Geef je 't op?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:43 schreef _Mike_ het volgende:
Lama kut search
Google ouwe, tien keer beter.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:43 schreef _Mike_ het volgende:
Lama kut search
Die jongen is een brok talent,scorebordjournalistquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Net alsof die gozer zo kneitergoed is. Scoort 1x een hattrick maar die andere 25 wedstrijden scoort ie niet.
Naast Kennedy, boven Leonardo ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:39 schreef RayMania het volgende:
Colin is de Calimero natuurlijk. Leonardo kust op zijn knie (zie ook de TT van zijn centrale topic). Sneijder staat ook op de tekening, alleen je ziet 'm niet.
Nee ik kon 850 niet vinden, maar dat kwam door een kut filter van Googlequote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:45 schreef twi het volgende:
[..]
Geef je 't op?Anders maak ik 'm wel af, hoe ver ben je gekomen?
Doe ikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee ik kon 850 niet vinden, maar dat kwam door een kut filter van Google![]()
Maar ik ben nu tot 850 gegaan hier staat die
En hier ben ik gebleven
Dus als jij de laatste 150 wil doen
Voor de stats kan ik denk wel alvast vertellen dat Montana waarschijnlijk de meeste topics heeft geopendquote:
Tja... op zo'n manier kan ik van psv ook een lijstje maken:quote:
Ik ben altijd benieuwd geweest hoe je dat doet?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:03 schreef Bruce117 het volgende:
verplichte TVP.
Op verzoek zullen er stats komen van de eerste 1000 Ajax-topics.
Zelfde hier, volgens mij is dat echt een klote klus. Kijk je nou echt elk topic door of zijn er truukjes?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd geweest hoe je dat doet?
ja dat zijn echt de bepalende spelers van oranjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja... op zo'n manier kan ik van psv ook een lijstje maken:
Ooijer
Bouma
Huntelaar
van Nistelrooij
Vennegoor
Robben
Affelay
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:54 schreef Fiskus het volgende:
Mooie OP man
1000 = het bewijs dat Ajax de beste en de belangrijkste is .
Nou in dat geval verklaar ik hem totaal voor gekquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zelfde hier, volgens mij is dat echt een klote klus. Kijk je nou echt elk topic door of zijn er truukjes?
En/of PAUPER.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zou mooi zijn als Cazzo nog even kwam feliciteren.
Silva en Vermaelenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:31 schreef Rumille het volgende:
AJAX
Wie zijn de 2 in de helikopter? Vermaelen volgens mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |