Maar ze jou het zeker niet erg vinden als je daarnaast 's-ochtends wakker wordtquote:
Tuurlijk niet, heerlijk wijf is hetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar ze jou het zeker niet erg vinden als je daarnaast 's-ochtends wakker wordt
Hou! Let op je woordenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, heerlijke vrouw wijf is het.
Alleen goed om te neuken, of zal er meer inzitten?quote:
Jij begint zelf over zweepjesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al beginnen
Is het eerst nog geestelijk geweld tegen me, nu is het al fysiek
100%.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen goed om te neuken, of zal er meer inzitten?
Ik ook een beetje met mijn scriptie. Ik weet niet meer wat ik moet schrijvenquote:
Als dr nix inzit wil ik het er wel instoppenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen goed om te neuken, of zal er meer inzitten?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
Als dr nix inzit wil ik het er wel instoppen
volgens de interviews is ze een ontzettende nymphomane.. dus ik denk van wel jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
daar zal ze vast erg blij mee zijn
Maar is ze dan niet al helemaal volgespoten met uh.. spul?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
volgens de interviews is ze een ontzettende nymphomane.. dus ik denk van wel ja
uhm.. in principe wel.. maar niet met mijn geweldige uh... spulquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar is ze dan niet al helemaal volgespoten met uh.. spul?
Als je haar nu een brief schrijft met allerlei geweldige positieve kanten van jou uh.. spul.. wie weet staat ze dan binnenkort op je stoepquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. in principe wel.. maar niet met mijn geweldige uh... spul
Staat bij mij los van de vrijdagmiddag, bijna 16.00quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:57 schreef PieterBas het volgende:
Het is vrijdagmiddag, bijna 16 uur en het niveau daalt aanzienlijk
Ik ga vanavond even housen denk ik. Morgen weet ik het nog niet..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niets doen denk ik. Jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:59 schreef Yesse het volgende:
SpulDacht dat we het over hersenen haddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
SpulJij bent een kerelwijf want je praat over vieze dingen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dacht dat we het over hersenen hadden
Wie komen er Housen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even housen denk ik. Morgen weet ik het nog niet..
Gisteren trouwens naar Rotterdam geweest, best leuk stappen daar!
goed plan!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je haar nu een brief schrijft met allerlei geweldige positieve kanten van jou uh.. spul.. wie weet staat ze dan binnenkort op je stoep
Die zal ze heus wel hebbenquote:
Nee, ik ben een wandelend woordenboekquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij bent een kerelwijf want je praat over vieze dingen!
Oh de lokale semi-professionele techno DJ gaat vanavond onze stamkroeg onveilig makenquote:
Je moet deze in de gaten houdenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:06 schreef leolinedance het volgende:
http://www.djnagoom.com/
Deze dus
En zo te zien timmert ie aardig aan de weg, we zullen het gaan zien vanavond
quote:
Was je naar Freaks geweest?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even housen denk ik. Morgen weet ik het nog niet..
Gisteren trouwens naar Rotterdam geweest, best leuk stappen daar!
Stadhuisplein, verder weet ik het niet precies. Sowieso effe naar de Beurs en nog paar andere kroegen.quote:
Ah okquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Stadhuisplein, verder weet ik het niet precies. Sowieso effe naar de Beurs en nog paar andere kroegen.
Serieus?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:19 schreef Houniet het volgende:
Ik kom wel eens bij Aquabest.
Ik heb er ook eens gewerkt paar jaar geleden. Nu heb ik (en mijn vrienden) al zo'n 5 jaar op rij vrijkaartenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
EXTREMA!! Dit jaar voor het laatst werken daar
Extrema is zwaar ok jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb er ook eens gewerkt paar jaar geleden. Nu heb ik (en mijn vrienden) al zo'n 5 jaar op rij vrijkaartenEn nee ik ga niet vertellen waarom
Maar Extrema is echt het allervetste feest van het jaar en ook nog eens op fietsafstand van mijn huis![]()
![]()
![]()
* leolinedance weer echt super zin in heeft als hij er aan denkt nu![]()
mja.. het is altijd teringhard werken, maar zo ontzettend gave sfeer inderdaad. Ik heb met mijn collega's die ik daarvan ken wel afgesproken dat we de volgende jaren wel gewoon gaanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb er ook eens gewerkt paar jaar geleden. Nu heb ik (en mijn vrienden) al zo'n 5 jaar op rij vrijkaartenEn nee ik ga niet vertellen waarom
Maar Extrema is echt het allervetste feest van het jaar en ook nog eens op fietsafstand van mijn huis![]()
![]()
![]()
* leolinedance weer echt super zin in heeft als hij er aan denkt nu![]()
Je kan die functie dat vreemden je aan spreken uit zetten he, in Skype. Les filles avec les yeux rouges no sont très "Marrokkaans". Of zoiets? Mijn Frans is echt verschrikkelijk slecht hahaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:54 schreef PieterBas het volgende:
Ik word gespamd door een Marokkaan op Skype..Helaas is mijn schriftelijke Frans niet al te best, maar ik wou zeggen dat die 2 blanke blonde dames met blauwe ogen niet echt heel Marokkaans er uit zagen.
Expres toen maar iets in het Zweeds gezegdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:03 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Je kan die functie dat vreemden je aan spreken uit zetten he, in Skype. Les filles avec les yeux rouges no sont très "Marrokkaans". Of zoiets? Mijn Frans is echt verschrikkelijk slecht haha.
Haha wat je ook tegen ze zegt, je krijgt waarschijnlijk altijd die zelfde spam. Zeg ben je met voetbal eigenlijk ook voor Zweden of toch meer voor Holliehup?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Expres toen maar iets in het Zweeds gezegdIets met smerige animeermeisje
maar kreeg gewoon 'spam' berichten over terug. Toen maar Block User aangevinkt
Zo, nu ben ik thuisquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Horen jullie Piles nu ook iets zeggen? volgens mij is het een soort van geest ofzo
hey Pilesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:22 schreef Piles het volgende:
Oh, en waarom was ik er vanmiddag ff niet. Precies mijn onderwerp
Hoi Luctor
Komen steeds meer mensen, en nou is er opeens helemaal niemand meer
Heejquote:
quote:Watvoor onderwerp was er dan?
SpulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh trouwens: met de meet ga ik waarschijnlijk niet met de auto. Heb een diplomauitreiking in Breda 's middags, dus dan ga ik vanaf daar denk ik
En nu nog ff gamen tot een uur of 7![]()
![]()
Daar lijkt het wel op.quote:
quote:[..]
Aangezien de bussen staken, moet ik zelf ook sowieso met de auto. Maar ga niet naar Utreg rijden.quote:Oh trouwens: met de meet ga ik waarschijnlijk niet met de auto. Heb een diplomauitreiking in Breda 's middags, dus dan ga ik vanaf daar denk ik
veel plezier. Blijf ik dus alleen overquote:En nu nog ff gamen tot een uur of 7![]()
De 27e duurt nog ffquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aangezien de bussen staken, moet ik zelf ook sowieso met de auto. Maar ga niet naar Utreg rijden.
Ik ben ook voor Zweden, mede omdat het halve middenveld en de gehele aanval in Nederland heeft gespeeld en Zweden - Nederland is zou natuurlijk een mooie pot zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha wat je ook tegen ze zegt, je krijgt waarschijnlijk altijd die zelfde spam. Zeg ben je met voetbal eigenlijk ook voor Zweden of toch meer voor Holliehup?.
alleen in de kwart of halve finale mogelijk volgens mijquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Zweden, mede omdat het halve middenveld en de gehele aanval in Nederland heeft gespeeld en Zweden - Nederland is zou natuurlijk een mooie pot zijn
Kloptquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
alleen in de kwart of halve finale mogelijk volgens mij
Eensquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja dat Ek moet gewoon eens gaan losbarsten.. ik hou het niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo klink het wel erg schunnigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja dat Ek moet gewoon eens gaan losbarsten.. ik hou het niet meer
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:52 schreef Piles het volgende:
[..]
EensWeer een mooie sportzomer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EK Voetbal
Le Tour
Wimbledon
OSOp zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
misschien heb ik wel een dirty mindquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kwam daar niet eens op, maar nu je 't zegt
Ik kan het nog onderdrukken hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Eindelijk, hij geeft toe
Welkom bij de club![]()
onze straat hangt ook al vol, huis valt nog meequote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ook wel toe aan het EK.Vanochtend ook al de oranje-vlaggetjes op het werk opgehangen
Dat nog niet, maar de Oranje koorts is in de buurt ook wel begonnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
onze straat hangt ook al vol, huis valt nog mee
Ja, ik denk hetquote:
Het is natuurlijk weekendquote:
Voor sommige wel ja..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dus. Is dat opeens een reden om een leven te hebben
idd!! Wat een heeeeerlijk zomerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Weer een mooie sportzomer...
EK Voetbal
Le Tour
Wimbledon
OS
Af en toe nog een Grand Prix en de Golden League..quote:
Oh ik dacht bij mijn oudersquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd gezellig. Ik ben er al
Bij mijn ouders dan hè
Maar gegroet
Verrassingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:30 schreef Bravebart het volgende:
Oh ik dacht bij mijn oudersDat zou wat zijn
Ben je nu echt weg?quote:Gegroet
Whooiquote:
quote:
Ik rijd net uit Rotterdam weg als je dat bedoeltquote:[..]
Ben je nu echt weg?
Ik had al zo'n vermoeden (als ik je goed begrijpt tenminstequote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:35 schreef Bravebart het volgende:
Ik rijd net uit Rotterdam weg als je dat bedoelt
Hoezo had je dat vermoeden al?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden (als ik je goed begrijpt tenminste)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |