O ja dat doe ik altijd al welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja... hoe leg ik dat anders uit. Somebody give me a hand?
Als je 2 mensen in een gesprek ziet of hoort, moet je voor de gein eens opletten hoe vaak ze elkaar onderbreken, of vlak na een zin van de ander zeggen "maar... <verhaal>". Dus niet genoeg acht slaan op wat de ander vertelt, maar alleen maar bezig zijn met hun eigen belang.
Dus als je dat even achterwege laat en gewoon eens luistert naar iemand, kom je best veel te weten over iemand.
als je echt geinteresseerd luistert, vertellen mensen je heel snel dingen die bijna niemand van ze weet...en dat geeft meteen een band...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je 2 mensen in een gesprek ziet of hoort, moet je voor de gein eens opletten hoe vaak ze elkaar onderbreken, of vlak na een zin van de ander zeggen "maar... <verhaal>". Dus niet genoeg acht slaan op wat de ander vertelt, maar alleen maar bezig zijn met hun eigen belang.
Dus als je dat even achterwege laat en gewoon eens luistert naar iemand, kom je best veel te weten over iemand.
Wat zegt dat dan over jou?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:53 schreef Abbadon het volgende:
...totdat ze zich bedenken dat ze niet zo heel veel van jou weten![]()
vrouwenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als ik expres een tweede keer vertel of hij het nog weet etc.
dat ik niet heel snel van vertrouwen ben...en mensen in eerste instantie niet al te diep onder de oppervlakte laat kijken...en dat ik geen enorme aandrang heb het over oh zo interessante mij te hebben, maar liever luister naar anderen...quote:
Iemand zei lang geleden eens tegen me dat hij het irritant vond als mensen met voorbeelden kwamen die betrekking hadden op zijzelf, terwijl hij ergens mee zat en het daarover wilde hebben. Dat is me altijd bijgebleven, maar ik denk dat dat ook wel natuurlijk is, je hebt immers alleen je eigen referentiekader.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb toch al eens een dagje lol met je gehad of haal ik nu mensen door elkaarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:27 schreef heksehiel het volgende:
Kun je je ook opgeven om met Kasta te gaan stappen, of werkt het niet zo hier?
Zou kunnen!quote:
met een van mijn beste vriendenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Wss wil ze dat ik hier vermeld dat ik met iemand heb lopen zoenen
Neeee juist helemaal niet verkeerd, ik vind het geweldigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:40 schreef Cuegirllie het volgende:
omdat ik het grappig vind met de zin van logi: "heeft ze wat uit te leggen'
Net alsof ik uh iets verkeerds gedaan heb en dat hier moet komen verantwoorden ofzo
Die andere kerel was trouwens ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:42 schreef Logician het volgende:
Neeee juist helemaal niet verkeerd, ik vind het geweldigwas een leuke avond
ojaa nummers
ik denk niet dat hij nog belt, ik heb zijn gsm op de grond laten vallen en die deed niets meer
Subtiele afwijzing hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:42 schreef Logician het volgende:
[..]
Neeee juist helemaal niet verkeerd, ik vind het geweldigwas een leuke avond
ojaa nummers
ik denk niet dat hij nog belt, ik heb zijn gsm op de grond laten vallen en die deed niets meer
HET EKquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:51 schreef m-niki het volgende:
neEK
ik heb m'n welpie (...) afgestaan aan de next in line bij de kassa
vanavond wordt een avondje bankzitten denk ik, tenzij er nog mensen bellen die me over willen halen (ik ben vrij makkelijk over te halen als het gaat om stappen). Komt er nog iets leuks op TV?
nee, iets leuksquote:
HOMOOOOOOOOquote:
ik zei toch heel duidelijk 'iets leuks' ??quote:
mhhhz The english patient komtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:04 schreef m-niki het volgende:
[..]
ik zei toch heel duidelijk 'iets leuks' ??
![]()
(sjesus ik dacht net op net5: oeh leuk!! House is op TV!! Maar toen deed ie z'n mond open en kwam er nagesynchroniseerd Nederlands uitiets met dalmatiers....bah)
dat mocht je willenquote:
hmz,jah, had ik gezien maar eh...als er één film is die ik echtquote:
in je eentje thuis zitten sippen schijnt weer helemaal terug te komen dit jaar...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat zijn de laatste trends op singlegebied?
Soms is het heel prettig om te weten dat je niet de enige bent.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Iemand zei lang geleden eens tegen me dat hij het irritant vond als mensen met voorbeelden kwamen die betrekking hadden op zijzelf, terwijl hij ergens mee zat en het daarover wilde hebben. Dat is me altijd bijgebleven, maar ik denk dat dat ook wel natuurlijk is, je hebt immers alleen je eigen referentiekader.
Vet retro.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
in je eentje thuis zitten sippen schijnt weer helemaal terug te komen dit jaar...
alle feesten afgaan die in de burt zijn ...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat zijn de laatste trends op singlegebied?
absoluut...dan hoor je er helemaal bij! ...behalve dat je in je eentje thuis zit, that isquote:
Ik probeer dat meestal niet te doenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Iemand zei lang geleden eens tegen me dat hij het irritant vond als mensen met voorbeelden kwamen die betrekking hadden op zijzelf, terwijl hij ergens mee zat en het daarover wilde hebben. Dat is me altijd bijgebleven, maar ik denk dat dat ook wel natuurlijk is, je hebt immers alleen je eigen referentiekader.
We survive
Well we can change
So let it fade
Just let it go
We pretend so nothing does change
We're flowers never breaking through the stone
haha...het zelf niet eens weten, maar hem er dan wel op afrekenen...weet niet of je het hiermee beter maakt, meis?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nou ja express
meer dat ik me halverwege het verhaal bedenk dat ik het al ooit heb verteld
Oké nu ga ik het de 3e x uitleggen maar dan goedquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
haha...het zelf niet eens weten, maar hem er dan wel op afrekenen...weet niet of je het hiermee beter maakt, meis?
Ah, helder.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oké nu ga ik het de 3e x uitleggen maar dan goed
gewoon dat je over iets verteld
wat die ander weet omdat je het ooit aan hem hebt verteld
maar een situatie doet je er aan denken
dan begin je niet van ja wist je nog dat ik had verteld van dit en dit
maar meer van ja toen ik daar en daar was
dan kan die ander zeggen
- ja klopt, had je verteld
- nee, vertel, waar heb je het over
zo. en als iemand de hele tijd niet weet waar je het over hebt dan is hij waarschijnlijk niet zo geïnteresseerd
ik snap ook wel wat je bedoelt hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja of even wachten met posten en nog een x lezen
als ik het direct doorlees dan snap ik het wel
maar soms na 5 minuten niet meer
en ik snap heel veel mensen juist wel en ben echt serieus erg goed in begrijpend lezen dus ik denk dat het daarom voor mij eerder logisch is.
Hoofdletters en leestekens schijnen ook te helpen om iets duidelijker neer te zetten.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja of even wachten met posten en nog een x lezen
als ik het direct doorlees dan snap ik het wel
maar soms na 5 minuten niet meer
en ik snap heel veel mensen juist wel en ben echt serieus erg goed in begrijpend lezen dus ik denk dat het daarom voor mij eerder logisch is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |