Ik heb tijd over, want ik ben onlangs gestopt met m'n studie. Dus vandaarquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
je bent wel erg actief de laatste tijd he?
het lijkt er meer op dat je aan het vissen bent naar een blauwe titelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik heb tijd over, want ik ben onlangs gestopt met m'n studie. Dus vandaar
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
het lijkt er meer op dat je aan het vissen bent naar een blauwe titel
dat maak ik zelf wel uitquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:23 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
zeg, ben jij niet moe zo rond half één des nachts?
Nja bixter ik heb ook tijd over met een kind wat zoveel slaaptquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:25 schreef bixister het volgende:
haha manekino wat ben jij erg!ik zou er niet opgekomen zijn, echt!
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Nja bixter ik heb ook tijd over met een kind wdat zoveel slaapt
Oh ja, nog zoiets wat hier (NH) veel gebruikt wordt: hiero en daaro.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:10 schreef snoopy het volgende:
En mijn collega, die van zichzelf vindt dat ze heeeeeeel erg goed in taal is, zegt altijd: 'daarvandaan' ipv 'vandaar'
Niet spotten met een hierodaaro hč?!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:46 schreef Noli. het volgende:
Hiero en daaro.. Gebruikt Moussy dat niet aan elkaar als verwijzing naar haar eh... hierodaaro dus
gewoon skijt aan hebben, ik zit met 3 kuikens in mn bhquote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:10 schreef _Bar_ het volgende:
Ik durf hier ook bijna niet meer te typen....
Heerlijk avondje werken achter de rug
Nou ben ik toch echt een ras-echte.. maar "jouwne" heb ik nog nooit gehoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |