Ik heb toch al eens een dagje lol met je gehad of haal ik nu mensen door elkaarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:27 schreef heksehiel het volgende:
Kun je je ook opgeven om met Kasta te gaan stappen, of werkt het niet zo hier?
Zou kunnen!quote:
met een van mijn beste vriendenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Wss wil ze dat ik hier vermeld dat ik met iemand heb lopen zoenen
Neeee juist helemaal niet verkeerd, ik vind het geweldigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:40 schreef Cuegirllie het volgende:
omdat ik het grappig vind met de zin van logi: "heeft ze wat uit te leggen'
Net alsof ik uh iets verkeerds gedaan heb en dat hier moet komen verantwoorden ofzo
Die andere kerel was trouwens ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:42 schreef Logician het volgende:
Neeee juist helemaal niet verkeerd, ik vind het geweldigwas een leuke avond
ojaa nummers
ik denk niet dat hij nog belt, ik heb zijn gsm op de grond laten vallen en die deed niets meer
Subtiele afwijzing hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:42 schreef Logician het volgende:
[..]
Neeee juist helemaal niet verkeerd, ik vind het geweldigwas een leuke avond
ojaa nummers
ik denk niet dat hij nog belt, ik heb zijn gsm op de grond laten vallen en die deed niets meer
HET EKquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:51 schreef m-niki het volgende:
neEK
ik heb m'n welpie (...) afgestaan aan de next in line bij de kassa
vanavond wordt een avondje bankzitten denk ik, tenzij er nog mensen bellen die me over willen halen (ik ben vrij makkelijk over te halen als het gaat om stappen). Komt er nog iets leuks op TV?
nee, iets leuksquote:
HOMOOOOOOOOquote:
ik zei toch heel duidelijk 'iets leuks' ??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |