abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juni 2008 @ 10:44:17 #26
3185 Adelante
To let it go now
pi_59192981
Niet echt verrassend dat een scheidsrechter dit zegt, dat zijn de grootste eigengeilers die er op aarde rondlopen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 7 juni 2008 @ 10:52:33 #27
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_59193068
quote:
En om de vergelijking wat verder door te trekken...win je liever zelf de loterij of zie je liever dat je ouders die winnen (als je de keuze had)?
Ik win hem liever zelf, en 99% van de mensen met mij.

Mooi pulspunt is dan ook nog dat ik mijn ouders eventueel zelf blij kan maken met een deel van de winst.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 7 juni 2008 @ 10:57:59 #28
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_59193131
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 10:35 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ik zal niet beweren dat dit wel het geval is, zeker niet bij een figuur zoals Seedorf die dat dus duidelijk niet op die manier voelde. Maar dat betekent niet dat het wel zo zou moeten zijn.
[..]

ja...maar niet ten koste van je land

Als je ouders de loterij winnen dan ben je toch blij dat zij dat winnen of had je dan liever gezien dat jij het had gewonnen? En om de vergelijking wat verder door te trekken...win je liever zelf de loterij of zie je liever dat je ouders die winnen (als je de keuze had)?
dus hij had moeten zeggen dat hij liever nederland ziet winnen? Dat als hij een sterk land vs een zwak land fluit waarvan de volgende tegenstander nederland zal zijn hij dus fijn het zwakke land gaat laten winnen?

Get real.. hij kan en mag nooit een voorkeur uitspreken voor een bepaald land. Want als hij dan een keertje een verkeerde beslissing maakt die goed uitvalt voor dat land zou iedereen gelijk denken dat hij dat expres doet.
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_59193163
Hmm, dit kunt je beter niet in het openbaar zeggen natuurlijk, daarmee voorkom je reacties zoals in dit topic. Maar ik geef hem volkomen gelijk. Het is zijn werk, zijn passie.

Als je aan de de werkman in Nederland vraagt of hij promotie wil maken op zijn werk of dat hij liever Nederland Europees kampioen ziet worden dan zal 99% toch kiezen voor de promotie denk ik...
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59193222
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 10:52 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik win hem liever zelf, en 99% van de mensen met mij.
Dat betwijfel ik. Ik denk zelfs dat een groot percentage van ouders met volwassen kinderen ook liever hun kinderen zien winnen.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:16:32 #31
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_59193375
Van ouders geloof ik het wel, andersom niet.

Dit is een onderwerp waar je jaren over kunt discussieren, maar ieder mens (op een heel klein aantal uitzonderingen na) gaat toch voor zijn eigen welzijn en succes. Dat is niet perse negatief omdat het niet zegt dat het ten koste van anderen hoeft te gaan. Als een speler naar een andere club gaat en daar veel geld voor krijgt wordt hij ook vaak veroordeeld, terwijl ik maar weinig mensen ken die een nieuwe baan met 10 keer zoveel salaris zouden weigeren.

In dit geval: Vink is ook gewoon een sportman die voor zijn ultieme droom gaat, en terecht!
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_59194235
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:30 schreef UtrechtSlim het volgende:
Vink mag nondeju blij zijn dat hij daar mag fluiten na het dramaseizoen dat de Nederlandse arbitrage heeft meegemaakt.
Wat een onzin zeg. Trainers en spelers waren drama en reageerden het af op de scheids bedoel je.
pi_59195091
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 10:35 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ik zal niet beweren dat dit wel het geval is, zeker niet bij een figuur zoals Seedorf die dat dus duidelijk niet op die manier voelde. Maar dat betekent niet dat het wel zo zou moeten zijn.
[..]

ja...maar niet ten koste van je land

Als je ouders de loterij winnen dan ben je toch blij dat zij dat winnen of had je dan liever gezien dat jij het had gewonnen? En om de vergelijking wat verder door te trekken...win je liever zelf de loterij of zie je liever dat je ouders die winnen (als je de keuze had)?
Ik zie nog steeds niet in waarom Vink zijn eigen prestatie ondergeschikt zou moeten zijn aan die van het land?

En tuurlijk win ik liever zelf de loterij dan m'n ouders, haha wat een vergelijking zeg. En ik win zelfs liever de loterij dan dat Nederland Europees Kampioen wordt...
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_59198602
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:18 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds niet in waarom Vink zijn eigen prestatie ondergeschikt zou moeten zijn aan die van het land?

En tuurlijk win ik liever zelf de loterij dan m'n ouders, haha wat een vergelijking zeg. En ik win zelfs liever de loterij dan dat Nederland Europees Kampioen wordt...
Ik heb ook liever dat jij de loterij wint dan dat Nederland kampioen wordt, om de scheve vergelijkingen door te trekken...
pi_59209782
Ik vind op zich dat Vink hier niet thuis hoort, een finaleplaats voor hem zou eens te meer een politieke beslissing zijn. Hij mag er uiteraard wel op hopen. De kans dat Oranje hem daarbij in de weg ligt is vanzelfsprekend minimaal.
pi_59210499
Welke kans is groter, Vink in de finale of Oranje?
pi_59210514
quote:
Op zondag 8 juni 2008 03:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik schat ze beiden minimaal in maar dan ga ik toch maar voor Oranje.
pi_59212333
quote:
Op zondag 8 juni 2008 03:15 schreef DrDentz het volgende:
Hangt er vanaf, in kan niet in de portemonnee van de voetbalbond kijken
  zondag 8 juni 2008 @ 10:37:01 #39
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59212360
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:00 schreef Breach het volgende:
Hmm, dit kunt je beter niet in het openbaar zeggen natuurlijk, daarmee voorkom je reacties zoals in dit topic. Maar ik
Alleen randdebielen rekenen hem daarop af, komop zeg.

De man is scheidsrechter en wil gewoon het hoogst haalbare bereiken.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  zondag 8 juni 2008 @ 11:46:09 #40
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_59213593
Ik win liever mijn zeer goed gevulde EK Pool (met Nederland snel exit ) dan dat Nederland kampioen wordt , dan lijkt deze keuze van Vink me helemáál logisch. Bizar dat mensen zo reageren.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_59216804
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:46 schreef BVO het volgende:
Ik win liever mijn zeer goed gevulde EK Pool (met Nederland snel exit ) dan dat Nederland kampioen wordt , dan lijkt deze keuze van Vink me helemáál logisch. Bizar dat mensen zo reageren.
Jij klinkt wel heel nationalistisch! De echte voetballiefhebber heeft liever een finale met goede arbitrage en dat kan dus geen Nederlander zijn.
pi_59223995
Nu eens gaan kijken of ie uberhaupt wel recht heeft om de finale eventueel te fluten.
Wie weet fluit hij een fantastisch EK
  zondag 8 juni 2008 @ 18:03:54 #43
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_59224046
Daar gaat ie al. Penalty!
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_59224061
Geeft hier op zich wel gewoon een terechte penalty verdediger is gewoon te laat
pi_59224096
hahahaha
  zondag 8 juni 2008 @ 18:05:58 #46
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_59224116
Wat een held, de meeste hadden daar nooit een stafschop voor gegeven.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:06:36 #47
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59224134
Goede beslissing.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:06:36 #48
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_59224135
Had de herhaling nog niet gezien. Maar inderdaad terecht, domme actie van de verdediger. Moedig om hem daadwerkelijk te geven.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_59224147
Gewoon een goede beslissing imo. Het was een overtreding, ook al was het licht.

Wel gedurfd hoor, zo vroeg tégen Oostenrijk fluiten.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:07:58 #50
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_59224178
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:06 schreef RayMania het volgende:
Wel gedurfd hoor, zo vroeg tégen Oostenrijk fluiten.
Inderdaad, ben benieuwd of hij dat nog gaat compenseren in het vervolg van de wedstrijd.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')