben bij PSVquote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Al voorbij gekomen?
[..]
http://www.onsoranje.nl/n(...)ting-Vergoossen.html
Sefje![]()
![]()
John zou ze uitlachenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zouden ze erg op prijs gesteld hebben bij PSV
Verder denk ik niet dat hij echt erg op zal vallen, of hij moet een ongelofelijke blunder maken.
Het is me wat he. Ga jij je tanden al poetsen of is het daar nog te vroeg voor daar in Argentinie?quote:
bronquote:Ajax: "Slechts oriënterend gesproken over Sulejmani"
Ajax heeft in navolging van sc Heerenveen ontkend dat de beide clubs in verregaande onderhandelingen zijn omtrent Miralem Sulejmani. Dat zei technisch manager Danny Blind vrijdag in NOS Studio Sportzomer.
Ochtendkrant De Telegraaf kwam midweeks met het nieuws dat beide clubs vrijwel rond waren over de transfer van de Serviër. Ajax zou Heerenveen zo'n achttien miljoen euro gaan betalen, volgens Blind onzin.
"Bedragen van 19 miljoen zijn absolute onzin. Dat bedoelde ik met dat er zoveel wordt geschreven momenteel. Natuurlijk zijn wij in gesprek met sc Heerenveen, maar meer niet. We zijn nog niet eens in de fase dat er over bedragen wordt gesproken", aldus de Zeeuw.
En we weten allemaal hoe goed dat is gegaan 4 jaar geleden met Harry.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:16 schreef TheJanitor het volgende:
Morgen EK, kunnen we allemaal voor scout gaan spelen
Beetje jammer dat die al naar Tottenham gaat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:20 schreef Pizzakoppo het volgende:[..]Ik las laatst in de veronica gids (pin me der niet op vast) dat die Modric een deksels talent is, ik zeg HALEN!!!
sa·la·ris (het; salarissen)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:01 schreef Sethje het volgende:
Raar dat spurs die giovanni voor zo'n bedrag kan halen...waarom doet ajax zoiets niet
Ajax kan zulke spelers niet halen omdat we niet in de PL spelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:01 schreef Sethje het volgende:
Raar dat spurs die giovanni voor zo'n bedrag kan halen...waarom doet ajax zoiets niet
Salarisquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:01 schreef Sethje het volgende:
Ik weet het niet. Arrogantie of niet, dit word wel een hele grote hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:09 schreef BoerBert het volgende:
Giovani is volgens mij maar een arrogant ventje. Arrogantie schijnt dan wel enigszins bij Ajax te passen, maar dan niet op de irritante en egoïstische manier van hem. Die gozer voelt zich veel te goed.
Kunnen we toch nietquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:14 schreef BoerBert het volgende:
Het wordt tijd voor rust binnen Ajax. Moeten ze niet gelijk weer zo'n speler binnenhalen vind ik.
Al afgelopen of..? Anders zet ik mijn toestel beneden even op de on-knopquote:
quote:Danny Blind: '19 miljoen voor Sulejmani is onzin'
Manager technische zaken bij Ajax, Danny Blind, was gisteravond te gast bij het tv-programma Studio Sportzomer. Daar vertelde hij dat een transferbedrag van negentien miljoen euro voor Heerenveen-aanvaller Miralem Sulejmani onzin is. 'Er wordt momenteel zoveel onzin geschreven en dat is in dit geval ook zo', refererend naar het 'nieuws' dat De Telegraaf bracht. Blind: 'natuurlijk we zijn in gesprek met Heerenveen, maar meer niet. Over bedragen hebben we het nog niet gehad.'
De afgelopen weken zijn er sowieso verschillende dingen geroepen en geschreven die de (mogelijke) transfer van Sulejmani betreffen. Zo riep Yme Kuiper van Heerenveen dat Sulejmani waarschijnlijk helemaal niet weggaat en zei Jovica Radonjic, de zaakwaarnemer van Sulejmani, dat Ajax en Heerenveen al dichtbij een akkoord zouden zijn. Gevalletje van; we merken 't wel.
quote:Zoals al eerder vermeld is Ajax rond met een (waarschijnlijk Zuid-Amerikaanse) verdediger. De verdediger moet alleen nog medisch gekeurd worden en het contract ondertekenen. Wanneer Ajax hem wil presenteren is nog niet bekend, waarschijnlijk pas na het EK.
Ajax en Heerenveen zijn wel degelijk aan het onderhandelen over de vraagprijs van Sulejmani. Heerenveen wil maar liefst 12,5 miljoen, terwijl Ajax aan een bedrag om en nabij de 8 miljoen zat te denken.
Daarnaast ligt er een nieuw contract voor Huntelaar klaar. Dit contract zal na het EK aan hem voorgelegd worden. Zijn nieuwe jaarsalaris zal dan 3,7 miljoen bedragen. Ook zal er een transfersom in zijn contract worden opgenomen waarvoor Klaas-Jan mag vertrekken. Deze transfersom ligt tussen 20 en 25 miljoen euro.
Nwanko Kanu heeft Danny Blind laten weten open te staan voor Ajax. Mocht Klaas-Jan Huntelaar vertrekken dan wil Ajax graag Kanu overnemen van Portsmouth.
NEC heeft zich officieel bij Ajax gemeld voor Leonardo. Hoeveel Ajax voor de aanvaller wil hebben is nog niet bekend.
De Graafschap en Sparta zijn geinteresseerd in Robbert Schilder. De Ajacied mag vertrekken voor een bedrag rond de 1 miljoen euro, maar beide clubs zijn niet bereid zo veel voor de 20-jarige middenvelder te betalen. Eerder draaiden de onderhandelingen met Heracles Almelo al op niets uit.
Willem II zou graag Delorge van Ajax overnemen. Delorge mag vertrekken bij een goed bod, maar wat Ajax een goed bod vind is nog onbekend.
Naast een verdediger en buitenspeler (Sulejmani) wil Ajax zich deze zomer nog versterken met een middenvelder. Op dit moment is er door Ajax alleen interesse getoond in Orlando Engelaar, maar de komst van de 28-jarige voetballer lijkt geen doorgang te vinden. Ajax vindt de vraagprijs van 8 miljoen te gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |