Onzin, volgens:quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan kan dat nog steeds in overleg, zonder dat de overheid die plicht op hoeft te leggen. Bovendien mag bv. iemand die thuis een officiële werkruimte heeft, bv. een psychiater die een thuispraktijk heeft en een apart kantoorgedeelte heeft waar alleen hij komt niet roken. Dat is debiel. Die man heeft niets aan dat zogenaamde recht.
mag je dus in een privé-kantoor gewoon roken.quote:De Tabakswet voorziet in de mogelijkheid om door middel van nadere regelgeving uitzonderingen te maken op de rookvrije werkplek. Het Besluit ‘Uitvoering rookvrije werkplek, horeca en andere ruimten’ maakt een uitzondering voor de volgende ruimten:
- als privé aan te merken ruimten;
- afsluitbare rookruimten;
- de open lucht.
Zetten we het bordje Privé op de ingang van een bar, mag er gerookt worden. Slotje.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Onzin, volgens:
mag je dus in een privé-kantoor gewoon roken.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zetten we het bordje Privé op de ingang van een bar, mag er gerookt worden. Slotje.
dan mag alleen de kroegeigenaar er komenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zetten we het bordje Privé op de ingang van een bar, mag er gerookt worden. Slotje.
Volgens mij bepaal ik gewoon zelf wie ik in mijn privé ruimte uitnodig. We leven niet in de DDR.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dan mag alleen de kroegeigenaar er komen
prive houdt letterlijk in dat het niet voor publiek toegankelijk is...dus als jij al je klanten er toegang tot laat hebben is het geen privévertrek meer.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij bepaal ik gewoon zelf wie ik in mijn privé ruimte uitnodig. We leven niet in de DDR.
quote:When the Nazis came for the communists,
I remained silent;
I was not a communist.
When they locked up the social democrats,
I remained silent;
I was not a social democrat.
When they came for the trade unionists,
I did not speak out;
I was not a trade unionist.
When they came for the Jews,
I remained silent;
I wasn't a Jew.
When they came for me,
there was no one left to speak out.
Ik rook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:11 schreef MikeyMo het volgende:
Wees een vent en stop gewoon... of is dat dan weer te moeilijk?
dan hoef je ook niet te piepelen over het rookverbodquote:
Dat doe ik wel. Het gaat mij om het principe van vrije keuze en de laatste post van boze_appel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dan hoef je ook niet te piepelen over het rookverbod
Wat een simplisme weer MMquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dan hoef je ook niet te piepelen over het rookverbod
Tja, kansloos.quote:
Alleen maar omdat de ander weigert om naar een niet rook kroeg te gaan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:39 schreef MikeyMo het volgende:
probleem is dat in dit geval het pleziertje van de een zorgt voor overlast bij de ander...
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:10 schreef mgerben het volgende:
In ieder geval ben ik blij dat het gezemel over afzuiginstallaties véél te laat komt om nog in de wet meegenomen te worden.
Zo krijgen de rokers een krachtig signaal: Het is anno 2008 niet meer normaal om in een afgesloten ruimte zonder te vragen anderen in jouw rook te zetten.
Het is niet normaal dat jij met dwang wil bepalen wat wel en niet mag in het eigendom van een horecaondernemer.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:10 schreef mgerben het volgende:
Zo krijgen de rokers een krachtig signaal: Het is anno 2008 niet meer normaal om in een afgesloten ruimte zonder te vragen anderen in jouw rook te zetten.
die er niet zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen maar omdat de ander weigert om naar een niet rook kroeg te gaan.
en kennelijk wel normaal dat er met dwang wordt bepaald in het eigendom van andere ondernemers?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is niet normaal dat jij met dwang wil bepalen wat wel en niet mag in het eigendom van een horecaondernemer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |