Heerlijk wijfquote:
Nee, dan zijn 20 sec film wanneer ze bij die motorkap staat genoegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, geen reden om de Transformers film te downloaden/ kopen op illegaal DVD'tje
Ik heb godver die hele film nog niet gezienquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan zijn 20 sec film wanneer ze bij die motorkap staat genoeg
Ik ook nog niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb godver die hele film nog niet gezien
whehe..quote:Op vrijdag 6 juni 200815:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan zijn 20 sec film wanneer ze bij die motorkap staat genoeg
quote:Op vrijdag 6 juni 200815:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb godver die hele film nog niet gezien [afbeelding]
Ik wel, maar stel je er niet al te veel van voor. Ik heb alle TF afleveringen, inclusief de nieuwe zooi, dus ik voelde me verplicht.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb godver die hele film nog niet gezien
Voor niets gedowned?quote:Op vrijdag 6 juni 200815:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wel, maar stel je er niet al te veel van voor. Ik heb alle TF afleveringen, inclusief de nieuwe zooi, dus ik voelde me verplicht.
Nah, TF de oldschool series are cool.quote:
jij bent dus zo'n Marokkaanquote:
Ja, en dan gewoon een tientje betalen voor de film... rukkers..quote:Op vrijdag 6 juni 200815:44 schreef Zenon het volgende:
In pathé in de stad gooien ze altijd met popcorn. Triestheid [afbeelding]
Waar woon je?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:44 schreef Zenon het volgende:
In pathé in de stad gooien ze altijd met popcorn. Triestheid
Nee, wij delen eerlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent dus zo'n Marokkaan
Gelukkig flikken ze dat hier niet, kaartjes zijn duur zat voor de meesten zodat ze geen 'uitzetting' riskeren.
twee jaar geleden in Eindhoven 9.50 of zo.. sindsdien niet meer in de Nederlandse bios geweest.. Hier is het beter voor 1 euro op maandagavond, 1.50 op overige weekdagen en 2 euro in het weekeinde.quote:Op vrijdag 6 juni 200815:46 schreef Zenon het volgende:
Hier kost een kaartje ¤ 7, dus valt nog wel mee
Als je met je matties naar de film gaat, maar niet naar vreemde mensenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's toch standaard, gooien met popcorn?
En jij woont in...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
twee jaar geleden in Eindhoven 9.50 of zo.. sindsdien niet meer in de Nederlandse bios geweest.. Hier is het beter voor 1 euro op maandagavond, 1.50 op overige weekdagen en 2 euro in het weekeinde.
standaard voor anderen, ik doe dat sowieso niet, ik ga om te neuken voor de filmquote:Op vrijdag 6 juni 200815:48 schreef Zenon het volgende:
[..]
Als je met je matties naar de film gaat, maar niet naar vreemde mensen
Mocro flavour 13quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:47 schreef Zenon het volgende:
[..]
Amsterdam. Ook allemaal mocro's die zo kinderachtig doen
eruit stampen gewoon.quote:Op vrijdag 6 juni 200815:47 schreef Zenon het volgende:
[..]
Amsterdam. Ook allemaal mocro's die zo kinderachtig doen
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:49 schreef JortK het volgende:
Toen had ik al goede posts: [KSC #566] Ontbijt op kingsize bed
quote:Op maandag 12 november 2007 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dus. Bek dicht, neuken. Niet "zingen" of eisen stellen.
is al voorbij gekomen hier.. aardige damequote:Op vrijdag 6 juni 200815:52 schreef Zenon het volgende:
toepasselijk:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ntisch___.html?p=3,1
Damn dat duurt wel heel lang hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gaat morgen met de post mee als je je adres doorgeeft, aflevering tussen de 2 en 3 weken
Alle Amsterdammersquote:
kan in goede verpakking hoor!quote:Op vrijdag 6 juni 200815:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Damn dat duurt wel heel lang hoor [afbeelding] dan is het niet alleen koud, dan is het al verdampt!
Ah oke dat scheeltquote:
nee, internationale post doet er gewoon zo lang overquote:Op vrijdag 6 juni 200815:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah oke dat scheelt [afbeelding] waarom is de levertijd zo lang? is het speciale thee?
dat dusquote:Op vrijdag 6 juni 200815:57 schreef JortK het volgende:
[..]
[KSC #862] Aardbeien bij de thee of koffie?
[afbeelding]
Internationale Theequote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, internationale post doet er gewoon zo lang over
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:57 schreef JortK het volgende:
[..]
[KSC #862] Aardbeien bij de thee of koffie?
Kun je toch beter gewoon even langs komenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, internationale post doet er gewoon zo lang over
smiddagsquote:Op vrijdag 6 juni 200816:00 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Internationale Thee [afbeelding]
Ohja, goeiemiddag [afbeelding]
Echte Indonesische theequote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah oke dat scheeltwaarom is de levertijd zo lang? is het speciale thee?
Ik zie de link niet..quote:
even langskomen ja.. ben sinds januari 2007 niet in Nederland geweest, dat wilde ik voorlopig wel zo houden eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 200816:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Kun je toch beter gewoon even langs komen [afbeelding] s nog gezelliger ook! (je krijgt uhm.. droog brood van me [afbeelding] meer heb ik niet in huis haha)
wellicht uit Ceylon of zo ;')quote:
You are in prison?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Kun je toch beter gewoon even langs komens nog gezelliger ook! (je krijgt uhm.. droog brood van me
meer heb ik niet in huis haha)
Niet goed he, zo gezellig hierquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
even langskomen ja.. ben sinds januari 2007 niet in Nederland geweest, dat wilde ik voorlopig wel zo houden eigenlijk.
Hij was ook niet voor jou bedoeldquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:01 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik zie de link niet..
ohja, en ik klik niet!
Haha jaquote:
via het internet is gezellig genoeg, ik mis niks namelijk... dat scheelt het.quote:Op vrijdag 6 juni 200816:04 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Niet goed he, zo gezellig hier [afbeelding]
Als je niet rookt is het juist toch makkelijk veel te roken, aangezien dan alles meer is dan niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
tering, nog nooit zoveel gerookt als in de afgelopen 4 dagenen ik rook niet eens...
maar morgen is het weer vroeg licht. Heerlijkquote:Op vrijdag 6 juni 200816:05 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Hier niet [afbeelding]
Daarom, hierheen komen!
Bureau zo draaien dat collegae niet meer op monitor kunnen kijken?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:05 schreef OA het volgende:
Zo, even m'n kantoor aan het verbouwen... het is nog geen succes...
Je mist:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
via het internet is gezellig genoeg, ik mis niks namelijk... dat scheelt het.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Bureau zo draaien dat collegae niet meer op monitor kunnen kijken?
Indah, stuur mij eens per post een kaartje vanuit daar?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
via het internet is gezellig genoeg, ik mis niks namelijk... dat scheelt het.
klopt, normaal doe ik af en toe eens een saffie, echt incidenteel, nu een pakje van 16 in vier dagen..quote:Op vrijdag 6 juni 200816:06 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Als je niet rookt is het juist toch makkelijk veel te roken, aangezien dan alles meer is dan niet? [afbeelding]
Morgen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar morgen is het weer vroeg licht. Heerlijk
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheidquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:07 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik heb het over die in je sub.. denk ik
Ik mocht op de kamer als eerste een werkplek uitzoeken... heb dus echt gelet op zo min mogelijk pottenkijkers op de monitorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
stuur je adres maar door via PM, gaat ie volgende week op de post. Wel 1 terugsturen dan he..quote:Op vrijdag 6 juni 200816:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Indah, stuur mij eens per post een kaartje vanuit daar?
Whehe, nee, die staat al zo!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
En het is zo smerig... (saffie?)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, normaal doe ik af en toe eens een saffie, echt incidenteel, nu een pakje van 16 in vier dagen..
da's nog maar 8 uur weg, dan wordt het weer licht.quote:Op vrijdag 6 juni 200816:08 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Morgen?
Niet zo ver vooruit plannen gek! [afbeelding]
Dat is dus het enige dat onveranderd blijft!quote:
vdvquote:
mij ook?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Indah, stuur mij eens per post een kaartje vanuit daar?
Open een klaagbaak topic dat er zoveel klaagbaak topics zijnquote:
Kosda?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:10 schreef MPG het volgende:
Offerte voor laptop binnen
- Delivered with MS Vista![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mocht op de kamer als eerste een werkplek uitgezocht... heb dus echt gelet op zo min mogelijk pottenkijkers op de monitor![]()
.
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:11 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Open een klaagbaak topic dat er zoveel klaagbaak topics zijn
gooi maar in de PM, geef ik volgende week wel een gil als ze verzonden zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 200816:10 schreef Muck het volgende:
[..]
mij ook? [afbeelding]
Ik kreeg er pas een uit maleisië, maar indah-land zou ook cool zijn [afbeelding]
1100 euriesquote:
da's een goeie...quote:Op vrijdag 6 juni 200816:11 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Open een klaagbaak topic dat er zoveel klaagbaak topics zijn [afbeelding]
in KLB dusquote:
Alleen als je aan mijn kant van het bureau komt, kan je op de monitor kijken!quote:
Ik dacht dat saffie de hond uit bommel was, ik dacht dat jij het over sigaretten hadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
smerig? Deze zijn lekker zoet, met kruidnagel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |