abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59178748
Wat een lúl is het toch ook.
quote:
Pieter Vink ziet zichzelf graag op het veld staan tijdens de EK-finale, ook al zou dat betekenen dat het Nederlands elftal voor de halve finale uit het toernooi ligt. "Als ik voor de keuze sta, óf Nederland in de finale óf Pieter Vink in de finale, dan gun ik het mezelf het meest. Ook ik streef het hoogste na.”
Vind ik treurig. Heel Nederland hoopt op succes van Oranje, maar Vink gunt het zichzelf meer. Gast, iedereen is de scheidsrechter van welke wedstrijd direct na het laatste fluitsignaal vergeten, tenzij die scheidsrechter enorme dwalingen gemaakt heeft. De scheidsrechter dient slechts een wedstrijd te leiden, de sporters staan daar om (sportief) te presteren en tijdens het EK om een land te vertegenwoordigen. Zou ie echt juichen als Nederland uitgeschakeld wordt?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:12:39 #2
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_59178818
Geheel begrijpelijk. Hij wil zo succesvol mogelijk zijn in zijn carriere, daardoor staat hij op het EK, door doorzettingsvermogen.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:13:21 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_59178835
Lol, dat heeft elke scheidsrechter hoor. Niet alleen Vink.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:14:43 #4
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_59178862
Logisch. Ik zou er in zijn positie ook zo over denken, en iedereen die anders beweert vertrouw ik niet.......
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_59178892
Zou ik ook zeggen. En daarnaast is het realistischer
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:17:58 #6
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_59178924
Trouwens, ik denk dat ze zoiets zelfs moeten zeggen. Ze moeten geheel onpartijdig blijven, lijkt me.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:18:02 #7
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59178926
Dit heeft ie echt al een tijd terug gezegd. Oud nieuws sucks ass
Oh en volgens mij was het zelfs 'Nederland wint finale', maar dat weet ik ff niet meer
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:24:00 #8
148870 BOYS1985
Parijzenaar
pi_59179027
En het maar gek vinden dat we over zn moeder zingen.
PARIS SAINT GERMAIN...
En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!
pi_59179338
Heel Vinkenslag straks achter hem aan, let maar op.
Drink geen bier, je doet al gek genoeg
pi_59179761
Echt 0,0 kans dat hij de finale krijgt.
pi_59179795
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 18:13 schreef Zwansen het volgende:
Lol, dat heeft elke scheidsrechter hoor. Niet alleen Vink.
- verwijderd door admin -
  vrijdag 6 juni 2008 @ 19:17:23 #12
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_59180145
Net of Vink de finale mag fluiten nadat hij Oostenrijk-Kroatië heeft verkloot.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_59180307
Vink de finale fluiten
pi_59183022
Nederland in de finale
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:18:08 #15
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_59183198
TS neemt het EK treurig erg serieus

Komaan. Die man krijgt er zakcenten bij als hij hem mag fluiten. Ik zou het ook willen.

Daarnaast gun ik het van basten niet.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:47:54 #16
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_59184241
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:17 schreef The_Verve het volgende:
We moeten zondag afwachten.

Maar Vink zal weer dubieuze beslissingen nemen zodat het zijn vrienden te goede komt.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 00:30:08 #17
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_59188978
Als Vink zegt dat hij NL het EK wilt zien willen, dan betekent dat hij indirect wilt dat hij alle potentiële (goede) tegenstanders ziet verliezen. Bij pakweg Oostenrijk - Kroatië heeft hij dus de schijn tegen omdat hij wellicht tegen het sterkere Kroatië zou fluiten.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_59189722
Ik hoop dat Vink het goed doet. Snap niks van die users die alweer posten dat hij het gaat verkutten, alsof ze dat leuk vinden.
pi_59190117
Ik had hetzelfde als ik Vink was, een EK-finale fluiten, daar doe je het als scheidsrechter voor.
That's all folks!
pi_59190279
Vink mag nondeju blij zijn dat hij daar mag fluiten na het dramaseizoen dat de Nederlandse arbitrage heeft meegemaakt. Dat hij de finale zou krijgen is zo far fetched dat, dat...Oooohh, laat ook maar, Lubos Michel of Frank De Bleeckere krijgen die finale natuurlijk voordat Vink hem krijgt. Het is zo een non-issue dit. Als een Nederlands Elftalspeler die bedankt voor Oranje nadat hij al vier jaar niet is uitgeroepen. Dat leidt bij mij tot hetzelde type hysterisch hoongelach..
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_59190705
Scheidsrechter Mario v/d Ende zat in '96 ook vloekend op de tribune toen Nederland doorging naar de kwartfinale
pi_59191129
Het is een raar dilemma waar zo'n man voor gesteld wordt, maar ik vind het niet normaal dat zo'n man zijn eigen carriere op de eerste plaats zet. Hoe ver zal zo'n man gaan voor zijn carriere vraag ik mij dan af? Wat ben je bereidt te doen om je eigen ego te strelen of die extra zakcenten te pakken?
pi_59192056
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 02:34 schreef Vitalogy het volgende:
Het is een raar dilemma waar zo'n man voor gesteld wordt, maar ik vind het niet normaal dat zo'n man zijn eigen carriere op de eerste plaats zet. Hoe ver zal zo'n man gaan voor zijn carriere vraag ik mij dan af? Wat ben je bereidt te doen om je eigen ego te strelen of die extra zakcenten te pakken?
Waarom is dat raar dan? Alsof al onze voetballers wel voor landsbelang spelen in plaats van roem en geld?

Vink is scheidsrechter, toch meer dan logisch dat hij het hoogst haalbare wil halen.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_59192902
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 08:36 schreef Staanplaats het volgende:
Waarom is dat raar dan? Alsof al onze voetballers wel voor landsbelang spelen in plaats van roem en geld?
Ik zal niet beweren dat dit wel het geval is, zeker niet bij een figuur zoals Seedorf die dat dus duidelijk niet op die manier voelde. Maar dat betekent niet dat het wel zo zou moeten zijn.
quote:
Vink is scheidsrechter, toch meer dan logisch dat hij het hoogst haalbare wil halen.
ja...maar niet ten koste van je land

Als je ouders de loterij winnen dan ben je toch blij dat zij dat winnen of had je dan liever gezien dat jij het had gewonnen? En om de vergelijking wat verder door te trekken...win je liever zelf de loterij of zie je liever dat je ouders die winnen (als je de keuze had)?
pi_59192947
Ik denk dat ik hem liever zelf zou winnen hoor, maar dat neemt niet weg dat Vink een pedant mannetje is
  zaterdag 7 juni 2008 @ 10:44:17 #26
3185 Adelante
To let it go now
pi_59192981
Niet echt verrassend dat een scheidsrechter dit zegt, dat zijn de grootste eigengeilers die er op aarde rondlopen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 7 juni 2008 @ 10:52:33 #27
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_59193068
quote:
En om de vergelijking wat verder door te trekken...win je liever zelf de loterij of zie je liever dat je ouders die winnen (als je de keuze had)?
Ik win hem liever zelf, en 99% van de mensen met mij.

Mooi pulspunt is dan ook nog dat ik mijn ouders eventueel zelf blij kan maken met een deel van de winst.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 7 juni 2008 @ 10:57:59 #28
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_59193131
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 10:35 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ik zal niet beweren dat dit wel het geval is, zeker niet bij een figuur zoals Seedorf die dat dus duidelijk niet op die manier voelde. Maar dat betekent niet dat het wel zo zou moeten zijn.
[..]

Als je ouders de loterij winnen dan ben je toch blij dat zij dat winnen of had je dan liever gezien dat jij het had gewonnen? En om de vergelijking wat verder door te trekken...win je liever zelf de loterij of zie je liever dat je ouders die winnen (als je de keuze had)?
dus hij had moeten zeggen dat hij liever nederland ziet winnen? Dat als hij een sterk land vs een zwak land fluit waarvan de volgende tegenstander nederland zal zijn hij dus fijn het zwakke land gaat laten winnen?

Get real.. hij kan en mag nooit een voorkeur uitspreken voor een bepaald land. Want als hij dan een keertje een verkeerde beslissing maakt die goed uitvalt voor dat land zou iedereen gelijk denken dat hij dat expres doet.
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_59193163
Hmm, dit kunt je beter niet in het openbaar zeggen natuurlijk, daarmee voorkom je reacties zoals in dit topic. Maar ik geef hem volkomen gelijk. Het is zijn werk, zijn passie.

Als je aan de de werkman in Nederland vraagt of hij promotie wil maken op zijn werk of dat hij liever Nederland Europees kampioen ziet worden dan zal 99% toch kiezen voor de promotie denk ik...
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59193222
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 10:52 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik win hem liever zelf, en 99% van de mensen met mij.
Dat betwijfel ik. Ik denk zelfs dat een groot percentage van ouders met volwassen kinderen ook liever hun kinderen zien winnen.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:16:32 #31
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_59193375
Van ouders geloof ik het wel, andersom niet.

Dit is een onderwerp waar je jaren over kunt discussieren, maar ieder mens (op een heel klein aantal uitzonderingen na) gaat toch voor zijn eigen welzijn en succes. Dat is niet perse negatief omdat het niet zegt dat het ten koste van anderen hoeft te gaan. Als een speler naar een andere club gaat en daar veel geld voor krijgt wordt hij ook vaak veroordeeld, terwijl ik maar weinig mensen ken die een nieuwe baan met 10 keer zoveel salaris zouden weigeren.

In dit geval: Vink is ook gewoon een sportman die voor zijn ultieme droom gaat, en terecht!
pi_59194235
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:30 schreef UtrechtSlim het volgende:
Vink mag nondeju blij zijn dat hij daar mag fluiten na het dramaseizoen dat de Nederlandse arbitrage heeft meegemaakt.
Wat een onzin zeg. Trainers en spelers waren drama en reageerden het af op de scheids bedoel je.
pi_59195091
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 10:35 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

[..]

Ik zie nog steeds niet in waarom Vink zijn eigen prestatie ondergeschikt zou moeten zijn aan die van het land?

En tuurlijk win ik liever zelf de loterij dan m'n ouders, haha wat een vergelijking zeg. En ik win zelfs liever de loterij dan dat Nederland Europees Kampioen wordt...
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_59198602
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:18 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds niet in waarom Vink zijn eigen prestatie ondergeschikt zou moeten zijn aan die van het land?

En tuurlijk win ik liever zelf de loterij dan m'n ouders, haha wat een vergelijking zeg. En ik win zelfs liever de loterij dan dat Nederland Europees Kampioen wordt...
Ik heb ook liever dat jij de loterij wint dan dat Nederland kampioen wordt, om de scheve vergelijkingen door te trekken...
pi_59209782
Ik vind op zich dat Vink hier niet thuis hoort, een finaleplaats voor hem zou eens te meer een politieke beslissing zijn. Hij mag er uiteraard wel op hopen. De kans dat Oranje hem daarbij in de weg ligt is vanzelfsprekend minimaal.
pi_59210499
Welke kans is groter, Vink in de finale of Oranje?
pi_59210514
quote:
Op zondag 8 juni 2008 03:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik schat ze beiden minimaal in maar dan ga ik toch maar voor Oranje.
pi_59212333
quote:
Op zondag 8 juni 2008 03:15 schreef DrDentz het volgende:
Hangt er vanaf, in kan niet in de portemonnee van de voetbalbond kijken
  zondag 8 juni 2008 @ 10:37:01 #39
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59212360
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:00 schreef Breach het volgende:
Hmm, dit kunt je beter niet in het openbaar zeggen natuurlijk, daarmee voorkom je reacties zoals in dit topic. Maar ik
Alleen randdebielen rekenen hem daarop af, komop zeg.

De man is scheidsrechter en wil gewoon het hoogst haalbare bereiken.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  zondag 8 juni 2008 @ 11:46:09 #40
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_59213593
Ik win liever mijn zeer goed gevulde EK Pool (met Nederland snel exit ) dan dat Nederland kampioen wordt , dan lijkt deze keuze van Vink me helemáál logisch. Bizar dat mensen zo reageren.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_59216804
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:46 schreef BVO het volgende:
Ik win liever mijn zeer goed gevulde EK Pool (met Nederland snel exit ) dan dat Nederland kampioen wordt , dan lijkt deze keuze van Vink me helemáál logisch. Bizar dat mensen zo reageren.
Jij klinkt wel heel nationalistisch! De echte voetballiefhebber heeft liever een finale met goede arbitrage en dat kan dus geen Nederlander zijn.
pi_59223995
Nu eens gaan kijken of ie uberhaupt wel recht heeft om de finale eventueel te fluten.
Wie weet fluit hij een fantastisch EK
  zondag 8 juni 2008 @ 18:03:54 #43
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_59224046
Daar gaat ie al. Penalty!
pi_59224061
Geeft hier op zich wel gewoon een terechte penalty verdediger is gewoon te laat
pi_59224096
hahahaha
  zondag 8 juni 2008 @ 18:05:58 #46
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_59224116
Wat een held, de meeste hadden daar nooit een stafschop voor gegeven.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:06:36 #47
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59224134
Goede beslissing.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:06:36 #48
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_59224135
Had de herhaling nog niet gezien. Maar inderdaad terecht, domme actie van de verdediger. Moedig om hem daadwerkelijk te geven.
pi_59224147
Gewoon een goede beslissing imo. Het was een overtreding, ook al was het licht.

Wel gedurfd hoor, zo vroeg tégen Oostenrijk fluiten.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:07:58 #50
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_59224178
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:06 schreef RayMania het volgende:
Wel gedurfd hoor, zo vroeg tégen Oostenrijk fluiten.
Inderdaad, ben benieuwd of hij dat nog gaat compenseren in het vervolg van de wedstrijd.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:09:15 #51
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59224208
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:07 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Inderdaad, ben benieuwd of hij dat nog gaat compenseren in het vervolg van de wedstrijd.
Dat is aan Pieter wel besteed.
pi_59225284
Pieter doet het prima tot zover
pi_59225343
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:54 schreef SCH het volgende:
Pieter doet het prima tot zover
Zeker weten.
Goede beslissing bij de strafschop en goede beslissing om Pogatetz niet zijn 2e gele kaart te geven.
pi_59235238
Goed gefloten, tijd voor een fantopic?
  maandag 9 juni 2008 @ 00:09:22 #55
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_59235819
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:56 schreef sjimz het volgende:
Goede beslissing bij de strafschop en goede beslissing om Pogatetz niet zijn 2e gele kaart te geven.
Die penalty was prima gegeven. Zeker op zo'n moment.

Maar die tweede gele kaart had natuurlijk gewoon gegeven moeten worden. Ook wanneer die eerste makkelijk is gegeven. Dit was gewoon marchanderen.
pi_59242584
quote:
Oostenrijk wil wraak op Nederland

AMSTERDAM - Pieter Vink heeft de reputatie van Nederland in Oostenrijk geen goed gedaan. Het gastland van het EK wijdt de nederlaag van hun ploeg tegen Kroatië aan slechts één man: de Nederlandse scheidsrechter.

Na slechts vier minuten spelen beoordeelde Vink een lichte duw van Aufhauser als een strafschop. Luka Modric maakte daaruit de enige treffer van de wedstrijd. In de laatste minuut werd de Oostenrijkse-spits Roman Kienast onderuit getrokken in het strafschopgebied van Kroatië. Daarvoor floot Vink echter niet.

Het populaire radiostation Hitradio hield maandag een minuten lang betoog over het optreden van Pieter Vink. De presentator voegde met een wraakzuchtige ondertoon toe dat het doodzonde is dat Nederland - Italië niet geleid wordt door een Oostenrijker.

Arsenal

Vink, die sinds dit seizoen op de elitelijst van de UEFA staat, maakte zich eerder dit seizoen ook al niet populair in Londen. Tijdens de kwartfinale van de Champions League tussen Arsenal en Liverpool blunderde de leidsman opzichtig toen Dirk Kuijt in zijn eigen strafschopgebied Aleksandr Hleb onderuit haalde. Vink besloot echter niet te fluiten voor de overtreding waarna Arsenal het miljoenenbal mocht verlaten.

De Nederlandse pers was maandagochtend overigens wel lovend over het optreden van Pieter Vink tijdens Oostenrijk - Kroatië.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59242619
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:44 schreef Breach het volgende:

[..]
!

Ze mogen nog blij zijn dat die Oostenrijkse speler geen tweede gele kaart kreeg.
  maandag 9 juni 2008 @ 12:06:09 #58
168739 Red_85
'echt wel'
pi_59243102

Die gast kan niet eens fluiten, laat staan een finale. wat een idioot. maargoed, wie een beetje de eredivisie volgt wist dat al. bewijst maar weer en eens te meer wat voor een niveau abitrage we in Nederland hebben. triest, wat een figuur.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_59243133
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:06 schreef Red_85 het volgende:

Die gast kan niet eens fluiten, laat staan een finale. wat een idioot. maargoed, wie een beetje de eredivisie volgt wist dat al. bewijst maar weer en eens te meer wat voor een niveau abitrage we in Nederland hebben. triest, wat een figuur.
Ik hoop niet dat je het over gister had, want daar floot ie wel goed nl.
pi_59243173
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:06 schreef Red_85 het volgende:

Dat kan wel zo zijn maar gisteren floot hij gewoon een goede wedstrijd!
  maandag 9 juni 2008 @ 14:58:17 #61
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59247692
quote:
Vink afgebrand op radiozender
door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Het zit Pieter Vink niet mee. De Nederlandse scheidsrechter werd the day after door het officieuze EK-radiostation van Oostenrijk volledig afgebrand. Volgens radiozender Ö3 verloor gastland Oostenrijk, mede dankzij een door arbiter Vink vroeg toegekende strafschop, onterecht van Kroatië.

De berichtgeving over de eerste wedstrijd van Oostenrijk begon dan ook met een twee minuten durende tirade over Vink. Een dergelijke penalty zou volgens Ö3 nooit tegen toplanden als Italië en Duitsland zijn toegekend. Ook was de presentator van het programma van mening dat de Nederlandse scheidsrechter in de laatste minuut Oostenrijk onterecht een strafschop onthield.

Vink wees zondagavond na drie minuten gedecideerd naar de stip na een overtreding van de Oostenrijker René Aufhauser. Luka Modric zorgde vanaf elf meter vervolgens voor het enige doelpunt van de wedstrijd. In de slotfase zag Vink geen ovetreding in het langdurig vasthouden van invaller Kienast, waardoor Oostenrijk geen strafschop kreeg en zodoende met lege handen bleef.

bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 9 juni 2008 @ 15:09:50 #62
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59248049
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:58 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Typisch gevalletje van slechte verliezers.
  maandag 9 juni 2008 @ 16:20:26 #63
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_59249950
Zulke overtredingen, zoals gister in de vierde minuut, zijn buiten de 16 ook een vrije trap waard. Ik vind dat je dan ook binnen de 16 gewoon een pingel moet geven.
  maandag 9 juni 2008 @ 16:23:49 #64
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_59250023
quote:
Op maandag 9 juni 2008 15:09 schreef Grulez het volgende:

[..]

Typisch gevalletje van slechte verliezers.
Ach, het haalt even de aandacht af van hun ondermaatse team.

Die uitspraak van Joachim Standfest ('Als hij deze strafschop had gegeven tegen grote landen als Duitsland of Italië, had hij geen internationale wedstrijd meer gekregen') is overigens te triest voor woorden. Wat laat je je dan kennen zeg.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_59250160
Ik kan mij voorstellen dat hij de finale wil fluiten, dat levert hem genoeg centjes op.
Het kan hem niks schelen dat hij daarna vergeten wordt.
  maandag 9 juni 2008 @ 16:32:36 #66
188728 Lyzio
why do we fall
pi_59250264
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 18:24 schreef BOYS1985 het volgende:
En het maar gek vinden dat we over zn moeder zingen.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  maandag 9 juni 2008 @ 16:34:23 #67
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59250326
Die penalty was gewoon terecht en de wedstrijd was goed gefloten. Bovendien ben je onpartijdig als scheidsrechter (mag ik hopen) en is het ook een competitie. Nogal logisch dat hij liever zelf in de finale 'staat'. Misschien is het wel iets te hooggegrepen en heeft hij na een goede beurt gisteren (waar heel Oostenrijk het ongetwijfeld niet mee eens is) het ook wel wat hoog in de bol gekregen. Maar ook als scheidsrechter is het toch niet verkeerd om ambitie te hebben.
  maandag 9 juni 2008 @ 16:34:45 #68
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59250334
-dubbel-
  maandag 9 juni 2008 @ 16:52:11 #69
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_59250888
Ik vind het niet vreemd dat hij die uitspraak doet, alleen de manier waarop hij dat deed. Het mocht wel wat genuanceerder. Hij kan het ook met een knipoog zeggen. Niet zo, bij voorbaat al, op de tenen getrapt, zoals hij dat gisteren in dat interview deed.
I spoke proper England since I was a children.
  maandag 9 juni 2008 @ 16:55:53 #70
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59251011
Alleen die 2e gele kaart he...
pi_59334610
quote:
Voor scheidsrechter Vink krijgt EK een vervolg

Pieter Vink heeft een tweede wedstrijd op de EK-eindronde toegewezen gekregen. De Nederlander is de leidsman tijdens Zweden-Spanje.

Vink bracht eerder Oostenrijk-Kroatië (0-1) tot een goed einde. In dat duel wees hij al na drie minuten naar de strafschopstip na een overtreding van René Aufhauser op Ivica Olic. Luka Modric benutte de penalty. Vink trok in totaal vier gele kaarten.

Zweden en Spanje wonnen beide hun eerste wedstrijd op het EK. De Scandinaviërs waren met 2-0 te sterk voor Griekenland en de Spanjaarden versloegen het Rusland van bondscoach Guus Hiddink met 4-1.

VI
Mooie wedstrijd voor Vink.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59395095
quote:
Hiddink hekelt Vink
door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Guus Hiddink heeft voor de NOS-camera´s hard uitehaald naar scheidsrechter Pieter Vink. De Russische bondscoach refereerde aan een eerdere uitspraak van Vink. De Nederlandse zei eerder zichzelf liever in de finale te zien dan Nederland en hoopte daarmee op een voortijdig einde van Oranje op het EK. " Hij is een dienende diender en niet meer dan dat," zei Hiddink voorafgaand aan het duel tussen Rusland en Griekenland.

De Achterhoeker hoopte dan ook dat Oranje ver komt op het EK. "Zeker nu Vink waarschijnlijk snel naar huis wordt gestuurd, nadat ik hem bij Zweden en Spanje geen strafschop zag geven," doelde Hiddink daarmee op een voorval in deze wedstrijd. Vink weigerde een penalty te geven nadat Johan Elmander de Spanjaard Silva in het zestienmetergebied ten val bracht. Saillant detail is dat wanneer Rusland tweede eindigt groep D het Nederland treft in de kwartfinale.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:46:53 #73
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_59395403
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Grappig dit, aangezien ik net dit topic wilde opzoeken voor het volgende:

Vink wordt verweten het belang van zijn eigen land ondergeschikt te maken aan zijn eigen succes, maar in feite doet een Hiddink niets anders als Nederland in de volgende ronde (wellicht) Rusland treft. Niets ten nadele dus van Hiddink, maar ik zie geen heel groot verschil tussen de twee.
pi_59396957
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:18 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

omdat je 16 miljoen min 1 mensen superblij maakt. Dat heet sociaal
pi_59397014
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:46 schreef BVO het volgende:

[..]

Vink wordt verweten het belang van zijn eigen land ondergeschikt te maken aan zijn eigen succes, maar in feite doet een Hiddink niets anders als Nederland in de volgende ronde (wellicht) Rusland treft. Niets ten nadele dus van Hiddink, maar ik zie geen heel groot verschil tussen de twee.
dit zie ik heel anders, hiddink is coach.

puur de hypothetische situatie: zelf fluiten of je land van herkomst het EK winnen. wat kies je dan? Vind dat je voor het winnen van het EK moet gaan. puur omdat het sociaal is en je zoals ik al zeerder zei 16 miljoen - 1 mensen blij maakt
pi_59397056
Wat een gezeik van Hiddink.

Vink floot weer uitstekend vanavond, nauwelijks fouten gemaakt.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 23:00:02 #77
3185 Adelante
To let it go now
pi_59397063
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:46 schreef BVO het volgende:

[..]

Hiddink is een creatieve geest die geweldige successen heeft gekend, Vink mag nog niet eens zijn schoenen poetsen. Politieagent, scheidsrechter... Hij zal nooit de top bereiken en dat vreet aan hem, dus probeert ie "macht" te verwerven door uitoefening van een functie, niet op basis van persoonlijkheid
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_59397103
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 23:00 schreef Adelante het volgende:

[..]

Hiddink is een creatieve geest die geweldige successen heeft gekend, Vink mag nog niet eens zijn schoenen poetsen. Politieagent, scheidsrechter... Hij zal nooit de top bereiken en dat vreet aan hem, dus probeert ie "macht" te verwerven door uitoefening van een functie, niet op basis van persoonlijkheid
Waarom zou je die 2 nou met elkaar vergelijken?
Ik ben zulke uitspraken niet van Hiddink gewend. Beetje gefrustreerd gedoe. Hoop dat we Rusland met 6-0 oprollen in de kwartfinale.

Vink geen persoonlijkheid? Je hebt de wedtsrijd niet gezien vanavond zeker?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 23:04:45 #79
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_59397158
Oh, Vink moet sociaal zijn... kom op zeg, wat een kutargument.
pi_59397878
Ja goed, kennelijk begrijp je het of je begrijpt het niet. Als Hiddink zo overtuigd en fel kritiek uit zou ik eerst gaan nadenken of er iets met mijn eigen logica is voordat je het weer afschuift op de argumentatie.
pi_59397913
Hiddink begint zichzelf wel heel wat te vinden in middels
  zaterdag 14 juni 2008 @ 23:48:07 #82
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_59398060
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 23:39 schreef Vitalogy het volgende:
Ja goed, kennelijk begrijp je het of je begrijpt het niet. Als Hiddink zo overtuigd en fel kritiek uit zou ik eerst gaan nadenken of er iets met mijn eigen logica is voordat je het weer afschuift op de argumentatie.
Dus omdat King Hiddink het vindt, moet ik er maar vanuit gaan dat mijn logica verkeerd is? !

Man, lul toch niet. Het is volkomen logisch en zelfs prijzenswaardig dat Vink in zijn beroepsklasse het hoogst haalbare bereiken wil.
pi_59398197
Ja ik zou dan eerst nadenken voordat ik elk argument bij voorbaat weg wuif. Maar goed, dit soort argumentatie is gericht aan dovemansoren merk ik wel.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 23:54:06 #84
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_59398199
Goede coach hoor, die Hiddink, maar wat hij hier toch uitkraamt... Vink staat daar niet voor Oranje, hij staat daar om goed te fluiten en daar hoort onafhankelijkheid bij. Tel daar zijn persoonlijke ambities bij op en je hebt een scheidsrechter die zijn best doet om op zijn vakgebied de finale te halen.

Net zoals Hiddink doet met 'zijn' Rusland, die ook niet Nederland laat winnen in de mogelijke kwartfinale.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_59398201
Benieuwd of Hiddink ook vind dat als Rusland tegen Nederland speelt Nederland dan moet winnnen ..of mag hij zijn belang wel vooropstellen en Vink niet ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_59398225
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:59 schreef SCH het volgende:

Nou dan heb jij een andere wedstrijd gezien dan ik.
pi_59398258
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:59 schreef SCH het volgende:

Vink had best een penalty kunnen geven aan Spanje. Er werd gewoon een scoringspositie onthouden.
pi_59398368
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 23:57 schreef RayMania het volgende:

[..]

Vink had best een penalty kunnen geven aan Spanje. Er werd gewoon een scoringspositie onthouden.
Ja, had gekund. Maar om het nou een enorme fout te noemen.
  zondag 15 juni 2008 @ 00:03:47 #89
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_59398411
Hij floot niet verkeerd vanavond. Dit in tegenstelling tot die andere gast...
  zondag 15 juni 2008 @ 00:06:58 #90
201100 Catullus
Odi et amo
pi_59398471
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:17 schreef The_Verve het volgende:
Als je niet weet waar je over praat, zeg dan niets. Vink floot een keurige partij tussen Oostenrijk en Kroatië. Sterker nog, de UEFA besloot zelfs dat hij op basis van die wedstrijd vandaag Spanje-Zweden mocht leiden.

Wat betreft zijn standpunt had ik hetzelfde gezegd.
pi_59398496
quote:
Op zondag 15 juni 2008 00:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, had gekund. Maar om het nou een enorme fout te noemen.
Is het verschil tussen een goal meer of niet. Dus best cruciaal als er in de 92ste minuut niet gescoord werd.
  zondag 15 juni 2008 @ 00:10:04 #92
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_59398527
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 23:54 schreef Vitalogy het volgende:
Ja ik zou dan eerst nadenken voordat ik elk argument bij voorbaat weg wuif. Maar goed, dit soort argumentatie is gericht aan dovemansoren merk ik wel.
Ik vind het een slap kutargument en ben het er derhalve niet mee eens. Hoe duidelijk wil je het hebben?
pi_59398546
quote:
Op zondag 15 juni 2008 00:08 schreef Chadi het volgende:

[..]

Is het verschil tussen een goal meer of niet. Dus best cruciaal als er in de 92ste minuut niet gescoord werd.
Zeker. Maar het was geen 100 procent pingel. Je kan er 1 geven. Maar ook niet.
pi_59398567
Verder had ie voor spelbederf die Spanjaarden eerder op geel mogen trakteren.. maar nee hij hield ene eigen lach show.

En Senna bij Spanje en die maakte de een na de andere overtreding om de counter eruit te halen en dan geen geel.. sorry dat vind ik minimaal bij de 2de keer geel. En dan die ballen weg zetten en dergelijke dat is gewoon geel volgens de regels .. dat je dat 1 keer door de vingers ziet OK maar constant.. kom nou.
pi_59398574
Hij floot weer een prima wedstrijd. Ik vind Hiddink uitermate zwak reageren richting Vink. Ik had het ook zeker niet van hem verwacht. Had hij zeker niet moeten doen, maar hij laat hiermee zjin persoonlijke belang zien. Niet netjes, maar toch wel begrijpelijk dat hij liever een ander resultaat had gezien. Al heeft hij nu een prima uitgangspositie dacht ik zo.

Vink doet het uitstekend. Natuurlijk ziet hij liever zijn eigen succes boven het succes van het Nederlands elftal. Dit heeft niets met sociaal zijn te maken, maar puur met het naleven van je eigen ambities. Niets mis mee als je het mij vraagt.

Ook kan ik me er goed bij neerleggen dat hij vandaag geen penalty gaf. Emerton liep vooruit naar de bal waar die Spanjaard achteruit richting de bal liep. Tja, dan loop je tegen elkaar op inderdaad. Waarom zou de schuld dan bij de Zweed liggen? Er was niets aan de hand.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59398638
Onzin die zweed legde hem bewust neer. Dat zag je onder andere hoe hij zijn lichaam indraaide.
  Forum Admin zondag 15 juni 2008 @ 01:07:14 #97
35723 crew  GGMM
pi_59399502
Waarom zie ik geen reacties in dit topic?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 15 juni 2008 @ 01:15:22 #98
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_59399600
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 23:54 schreef qonmann het volgende:
Benieuwd of Hiddink ook vind dat als Rusland tegen Nederland speelt Nederland dan moet winnnen ..of mag hij zijn belang wel vooropstellen en Vink niet ?
De post van de eeuw, als je het mij vraagt.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_59399608
Ik vind het net comedy capers onderhand. Vink wordt tweemaal nagewezen en Hilversum vindt dat hij prachtig gefloten heeft. Hebben we inmiddels dan zo weinig regelkennis van het spelletje in huis
pi_59399618
Ik gun Vink de finale niet, ik gun Vink niks eigenlijk, en dat is wederzijds
pi_59399635
Over eerder deze week: ik kan Hiddink goed begrijpen, hier op het EK kun je niks met de arbitrage aanvangen. In Rusland zijn doorgaans alle opties open en in de Champions League verloopt het allemaal netjes volgens schema. Dan mag je best geïrriteerd zijn.
pi_59399656
Logies dat die dat wil.
Maar om dit hard op uit te spreken lijkt me niet echt slim
............................
  zondag 15 juni 2008 @ 01:33:34 #103
201100 Catullus
Odi et amo
pi_59399832
quote:
Op zondag 15 juni 2008 01:21 schreef sander89 het volgende:
Logies dat die dat wil.
Maar om dit hard op uit te spreken lijkt me niet echt slim
Hij geeft gewoon antwoord op de vraag van een journalist. Big deal.

Een andere uitspraak is in verband met zijn na te leven neutraliteit niet eens mogelijk.
pi_59399898
quote:
Op zondag 15 juni 2008 01:33 schreef Catullus het volgende:

[..]

Hij geeft gewoon antwoord op de vraag van een journalist. Big deal.

Een andere uitspraak is in verband met zijn na te leven neutraliteit niet eens mogelijk.
Zijn nog wel meer antwoorden, zoals:
Als scheidsrechter zou ik natuurlijk erg graag de finale fluiten, als Nederlander hoop ik natuurlijk ook dat Oranje verkomt.
Maar een finale EK fluiten is natuurlijk een droom voor mij.

Dat komt heel anders over dan gewoon zeggen hopelijk valt NL af want dan maak ik kans om de finale te fluiten(zo kom het over ieder geval)
............................
  zondag 15 juni 2008 @ 01:42:29 #105
201100 Catullus
Odi et amo
pi_59399951
quote:
Op zondag 15 juni 2008 01:38 schreef sander89 het volgende:

[..]

Als scheidsrechter zou ik natuurlijk erg graag de finale fluiten, als Nederlander hoop ik natuurlijk ook dat Oranje verkomt.

Dat komt heel anders over dan gewoon zeggen hopelijk valt NL af want dan maak ik kans om de finale te fluiten(zo kom het over ieder geval)
Nee. Als een scheidsrechter met zo'n omslachtig antwoord komt, neem ik hem niet serieus.

Nu was Vink direct, eerlijk en volledig neutraal in zijn voorkeur voor een land.
pi_59399962
quote:
Op zondag 15 juni 2008 01:38 schreef sander89 het volgende:

[..]

Euuuh je hebt het over VINK die man geeft niet eens toe als hij de herhaling voor zich heeft en de hele wereld het duidelijk anders ziet!
pi_59399964
Het is gewoon een naar mannetje, hij is niet voor niets politieagent geweest
  zondag 15 juni 2008 @ 01:45:29 #108
201100 Catullus
Odi et amo
pi_59399984
quote:
Op zondag 15 juni 2008 01:43 schreef Chadi het volgende:

[..]

Euuuh je hebt het over VINK die man geeft niet eens toe als hij de herhaling voor zich heeft en de hele wereld het duidelijk anders ziet!
Dat ligt niet aan Vink, maar dat zijn instructies die hij krijgt vanuit Zeist (lees: Uilenberg ).
pi_59400021
quote:
Op zondag 15 juni 2008 01:43 schreef DrDentz het volgende:
Het is gewoon een naar mannetje, hij is niet voor niets politieagent geweest
Dat verklaart een hoop.. jezus wat een galbak is het.

Uilenberg is ook zo'n dikkop die denkt god te zijn
pi_59402005
quote:
Zweden foeteren op arbiter Vink

Zweden heeft zaterdag arbiter Pieter Vink de schuld gegeven van de EK-nederlaag in Innsbruck tegen Spanje (1-2). Volgens de verontwaardige Scandinaviërs had de winnende treffer van David Villa in blessuretijd nooit toegekend mogen worden.

Bovendien zou Vink zich tijdens de rust onder druk hebben laten zetten door Spaanse spelers. "Door de scheidsrechter hebben we verloren'', foeterde Markus Rosenberg, die vlak voor de beslissende treffer van Villa vergeefs een vrije trap claimde bij Vink. "We hebben in de slotfase niet één vrije trap van die arbiter gehad. Dat kan gewoon niet.''

Volgens Zweden begon Vink na de rust in het voordeel van Spanje te fluiten nadat hij vlak voor de pauze geen strafschop had toegekend in een duel tussen Johan Elmander en David Silva. "Daar hebben de Spaanse spelers flink over geklaagd bij Vink. Als dat zeuren mag, moeten wij het ook maar gaan doen. Want dat heeft voor Spanje in de tweede helft zeker positief uitgepakt. Het is gewoonweg schandalig."

De Zweedse bondscoach Lars Lägerback sprak van een bittere nederlaag. "Ik hoop dat er passende maatregelen tegen hem worden genomen.'' Spanje verzekerde zich door de zege van de groepswinst. De Spanjaarden hebben na twee duels zes punten.

Rusland en Zweden, beide met drie punten, kunnen nog op gelijke hoogte komen met Spanje, maar eindigen op basis van het onderling resultaat altijd als tweede. Rusland en Zweden spelen woensdag tegen elkaar. Zweden heeft genoeg aan een gelijkspel omdat het een beter doelsaldo heeft: +1 om -2. Rusland moet dus winnen om verder te geraken
De Zweden zijn wel huillies hoor.
pi_59402040
quote:
Op zondag 15 juni 2008 10:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

De Zweden zijn wel huillies hoor.
Dit is wel echt triest, ze hadden zelf een penalty tegen moeten hebben en dan gaan ze janken
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_59402090
Slaat nergens op, dat Vink liever zichzelf in de finale ziet fluiten dan Oranje in de finale spelen.
Als Vink in de finale speelt wordt alleen hij daar gelukkig om, als Oranje in de finale speelt heel Nederland + Pieter Vink.
Erg egoïstisch van die gozer.
  zondag 15 juni 2008 @ 11:03:05 #113
202348 Susi
Temple of Love
pi_59402132
quote:
Op zondag 15 juni 2008 10:59 schreef Phrits het volgende:
Slaat nergens op, dat Vink liever zichzelf in de finale ziet fluiten dan Oranje in de finale spelen.
Als Vink in de finale speelt wordt alleen hij daar gelukkig om, als Oranje in de finale speelt heel Nederland + Pieter Vink.
Erg egoïstisch van die gozer.
Je wil toch altijd het hoogste voor jezelf in je carriere ? Je moet doelen hebben, ambities.
Ik neem aan dat hij ook blij is als Nederland in de finale speelt. Bovendien wist hij volgens mij nog niet dat Nederland zulk voetbal ging laten zien toen hij dat zei.
pi_59403150
quote:
Op zondag 15 juni 2008 00:10 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik vind het een slap kutargument en ben het er derhalve niet mee eens. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Het was mij al gelijk duidelijk hoe de vork in de steel zit, maar ik moet zeggen dat dit het antwoord het nog wat duidelijker maakt.
pi_59409101
Die Vink ook.... Dat ie Larsson affluit voor duwen, Larsson steekt zijn duim op, doet Vink het terug.... Wat een mannetje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_59487480
Erg hè
quote:
EK Pieter Vink waarschijnlijk voorbij

Het EK zit er voor de Nederlandse scheidsrechter Pieter Vink zeer waarschijnlijk op.

De Zweed Peter Fröjdfeldt en de Italiaan Roberto Rosetti zijn vandaag door de UEFA aangewezen als scheidsrechters voor de eerste twee kwartfinales op het EK.

Omdat ook het Nederlands elftal de kwartfinales heeft bereikt, komt Vink niet in aanmerking voor de wedstrijd van Oranje (zaterdag tegen Zweden of Rusland) en het duel Spanje - Italië, waarvan de winnaar in de halve eindstrijd mogelijk Nederland tegenkomt.

Morgen wordt bekend welke scheidsrechter de twee andere kwartfinales fluiten.
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:05:03 #117
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59487549
Balen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:05:25 #118
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59487560
Zal wel die Zwitser worden en ehh...
pi_59487807
Ik zit er niet echt mee
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:28:29 #120
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59520676
Vink mag naar huis Zijn 2 assistenten ook trouwens.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:36:28 #121
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_59520914
Vink
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_59520964
The epitome op selfishness... Je eigen belang voor dat van een heel land.
pi_59521024
Mooi!
pi_59521106
Werd tijd ook dat die lutser weggeschopt werd.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 19 juni 2008 @ 19:33:41 #125
131603 Afwazig
Serious business
pi_59526782
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:31 schreef Phrits het volgende:
Mooi, ja.
Die vent wilde liever zichzelf dan Nederland in de finale zien, bâh bâh.
Iedereen doet net of dat zo gek is. Voor een scheids is een finale van zo`n groot toernooi fluiten het hoogst haalbare. Als ik scheids was zag ik denk ik mezelf ook liever in de finale staan dan het Nederlands elftal. Een beetje ambitieus persoon streeft toch naar het hoogst haalbare.

Reactie op een post uit het zonet gesloten topic.
  Trouwste user 2022 donderdag 19 juni 2008 @ 20:03:22 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_59527677
Dag lullo

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 19 juni 2008 @ 20:03:46 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_59527694
Ik hoop dat je meeleest en op je naam hebt geklikt mislukkeling

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_59527710
Heameau !!
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59594074
Pieter Vink staat nu natuurlijk te juichen
  zondag 22 juni 2008 @ 09:05:45 #130
154605 Gijsbrecht2
irreligieus
pi_59597421
Heden blinde vink in de aanbieding.
Sportieve inbreng
pi_66821603
Voor het eerst in tijden floot hij Heracles weer. Wat een drama, vergeet De Graafschap een overduidelijke penalty te geven en floot een voordeelsituatie af wanneer hij ziet dat een Heraclied alleen op de keeper af kan gaan.

Is hij dit seizoen niet eerder al een paar keer door de mand gevallen door cruciale dwalingen?
pi_66822593
Ik wijzig de TT even in iets anders, zodat het algemener wordt.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:14:14 #133
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_66822776
Hij gaf in ieder geval zijn fout toe, dat is al iets, figuren als Wiedemeijer en Van Boekel durven dat niet.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_66822910
Vink
pi_68644537
Lijkt wel of hij met de week dramatischer fluit.
  maandag 4 mei 2009 @ 05:31:12 #136
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68644630
Mwoah, vond het eerder een fout van de grensrechter dan van hem. Die grens had moeten zien dat het overduidelijk buitenspel was, Vink kon dat vanuit zijn positie niet met zekerheid zeggen en dan kan ie ook niet affluiten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_80281585
Hij doet zijn achternaam wel weer eer aan
  dinsdag 13 april 2010 @ 21:39:19 #138
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_80281963
Wanneer mag hij met pensioen?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')